5397 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Snorkeling na rafach koralowych i spotkania z delfinami
Safari na quadach po pustyni z wizytą w wiosce Beduinów
Zakupy i lokalny klimat w bazarze El Dahar
Tętniące życiem nocne kluby i bary w Hurghada Marina
Naprawdę dobrze wydane pieniądze. Pyszne i bardzo urozmaicone jedzenie, dobrze doprawione i na bieżąco uzupełniane. Przyjemna, czysta plaża. Jedyny minus to stan łazienki - stara i dawno nie odnawiana; zapach pleśni i grzybów, cieknący brodzik.
Obsługa hotelu (recepcja, kelnerzy, sprzątacze)- rewelacja! Bardzo pomocni i zawsze uśmiechnięci.
Stan łazienek! Niestety do doskonałości duuużo brakuje.
Wszystko jak najbardziej wporzadku , zupełnie nie rozumiem niepochlebnych opinii na temat tego hotelu. Obsługa na 5 , starają się i ciągle dbają o jak najlepsze odczucia gości.
Położenie, aquapark, baseny , animacje , różnorodne wyzywienie
Nie zauważyłem, niektórzy narzekają na widoczny znak czasu w pokojach, ale za to codziennie są sprzątane na dodatek nowy właściciel sukcesywnie je odnawia.
Jesteśmy świeżo po pobycie w Hawaii Le Jardin i z pewnością oceniamy niżej ten hotel niż jest to przedstawione na stronie internetowej. Zameldowanie w pokoju trwało prawie godzinę czasu (!) pomimo, że na recepcji było kilka osób pracujących. Po zameldowaniu udaliśmy się do pokoju z bagażami - a tam okazało się, że nasz pokój jest z "widokiem na mur i biegających od rana pracowników" ;) Od razu zaznaczę, że w umowie było określone, że widok ma być na ogród lub basen. Sprawa została zgłoszona na recepcji i okazało się, że jest overbooking. Dostaliśmy informację, że może na drugi dzień uda się zmienić nam pokój na lepszy. Na drugi dzień naszą zmianę pokoju przekładano z godziny 12:00 na 15:00 aż do 18:00 - cały dzień z życia wyjęty bo nie wiedzieliśmy kiedy mamy w końcu się przenieść. I gdy już mogliśmy zmienić pokój to pracownicy recepcji chcieli od nas za to opłatę :) Tutaj sprawę naprawdę szybko ogarnął rezydent i ku niezadowoleniu recepcji pokój został zmieniony bez dodatkowych opłat. Drugą nieprzyjemną sytuacją była próba wymuszenia na nas opłaty za "zgubiony ręcznik plażowy". Ręcznik magicznie nam zniknął z balkonu w dzień kiedy byliśmy na całodniowej wycieczce do Luksoru. Więc możliwości były dwie - obsługa sprzątająca go zabrała, spadł z barierki na trawę i ktoś go zabrał. Sprawa zgłoszona na drugi dzień rano na recepcji, mieli zapytać swoich pracowników czy nikt nie znalazł ręcznika, czy nikt go nie zabrał z pokoju. Odesłali nas bez nowego ręcznika i prosili wrócić na drugi dzień. Całą dobę zajęło im ustalenie tak właściwie niczego. Ponieważ okazało się, że nic się nie wyjaśniło i będziemy musieli zapłacić 30$. Tutaj znowu bardzo pomógł rezydent. Generalnie gdyby nie rezydent, który jest potocznie mówiąc "tamtejszy" to byśmy nic nie załatwili ze względu na barierę językową i upór recepcji. Dlatego jesteśmy mu bardzo wdzięczni za pomoc. To miały być tanie, budżetowe wakacje i nie nastawialiśmy się na nie wiadomo jak wysoki standard pokoi, jedzenia czy innych usług. Wyjazd był organizowany na szybko więc cieszyliśmy z tego co będzie. Na pewno możemy pochwalić pięknie zadbane ogrody, teren wokół basenu i plaży. Pokoje nieco stare, ale dla nas wystarczające. Jedzenie na stołówce - nieco mały wybór, więc jeśli ktoś się nastawia na wielkie ucztowanie to raczej nie tutaj :) Co nie zmienia faktu, że zawsze szło sobie znaleźć coś smacznego. W tym hotelu główną atrakcję chyba stanowi naprawdę fajny aquapark i jego możemy z pewnością polecić. Pomimo, że hotel oceniamy całkiem w porządku to z pewnością już tam nie wrócimy. Zmarnowaliśmy mnóstwo naszych nerwów i czasu na wyjaśnianie spraw z recepcją. A to chyba nie o to chodzi w urlopie ;)
-możliwość korzystania z usług trzech hoteli (ze względu na sieć hoteli, położoną obok siebie) -duży, fajny aquapark -duży wybór basenów o różnej głębokości -miła obsługa w restauracji i barze wewnątrz hotelu -nie jest to zaleta hotelu: ekstra pomocny rezydent!! -bardzo zadbany teren hotelu, ogrody -w miarę czysto przy basenie, plaży -wieczorne animacje przy basenie -niedaleko są małe sklepiki z jedzeniem, pamiątkami -regularnie uzupełniany zapas wody butelkowanej w pokoju
-recepcja (dramat) -proces zameldowania -wyciąganie kasy z gości -goście arabscy przeważnie byli obsługiwani w pierwszej kolejności (w barach) -meble w pokoju nieco stare, poniszczone -prysznic nie był ani razu czyszczony w trakcie pobytu, woda kiepsko spływała -dostaliśmy brudny ręcznik (różowa plama po farbie lub jakimś kosmetyku) -bardzo kiepski poziom języka angielskiego -monotonne jedzenie, mały wybór -pracownicy restauracji wypytują gości hotelowych o smak jedzenia (zapisują numer pokoju)
Pobyt oceniam na piątkę , nie wiem czego oczekujesz za niewielkie pieniądze, ale za tą kasę ogień 🔥, jedzenie super , nie do przejedzenia , zero kolejek , wszystko ciepłe , wybór taki , że codziennie można jeść coś innego , grill , owoce , słodkie, pieczywo, frytki , mięsa ,makarony itd. na bogato !, obsługa na piątkę, miła ,grzeczna i kulturalna , pokoje trochę zmęczone , ale czyste i codziennie sprzątane , kilka czystych basenów , przy każdym drink bary , przy jednym żarcie ,zjeżdżalnie , plaża ładna , ale słabo z dojściem do morza (pomost) , ok 20 km. Od centrum Hurghady, taxi 10 dolców, zakupy można zrobić w okolicy hotelu, polecam
Super obsługa
Połowa obłożenia to Araby , nic do nich nie mam , ale niech nauczą się kultury jedzenia
Polecam. Rodzinny Hotel, czyste pokoje, smaczne posiłki, obsługa rewelacja zawsze uśmiechnięta chętnie pomoże. Duzy kompleks basenowy, w tym roku właściciel wykupił Hotele obok i dostepne były wszystkie 3 hotele połączone ze sobą (Le Jardin, Rivieiera i Aqua). W dzień dużo atrakcji i aktywności dla małych i dużych gości, był też "klub dzieci" dla najmlodszych gdzie była opieka dla nich. Wieczorem codziennie mini disco, a później atrakcje dla dorosłych w formie koncertów pokazów, każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Oprócz basenów również prywatna ogrodzona plaża. Bardzo dużo zadbane zieleni. W przyszłym roku wracam na pewno w to samo miejsce.
Obsługa hotelu na duży plus. Byłem świadkiem gdzie dziecko się topiło, zanim zauważyli to rodzice, błyskawiczna reakcja ratownika i wszystko na szczęście dobrze się skończyło. To utwierdziło mnie o świetnie przygotowanym personelu(na każdym z basenów ratownik)
Jeżeli ktoś potrzebuje internetu cały czas, to niestety nie ma zasięgu na terenie basenów.
Bardzo ładny hotel, w spokojnej okolicy. Przepyszne jedzenie, ogromny wybór, każdy znajdzie coś dla siebie. Bardzo dużo basenów, leżaków, żadnej walki. Obsługa bardzo kulturalna i pomocna. Najlepszy hotel w jakim byłam.
Niesamowicie czysto, obsługa dba bardzo o komfort gości, dbają o każdy szczegół.
Nie znalazłam żadnych wad.
Witam byliśmy w ty hotelu i niestety w opiniach sama prawda .Hotel jest pięknym obiektem ale niestety bardzo brudny . Pokoje brudne ściany zasyfione lampka nocna aż się lepiła pościel niby wyprana ale chyba bez proszku łazienka brak słów kamień wszędzie . Na szczęście wymienili nam pokój na bungalow z wyjściem bezpośrednio do basenu i ten pokój był już ok. Jedzenie bardzo marne , mały wybór w sumie to nie było za bardzo wyboru ;-) no i stołówka też niestety brudna . Bary są ale nie czynne . Wynagrodzeniem za te duuuże niedociągnięcia jest strefa basenowa i zjeżdżalnie . Jest tego na prawdę dużo . Ogród jest też duży i zadbany blisko na szeroką plaże na której leżaki są za darmo i jest ich dużo ale zajście do morza kamieniste więc buty do wody obowiązkowe no ale po co wchodzic jak nie ma się gdzie kąpać ;-)bardzo daleko jest płytko wiec miłośnicy morskich kąpieli niestety nie będą zadowoleni ;-(
Piękny ogród
brudne pokoje
Jeden ciepły basen, atrakcje dla dzieci w postaci zjeżdżalni, recepcja szybko reaguje i rozwiązuje problemy, na basenie czysto obsługa pomocna
pokoje sprzątane codziennie, jedzenie dobre
Monotonne jedzenie ale w miarę smaczne, byliśmy w połowie kwietnia gdzie nie było pełnego obłożenia a w restauracji były straszne kolejki np. po pizzę, czy naleśniki rano, sok nalewa barman kolejna kolejka. Kubki w jakich podawane są napoje w każdym miejscu to plastikowe małe kubeczki ( jedno piwo z butelki zajmowało mu 5-6 kubków). Widać, że hotel wymaga remontu w łazience drzwi od wilgoci napęczniały tak było w 4 pokojach, które widziałam.
Hotel z zewnątrz bajka, niestety pokoje STANDARD oceniamy na 3,5* zamiast 5* Musiałyśmy za wszystko płacić, nawet papier toaletowy, dodatkowy ręcznik (bo oczywiście nikt nie wymieniał)oraz za wodę butelkową (bo wszędzie w Hurgadzie jest zakaz picia wody z kranu. Jedzenie niestety pod Arabów, ale można zawsze znaleźć coś dla siebie. Tydzień to jest MAX,
Przepiękny ogród
Pokoje sprzątane raz w tygodniu, za wszystko trzeba dodatkowo płacić.
Pierwszego dnia po przyjeździe przeżyliśmy dramat i ogromny zawód. Wybraliśmy opcję all inclusive, a najfajniejsze atrakcje po 18:00 były dodatkowo płatne: łódki na basenie, samochodziki, wata cukrowa, gofry, popcorn... Wszystko w ścisłym centrum ośrodka i drogie. Po wejściu do pokoju szok: meble brudne (oplute pastą do zębów), domofony z pourywanymi kablami wiszącymi z boku, pajęczyny we framugach drzwi i: na 3 osoby: 2 łóżka i 1 kołdra... Po zgłoszeniu problemu dostaliśmy dodatkową pościel (niestety brudna i śmierdząca papierosami). Córka przed snem mówiła, że musi wygrzebać czarne włosy z poduszki zanim się położy... Koszmar! Ale nie chcieliśmy by wakacje były popsuje- rano wymieniono nam pościel i ręczniki chociaż obsługa nie była miła. Jedzenie, baseny i plaża super. Trzeba tylko sprawdzić wcześniej kiedy otwarte są zjeżdżalnie i poszczególne bary bo nie jest to cały dzień. Na basenie czysto, jeden z podgrzewaną wodą. Posiłki urozmaicone: dużo mięsa ale i warzyw. Ryby, owoce morza. Ale nie wrócę do tego hotelu już.
Super aquapark i pyszne jedzenie. Niesympatyczna obsługa w recepcji i słaby standard pokoi, brudno.
Niemiła obsługa, brudne pokoje, nieprane pościele i brudne ręczniki po przyjeździe. O papier toaletowy trzeba się prosić i czekać aż ktoś doniesie... Sporo dodatkowo płatnych stref na terenie ośrodka.
Hotel w miarę możliwości ok. Nie powiem, że to 5 * bo na pewno nie. Obsługa próbuje ratować, ale niestety to nie wystarczy.. Pokoje nie sprzątane codziennie, o ręczniki musieliśmy się prosić na recepcji bo jak zabrali tak dali np. jeden mały. O kawę taką, którą można sobie zrobić rano i wypić na balkonie też trzeba było codziennie prosić w recepcji. Drinki podawane w małych, plastikowych, cienkich kubeczkach. Alkohol anyżowy i nie ważne czy weźmiecie tequile, wódkę, whisky czy rum. Jeśli chodzi o jedzenie to nie są przygotowani na pełne obłożenie, za frytkami naprawdę trzeba było swoje wystać a i tak zdarzały się osoby, które wchodziły przed Ciebie i nie widziały w tym nic złego. W pewnych momentach to była bitwa o jedzenie. Ogród piękny i aquapark na plus. Polecam wziąć sobie kolacje za 10$ do wyboru włoska i owoce morza. Pan, który to organizuje wkłada w to serce a później pokaże Wam miejsce gdzie są lepsze drinki w szkle :) Animacji mało, ale może dlatego, że to jeszcze nie był sezon. Dyskoteka na terenie hotelu nie jest zła warto pójść i samemu to zobaczyć :) Wieczorem jeśli zakupy to wychodzicie z hotelu skręcacie w lewo i chwila spacerkiem i jesteście w Cleopatra center gdzie macie najniższe ceny i mega miła obsługa rozumiejąca i w miarę mówiąca po polsku, młody chłopak w kręconych mówi po polsku perfekcyjnie :D Jeśli chodzi o plażę to zabierz ze sobą buty do wody. Mimo wszystko polecam się wybrać bo za te pieniądze nie było aż tak źle.
ogród i aquapark
plastikowe, cienkie kubki brak wykwalifikowanych sprzątaczek
Baseny super, zjeżdżalnie hardcore max, ale fajne:) Jedzenia mało, bardzo mały wybor, praktycznie brak świeżych warzyw i owoców (np. Tylko melon), czasami na śniadanie nie bylo nawet ogórków i pomidorów, a czasami tylko jedno z dwóch. Przyklad: Pepsi tylko w wersji light. :) Alkohole wiadomo... jak to w Egipcie, ale winko do obiadu i kolacji ok. Obsługa bardzo, bardzo miła, pomocna i absolutnie nienamolna. Z jedzenia dobry był tylko codziennie 1 rodzaj mięsa na obiad z grilla.
Hardcorowy aquapark.
Brak wyboru jedzenia.
Bardzo przyjemny pobyt, hotel idealny dla dzieci z mnóstwem basenów, jedzenie całkiem ok, fajny hotel ale nie na tyle gwiazdek, ale cos za cos - cena nie jest duza
baseny, zjeżdzalnie, plaża, obsługa
Na początku pobytu prowadzą do pokoju ze słabym widokiem i proponują zamianę za dopłatą w kieszen, zaobserwowałam ze praktycznie każdemu to robili, meble bardzo nadgryzione przez czas, ale nam to nie przeszkadzało bo tylko spalismy w pokoju
Hotel wymaga remontu. Odpadający prysznic, sejf tak zamontowany że każdy mógł go odkręcić i wynieść w każdej chwili, rozpadające się szafy i szafki, pełno wszelakich nieestetycznych niedoróbek.
Przyjemny kompleks składający się z kilku basenów w tym jeden podgrzewany. Piękne obejście ,dużo zieleni. Niestety morze przy brzegu dość zamulone, dno żwirowe, woda mało przejrzysta.
Największym problemem było wyżywienie! Mało urozmaicone, codziennie to samo do tego mało smaczne, jedno i to samo przez cały tydzień. Do tego brak możliwości zrobienia sobie samodzielnie kawy czy herbaty o wszystko trzeba było się prosić. Kawa na stołówce okropna znakująca raczej jak kawa zbożowa. Utrapieniem również były mało że plastikowe to mini kubeczki wiec do baru trzeba chodzić wiele razy. Brak baru przy pierwszym dużym basenie, spora odległość do baru.
Pokoje normalne jak na standardy Egiptu czyli ekonomiczne. Jedzenie też standardowe i smaczne. Obsługa klasyczna pomocna i nastawiona na bakszysz.
Słońce!!! Dużo zieleni, wolnego miejsca i basen z podgrzewaną wodą. Szkoda że jeden.
Pijani obywatele dawnego ZSRR.
Najgorszy hotel, w jakim byłam, mimo 18 wizyt w Egipcie! Niestety, ten hotel to prawdziwe rozczarowanie i najgorsze miejsce, w jakim miałam okazję zatrzymać się podczas moich licznych wizyt w Egipcie. W pokoju i na całym obiekcie było bardzo brudno. To naprawdę nie do przyjęcia w hotelu tej kategorii. Czystość była na bardzo niskim poziomie, a na dodatek jedzenie było ubogie w różnorodność – codziennie praktycznie to samo, co bardzo szybko się nudziło. W dodatku kawa, która była serwowana rano, smakowała jak stara woda z mopa – naprawdę nie do wypicia! Obsługa była niezwykle chamska, brak uśmiechu i jakiejkolwiek chęci do pomocy. Na pytania odpowiadali z obojętnością, co zupełnie zepsuło atmosferę. Na pewno brakowało też jakichkolwiek animacji, więc wieczorami hotel wydawał się martwy. To miejsce po prostu nie miało życia. Z kolei torty były wystawiane tylko na pierwsze pięć minut kolacji, a potem szybko chowane – nigdy nie miałam okazji spróbować ich smaku, bo po chwili były już zabierane. To naprawdę dziwne podejście, jakby goście nie byli ważni. Rezydenci, którzy mieli zająć się transportem na lotnisko, byli wyjątkowo powolni i nieuprzejmi. Zero uśmiechu, żadnej chęci do rozmowy. Całość doświadczenia była naprawdę negatywna. Biorąc pod uwagę, jak wiele razy byłam w Egipcie, to była moja najgorsza wizyta. Zdecydowanie nie polecam tego hotelu nikomu, kto szuka przyjemnego, wypoczynkowego doświadczenia.
Blisko morza Dobre owoce (były serwowane tylko na lunch i kolacje , na śniadaniu były tylko pomarańcze) oraz warzywa , jajka . Abdellatif - Jedyny uprzejmy i miły pracownik hotelu , kelner Możliwość nurkowania przy pomoście
Bardzo wiele , które wcześniej opisałam , nie dajcie się nabrać na wystawione wcześniej opinie........ Brak jakiejkolwiek roznorodnosci jeżeli chodzi o rybę , codziennie taka sama . Przegotowany makaron, gruba buła z serem jako ' pizza' oraz zimne frytki to również codzienność w tym hotelu . brak kawy z expressu od rana pomimo zakupu opcji all inclusive
Obiekt hotelu bardzo ładny ogród baseny plaża na 5 pokoje brudne łazienki jeden kamień pod prysznicem na umywalkach pościele brudne smród w pokoju lodówka zagrzybiala . Napoje w kubeczkach 100ml chyba to jakiś dramat trzeba chodzić co 2 min i prosić się żeby łaskawa obsługa nalała więcej niż jeden kubeczek nie wyobrażam sobie jak to wygląda w lato gdzie są upały i trzeba więcej pić . Godziny pomiędzy posiłkami długie jedzenie bardzo ubogie śniadania zjadliwe tylko omlety :| obiad zawsze można było coś znaleść kolację full przez pierwsze 15 min później zabierają ciasta i cały full serwis , więc trzeba się sprężać i być o 18 ;) jedzenie ziemne . Obsluga słaba . Był to nie pierwszy pobyt w Egipcie i byłam bardzo zaskoczona Obsluga pierwszy raz spotkałam się z łaskawymi barmanami pomijam ze o 23:00 brakuje piwa i mieszają z wodą „ nie dało się tego pić „ mogła bym jeszcze dużo napisać ale jednym słowem . Omijajcie wybierzcie coś lepszego
Pokój pachnie stęchlizną bez remontu długie lata wysłużone meble.
Dużo basenów zjeżdżalnie duży teren
Pokój do remontu. W drinkach prawie sam napój ,żeby wlał puł na puł trzeba było dać dolara.
Polecam za ta cene .standard typowo egipski. Mila obsluga, super baseny i przepiekne ogrody.
Duzo basenow i piekne ogrody
Łazienki moglyby byc bardziej zadbane.
Masakra .....!!!! Mało i byle jakie jedzenie .... Alkohol jeszcze gorszy .... Dopóki nie dostaliśmy opasek nie mogliśmy my iść . Ok 8 byliśmy w hotelu jak chcieliśmy iść na śniadanie to kazali nam zapłacić po 9 dolarów od osoby . Opaski dostaliśmy przed samym obiadem . Pokoje stare nie wyremontowane z widokiem na budowę ,żeby dostać lepsze musieliśmy dać po 10 dolarów łapówki. Na zjeżdżalniach było więcej przerw niż zjeżdżania. Wyjazd z hotelu mieliśmy o 17:30 o 12 musieliśmy oddać pokoje wraz z opaskami jeśli ktoś nie miał kazali zapłacić 20 dolarów. Na plaży nie było parawanów choć na zdjęciach w ofercie były a byliśmy w takim złym czasie że strasznie wiało i nie dało się spędzać czasu na plaży bo było strasznie zimno jak zasłonilismy się wolnymi leżakami to Pan który pilnował porządku na plaży kazal nam je odstawić na miejsce .
Piękny zadbany zielony teren
Tak jak w opisie .
Tripadvisor