Pharos (Bar)





Opis oferty
***+
Czarnogóra/Riwiera Czarnogórska
Atuty
• nowe apartamenty wybudowane na sezon 2022 (przy budynku głównym)
• nowy basen zewnętrzny (otwarty na sezon 2022)
• słoneczny taras i piękny ogród
• bezpłatny parking
• bezpłatne wi-fi
Naszym zdaniem
Obiekt położony w miejscowości Bar idealnie sprawdzi się na wakacje w Czarnogórze samolotem na nadchodzące lato 2023! Goście zakwaterowani będą w świeżo wybudowanym budynku Pharos Apartament, który znajduje się naprzeciwko głównego budynku Hotelu Pharos, w którym serwowane będą posiłki z nieograniczonymi napojami do kolacji. Hotel otoczony jest przepięknym gajem oliwnym i cyprysami. Do dyspozycji gości jest słoneczny taras i bezpłatny parking. Pokoje są klimatyzowane i posiadają bezpłatny dostęp do wi-fi.
Położenie
• ok. 900m do kamienistej plaży Kraljevska Plaza (500m w linii prostej)
• ok. 950m do przystanku autobusowego Susani
• restauracje i bary oddalone ok. 1km
• ok. 2.8km do zabytkowego Starego drzewa oliwnego Stara Maslina
• ok. 3km do centrum miejscowości Bar
• do lotniska w Podgoricy jest ok. 50km.
Do dyspozycji gości
• basen zewnętrzny (nowość na sezon 2022)
• leżaki i parasole przy basenie
• restauracja główna
• bar
• słoneczny taras
• ogród z meblami ogrodowymi
• bezpłatny parking
Plaża
Publiczna, kamienista plaża Kraljevska Plaza oddalona jest od obiektu o ok. 900m (ok. 500m w linii prostej przez park).
Pokoje
Do dyspozycji Gości dostępne są pokoje 2/3 osobowe, w tym również z tarasem i widokiem na ogród. W każdym z pokoi dostępna jest klimatyzacja, TV, bezpłatne wi-fi, sejf. Łazienka z prysznicem i WC, dodatkowo dostępna suszarka do włosów, ręczniki i zestaw podstawowych kosmetyków. W pokojach jest też lodówka i czajnik.
Udogodnienia
• przechowalnia bagażu
• bezpłatne wi-fi
• winda
Wyżywienie
All inclusive light - śniadania, lunch i kolacje w formie bufetu.
Do obiadu i kolacji nieograniczone napoje alkoholowe (piwo, domowa rakija, domowe wino) i bezalkoholowe z automatu w godzinach wydawania posiłków.
Posiłki podawane są w restauracji w starszej części hotelu Pharos.
ŚNIADANIE 8:00-10:00, OBIAD 13:00-14:30, KOLACJA: 18:00-20:00
Dieta wegetariańska możliwa tylko po uprzednim zgłoszeniu.
W dniu przyjazdu świadczenia rozpoczynają się od kolacji, a kończą śniadaniem w dniu wyjazdu.
Hotel daje możliwość zakupienia kolacji w dniu wyjazdu w cenie ok. 10 euro/os.
Dodatkowe informacje
Obiekt uzyska pełną funkcjonalność na sezon 2023 (po remoncie).
Informacja dla podróżnych
Informujemy, że zgodnie z miejscowymi przepisami, po przyjeździe do obiektu każdy gość ma obowiązek zostawienia ważnego dokument tożsamości na recepcji, w celu zameldowania.
Cena zawiera
Loty czarterowe, autokar
• Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą,
• Transport do miejsca docelowego (nie dotyczy ofert z dojazdem własnym).
• Bagaż
• Opiekę rezydenta podczas pobytu (nie dotyczy oferty z dojazdem własnym)
• Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
• Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy,
• Podatek Vat,
• Ubezpieczenie KL 30 000, NNW 3 000, bagaż 200, CPiN, ochrona 24 h od momentu wyjścia z domu i 24 h, do momentu powrotu do domu w zakresie NNW (nie dotyczy ofert z dojazdem własnym)
W przypadku lotów czarterowych liniami Air Montenegro/Smartwing bagaż podręczny (5 kg) oraz rejestrowany (23 kg) jest w cenie.
Cena nie zawiera
• Opłat klimatyczno-meldunkowych,
• Wycieczek fakultatywnych,
• Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
[Dla dojazdu własnego
• ]
Transportu
• Ubezpieczenia (możliwość dokupienia w datach pobytu)
Obowiązkowe dopłaty
15 EUR/os opłata klimatyczno-meldunkowa
Dzieci do 12 lat płacą 5 Eur
Nie dotyczy wycieczek objazdowych.
Ważne informacje
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)
Dodatkowe ubezpieczenie na wypadek kwarantanny lub izolacji
Pomoc w przypadku izolacji
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Pomoc w przypadku kwarantanny
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćStandard
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny parking P1, Wolności 90, 42-625 Ożarowice, Polska
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCena całkowita
4 398 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Grupa znajomych
Grupa znajomych
Para
Para
Para
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Mapa

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Formularze nie są wymagane.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów;
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów;
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów;
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów;
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej
W Czarnogórze dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli czas pobytu nie przekracza 30 dni.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.