Crvena Luka





Opis oferty
Region
Biograd Na Moru
Dwójka standard morze hotel iris
1 łazienka, 1 podwójne łóżko, 1 pokój, balkon, dostępne dodatkowe łóżeczka dziecięce, dostępny dla wózków inwalidzkich, kategoria pokoju - standard, klimatyzacja, pokój dla 2 osób, powierzchnia 30m², prysznic, sejf w pokoju, suszarka do włosów, telefon, telewizja satelitarna, toaleta, widok na morze, wifi
Dwójka superior dla 3 park hotel kana
1 łazienka, 1 podwójne łóżko, 1 pokój, 1 salon, 1 sofa jednoosobowa, balkon, biurko do pracy, dostępne dodatkowe łóżeczka dziecięce, dostępny dla wózków inwalidzkich, kategoria pokoju - superior, klimatyzacja, papier toaletowy, pokój dla 2 osób, pościel, powierzchnia 30m², prysznic, ręczniki, sejf w pokoju, sofa, suszarka do włosów, telefon, telewizja satelitarna, toaleta, widok na park, wifi
W cenie
Pościel
Klimatyzacja
Leżaki
Dostęp do internetu
Papier toaletowy
Ręczniki
Internet Wi-Fi
Strefa Wi-Fi
Sejf w pokoju
Wysokie krzesło dla dziecka
Śniadania w formie bufetu
Obiadokolacja w formie bufetu
Śniadania i obiadokolacje
Parasole przeciwsłoneczne
Wifi
Zakwaterowanie, ubezpieczenie KL i NNW.
Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.
Płatne na miejscu
Wynajem rowerów
Masaże
Parking - 5 euro za auto/noc
Kort tenisowy
Room service - opcjonalnie
Plażowe parasole - opcjonalnie
Leżaki plażowe - opcjonalnie
Stacja ładująca auta elektryczne
Taksa lokalna, 2 EUR za osobę i dzień
Wyżywienie
Śniadania w formie bufetu, obiadokolacja w formie bufetu, rodzaj wyżywienia- śniadania i obiadokolacje.
Parking
Parking niestrzeżony.
Usługi narciarskie i rowerowe
Wynajem rowerów.
Internet
WI-FI w częściach wspólnych hotelu, WI-FI we wszystkich pokojach.
Usługi spa i wellness
Centrum SPA, basen kryty - 60m², basen zewnętrzny - 300m², centrum odnowy biologicznej - 512m², łaźnia parowa, cichy pokój do medytacji i relaksu, sauna fińska, masaże.
Sport w hotelu
Kort tenisowy, ogród, taras, program rozrywkowy.
Usługi dla dzieci
Łóżeczko dla dziecka - na zapytanie, wysokie krzesło dla dziecka, plac zabaw dla dzieci, animacja zabaw dla dzieci, klub dla dzieci.
Informacja dla niepełnosprawnych
Udogodnienia dla niepełnosprawnych.
Usługi hotelowe
Restauracja, recepcja 24-godzinna, przechowalnia bagaży, pokoje dla niepalących, serwis pokojowy, leżaki, bar, pokój śniadaniowy, serwis bagażowy, parasole przeciwsłoneczne, stacja ładująca auta elektryczne.
Wyposażenie pokoi
Dostępny dla wózków inwalidzkich.
Informacje o hotelu
Mastercard, visa, gotówka, american Express, diners Club, zakwaterowanie - od 15.00, wymeldowanie - do 11.00, późne wymeldowanie na zapytanie, wcześniejsze zakwaterowanie na zapytanie, liczba sal konferencyjnych - 8.
Akcesoria plażowe i basenowe
Plażowe parasole, leżaki plażowe.
Lokalizacja hotelu
Lotnisko - 30km, blisko plaży, spokojna okolica.
Warunki rezygnacji
A) do 45 dni przed datą wyjazdu koszt rezygnacji to zryczałtowana kwota 250 PLN
B) od 44 do 32 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 10% ceny Imprezy (jednak nie mniej niż 250 PLN)
C) od 31 do 15 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 40% ceny Imprezy (60% zwrotu)
D) od 14 do 9 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 70% ceny Imprezy (30% zwrotu)
E) od 8 do 0 dni przed datą wyjazdu, rezygnacja 100% ceny Imprezy (brak zwrotu).
Warunki płatności
Zaliczka w wysokości 10% za rezerwację płatna w momencie rezerwacji. Pozostała kwota płatna najpóźniej 45 dni przed wyjazdem.
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
NowośćDwójka standard morze hotel iris
2 dorosłych
Dwójka superior dla 3 park hotel kana
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z namiCena całkowita
6 521 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Czekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.

Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY:
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Chorwacji dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą przebywać na terytorium Chorwacji do 3 miesięcy, licząc od dnia wjazdu.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.