3 044 zł
/za wszystkich
Montenegrina
6.9
4 opinie





6.9
4 opinie
Opis oferty
Czarnogóra/Riwiera Budwańska
Atuty
• Trzy bary hotelowe
• Ok. 50 metrów do piaszczystej plaży
• Zewnętrzny basen
• SPA & wellness
• Ok.4 km do miasta Budva
Naszym zdaniem
Hotel Montenegrina znajduje się w pięknej miejscowości Budva, idealny obiekt dla ludzi którzy chcą wypocząć, a także dzięki jego lokalizacji poznać piękno Bałkanów.
Położenie
• Miejscowość Rafailovici
• Ok. 50 metrów do piaskowej plaży
• Ok. 200 metrów do przystanku autobusowego
• Ok. 60 km do Podgoricy
• Ok. 4 km do pięknego miasta Budva
Plaża
Piękna, szeroka piaszczysta plaża oddalona ok. 50 metrów od hotelu. Serwis plażowy dodatkowo płatny.
Do dyspozycji gości
- Wi-fi
• Basen zewnętrzny i wewnętrzny (woda nie jest podgrzewana)
• Recepcja hotelowa
• Klimatyzacja
• Parking
• Turecka łaźnia
• Sauna
• Masaże (Dodatkowo płatne)
Pokoje
Zakwaterowanie: 14:00
Wykwaterowanie: 10:00
Obiekt posiada pokoje dwu, trzy lub czteroosobowe, wyposażone w łazienkę z prysznicem, umywalką i suszarką, posiadają indywidualną klimatyzację, TV, małą lodówkę, sejf, WI-FI (bezpłatne).
Udogodnienia
Suszarka do włosów
Siłownia
Amfiteatr
Wypożyczalnia samochodów
Winda
Bar na dachu budynku
Dla dzieci
• Basen dla dzieci
• Plac zabaw
• Krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczka dla dzieci w pokojach (dodatkowo płatne 7 EUR/dzień)
Wyżywienie
ŚNIADANIE- 07:00 - 10:00
OBIAD- 13:00 - 15:00
KOLACJA- 19:00 - 21:30
ALL INCLUSIVE - w cenie wybrane alkohole, kawa, woda, soki. Jedzenie w cenie: śniadanie, obiad, kolacja, buffet, ciasta, naleśniki, lody.
Cena zawiera
Przelot samolotem rejsowym (Wizzair lub Ryanair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Czarnogóry
Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
Transfer lotnisko - hotel - lotnisko
Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
Podatek Vat marża
Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair/Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
Cena nie zawiera
Podatku lokalnego
Opieki polskiego rezydenta
Wycieczek fakultatywnych
Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie, Możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego zgodnie z taryfą przewoźnika. Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy. Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony.
Dodatkowe opłaty
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa płatna obowiązkowo raz na pobyt (ok. 2 EUR/dzień)
Płatność gotówką.
Potwierdzenie rezerwacji
Oferty wakacji w Czarnogórze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją. Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia nowej ceny. WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Dokumenty do rezerwacji
Rezerwacje w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
Wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Wizzair/Ryanair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem, vouchera na hotel (w formie papierowej lub elektronicznej)
Numeru polisy dosyłanej w mailu. Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Godziny przelotów
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym. W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin drogą mailową.
Ważne informacje
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego. Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda notarialna na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica. msz. gov. pl)
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój 2-osobowy/bez balkonu dbe
2 dorosłych
Pokój typu superior superior park view
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Odkryj-Parking GDN, ul. Spadochroniarzy 21, 80-298 Gdańsk
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 044 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 4
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Sierpień 2024
Rodzina z dziećmi
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
8.4



Wybraliśmy ten hotel ze względu na lokalizację i opcję all inclusive. Hotel znajduje się w małej miejscowości Rafajlovici. Jako że bardzo zależało nam na zobaczeniu Budvy i wyspy Sveti Stefan, nasz wybór padł na ten hotel, który leży mniej więcej po środku tej trasy.
Pokój, który dostaliśmy, był w porządku. Można dopłacić do pokoju z widokiem na morze, ale nie dopłacaliśmy. I tak na morze można patrzeć codziennie z tarasu na dachu hotelu, gdzie znajduje się bar. Pokój był czysty i wysprzątany, gdy przyjechaliśmy. Niestety później pokój nie był sprzątany w ogóle (poza wyrzuceniem śmieci). Młoda dziewczyna sprzątająca początkowo udawała (?), że nie rozumie, o co mi chodzi, gdy jej powiedziałam "sand on the floor". W żadnym jeszcze miejscu, w którym byliśmy, nie było tak nieodpowiedniej obsługi sprzątającej.
Jak chodzi o jedzenie, myślę, że nikt nie chodził głodny, ale jedzenie jest, szczerze mówiąc, średnie. Można dostać to, co w większości takich miejsc, niestety np. czarnogórskie wypieki w ogóle nie przypadły nam do gustu. Większość osób jadła na deser po prostu arbuzy czy jabłka.
Na jadalni jest pan, który pilnuje porządku i który zwraca uwagę gościom, którzy np. wejdą do restauracji w stroju kąpielowym. Robi to w taki sposób, że niektórzy mogą czuć się urażeni, ale zauważyliśmy, że ludzie w Czarnogórze lubią przestrzegać reguł, np. nie pozwolą, żeby ktoś wepchał się w kolejkę.
Niestety podczas naszego pobytu zepsuł się sprzęt do nalewania soków, co nie zostało naprawione do końca pobytu, tylko przykryte szmatką. Po każdy sok trzeba było chodzić do baru, ale obsługa jest miła, więc nie było problemu.
W hotelu jest restauracja, bar przy recepcji i bar na dachu hotelu, z którego widać okolicę.
Obsługa bardzo miła, pracowita i pomocna. Barmani, kelnerki i osoby z recepcji. Wyjątek obsługa sprzątająca.
Basen czysty, dużo miejsc, nigdy nie brakowało leżaków. Część basenu pod dachem.
Ogólnie ludzie stamtąd bardzo przyjaźnie reagują na Polaków :)
W miasteczku są sklepy, apteka, stragany z pamiątkami, plaża i piekarnia, która jest punktem orientacyjnym, gdyż stamtąd np. odjeżdżają wycieczki. Na stoiskach można zakupić wycieczki oczywiście nad Zatokę Kotorską, nad Jezioro Szkoderskie czy do Dubrovnika.
Spacerując do Becici (które jak dla nas było za głośne), możecie odwiedzić kościółek St. Thomas Church.
Między Budvą a Sveti Stefan kursuje cały czas przepełniony autobus, który kosztuje niewiele, a można bez problemu przemieścić się pomiędzy tymi miejscowościami. Do Budvy można nawet dojść na piechotę (ok. 4 km), my podjechaliśmy autobusem, żeby mieć więcej czasu na zwiedzanie.
Z Rafajlovici nie kursują autobusy do Kotoru. Trzeba jechać do Budvy i stamtąd wykupić bilet na autobus do Kotoru. Można też dojechać taksówką, których jest tam mnóstwo (koszt taxi z Rafajlovici do Kotoru to 50-70 euro za kurs).
Niedaleko od hotelu znajduje się wodospad Čučuci Waterfall, nie poszliśmy do niego, gdyż byliśmy w sierpniu i nawet rzeki były wyschnięte.
Na piechotę od hotelu możecie dotrzeć do plaży Devistenje czy Kamenovo.
W Budvie spokojnie od centrum spacerkiem dotrzecie chociażby do plaży Mogren, po drodze mijając piękny pomnik baleriny. Z Budvy możecie wykupić sobie rejs po morzu chociażby w stronę Sveti Stefan, mijając po drodze wyspę Sveti Nikola (ale też w drugą stronę).
Reasumując uważam ten hotel za dobry wybór dla średnio wymagających osób. Jest świetny pod względem lokalizacji na zwiedzanie, ale także jest dobrym wyborem dla rodzin z dziećmi czy seniorów ze względu na bliskość piaszczystej plaży (dosłownie kilka minut spaceru od hotelu), sklepów, pamiątek itp., a przy tym znajduje się w miejscu, gdzie jest spokój. Przy hotelu niewielki plac zabaw.
Tak czy owak jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu, jeśli będziemy mieć kiedyś możliwość, chętnie zatrzymamy się w nim ponownie.
Zalety
• Lokalizacja. Piaszczysta plaża, góry, morze. Hotel znajduje się w Rafajlovici, pomiędzy Budvą a Sveti Stefan.
• Obsługa. Miła, pomocna, pracowita.
• Spokojne miejsce, czysty basen.
• W pobliżu wszystko, co potrzeba na wakacjach.
Wady
• Sprzątanie. Dopiero po poproszeniu o to.
• Nie każdemu przypadnie do gustu tutejsze jedzenie (aczkolwiek było go pod dostatkiem)
Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Czarnogóry Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Ze względu na niejednoznaczne regulacje w kwestii dokumentów podróży wymaganych od nieletnich oraz niejednolitą praktykę straży granicznej, zaleca się, aby osoby nieletnie podróżujące do Czarnogóry posiadały paszport.
W Czarnogórze dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli czas pobytu nie przekracza 30 dni.