Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
3669 zł/os.
7 338 zł
Kvarner Amalia
3.8
1 opinia
![](https://i.wakacje.pl/no-index/hotel/chorwacja/kvarner-amalia-137015-1200-500.jpg)
![](https://i.wakacje.pl/no-index/hotel/chorwacja/kvarner-amalia-140987-480-238.jpg)
![](https://i.wakacje.pl/no-index/hotel/chorwacja/kvarner-amalia-141192-480-238.jpg)
![](https://i.wakacje.pl/no-index/hotel/chorwacja/kvarner-amalia-80845-480-238.jpg)
![](https://i.wakacje.pl/no-index/hotel/chorwacja/kvarner-amalia-80793-480-238.jpg)
3.8
1 opinia
Opis oferty
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny: Hotel Villa Amalia jest oddalony o ok. 45 km od Rijeka (Pula około 85 km, Zagreb ca. 180 km). Lotnisko (ZAG) położone jest ok. 185 km od hotelu. Kolejne lotnisko (RJK) jest oddalone o ok. 40 km. Wyposażenie :4-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 24 pokoi. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), windę, klimatyzację, sejf (za ewentualną opłatą) oraz parking (za ewentualną opłatą). Usługa prania i prasowania jest dostępna odpłatnie. Za usługę sprzątania pokoi oraz obsługę pokojową mogą obowiązywać opłaty. Basen: Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Wyżywienie: Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. Informacje dodatkowe: Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, Visa oraz Diners Club.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. Plaże w Chorwacji są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok. 10 Euro/koszt parasola5Euro.
Cena zawiera
CENA ZAWIERA ( od 01.05 do 30.09):
• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji
Cena nie zawiera
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Opieki rezydenta
• Opłaty klimatycznej: płatna na miejscu w Hotelu
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard superior park view
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
7 338 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 1
3.8
Wyżywienie beznadziejne. Obsługa w restauracji i w hotelu fatalna. Na zdjęciach wszystko wygląda przyzwoicie ale w rzeczywistości nie więcej niż dwie gwiazdki. To były najgorsze wakacje.
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
![static-map-mobile](https://i.wakacje.pl/static/img/map/map_mobile.jpg)
![static-map-tablet](https://i.wakacje.pl/static/img/map/map_tablet.jpg)
![static-map-desktop](https://i.wakacje.pl/static/img/map/map_desktop.jpg)
Zobacz więcej
![Ścieżka Siedmiu Wodospadów](https://i.wakacje.pl/no-index/atrakcje/sciezka-siedmiu-wodospadow-1113592476-1200-800.jpg)
Pogoda
Sierpień
Przed podróżą
W Chorwacji dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą przebywać na terytorium Chorwacji do 3 miesięcy, licząc od dnia wjazdu.