W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Wyposażenie:
Hotel zbudowany został w roku 1200. Obiekt oferuje łącznie 72 pokoje. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na terenie hotelu znajduje się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. W naszej ofercie biznesowej znajdziecie Państwo faks i projektor. Większe imprezy mogą być zorganizowane z pomocą obsługi kongresowej.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Obiekt posiada basen i basen otwarty. Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak spa i zabiegi masażu.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.