Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
9

Opis oferty

Region: Abu DhabiBiuro podróży (przedsiębiorca): Coral TravelKod oferty: WAK724286

Region

Abu Dhabi

Opis

Hotel Rixos Saadiyat Island to wyjątkowy resort, w którym ekskluzywność i luksus są na pierwszym planie. Obiekt ten wyróżnia się fantastycznym położeniem na lśniącym białym piasku z widokiem na niebieską wodę Zatoki Perskiej. Jedna z wysp stolicy Emiratów Arabskich - wyspa Saadiyat olśniewa wspaniałą przyrodą, a o jej atrakcyjności świadczą liczne pobliskie miejsca "must see" jak choćby nowo otwarty Luwr. Bogate w kulturę arabską centrum Abu Dhabi jest zaledwie kilka minut jazdy od hotelu. Pałacowy resort Rixos Saadiyat Island został wybudowany w stylu śródziemnomorskim z nutą architektury arabskiej. Zachwyca orientalnymi ogrodami, rozległymi elementami wodnymi, luksusowym wyposażeniem i wykwintnymi przysmakami hotelowych restauracji.

Lokalizacja

9km od centrum Abu Dhabi, 34km od lotniska w Abu-Dhabi. Hotel usytuowany na powierzchni: 75000m2.

Kategoria hotelu

5

Kategoria lokalna hotelu

5

Data otwarcia

2018 r. Odnowiony w 2021 r.

Na terenie hotelu: restauracje (5), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen odkryty, 4 zjeżdżalnie wodne dla dzieci (działają w godzinach 10:00-18:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Internet

• Wi-Fi w hotelu bezpłatne

Plaża

Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane są w 12 villach (liczba pięter: 2)

Typy pokoi

• ville superior dla max. 8 os.: salon, jadalnia, 4 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, bezpłatna pralnia, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

• ville executive dla max. 6 os.: salon, jadalnia, 3 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, dostęp do współdzielonego basenu, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, bezpłatna pralnia, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

Wyżywienie

• restauracje główne (2), restauracje a la carte (3), bary (4), cukiernia

Ultra All Inclusive

• śniadanie (07:00-11:00), obiad (12:30-15:30), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji głównej

• Restauracja People`s Snack : przekąski (12:30-17:00) w restauracji "People's Snack"

• lody

• napoje bezalkoholowe, wybrane alkohole importowane

• pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)

Restauracje a la carte

Wymagana rezerwacja. Jedna wizyta podczas pobytu w wybranej restauracji gratis.

• "Mermaid" owoce morza

• "L Olivo" włoska, śródziemnomorska

- "aja"

Japońska

Z myślą o dzieciach

• brodzik

• 4 zjeżdżalnie wodne dla dzieci

• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

W cenie

• korty do tenisa ziemnego (2)

• oświetlenie kortów

• rakiety i piłki do tenisa ziemnego

• tenis stołowy

• koszykówka

• siatkówka plażowa

• aerobik

• siłownia

• lekkie animacje

• sauna

• jacuzzi

Płatne

• lekcje tenisa

• centrum SPA

• masaż

• salon piękności

• łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNIE

• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK

• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)

• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

• Czy na leżakach są materace? - TAK

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE)

• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)

• Czy zjeżdżalnie wodne są czynne? - TAK (10:00-18:00)

• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - TAK

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

• Czy siłownia jest czynna? - TAK

• Czy mini klub jest czynny? - TAK

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - ZGODNIE Z PROTOKOŁEM

Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.

• ->

Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze odbywają się lotem bezpośrednim, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.

Na miejscu opieka polskojęzycznego rezydenta.

Uwaga!

Zgodnie z przepisami obowiązującymi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich dzieci poniżej 12 roku życia śpią z rodzicami w jednym łóżku. W każdym hotelu obowiązują inne zasady dotyczące zakwaterowania dziecka. O szczegóły zapytaj sprzedawcę.

Dzieci poniżej 5 r.ż. nie mogą korzystać z basenów dla dorosłych w hotelach w Dubaju, zgodnie z nowymi przepisami wydanymi przez władze miejskie Dubaju. Rozporządzenie obejmuje również sytuacje, w których dzieciom towarzyszą rodzice.

Aktualizacja opisu

12.10.2022 16:04

Usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny

Niepełnosprawni

Wi-Fi

Aquapark

SPA

Siłownia

Tenis

Mini Klub

All Inclusive

Serwis plażowy

Sale konferencyjne

Błękitna Flaga

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość
Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Willa dwuosobowa

2 dorosłych

Ultra all inclusive
WylotEnter Air, ENT 7011
09:25
18:25
KTW · 10.11 (Pt.)Katowice
DWC · 10.11 (Pt.)Al Maktoum International Airport
PrzylotEnter Air, ENT 7012
19:10
22:25
DWC · 17.11 (Pt.)Al Maktoum International Airport
KTW · 17.11 (Pt.)Katowice
70 756 zł
za pokój

Willa dwuosobowa

2 dorosłych

Ultra all inclusive
WylotEnter Air, ENT 7009
09:00
17:40
WAW · 10.11 (Pt.)Warszawa - Chopin
DWC · 10.11 (Pt.)Al Maktoum International Airport
PrzylotEnter Air, ENT 7010
18:25
21:35
DWC · 17.11 (Pt.)Al Maktoum International Airport
WAW · 17.11 (Pt.)Warszawa - Chopin
70 771 zł
za pokój

Willa dwuosobowa

2 dorosłych

Ultra all inclusive
WylotEnter Air, ENT 7011
09:25
18:25
KTW · 10.11 (Pt.)Katowice
DWC · 10.11 (Pt.)Al Maktoum International Airport
PrzylotEnter Air, ENT 7012
19:10
22:25
DWC · 17.11 (Pt.)Al Maktoum International Airport
KTW · 17.11 (Pt.)Katowice
151 043 zł
za pokój

Willa dwuosobowa

2 dorosłych

Ultra all inclusive
WylotEnter Air, ENT 7009
09:00
17:40
WAW · 10.11 (Pt.)Warszawa - Chopin
DWC · 10.11 (Pt.)Al Maktoum International Airport
PrzylotEnter Air, ENT 7010
18:25
21:35
DWC · 17.11 (Pt.)Al Maktoum International Airport
WAW · 17.11 (Pt.)Warszawa - Chopin
151 057 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty

Oficjalny parking P1, Wolności 90, 42-625 Ożarowice, Polska

340
za 1 auto
1 auto
Data od
10.11.2023
Data do
17.11.2023
340
za 1 auto

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

280
za wycieczkę
280
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka70 756

Cena całkowita

70 756
Zaliczka płatna teraz20 519
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie

Pogoda

30°C
19°C
27°C
11

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane.
W niektórych emiratach jest pobierany podatek turystyczny, a większość hoteli pobiera depozyt zwracany przy wymeldowaniu z hotelu.
SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.


COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY:
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Do Zjednoczonych Emiratów Arabskich Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty wjazdu. Paszporty tymczasowe nie są honorowane w czasie wjazdu na terytorium ZEA, można z nich korzystać jedynie przy tranzycie przez ZEA lub wyjeździe z kraju.
W Zjednoczonych Emiratach Arabskich dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli przyjeżdżają w celach turystycznych, kulturalnych, naukowych lub rodzinnych i przebywają na terytorium ZEA do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.