Opinie o hotelu
Turkler Artemis

1.2
Słaby
1 opinia

Najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek byliśmy. 4 gwiazdki to ogromna przesada - maksymalnie zasługuje na dwie. Hotel nie nadaje się dla Europejczyków. Jeździmy dwa razy do roku także do Egiptu, Włoch, Francji i innych krajów. Nigdy czegoś podobnego nie spotkaliśmy. Warunki tragiczne. Ciągłe braki wody, klimatyzacja bardzo marnie chodzi lub w ogóle. Lodówka od pierwszego dnia nie działała i przez dwa tygodnie nie została naprawiona. Zaznaczam, iż mieliśmy leki, które należało trzymać w lodówce. Nawet nie chcieli jej wymienić. Zaznaczam, iż posługuję się językiem angielskim i nie mam problemów z wyrażeniem potrzeb. W toalecie w drugim tygodniu w ogóle nie było wody w rezerwuarze! Makabra. Brudno na każdym kroku. Obsługa najgorsza jaką spotkaliśmy kiedykolwiek. Słabo mówiąca po angielsku lub w ogóle - zaznaczam recepcja. Niepomocna, niechętna, sprawiająca wrażenie chorych umysłowo ludzi, głupio się tylko uśmiechająca. Obiecywali, że naprawią, przyślą kogoś i w ogóle nawet nie zgłaszali problemu dalej aby ktoś naprawił daną rzecz. Hotel nadający się tylko do zamknięcia. Odradzam stanowczo.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

979 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT26284
Nazwa  Turkler Artemis
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Avsallar
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie sauna

Nasi klienci docenili

check

Złociste plaże otoczone zielonymi wzgórzami i turkusowym morzem

check

Antyczne ruiny Aspendos i Side wśród olśniewających krajobrazów

check

Luksusowe kurorty z basenami i widokiem na morze

check

Szeroki wybór hoteli idealnych na wakacje dla rodzin z dziećmi

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

1.2
Słaby
1 opinia

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
1.0
Hotel
1.0
Położenie
2.0
Pokoje
1.0
Wyżywienie
1.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 1 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
1.2
1.2
Laura Granada - Mierzyńska

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2014
Rodzina z dziećmi

Najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek byliśmy. 4 gwiazdki to ogromna przesada - maksymalnie zasługuje na dwie. Hotel nie nadaje się dla Europejczyków. Jeździmy dwa razy do roku także do Egiptu, Włoch, Francji i innych krajów. Nigdy czegoś podobnego nie spotkaliśmy. Warunki tragiczne. Ciągłe braki wody, klimatyzacja bardzo marnie chodzi lub w ogóle. Lodówka od pierwszego dnia nie działała i przez dwa tygodnie nie została naprawiona. Zaznaczam, iż mieliśmy leki, które należało trzymać w lodówce. Nawet nie chcieli jej wymienić. Zaznaczam, iż posługuję się językiem angielskim i nie mam problemów z wyrażeniem potrzeb. W toalecie w drugim tygodniu w ogóle nie było wody w rezerwuarze! Makabra. Brudno na każdym kroku. Obsługa najgorsza jaką spotkaliśmy kiedykolwiek. Słabo mówiąca po angielsku lub w ogóle - zaznaczam recepcja. Niepomocna, niechętna, sprawiająca wrażenie chorych umysłowo ludzi, głupio się tylko uśmiechająca. Obiecywali, że naprawią, przyślą kogoś i w ogóle nawet nie zgłaszali problemu dalej aby ktoś naprawił daną rzecz. Hotel nadający się tylko do zamknięcia. Odradzam stanowczo.

Zalety

Ładny widok na morze, które w lipcu i sierpniu jest bardzo ciepłe ok. 30 stopni. Dwie zjeżdżalnie dla dzieci. Ciepła woda w basenie lecz basen dość mały. Ładna plaża lecz brudna.

Wady

- niemiła, niepomocna obsługa - brak regularnego sprzątania - obsługa bardzo słabo mówiąca w języku angielskim - brudny hotel - brudna plaża - śmieci - brak zmiany ręczników - trzeba się dopominać - zepsute toalety - braki dostaw wody w kranie - słabe jedzenie - mały wybór, przesolone - niemiła obsługa - niepomocna obsługa i recepcja



Mapa

Turkler Artemis

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.