Vile Oliva





Opis oferty
Naszym zdaniem
Przyjemny, otoczony parkiem, dogodnie usytuowany hotel z basenami, blisko plaży i centrum. Składa się z budynku głównego i aneksów.
Położenie
Ok. 80m od piaszczysto-żwirowo-kamienistej plaży (leżaki płatne), ok. 38km od lotniska Tivat (TIV), ok. 44km od lotniska Podgorica, ok. 200m od centrum malowniczego kurortu Petrovac, ok. 17km od starego miasta w Budvie.
Wyposażenie
Całodobowa recepcja, lobby z miejscami wypoczynkowymi i bezpłatnym Wi-Fi, odpłatny kącik internetowy, restauracja z tarasem, bar w lobby, bar przy basenie, bar na dachu, sala konferencyjna, pralnia, room service, bezpłatny parking, odpłatny garaż.
Pokoje
Standard - sypialnia, łazienka (prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), klimatyzacja, Wi-Fi, sejf, telefon, mała lodówka, TV sat, balkon. Powierzchnia - ok. 22m kw. Usytuowanie w aneksie (oddzielny budynek).
Superior - sypialnia, łazienka (prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), klimatyzacja, Wi-Fi, sejf, telefon, mała lodówka, TV sat, balkon, możliwość 2 dostawek. Powierzchnia - ok. 24m kw. Usytuowanie w budynku głównym.
Duplex apartment - dwupoziomowy apartament: sypialnia, pokój dzienny z miejscami do spania, łazienka (prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), klimatyzacja, Wi-Fi, sejf, telefon, mała lodówka, TV sat, balkon. Powierzchnia - ok. 35m kw. Zakwaterowanie dla maks. 2 osób dorosłych i 2 dzieci. Usytuowanie w aneksie (oddzielny budynek).
Wyżywienie
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety), popołudniowe przekąski, kawa, herbata, lokalne napoje i alkohole serwowane do godz. 23.00.
Sport i rozrywka
2 baseny zewnętrzne, basen kryty, siłownia, tenis stołowy, sauna, łaźnia, masaże, wieczory folklorystyczne, wypożyczalnia rowerów.
Dla dzieci
Brodzik, sala zabaw, ocieniony plac zabaw, wakacyjne animacje, łóżeczka niemowlęce (konieczna rezerwacja, płatne 7 euro/doba), wysokie krzesełka w restauracji.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Powrót do polski
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Uwagi
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt.
Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Cena nie zawiera
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Cena zawiera
Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny).
Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny)
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT oraz w niektórych hotelach, taksy klimatycznej. Koszt taksy uzależniony jest od standardu obiektu i wynosi od 0,5- 4 EUR/os. za noc. Jest ona płatna bezpośrednio w hotelu przy zameldowaniu.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Informacje o lotach liniami lot, wizz air
Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:
Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
• bagaż rejestrowany 23kg; możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji.
Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Aktualizacje covid-19
Aktualizacja z 28 kwietnia 2022
Aby wjechać z Polski do Czarnogóry nie trzeba przedstawiać żadnych zaświadczeń dotyczących szczepień, testów czy statusu ozdrowieńca.
Przydatne linki: http://www.covidodgovor.me/me/testiranje-na-covid-19-i-procedure oraz https://www.gov.me/en/article/covid-19-measures-and-recommendations
Polska strona MSZ - https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora
Inne zasady obowiązują przy powrocie z obszaru występowania mutacji wirusa (Virusvariantengebiet) i krajów wysokiego ryzyka. Obecnie (28 kwietnia 2022 r.) na liście krajów występowania mutacji wirusa i krajów wysokiego ryzyka nie ma żadnego kraju. Komunikaty należy jednak śledzić na bieżąco.
Informacje: https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Transport/Archiv_Risikogebiete/Risikogebiete_aktuell_en.pdf?__blob=publicationFile
Powrót Do Polski
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Warunki wjazdowe
Aktualizacja z 28 kwietnia 2022
Aby wjechać z Polski do Czarnogóry nie trzeba przedstawiać żadnych zaświadczeń dotyczących szczepień, testów czy statusu ozdrowieńca.
Przydatne linki: http://www.covidodgovor.me/me/testiranje-na-covid-19-i-procedure oraz https://www.gov.me/en/article/covid-19-measures-and-recommendations
Polska strona MSZ - https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora
Pasażerowie korzystający z przelotów linii lotniczych Lufthansa zobowiązani są używać używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95) lub maseczek chirurgicznych.
Ze względu na dynamiczną sytuację i zmieniające się zasady dot. zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.
Klienci jadący samochodami - proszeni są o zapoznanie się z przepisami krajów tranzytowych.
Powrót Do Polski
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
Nowość. standard room (dzo)
2 dorosłych
Superior room in main building (dso)
2 dorosłych
Superior room in main building sea view (dsm)
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z namiCena całkowita
7 856 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Rodzina z dziećmi
Para
Grupa znajomych
Para
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Para
Mapa

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Formularze nie są wymagane.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów;
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów;
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów;
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów;
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej
W Czarnogórze dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli czas pobytu nie przekracza 30 dni.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.