2 796  

za wszystkich

36
budynek główny
basen
basen
budynek główny
zwiedzanie

Opis oferty

Region: Riwiera CzarnogórskaBiuro podróży (przedsiębiorca): Rego-BisKod oferty: WAK835066

Czarnogóra/Riwiera Budwańska

Atuty

• Nowocześnie urządzony

• W centrum Budvy

• W pobliżu słynnej Slovenskiej Plažy

• Sauna

Naszym zdaniem

Hotel Kadmo to komfortowo urządzony obiekt w samym sercu Budvy. Idealnie nada się dla rodzin lub osób lubiących zwiedzanie i chcących poznać uroki Czarnogóry. Basen, taras słoneczny oraz sauna pozwolą się zrelaksować, a zlokalizowane w okolicy restauracje i bary sprzyjają rozrywce.

Położenie

• W okolicy liczne restauracje i bary

• Ok. 200 m do marketu

• Ok. 800 m do wesołego miasteczka

• Ok. 1 km do plaży

• Ok. 1,5 km do Cytadeli w Budvie

• Ok. 20 km do lotniska w Tivacie

• Ok. 65 km do lotniska w Podgoricy

Plaża

Plaża kamienisto-żwirowa oddalona o ok. 1 km od hotelu (ok. 500 m w linii prostej). Słynna Slovenska Plaža o dłogości ponad 1,5 km.

Do dyspozycji gości

• Restauracja

• Lobby bar (08:00 - 00:00)

• Basen

• Taras słoneczny

• Sauna

• Parking

Pokoje

Hotel posiada pokoje 2- lub 3-osobowe oraz family. Pokoje wyposażone są w klimatyzację, Wi-Fi, TV, sejf, mini bar, czajnik oraz łazienkę z prysznicem, ręczniki, kosmetyki i suszarkę do włosów; każdy pokój posiada balkon.

Udogodnienia

• Klimatyzaja

• Winda

• Sejf

Wyżywienie

BB - śniadania

HB - śniadania i obiadokolacje

Śniadania w formie bufetu (07:00 - 10:00)

Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków.

Cena zawiera

Loty Linią Rejsową

Przelot samolotem rejsowym (Wizzair lub Ryanair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Czarnogóry

Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą

Transfer lotnisko - hotel - lotnisko

Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych

Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny

Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy

Podatek Vat marża

Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair/Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)

Dojazd Własny

Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą

Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny

Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy

Podatek Vat marża

Cena nie zawiera

Loty Linią Rejsową

Podatku lokalnego

Opieki polskiego rezydenta

Wycieczek fakultatywnych

Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie

Możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego zgodnie z taryfą przewoźnika. Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy. Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony. DOJAZD WŁASNY:

Transportu

Ubezpieczenia KL i NNW

Podatku lokalnego

Opieki polskiego rezydenta

Wycieczek fakultatywnych

Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie

Dodatkowe opłaty

Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa płatna obowiązkowo raz na pobyt (ok. 2 EUR/dzień)

Płatność gotówką na miejscu

Potwierdzenie rezerwacji

Oferty wakacji w Czarnogórze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją. Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia nowej ceny. WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.

Dokumenty do rezerwacji

Rezerwacje w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:

Wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Wizzair/Ryanair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem

Vouchera na hotel (w formie papierowej lub elektronicznej)

Numeru polisy dosyłanej w mailu. Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.

Godziny przelotów

Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym. W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin drogą mailową.

Ważne informacje

Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego. Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.

Informacja dla podróżujących z dziećmi

Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda notarialna na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica. msz. gov. pl)

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokój 2-osobowy superior double room

2 dorosłych

Wylot
15:1517:05
WRO · 04.04 (Sob.)Wrocław
TGD · 04.04 (Sob.)Podgorica
Przylot
10:1512:05
TGD · 07.04 (Wt.)Podgorica
WRO · 07.04 (Wt.)Wrocław
2 796 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

W cenie tej oferty jest tylko bagaż podręczny. Jeśli chcesz zmieścić wszystkie pamiątki z podróży, dokup bagaż rejestrowany.

Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking Oficjalny Parking Lotnisko Wrocław Strachowice, Graniczna 190, 54-530 Wrocław

199
za 1 auto
1 auto
Data od
04.04.2026
Data do
07.04.2026
199
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka2 796

Cena całkowita

2 796
Zaliczka płatna teraz811
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 4

Zablokowanych opinii: 1
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 4 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Beata
Opinia zweryfikowana

Październik 2023

·

Singiel

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 11.10.2023

4.1

Zewnętrzny wygląd hotelu w porządku, pokój z łazienką duży, przestronny. Widok z okna, balkonu na niższych piętrach niezadawalający - bloki, domy ogólnie budynki na wyższych piętrach można mieć widok na morze. 15min pieszo na plaże, ok 20-30 min do starego miasta. Pokoje sprzątane codziennie wraz z wymianą ręczników. Bar zrobiony z dawnej recepcji. Restauracja bardzo mała kilka też stolików przy wejściu do hotelu. W hotelu miało się wrażenie, że nie ma gości. Basem malutki w pierwszy dzień przyjazdu był brudny napełniony wodą tylko do połowy. Śniadania szwecki stół skromy wybór - każdego dnia coś dokładali, dania się powtarzały ale każdy coś dla siebie wybrał można się najeść. W niedziele na śniadanie szampan. Obiadokolacje(19-21) już takie nie były - przy śniadaniu otrzymuje się kartę z której wybieramy co chcemy zjeść na obiadokolacje. Dania są bardzo słabe, bardzo małe porcje, należy dojadać na mieście. Pani w recepcji w długich ciemnych włosach miła, uśmiechnięta o pozostałych pracownikach już tego nie mogę powiedzieć. Obsługa próbowała robić klimat na wysokim poziomie tylko bardzo daleko im było do tego. Kelnerzy mają miny nietęgie jak by byli niezadowoleni i z przymusu. Przy obiadokolacji pospieszają z zjedzeniem, przychodząc co kilka minut zaglądając do talerza. Jeden kelner (blondyn) uśmiechnięty rozmawiający z gośćmi wydawał się przyjazny ale to mylące gdyż zlekceważył obsłużenie nas przy obiadokolacji po mimo zawołania go, że czekamy, ważniejsza była rozmowa z kolegą, Po 40 minutach oczekiwania odnieśliśmy sztućce kelnerowi był zaskoczony i przestraszony myślicie, że się przejęli jakaś rekompensata nic z tych rzeczy jedynie suche słowo przepraszam. Po kilkunastu minutach po zaistniałej sytuacji przyszedł wysoki pan z recepcji usprawiedliwiając się, że nie wiedział o tym w pierwszej chwili myśl chce się zrewanżować o tuż nie przyniósł rachunek żeby zejść i opłacić (było to ostatni dzień pobytu) za opłatę klimatyczną i napój który były zamówiony wcześniej przy kolacji. Gdy otrzymał odpowiedź, że potrzebuje chwili odpuścił ale powrócił po jakimś czasie dzwoniąc dzwonkiem i waląc do drzwi nachalnie po czym po prostu wszedł do pokoju w nerwach mówiąc, że natychmiast trzeba z nim zejść do recepcji opłacić rachunek, że to ostatni dzień pobytu i jutro rano jest transfer na lotnisko. Zachowanie tego pana było karygodne.

Zalety

Przestronne pokoje i łazienki.

Wady

Słabe jedzenie jeszcze na śniadanie jest ok ale obiadokolacje już nie bardzo małe porcje, jakoś jedzenia nie zachwyca. Obsługa sztywna, pośpieszająca przy jedzeniu. Karygodne zachowanie pracownika wchodząc do pokoju w nerwach rozkazując.

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Pogoda

Kwiecień

14°C
6°C
13

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Czarnogóry Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Ze względu na niejednoznaczne regulacje w kwestii dokumentów podróży wymaganych od nieletnich oraz niejednolitą praktykę straży granicznej, zaleca się, aby osoby nieletnie podróżujące do Czarnogóry posiadały paszport.
W Czarnogórze dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli czas pobytu nie przekracza 30 dni.

BEZPIECZEŃSTWO


Czarnogóra to spokojny i bezpieczny kierunek, a na wybrzeżu oraz w miastach takich jak Kotor i Budva podróżuje się bez obaw. W zatłoczonych miejscach wystarczy zwykła uważność, zwłaszcza w sezonie.