W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Położenie
3 km od centrumKonakli, 10 km od Alanyi, 113 km od lotniska. Hotel usytuowany na powierzchni 30 000 m2.
Plaża
przy hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, 60 m długości. Parasole, leżaki, materace - bezpłatne, ręczniki - depozyt. Bar na plaży zawarty w All Inclusive.
W hotelu
4 restauracje, 3 bary, windy, basen odkryty, 4 zjeżdżalnie wodne.
Pokoje
standardowe (4 dla niepełnosprawnych); klimatyzacja indywidualna, internet bezprzewodowy (bezpłatny), sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), telefon, TV, prysznic, suszarka, balkon.
Rozrywki i usługi
Bezpłatne:
internet bezprzewodowy w lobby, siłownia, łaźnia turecka, sauna, tenis stołowy, kort tenisowy, rakiety i piłki do tenisa (depozyt), siatkówka plażowa, aerobik, animacje.
Płatne:
room service, pralnia, salon piękności, centrum SPA i talassoterapii, masaż, jacuzzi, rzutki, oświetlenie kortu (ok. 20$/h), sporty wodne na plaży (firma zewnętrzna).
Atrakcje dla dzieci
brodzik, zjeżdżalnia wodna, animacje, mini klub (4-12 lat), opiekunka (płatna), łóżeczka (na życzenie), krzesełka w restauracji, plac zabaw.
Wyżywienie
Ultra All Inclusive (24h)
Posiłki: śniadanie, późne śniadanie, obiad, przekąski, podwieczorek, kolacja, późny posiłek (zupa).
Napoje zawarte: lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe.
System nie zawiera: niektórych napoi importowanych, soków ze świeżych owoców, kawy po turecku, espresso, cappuccino, napoi serwowanych w butelkach, napoi energetycznych.
Restauracja a'la carte:
rybna, turecka, grill. Wymagana rezerwacja.
Hotel poniżej oczekiwań. Nie polecam ,Proszę o kontakt osoby które były w hotelu od 14 do 21 września br. email : elar@o2.pl
brak
brudno nawet bardzo brudno
Byliśmy w tym hotelu na początku października 2019r, więc świeże odczucia W hotelu brud, zwłaszcza tam gdzie jedzenie i picie, trzeba przejrzeć 5-7 sztućcy czy tależy żeby znaleść czysty . Pokoje jak i cały hotel to maksimum 3-gwiazdki. Wyposażenie pokojów słabe i brudne. 4 windy, ale co z tego jak jeżdżą jak chcą, zatrzymują się gdzie chcą, Sztućce i szklanki na stołówce brudne (zawsze przy każdym posiłku)!. Częste braki talerzy i długie kolejki oraz oczekiwanie na doniesienie \"umytych\" talerzy i sztućcy. Obsługa klientów w barach przy basenach w brudnych strojach,. Resztki piwa i napojów z tzw.ociekaczy wylewana na podłogę w okolice kratki ściekowej Z barów codziennie śmierdzi, starym piwem. Oferta sprzedawana jest jako ULTRA ALL INCLUSIVE , a notorycznie brakuje alkoholu. O godzinie 17, gdy można jeszcze poleżeć, pracownik turecki sprząta leżaki i składa parasole pomimo opalających się gości! Prawie wszyscy to goście z Rosji, napisy i informacje po rosyjsku, nawet nie ma angielsku . Personel hotelu, a przede wszystkim organizatorzy wakacji nastawieni są głównie na Rosjan, obsługa nie zna języka angielskiego. Do tej pory byliśmy na różnych wczasach w hotelach od 3 do 5 gwiazdek, również wczasach w apartamentach, np.w Chorwacji, wszystkie poprzednie śmiało poleciłbym znajomym, ale tego hotelu nie poleciłbym nawet wrogowi. Porażka totalna.
Raczej nie ma, no może....hotel przy plaży, nie zły basen,
same wady
Zarezerwowaliśmy hotel, bo miał 8 w opiniach gości. Nagle trzy dni przed wyjazdem spadły na 3. Nic się już nie dalo zrobic, jedynie rezygnacja i kupno nowej. Jechaliśmy z nadzieja, że jednak nie będzie zle. Przy meldowaniu się nikt nie znał angielskiego. Nie działała karta, pan próbował kilka razy otworzyć drzwi aż dostaliśmy klucze. Kazał następnego dnia iść do recepcji po kartę. Dostaliśmy. Ogólnie angielski znała jedna osoba na recepcji. Reszta rosyjski i to wszędzie. W pokoju było dosyć czysto, sejf i lodówka w szafce. Suszarka do włosów ledwo zipie, dobrze, ze miałam swoją. Jednak na 5 gwiazdek to nie zasługuje, jest mocno wyeksploatowane. Co najgorsze- pod drzwiami szpara na 3 cm, przez która słychać wszystko. Trudno było spać dłużej rano. Sprzątanie było codziennie, które polegało na myciu umywalki, toalety. Dwa razy w ciagu tygodnia dostaliśmy nowa pościel. Butelka wody codziennie. Ręczniki nie zmieniane wcale. W ,,restauracji? brud. Trzeba było szukać czystych sztućców, talerzy.. ,,Szklanki? plastikowe, również brudne. Obrusy zaplamione. Jedzenie przez cały tydzień prawie się nie zmieniało. Średnie w smaku. Dobre były wypieki- bułeczki, bajgle, pita. Ciasta tez w porządku. Owoce tylko arbuz, melon i jabłko. Barek z alkoholem w środku - ciężko się dogadać jeśli ktoś nie zna rosyjskiego. ,,Drinki? w plastikowych naczyniach i co gorsza w plastikowych jednorazowych kubeczkach. To był nasz pierwszy wyjazd do Turcji i szkoda ze się tak nabraliśmy na hotel.
Blisko do morza
Brudno Znikoma znajomość języka angielskiego Bardzo wyeksploatowany Duszno na korytarzach
W hotelu panuje wszechobecny brud. Pokoje jak i cały hotel nie spełnia standardów hotelu 5-gwiazdkowego. Wyposażenie pokojów zniszczone i brudne (ręczniki poplamione i niektóre porwane, zardzewiała suszarka, grzyb w pokoju, pleśń w łazience). Sztućce i szklanki na stołówce brudne (standard przy każdym posiłku)!. Częste braki talerzy i długie kolejki oraz oczekiwanie na doniesienie \\\"umytych\\\" talerzy. Barmani obsługujący klientów w barach przy basenach są brudni,. Jeden z nich mył ręce piwem z nalewaka. Z barów codziennie śmierdzi, standardowo jest brudno. Oferta sprzedawana jest jako ULTRA ALL INCLUSIVE , a notorycznie brakuje alkoholu. Jego jakość również daje do życzenia- jest rozcieńczany!O godzinie 17, gdy świeci pełne słońce, pracownik turecki sprząta leżaki i składa parasole pomimo opalających się gości! Obecność w 99% gości z Rosji i organizowanie tylko dla nich animacji (w języku rosyjskim) wydaje się być najmniejszym problemem. Jednakże goście z Polski czują się w tym hotelu wyobcowani. Personel hotelu, a przede wszystkim organizatorzy wakacji nastawieni są głównie na Rosjan, dlatego też obsługa nie zna języka angielskiego. Ważną sprawą jest też przyjazd wszystkich gości do hotelu. Bez względu na porę przyjazdu muszą odczekać kilka godzin w oczekiwaniu na pokój. W nocy dzieci śpią na kanapach lobby hotelowego. Na złożoną do biura podróży Orex Travel zbiorową reklamację, do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi! Podsumowując nie polecamy Hotelu Hedef Beach (nie mylić z Hotelem Hedef Resort) oraz biura podróży Orex Travel, które jest \\\"głuche\\\" na skargi klientów.!
Brak
Hotel nie posiada przede wszystkim 5-ciu gwiazdek!Zostały usunięte z frontu hotelu. Hotel prosperuje więc jako \\\"bezgwiazdkowy\\\".
Wybraliśmy ten hotel sugerując się wysoką oceną wakacje.pl 8,8/10 i bardzo się zawiedliśmy. Pokoje i łazienki brudne i niesprzątane przez cały nasz pobyt, w naszym pokoju tylko zaścielone łóżko i dostarczona butelka wody, u syna w pokoju w ogóle niesprzątane. Jedzenie mało urozmaicone, talerze , kubki, sztućce niedomyte. Plusem jest położenie hotelu blisko plaży i ładne baseny i zjeżdżalnie. Nie jest to hotel zasługujący na 5 gwiazdek , a co najwyżej na 3. Nie polecam tego hotelu.
Blisko plaży, ładne baseny i zjeżdżalnie , miła obsługa
brudne, niesprzątane pokoje , łazienki zagrzybione, śmierdzące jedzenie mało urozmaicone