Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Print Kamala Resort, położony na zachodnim wybrzeżu wyspy Phuket, to czterogwiazdkowy hotel oferujący luksus oraz tropikalny urok Tajlandii. Hotel, otoczony bujną roślinnością, stanowi doskonałą bazę wypadową do odkrywania Phuket dzięki swojej lokalizacji blisko złocistych plaż i lokalnych atrakcji.
Położenie
Hotel znajduje się na zachodnim wybrzeżu Phuket, w centrum turystycznej miejscowości Kamala.
- 5 km od plaży Patong
- 15 km od miasta Phuket
- 35 km od międzynarodowego lotniska Phuket
Plaża
Piękna, piaszczysta plaża Kamala znajduje się zaledwie 120 m od hotelu, co zapewnia Gościom łatwy dostęp do morza.
Dla dzieci
Hotel oferuje brodzik wydzielony z części basenu. Na życzenie dostępne jest łóżeczko dla niemowląt oraz, za dodatkową opłatą, możliwość wynajęcia opiekunki do dziecka.
Baseny
Do dyspozycji Gości są 2 rozległe baseny, jacuzzi, a także bar przy basenie typu swim up, które tworzą malownicze otoczenie do relaksu.
Atrakcje
W hotelu znajduje się niewielka siłownia i tenis stołowy. W odległości około 1 km znajduje się park tematyczny Phuket Fantasea, oferujący pokazy, gry i przejażdżki na słoniach.
Spa & Wellness
Centrum spa oferuje różnorodne zabiegi, w tym tradycyjne tajskie masaże.
Informacje dodatkowe
Hotel zapewnia darmowy internetu Wi-Fi na terenie całego obiektu. Do dyspozycji Gości są całodobowa recepcja, lobby, restauracja serwująca dania kuchni tajskiej i międzynarodowej, kawiarnia oraz przechowalnia bagażu. Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
Pierwsze wrażenie było bardzo dobre, miła obsługa, uśmiechnięta, pomocna. Niestety podczas wymeldowania, bardzo się rozczarowaliśmy. Pan sprawdził stan pokoju i oskarżono nas o kradzież malutkiego ręcznika za który dla świętego spokoju zapłaciliśmy 200 batów, ponieważ pan nie wierzył w nasze tłumaczenia. Tak na prawdę dzień wcześniej podczas sprzątania i wymiany ręczników ( 2 dużych i 2 małych ) dostaliśmy tylko 2 duże i 1 mały , nie zgłaszaliśmy tego nigdzie ponieważ aż tak nie był on nam potrzebny, mieliśmy również swoje ręczniki z Polski. Dodatkowo podczas sprzątania obsługa zostawiła brązowa ścierkę, która leżała w korytarzu przez 2 dni.
Uśmiechnięta obsluga na terenie restauracji
Bardzo słaby all - inclusive , mam wrażenie, że personel nie do końca wiedział co obejmuje oferta, przy barze pan poinformował nas że tylko na terenie restauracji obejmuje.