Club Prive by Rixos Saadiyat Island





Opis oferty
Region
Abu Dhabi
Opis
Hotel Rixos Saadiyat Island to wyjątkowy resort, w którym ekskluzywność i luksus są na pierwszym planie. Obiekt ten wyróżnia się fantastycznym położeniem na lśniącym białym piasku z widokiem na niebieską wodę Zatoki Perskiej. Jedna z wysp stolicy Emiratów Arabskich - wyspa Saadiyat olśniewa wspaniałą przyrodą, a o jej atrakcyjności świadczą liczne pobliskie miejsca "must see" jak choćby nowo otwarty Luwr. Bogate w kulturę arabską centrum Abu Dhabi jest zaledwie kilka minut jazdy od hotelu. Pałacowy resort Rixos Saadiyat Island został wybudowany w stylu śródziemnomorskim z nutą architektury arabskiej. Zachwyca orientalnymi ogrodami, rozległymi elementami wodnymi, luksusowym wyposażeniem i wykwintnymi przysmakami hotelowych restauracji.
Lokalizacja
9km od centrum Abu Dhabi, 34km od lotniska w Abu-Dhabi. Hotel usytuowany na powierzchni: 75000m2.
Kategoria hotelu
5
Kategoria lokalna hotelu
5
Data otwarcia
2018 r. Odnowiony w 2021 r.
Na terenie hotelu: restauracje (5), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen odkryty, 4 zjeżdżalnie wodne dla dzieci (działają w godzinach 10:00-18:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 12 villach (liczba pięter: 2)
Typy pokoi
• ville superior dla max. 8 os.: salon, jadalnia, 4 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, bezpłatna pralnia, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
• ville executive dla max. 6 os.: salon, jadalnia, 3 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, dostęp do współdzielonego basenu, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, bezpłatna pralnia, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
Wyżywienie
• restauracje główne (2), restauracje a la carte (3), bary (4), cukiernia
Ultra All Inclusive
• śniadanie (07:00-11:00), obiad (12:30-15:30), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji głównej
• Restauracja People`s Snack : przekąski (12:30-17:00) w restauracji "People's Snack"
• lody
• napoje bezalkoholowe, wybrane alkohole importowane
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
Wymagana rezerwacja. Jedna wizyta podczas pobytu w wybranej restauracji gratis.
• "Mermaid" owoce morza
• "L Olivo" włoska, śródziemnomorska
- "aja"
Japońska
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• 4 zjeżdżalnie wodne dla dzieci
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
W cenie
• korty do tenisa ziemnego (2)
• oświetlenie kortów
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• tenis stołowy
• koszykówka
• siatkówka plażowa
• aerobik
• siłownia
• lekkie animacje
• sauna
• jacuzzi
Płatne
• lekcje tenisa
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)
• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
• Czy zjeżdżalnie wodne są czynne? - TAK (10:00-18:00)
• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - TAK
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - ZGODNIE Z PROTOKOŁEM
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
• ->
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze odbywają się lotem bezpośrednim, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka polskojęzycznego rezydenta.
Uwaga!
Zgodnie z przepisami obowiązującymi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich dzieci poniżej 12 roku życia śpią z rodzicami w jednym łóżku. W każdym hotelu obowiązują inne zasady dotyczące zakwaterowania dziecka. O szczegóły zapytaj sprzedawcę.
Dzieci poniżej 5 r.ż. nie mogą korzystać z basenów dla dorosłych w hotelach w Dubaju, zgodnie z nowymi przepisami wydanymi przez władze miejskie Dubaju. Rozporządzenie obejmuje również sytuacje, w których dzieciom towarzyszą rodzice.
Aktualizacja opisu
12.10.2022 16:04
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Aquapark
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sale konferencyjne
Błękitna Flaga
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćWilla dwuosobowa
2 dorosłych
Willa dwuosobowa
2 dorosłych
Willa dwuosobowa
2 dorosłych
Willa dwuosobowa
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny parking P1, Wolności 90, 42-625 Ożarowice, Polska
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCena całkowita
70 756 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Pogoda
Listopad
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY:
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Zjednoczonych Emiratach Arabskich dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli przyjeżdżają w celach turystycznych, kulturalnych, naukowych lub rodzinnych i przebywają na terytorium ZEA do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.