8 632 zł
Kadmo by Aycon
7.4
4 opinie
7.4
4 opinie
Opis oferty
Kategoria
Region
Czarnogóra/Riwiera Budwańska
Atuty
• Nowocześnie urządzony
• W centrum Budvy
• W pobliżu słynnej Slovenskiej Plažy
• Sauna
Naszym zdaniem
Hotel Kadmo to komfortowo urządzony obiekt w samym sercu Budvy. Idealnie nada się dla rodzin lub osób lubiących zwiedzanie i chcących poznać uroki Czarnogóry. Basen, taras słoneczny oraz sauna pozwolą się zrelaksować, a zlokalizowane w okolicy restauracje i bary sprzyjają rozrywce.
Położenie
• W okolicy liczne restauracje i bary
• Ok. 200 m do marketu
• Ok. 800 m do wesołego miasteczka
• Ok. 1 km do plaży
• Ok. 1,5 km do Cytadeli w Budvie
• Ok. 20 km do lotniska w Tivacie
• Ok. 65 km do lotniska w Podgoricy
Plaża
Plaża kamienisto-żwirowa oddalona o ok. 1 km od hotelu (ok. 500 m w linii prostej). Słynna Slovenska Plaža o dłogości ponad 1,5 km.
Do dyspozycji gości
• Restauracja
• Lobby bar (08:00 - 00:00)
• Basen
• Taras słoneczny
• Sauna
• Parking
Pokoje
Hotel posiada pokoje 2- lub 3-osobowe oraz family. Pokoje wyposażone są w klimatyzację, Wi-Fi, TV, sejf, mini bar, czajnik oraz łazienkę z prysznicem, ręczniki, kosmetyki i suszarkę do włosów; każdy pokój posiada balkon.
Udogodnienia
• Klimatyzaja
• Winda
• Sejf
Wyżywienie
BB - śniadania
HB - śniadania i obiadokolacje
Śniadania w formie bufetu (07:00 - 10:00)
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków.
Cena zawiera
Przelot samolotem rejsowym (Wizzair lub Ryanair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Czarnogóry
Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
Podatek Vat marża
Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair/Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
Cena nie zawiera
Transferu lotnisko - hotel - lotnisko
Podatku lokalnego
Opieki polskiego rezydenta
Wycieczek fakultatywnych
Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie, Możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego zgodnie z taryfą przewoźnika. Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy. Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony.
Dodatkowe opłaty
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa płatna obowiązkowo raz na pobyt (ok. 2 EUR/dzień)
Płatność gotówką.
Potwierdzenie rezerwacji
Oferty wakacji w Czarnogórze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją. Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny. WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Dokumenty do rezerwacji
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
Wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Wizzair/Ryanair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem, vouchera na hotel (w formie papierowej lub elektronicznej)
Vouchera na transfer (w przypadku wykupienia takiej usługi)
Numeru polisy dosyłanej w mailu. Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Godziny przelotów
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Ważne informacje
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego. Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica. msz. gov. pl)
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków...
Czytaj więcej
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój 2-osobowy superior double room (pkt)
2 dorosłych
Pokój 3-osobowy triple room (pkt)
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
8 632 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 4
Singiel
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
4.1
Zewnętrzny wygląd hotelu w porządku, pokój z łazienką duży, przestronny. Widok z okna, balkonu na niższych piętrach niezadawalający - bloki, domy ogólnie budynki na wyższych piętrach można mieć widok na morze. 15min pieszo na plaże, ok 20-30 min do starego miasta. Pokoje sprzątane codziennie wraz z wymianą ręczników. Bar zrobiony z dawnej recepcji. Restauracja bardzo mała kilka też stolików przy wejściu do hotelu. W hotelu miało się wrażenie, że nie ma gości. Basem malutki w pierwszy dzień przyjazdu był brudny napełniony wodą tylko do połowy. Śniadania szwecki stół skromy wybór - każdego dnia coś dokładali, dania się powtarzały ale każdy coś dla siebie wybrał można się najeść. W niedziele na śniadanie szampan. Obiadokolacje(19-21) już takie nie były - przy śniadaniu otrzymuje się kartę z której wybieramy co chcemy zjeść na obiadokolacje. Dania są bardzo słabe, bardzo małe porcje, należy dojadać na mieście. Pani w recepcji w długich ciemnych włosach miła, uśmiechnięta o pozostałych pracownikach już tego nie mogę powiedzieć. Obsługa próbowała robić klimat na wysokim poziomie tylko bardzo daleko im było do tego. Kelnerzy mają miny nietęgie jak by byli niezadowoleni i z przymusu. Przy obiadokolacji pospieszają z zjedzeniem, przychodząc co kilka minut zaglądając do talerza. Jeden kelner (blondyn) uśmiechnięty rozmawiający z gośćmi wydawał się przyjazny ale to mylące gdyż zlekceważył obsłużenie nas przy obiadokolacji po mimo zawołania go, że czekamy, ważniejsza była rozmowa z kolegą, Po 40 minutach oczekiwania odnieśliśmy sztućce kelnerowi był zaskoczony i przestraszony myślicie, że się przejęli jakaś rekompensata nic z tych rzeczy jedynie suche słowo przepraszam. Po kilkunastu minutach po zaistniałej sytuacji przyszedł wysoki pan z recepcji usprawiedliwiając się, że nie wiedział o tym w pierwszej chwili myśl chce się zrewanżować o tuż nie przyniósł rachunek żeby zejść i opłacić (było to ostatni dzień pobytu) za opłatę klimatyczną i napój który były zamówiony wcześniej przy kolacji. Gdy otrzymał odpowiedź, że potrzebuje chwili odpuścił ale powrócił po jakimś czasie dzwoniąc dzwonkiem i waląc do drzwi nachalnie po czym po prostu wszedł do pokoju w nerwach mówiąc, że natychmiast trzeba z nim zejść do recepcji opłacić rachunek, że to ostatni dzień pobytu i jutro rano jest transfer na lotnisko. Zachowanie tego pana było karygodne.
Zalety
• Przestronne pokoje i łazienki.
Wady
• Słabe jedzenie jeszcze na śniadanie jest ok ale obiadokolacje już nie bardzo małe porcje, jakoś jedzenia nie zachwyca. Obsługa sztywna, pośpieszająca przy jedzeniu. Karygodne zachowanie pracownika wchodząc do pokoju w nerwach rozkazując.
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Lipiec
Przed podróżą
W Czarnogórze dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli czas pobytu nie przekracza 30 dni.