2 350  

za wszystkich

21
basen
teren hotelu
plaża
basen
restauracja

Opis oferty

Region: Cypr PołudniowyBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK1000784

Ogólny opis obiektu

Thalassa Boutique Hotel & Spa 5 / Paphos

Hotel dla Gości powyżej 16 roku życia

Luksusowy hotel butikowy położony na półwyspie Coral Bay, z widokiem na morze z trzech stron i piaszczystymi plażami z dwóch. Wszystkie 100 pokoi i apartamentów oferuje widok na morze oraz widok na wschód lub zachód słońca. Niedawno odnowiony Thalassa Boutique Hotel & Spa oferuje swoim gościom wyjątkowe otoczenie naturalnego piękna i spokoju, tuż obok Parku Narodowego Akamas. Goście mogą zjeść posiłek w wykwintnej restauracji a'la carte z widokiem na Morze Śródziemne. Główna restauracja, Ambrosia, serwuje śniadania, obiady i kolacje. Bar plażowy Ippokambos znajduje się tuż przy plaży i oferuje spokojne miejsce na napoje i lekkie lunche. W pobliskim, siostrzanym hotelu Coral Beach Hotel & Resort znajduje się również sześć lokali gastronomicznych.

Anagenisis Health And Beauty Spa

To pierwsze holistyczne spa na wyspie, oferujące wyjątkowe zabiegi autorskie oraz wybór masaży tajskich, szwedzkich i gorącymi kamieniami, łącząc w sobie starożytne techniki i doświadczenie greckie i rzymskie. Do wyboru są terapie inspirowane starożytnymi metodami leczenia oraz autorskie zabiegi z wykorzystaniem lokalnych produktów. UDOGODNIENIA DLA GOŚCI

Główny basen zewnętrzny

Basen kryty

Spa Anagenisis

Sauna (męska i żeńska)

Łaźnia parowa

Jacuzzi

Studio aerobiku

W pełni wyposażona siłownia

Kort tenisowy (oświetlony)

Sala gier (tenis stołowy, rzutki)

Sala konferencyjna

Butikowy salon

Centrum biznesowe

Bezpłatne Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych

Opcje Wyżywień

Premium All Inclusive / śniadania i obiadokolaje (HB) / śniadania (BB)

Zakwaterowanie

94 pokoje dwuosobowe z widokiem na morze

Apartamenty z jedną sypialnią

Apartamenty z dwiema sypialniami 1

Apartament prezydencki Gaia 1

Apartament Daphne 1

Łączna liczba pokoi i apartamentów: 100

Udogodnienia W Pokojach

Pełna marmurowa łazienka / Płaskie telewizory Smart TV /Kanały telewizji satelitarnej/Telefon z bezpośrednim wyjściem/ Sejf/ Zestaw do parzenia kawy i herbaty/Minibar/Balkon - taras ze stołem i krzesłami/Suszarka do włosów/Czujnik dymu/Lustro o pełnej długości/Gniazdo do golarki 110/220 AC50DCPS/Gniazdo ładowania USB

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Ważne informacje dotyczące oferty

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

CENA ZAWIERA (z wyłączeniem oferty na sam przelot)

• Przelot

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00), - wyżywienie według wybranej opcji

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), - opieka polskojęzycznego rezydenta

• Bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40 cm x 20 cm x 25 cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40 cm x 30 cm x 20 cm)

UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Miejsc obok siebie

• Bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej. BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:

• Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55 cm x 40 cm x 20 cm)

• Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20 lub 20 kg

BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:

• Bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55 cm x 40 cm x 23 cm)

• Bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg

• Miejsc obok siebie w samolocie

WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair. OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta. Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, odziny otwarcia barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu. Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza. Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok. 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro. Fotelik dla dziecka do lat 2 na transferze płaty ok. 5 Euro w jedną stronę. W sezonie zmimowym hotele przeprowadzają częściowe prace renowacyjne i remonty.

Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. 2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu. 3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy. 4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu. 5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pok. 2 os. z widokiem na morze double room sea view

2 dorosłych

Wylot
05:4010:10
WMI · 28.02 (Sob.)Warszawa - Modlin
PFO · 28.02 (Sob.)Paphos
Przylot
10:4513:20
PFO · 03.03 (Wt.)Paphos
WMI · 03.03 (Wt.)Warszawa - Modlin
2 350 zł
za pokój

Standard double room (seaview, balcony)

2 dorosłych

Wylot
05:4010:10
WMI · 28.02 (Sob.)Warszawa - Modlin
PFO · 28.02 (Sob.)Paphos
Przylot
10:4513:20
PFO · 03.03 (Wt.)Paphos
WMI · 03.03 (Wt.)Warszawa - Modlin
2 684 zł
za pokój

Suite z widokiem na morze daphne suite sea view

2 dorosłych

Wylot
05:4010:10
WMI · 28.02 (Sob.)Warszawa - Modlin
PFO · 28.02 (Sob.)Paphos
Przylot
10:4513:20
PFO · 03.03 (Wt.)Paphos
WMI · 03.03 (Wt.)Warszawa - Modlin
6 420 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking Parking Tani i Bezpieczny PREMIUM, ul. Generała Wiktora Thommee 10, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki

109
za 1 auto
1 auto
Data od
28.02.2026
Data do
03.03.2026
109
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka2 350

Cena całkowita

2 350
Zaliczka płatna teraz705
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 33

Zablokowanych opinii: 7
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 33 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Danuta
Opinia zweryfikowana

Październik 2025

·

Para

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 15.10.2025

10

Hotel zafundował nam wspaniałe wakacje👍

Jedzenie, napoje, obsługa, położenie, czystość - wszystko na najwyższym poziomie. Pierwsze miejsce z wielu do którego wrócimy😁

Zalety

Wszystko

Wady

Brak

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Pogoda

Luty

15°C
13°C
16°C
11

Przed podróżą

Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Na Cypr Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Jeśli w czasie lotu na Cypr planowane jest międzylądowanie w Turcji, może być konieczne okazanie paszportu na lotnisku.
Na Cyprze dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane.