Cora Cora Maldives





Opis oferty
Region
Raa Atoll
Opis
Luksusowy hotel położony na atolu Raa. Wymarzone miejsce na spokojną podróż poślubną. Spróbujemy swoich sił w nurkowaniu wśród pięknej rafy koralowej czy tez popływamy kajakiem po spokojnych wodach oceanu. A to tego w restauracjach czekać będą na nas smaczne dania z owoców morza i ryb.
Lokalizacja
Raa Atoll, 178km od lotniska w Male. Hotel usytuowany na powierzchni: 175000m2.
Kategoria hotelu
5
Kategoria lokalna hotelu
5
Data otwarcia
2021 r. Odnowiony w 2021 r.
Na terenie hotelu: restauracje, bary (2), pralnia (płatna), baseny odkryte (2).
Internet
• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane w 100 budynkach
• 100 bungalowów (liczba pięter: 1)
Typy pokoi
• beach villa dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- Beach Pool Villa
Dla max. 4 os.: 1 sypialnia, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- Beach Suite
Dla max. 4 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- Lagoon Villa
Dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- Lagoon Pool Villa
Dla max. 3 os.: 1 sypialnia, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- Duplex Lagoon Pool Villa
Dla max. 3 os.: dwupoziomowe, salon, jadalnia, 1 sypialnia, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- Family Beach Villa
Dla max. 6 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, bezpłatna pralnia, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
Wyżywienie
• restauracje, restauracje a la carte (3), bary (2), cukiernia
Gourmet Meal Plan (24h)
• śniadanie (07:00-10:30), obiad (11:30-18:00), kolacja (18:00-22:30)
• późny posiłek (22:30-07:00)
• lody
• wybrane lokalne i importowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Restauracje a la carte
• bezpłatne. Wymagana rezerwacja.
- Acquapazza
Włoska
- Ginger Moon
Tajska, śródziemnomorska, owoce morza
- Teien
Japońska
Z myślą o dzieciach
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• opiekunka dla dzieci (płatna)
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• badminton
• siatkówka plażowa
• bilard
• siłownia
• animacje
Płatne
• minigolf
• sporty wodne na plaży
• centrum SPA
• masaż
• kino
• salon piękności
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
• ->
Uwaga!
Transfery lotnicze z i na lotnisko Valena na Male są ograniczone czasowo. Aby Transfery do i z Hotelu mogły się odbyć, przylot pierwszego dnia na Male musi odbyć do godziny 14:00 a wylot powrotny z Male po godzinie 09:00. Prosimy uwzględnić daną informację przy doborze przelotu podczas dokonywania rezerwacji
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.
Aktualizacja opisu
11.01.2023 16:04
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
Mini Klub
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Sporty wodne
Opinie
Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Rejestracja elektroniczna nie wcześniej niż 96 godzin przed przylotem do i z Malediwów zobacz więcej.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie:nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
Na lotnisku w Male podczas kontroli paszportowej otrzymuje się bezpłatnie stempel władz imigracyjnych zezwalający na wjazd i pobyt na terytorium Malediwów do 30 dni. Warunkiem otrzymania wizy pobytowej (turystycznej) jest: przedstawienie ważnego paszportu (co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego opuszczenia Malediwów), biletu powrotnego, rezerwacja hotelu lub potwierdzenia posiadania wystarczających środków finansowych pokrywających zamierzony pobyt (150 USD/dzień)
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.