W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Położenie:
Hotel usytuowany na północnym wybrzeżu Krety, w malowniczej, nadmorskiej miejscowości - Adelianos Kampos. Odległość od lotniska w Chani wynosi ok. 65 km., od historycznego miasta Rethymnon ok. 7 km, a od przystanku autobusowego ok. 800 m.
Plaża:
Ok. 800 m od hotelu znajduje się szeroka, piaszczysto- kamienista plaża, wyróżniona Certyfikatem Błękitnej Flagi, z możliwością uprawiania sportów wodnych. Na plażę kilka razy dziennie kursuje bus hotelowy.
Do dyspozycji gości:
Recepcja 24h, basen, basen dla dzieci, leżaki i parasole przy basenie, bar przy basenie, restauracja, plac zabaw,łóżeczko dla dziecka na życzenie, sala konferencyjna, sejf w recepcji.
Program sportowy i animacyjny:
Hotel nie prowadzi programu animacyjnego. Greckie wieczory raz w tygodniu, bilard.
Internet:
Internet Wi-Fi dostępny w recepcji i w pokojach.
Szkoda pisać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szkoda że nie ma 0
!
Na wszystkie zgłaszane problemy pani rezydentka w ogóle nie zwracała uwagi, bo ważniejsze według niej były opowieści o wycieczkach fakultatywnych. Podsumowując: hotel koszmar, a najgorsze jest to że biuro podróży Rainbow doskonale zdaje sobie sprawę w jakie warunki przywozi turystów i nic sobie z tego nie robi.
Brak zalet
Hotel zupełnie nie spełnia standardu ****. Nie jest prawdą, że hotel jest świeżo po remoncie, bo w każdym z pokoi coś było nie tak: kable wystające ze ściany po prysznicem, woda cieknąca z kabiny prysznicowej na całą łazienkę, braku światła w pokoju, spleśniałe drzwi...nie mówiąc już o braku wyposażenia**** pokoi i braku jedzenia i napoi.
Kiedy wybierałam ten hotel na wakacje w tym roku przeglądałam również opinie klientów, którzy korzystali już tego hotelu. Niestety były tylko dwie opinie i do tego jeszcze całkowicie skrajne / bardzo dobra i bardzo zła/ . Oferta zaciekawiła mnie gdyż hotel był wskazywany jako 4 gwiazdowy, z bezpłatnym dostępem do internetu w pokoju oraz ciekawą lokalizacją wypadową. Już w pierwszym dniu pobytu pojawiły się pierwsze problemy: zepsuta klamka w łazience. Przy zamykaniu drzwi zatrzaskiwały się bez możliwości otwarcia od wewnątrz. Problem został zgłoszony rezydentowi , a Pani w recepcji zapisała uwagę w swoim zeszycie. Kolejną niemiłą niespodzianka był brak dostępu do internetu po otrzymaniu hasła. Okazało się, że sygnał jest zbyt słaby w pokoju , ale także w lobby nie dało się korzystać z sieci. Szkoda, że targałam laptopa do Grecji. Problem został zgłoszony i otrzymała odpowiedź , że nic się nie da zrobić. W łazience nie było również suszarki. Zgłosiłam i recepcjonistka powiedziała, że nie mają.... Na terenie hotelu cały czas prowadzone są jakieś prace remontowe, a nasza droga z pokoju biegła codziennie kolo rozgrzebanego placu budowy. Czarę goryczy przelało odkrycie po powrocie do pokoju z wycieczki. W łazience nie było deski sedesowej. Deska faktycznie ruszała się, ale mieliśmy dość zgłaszania, gdyż w piątym dniu pobytu i tak nie naprawiono drzwi do łazienki i nie donieśli suszarki. WiFi nie działało. Ale brak deski ??? Znowu wizyty w recepcji . I szokująca informacja, że Panie sprzątaczki zabrały , bo była zepsuta, ale na razie nie mają , może jutro kierownik kupi.???? Przypomnę, że oferta hotelu do CZTERY GWIAZDKI. Telefon do rezydentki, która zbytnio się nie przejęła. Horror!!! Położenie hotelu oraz wspaniałe plaże na całym zachodnim wybrzeżu nie mogą zatrzeć wspomnień jakie pozostały po tych wakacjach. Z Biurem RAINBOW byłam trzeci raz na wakacjach i poraz pierwszy się zawiodłam. Mam wrażenie, że Rainbow za wszelką cenę chce zarobić na ofercie, nawet za cenę
położenie w zachodniej części krety jako dobra baza wypadowa
Jakość obsługi w hotelu fatalna: brak reakcji na zgłoszone usterki w pokoju, brak właściwej pomocy ze strony rezydentki, Hotel w trakcie remontu
Bylismy rodzina w tym hotelu... na samo wejscie zrobilo mi sie nie dobrze.. smrod i bród.. !! Zero klimatyzacji a caly szef tego dziadostwa patrzyl sie na nas jak by chcial nas zabic.... zal.pl...!! Jedzenie masakra. zimne i codziennie to samo. brak czysyc talezy i brak sztućców... Rezydenci oszukuja, nie sluchaja pozniej potrzeb naszych , nie ccieli nam zmienichotelu , a naet nie odbierali potem telefonow! Wykupilismy wycieczke zeby nie siedziec w tym brudzie ale niestety inaczej nam ja przedstawiano i inaczej wszystko wygladalo. Inclusive jak sama nazwa wskazuje wszystko w cenie ..-> lody musielismy przy barze kupowac sobie sami!!! Piwa wiecznie nie bylo! a rodzaji wodki byly tylko 2-3 reszta za doplata! PLAC ZABAW DLA DZIECI... ciekawe gdzie on sie znajdowal.. basen wogole nie czyszczony bród unosil sie wszedzie strach bylo wejsc!!!! Łazienki w recepcji obsrane!!!!! papieru brak!!! NIE POLECAM!!!
ładny widok z pokoju
tragedia tragedia pogania!!!!!
Dnia 27.07.2017 wróciliśmy z Krety z hotelu Rethymno Le Grand Blue. Dziwi mnie strasznie ilość pozytywnych komentarzy, jaka się ostatnio ukazała na temat tego hotelu. Być może te osoby mieszkały w hotelu o podobnie brzmiącej nazwie, a opinie wnoszą nie tam gdzie trzeba. Wszystkie negatywne komentarze, które przeczytałem przed wylotem okazały się prawdą. Nie widziałem tylko szczura, o którym ktoś pisał w jednym z komentarzy, choć mogę założyć z dużą pewnością, że ta osoba pisała prawdę. Z Biurem Reinbow o zmianę hotelu walczyliśmy już na 1, 5 miesiąca przed wylotem. Byliśmy zapewniani, że wszystkie warunki, które były opisywane w komentarzach uległy zmianie. Na kilka dni przed wylotem dostaliśmy za pośrednictwem Pani, która sprzedała nam wycieczkę meila od dyrekcji Biura, który zapewnia nas, że hotel jest czysty, w pełni wyremontowany, a jedzenie się znacznie poprawiło. Rzeczywistość niestety okazała się brutalna. Pierwsze moje wrażenie jak wszedłem do recepcji hotelu to brak klimatyzacji i dziwny zapach ładnie mówiąc. Hotel jest jakby podzielony na 2 części. Pierwsza to pokoje znajdujące się w pobliżu basenu o trochę wyższym standardzie i te drugie znajdujące się na obrzeżach hotelu. Ja niestety miałem ?przyjemność? spędzania pobytu w tej drugiej części, dlatego też musiałem się przyzwyczaić do widoku budowlańców, którzy remontowali pokoje znajdujące się nieopodal mojego, smrodu, który się wydobywał z rury, z której ciekła dziwna ciemna maź, pięknego ogrodu jak ma w ofercie firma Reinbow, a w rzeczywistości to wydeptane pole z walającymi się butelkami i kilkoma krzewami. Niestety to nie było wszystko, nieopodal mego pokoju przy ogrodzeniu hotelowym znajdowało się wysypisko, które miało być uprzątnięte, niestety do końca pobytu nie było. Nad basenem pokoje i otaczający ogród wyglądał trochę lepiej, lecz nie zasługiwało to na 4 gwiazdki. W pokoju nie było TV i gniazda, żeby TV podłączyć. Przez cały pobyt nie działało wi-fi w pokojach. Jak twierdziła Pani Rezydent
położenie