4 002 zł
za wszystkich
Blue Orange Beach Resort





Ta oferta wymaga samodzielnej odprawy online 24 godz. przed wylotem. Instrukcję, jak to zrobić, otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji.
Opis oferty
Opis hotelu
Obiekt Blue Orange Beach Resort usytuowany jest przy piaszczystej plaży w miejscowości Sozopol. Centrum miasta oddalone jest o około 3 km, a międzynarodowe lotnisko położone jest w odległości 43 km. Hotel dysponuje całodobową recepcją, parkingiem, kantorem wymiany walut, barem przekąskowym oraz klimatyzowaną restauracją. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość zamówienia masażu. Na miejscu znajduje się także basen odkryty ze słodką wodą z oddzielnym brodzikiem dla dzieci oraz taras słoneczny z leżakami i parasolami. Dla najmłodszych Gości przygotowano również program animacyjna oraz klub dla dzieci w wieku od 3 do 13 lat. Okolica oferuje dużo możliwości uprawiania różnorodnych aktywności sportowych, takich jak siatkówka plażowa, badminton, tenis czy jazda na nartach wodnych. Pokoje gościnne są klimatyzowane i dysponują telewizorem z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji kablowej, małą lodówką, umeblowanym balkonem oraz łazienką z suszarką do włosów.
Kategoria click&go
4 gwiazdki
Plaża
Leżaki i parasole •
Plaża piaszczysta
Publiczna
Sporty wodne ofercie lokalnych dostawców •
Rozrywka i sport
Animacje (sezonowo)
Animacje dla dorosłych (sezonowo)
Animacje dla dzieci (sezonowo)
Badminton
Basen dla dzieci
Basen kryty
Basen x2
Basen zewnętrzny
Baseny
Kajaki
Kort tenisowy •
Masaże •
Plac zabaw
Pokój gier
Program rozrywkowy
Sala telewizyjna
Siatkówka
Siatkówka plażowa
Sporty wodne w ofercie lokalnych dostawców •
Tenis
Tenis stołowy •
Wieczorny program rozrywkowy
Wyżywienie
All Inclusive
Wyżywienie all inclusive
Napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe
Śniadanie, obiad i kolacja (w formie bufetu)
Wyżywienie info
Bar
Bar z przekąskami przy basenie
Bary
Restauracja
Udogodnienia w pokoju
Klimatyzacja
Ogrzewanie
WiFi
Balkon
Pokój dzienny
Telewizor z płaskim ekranem
Kanały satelitarne
Telefon z bezpośrednią linią •
Sejf •
Aneks kuchenny
Mini-lodówka
Prywatna łazienka
Wanna lub prysznic
Suszarka do włosów
Zasilanie 220V
Czujnik dymu
Dostawka na życzenie
Łóżeczko dziecięce na życzenie
•
Sprzątanie
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
Niedostępne
Pokoje dla palących
Udogodnienia w hotelu
Liczba pokoi: 81
Całodobowa recepcja
WiFi
Basen kryty słodkowodny
Basen odkryty słodkowodny
Taras słoneczny
Leżaki
Parasole
Ręczniki na plaży
•
Ręczniki przy basenie
•
Wczesne zameldowanie (w zależności od dostępności)
•
Późne wymeldowanie (w zależności od dostępności)
•
Animacje dla dzieci 6 x w tygodniu
Animacje dla dzieci
•
Krzesełka dla dzieci
Basen dla dzieci
Klub dla dzieci
•
Plac zabaw dla dzieci
Pokój gier dla dzieci
Klimatyzacja
Bar w holu
Bar przy basenie
Restauracja
Taras
Kantor walut •
Usługa prasowania
•
Pralnia/Pralko-suszarka
•
Usługa pralnia
•
Opieka medyczna
•
Wypożyczalnia samochodów •
Sejf hotelowy
•
Przechowalnia bagażu
Winda
Lobby
Salon
Parking
•
Sklepy
Sala telewizyjna
Animacje dla dorosłych 6 x w tygodniu
Pokazy wieczorne 6 x w tygodniu
Wielojęzyczny personel
Dozwolone małe zwierzęta domowe (tylko koty)
Masaże
•
Zakwaterowanie w godzinach: 14:00 – 00:00
Wykwaterowanie w godzinach: 00:00 – 12:00
W hotelu obowiązuje zakaz palenia
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
Odległość
Lotnisko Burgas – 43 km
Plaża – 10 m
Centrum miasta – 3 km
Przystanek komunikacji publicznej – 500 m
Dworzec kolejowy – 30 km
Postój taksówek – 200 m
Atrakcje turystyczne
Zamek Ravadinovo – 2,5 km
Aquapark – 3 km
Starówka Sozopol – 3 km
Wyspa Sweti Iwan – 5 km
Dodatkowe informacje
• Usługa płatna
Bagaż
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa. RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Pierwszeństwo wejścia na pokład i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20cm) w cenie 199 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 359 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 499 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09)
WizzAir
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Wizz Priority i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x23cm) w cenie 420 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 600 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 825 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
• Bagaż rejestrowany 32 kg w cenie 750 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 950 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
Easyjet
Cena zawiera bagaż podręczny (45x36x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 460 PLN/szt.
Rezerwacja miejsc obok siebie
Rezerwacji miejsc obok siebie można dokonać za pośrednictwem Click&Go lub samodzielnie na stronie przewoźnika (usługa dodatkowo płatna) po otrzymaniu dokumentów podróży.
Odprawa
W przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda, Wizz Air, Easy Jet należy dokonać odprawy on-line samodzielnie. Odprawa na lotnisku dla wyżej wymienionych linii lotniczych wiąże się z dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem przewoźnika.
Rezerwacja miejsc obok siebie wraz z odprawą
Istnieje możliwość rezerwacji miejsc obok siebie wraz z odprawą on-line dokonaną przez Click&Go w cenie
• 149 zł za osobę w przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
• 249 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Wizz Air
• 179 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Easy Jet
W takim przypadku zostaną Państwo poproszeni po dokonaniu rezerwacji o przesłanie dodatkowych danych osobowych wszystkich Uczestników: rodzaj i numer dokumentu tożsamości, data ważności, kraj wydania a także obywatelstwo.
Cena wyjazdu zawiera
• Przeloty,
• Zakwaterowanie zgodnie z wybraną ofertą,
• Wyżywienie zgodnie z wybraną ofertą,
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko,
• Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 10 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 10 zł za osobę, a w przypadku imprez turystycznych na terytoriach państw pozaeuropejskich składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 13 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 13 zł za osobę,
• Ubezpieczenie wariancie podstawowym Europa wg polisy generalnej numerktóre obejmuje:
Koszty leczenia i transportu z sumą ubezpieczenia 15 000 EUR, następstwa nieszczęśliwych wypadków z sumą ubezpieczenia - trwały uszczerbek na zdrowiu 7 000 PLN, śmierć 3 500 PLN, bagaż z sumą ubezpieczenia 800 PLN, koszty ratownictwa - górna granica odpowiedzialności wynosi 5000 EUR, ubezpieczenie assistance obejmujące: pomoc medyczną, powiadomienie rodziny, gwarancję pokrycia kosztów leczenia, organizację transportu medycznego, organizację transportu do miejsca, z którego podróż może być kontynuowana, organizację transportu powrotnego do kraju zamieszkania, organizację zakwaterowania na czas rekonwalescencji oraz organizację transportu zwłok. lub pogrzebu za granicą. Zwrot kosztów dodatkowego zakwaterowania, wyżywienia i transportu do kwoty 1000 EUR, w przypadku objęcia podróżnego kwarantanną.
Rezydent
Oferta zawiera opiekę polskojęzycznego rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy również numer alarmowy do kontaktu z Click&Go.
Podatki lokalne
Oferta zawiera opiekę polskojęzycznego rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy również numer alarmowy do kontaktu z Click&Go. Chcesz zarezerwować więcej niż jeden pokój?
Zapoznaj się z naszymi wskazówkami
Określ liczbę osób w jednym pokoju, wybierz ofertę i dokonaj rezerwacji. Aby zarezerwować więcej pokoi, złóż osobne zamówienia lub skontaktuj się z naszym Wakacyjnym Bohaterem.
Dla obywateli polski
Oferta zawiera opiekę polskojęzycznego rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy również numer alarmowy do kontaktu z Click&Go.
Wybierz pokój i godziny lotów
Podział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard pokój (balkon lub taras)
2 dorosłych
Standard studio (balkon lub taras)
2 dorosłych
Standard apartament (balkon lub taras)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking B1 Parking, Medweckiego 50, 32-083 Balice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 002 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 3
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Wrzesień 2024
Singiel
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
2.3
Obsługa hotelu oprócz 2 recepcjonistów nie mówi po angielsku. Z barmanem w ogóle nie można się porozumieć, mówi on tylko po bułgarsku i niemiecku.
Ponieważ napoje w opcji all inclusive nie nadają się w ogóle do picia, oraz bardzo wielu z nich po prostu nie ma i nie zamierzają ich uzupełnić ponieważ koniec sezonu się zbliża, postanowiłam zamówić z karty płatnych napoi drink “Pina colada”. Barman nie wiedział co to w ogóle jest, a jak mu pokazałam palcem na karcie drinków to zaczął przygotowywać drink na podstawie składników, które były podane w menu. Wziął rum -CZARNY!, powiedziałam mu że ten napój robi się z białego rumu, to zamienił butelkę, po czym wziął jakiś niebieski likier i spojrzał się na mnie czy ma go dodać, następnie usłyszałam “kokos finish” oraz “śmietana finish”, drink pina colada w wykonaniu tego pana składał się z białego rumu oraz soku ananasowego z maszyny. Zapłaciłam na to 11 lewa. Pan barman nawet nie miał odwagi powiedzieć “nie zrobię tego drinka bo nie mam na niego składników oraz nie wiem jak to się robi”. Postawił mi rum z sokiem po czym bezczelnie zażądał za to pieniędzy, mimo że nie dostałam tego o co prosiłam.
Pan barman ogólnie wygląda jakby miał pretensje o to, że go od telefonu odrywam prosząc o jakiś napój. Przez cały dzień poda może 20 napojów wszystkim gościom bo nie jest ich tutaj dużo i to robi wtedy taka minę, że człowiekowi się odechciewa wszystkiego.
Zamiast coli z maszyny leciała woda, zamiast soku pomarańczowego także, w napoju Fanta z nalewaka razem z napojem wypływały robaki z wyglądu przypominające meszki.
Wybór herbat tutaj jest tylko pomiędzy zieloną i rumiankową. Prosiłam obsługę restauracji aby poszukały zwykłej czarnej herbaty, ale niestety znów usłyszałam “finish”.
Basen to tragedia. Nikt o niego nie dba, pływają w nim liście sprzed tygodnia.
W łazience chodziły robaki.
Jeżeli chodzi o jedzenie to chyba powinniście Państwo tutaj sanepid wysłać. Przysięgam, ze nie robię z siebie wybrednej księżniczki, ale tego po prostu nie da się jeść. Jedzenie jest nieświeże, codziennie podawane jest jedno i to samo, bardzo mały wybór, a połowa płyt podgrzewających jedzenie jest już wyłączona (moim zdaniem w trakcie sezonu na tych płytach także serwowane są posiłki i wtedy jest większy wybór). Po posiłkach zarówno ja jak i moi rodzice z którymi tu przyleciałam czujemy się chorzy. Jakość produktów jest przerażająca. Wszystko z najtańszej półki. Niestety nie mamy możliwości zjeść gdzieś indziej bo w pobliżu nie ma restauracji ani sklepów. Jedynie na wycieczkach jedliśmy w restauracjach, ale niestety nie jestem w stanie wydać codziennie 15 lewa na taksówkę w jedną stronę do Sozopolu aby zjeść śniadanie obiad czy kolację.
Na podwieczorek miały być hot dogi, kanapki, croissanty oraz pizza (zdjęcie menu w załączeniu), niestety przez cały tydzień otrzymaliśmy tylko pizzę robioną ze składników ze śniadania. Maszyna z lodami jest zepsuta więc lodów także nie mieliśmy okazji spróbować.
Rozumiem, że to jest końcówka sezonu, ale postanowiłam wylecieć na wakacje we wrześniu aby uniknąć tłumów oraz dzieci w wieku szkolnym. Dlaczego w związku z tym nie mogę się nacieszyć pełną ofertą hotelu tylko okrojoną?
Jestem pewna, że w miesiącach lipiec i sierpień jest większy wybór dań, są one bardziej urozmaicone oraz jest możliwość skorzystania ze wszystkich napoi.
Rozumiem, że hotel ma teraz mniejszą ilość gości, ale chyba za coś jednak zapłaciłam, prawda?
Podróżuje od kilku lat do różnych krajów, z różnymi biurami podróży, zazwyczaj wybieram hotele 3*, tym razem chciałam zobaczyć różnicę i wybrałam hotel 4*, jednak nie tego się spodziewałam. Ten hotel nie zasługuje na 4* i czuję się tym oszukana. W hotelach 3* miałam lepsze warunki. Z czystym sercem mogę powiedzieć, że to był najgorszy hotel w jakim byłam. Nie sądziłam że wybierając hotel 4* z opcją all inclusive będę chodzić głodna ze strachu żeby coś zjeść.
Polecam usunąć ten hotel ze swojej oferty bo stracicie klientów. Ludzie ufają Wam lecąc z Waszą firmą na wakacje, a tu taka niemiła niespodzianka. Wakacje oceniam bardzo słabo. nie mogliśmy się doczekać wyjazdu z tego miejsca do domu.
Zalety
• Blisko do plazy
Wady
• Obsługa, jedzenie, drink bar, podejście do gosci, hotel na zadupiu, nie ma nic dookola
Mapa



Atrakcje w okolicy Blue Orange Beach Resort
Zobacz więcej

Pogoda
Maj
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
BEZPIECZEŃSTWO
Bułgaria to bezpieczny kierunek wakacyjny i w popularnych miejscowościach podróżuje się tu bez większych obaw. W zatłoczonych miejscach warto pilnować swoich rzeczy i korzystać z oficjalnych taksówek lub aplikacji, by uniknąć zawyżonych opłat. W kurortach służby porządkowe są dobrze widoczne, co dodatkowo podnosi komfort podróżowania.






























