Bardzo dobry81 opinii93% poleceń
8,6
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Arabia Azur

Last minute
Kod oferty: WAK248564
basen
basen
basen
basen
basen
basenbasenbasenbasenbasenbasenpokójpokójpokójsport i rekreacjasiłowniakorty tenisoweplażaplaża

Nasi klienci docenili

  • Bogaty program animacyjny, dyskoteka, klila razy w tygodniu muzyka na żywo oraz przedstawienia.
  • Bezpośrednio przy hotelu rafa kortalowa, idealna do nurkowania.
  • Udogodniena dla najmłodszych gości takie jak: brodzik, plac zabaw czy miniklub.
  • Wiele możliwości uprawiania sportów, na terenie hotelu znajdują się m.in. 2 korty tenisowe, 4 korty do squasha i sala fitness.
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    standardowy
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    2 osobowy

    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    21:1003.09.2020 Czwartek
    WAWWarszawa - Chopin
    02:3504.09.2020 Piątek
    HRGHurghada

    Powrót

    11:1010.09.2020 Czwartek
    HRGHurghada
    15:4010.09.2020 Czwartek
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK248564Region: HurghadaOrganizator: Coral Travel / Wezyr

    Region

    Hurghada

    Opis

    Przyjazny dla rodzin, czterogwiazdkowy Arabia Azur Beach Resort oferuje przestronne pokoje, pojemny basen i niebanalną kuchnię. Relaksujące wakacje nad pięknym morzem z prywatną plaża i pobliskim zapleczem do uprawiania sportów wodnych zachęcają do odwiedzin tego miejsca.

    Lokalizacja

    3km od centrum Hurghady, 3km od Dahar, 8km od lotniska w Hurghadzie. Hotel usytuowany na powierzchni: 125000m2.

    Kategoria organizatora

    4

    Data otwarcia

    2016 r.

    Na terenie hotelu: restauracje (5), bary (6), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

    Internet

    • Wi-Fi w lobby bezpłatne

    • Wi-Fi w pokojach płatne

    Plaża

    100m od hotelu w zależności od budynku, prywatna, pomost, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane w 3 budynkach

    • 2 aneksy (liczba pięter: 3)

    • budynek główny (liczba pięter: 2, liczba wind: 1)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

    Wyżywienie

    • restauracje, restauracja a la carte, bary (6)

    All Inclusive

    (10:00-02:00)

    • śniadanie (05:00-11:00), kolacja (18:30-22:00) serwowane w restauracji głównej

    • późne śniadanie (11:00-12:00), podwieczorek (15:00-17:00) serwowane w East Barze

    • obiad (12:30-15:00) serwowany w restauracji na plaży

    • przekąski (12:30-15:00) serwowane w restauracji Marina Beach

    • lody

    • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

    • pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)

    Restauracje a la carte

    • płatna. Wymagana rezerwacja.

    • tajska

    Z myślą o dzieciach

    • brodzik

    • miniklub dla dzieci w wieku 4-12

    • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

    • plac zabaw

    • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

    W cenie

    • korty do tenisa ziemnego (2)

    • rakiety i piłki do tenisa ziemnego

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • siatkówka plażowa

    • squash

    • bilard

    • aerobik

    • siłownia

    • animacje

    • dyskoteka

    Płatne

    • oświetlenie kortów

    • lekcje tenisa

    • kręgle

    • sporty wodne na plaży

    • centrum SPA

    • masaż

    • sauna

    • jacuzzi

    • salon piękności

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - Nie

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - Tak

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - są bezpłatne

    • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - Tak

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - Tak

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - Tak

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - Tak

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - Nie

    • Jak będą serwowane posiłki? - Obsługa kelnerska

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - Tak

    • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - Nie

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - Nie

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - Liczba gości : 200

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - Nie

    • Czy na leżakach są materace? - Tak

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - Indywidualnie pakowane

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - Tak, po każdym użyciu

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - Tak, obsługa kelnerska

    • Czy centrum SPA jest czynne? - Nie

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - Nie

    • Czy siłownia jest czynna? - Nie

    • Czy mini klub jest czynny? - Nie

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - Nie

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - W przypadku podejrzenia zakażenia/ objawów, gość hotelu jest diagnozowany przez lekarza obecnego na miejscu

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - 1) Hotel musi poinformować Egipskie ministerstwo zdrowia w celu podjęcia natychmiastowych kroków oraz zapewnienia specjalnej opieki medycznej w razie potrzeby2) Posiada dobrze przygotowane miejsce tymczasowej kwarantanny oraz określone instrukcje i procedury postępowania

    Aktualizacja opisu

    07.07.2020 15:24

    Usługi dostępne w hotelu

    Hotel rodzinny

    Niepełnosprawni

    Wi-Fi

    SPA

    Disco

    Siłownia

    Tenis

    Mini Klub

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Sporty wodne

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    32°C
    Temperatura w nocy
    25°C
    Temperatura wody
    27°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Opinie

    Opinie dodane przez

    9.3
    Kasia Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Grudzień 2019Para
    ZaletyCzyste pokoje Pyszne jedzenie Piękna rafa na głębi W pobliżu centrum handlowe
    WadyBrak
    Arabia Azur to świetny hotel, dlatego byliśmy w nim już drugi raz. Najbardziej urzekła mnie piękna rafa i mnóstwo różnokolorowych rybek przy wybudowanej sztucznie wysepce. Przy odrobinie szczęścia można spotkać podpływające dość blisko wysepki delfiny. Widzieliśmy rownież płaszczki. Plaża od brzegu piaszczysta, można wejść bez butów. Przepyszne jedzenie, dla każdego coś się znajdzie. Trzeba pamiętać, że pokoje są ładne, ale w standardzie egipskim, nie europejskim, są za to czyszczone codziennie, również codziennie uzupełniana jest woda, napoje typu cola, fanta oraz kącik herbaciany. Pracownicy zawsze mega mili i uśmiechnięci, widać że lubią ludzi i zawsze zagadują. Jeśli chodzi o wycieczki, to nie wykupujemy w hotelu. Za każdym razem podczas wizyty w Egipcie korzystamy z oferty wycieczek sprawdzonego, przesympatycznego, mówiącego świetnie po polsku Mohammeda właściciela skarbtravel.com, którego bardzo, bardzo polecamy - ma wszystkie możliwe wycieczki, w bardzo przystępnych cenach i z nim nigdy o nic nie musimy się martwić. Z każdą kolejną wycieczką dowiadujemy się czegoś ciekawego na temat kultury i historii Egiptu. Dla zainteresowanych podaję jego whatsapp +201090365299 Polecam z czystym sumieniem i Arabię Azur i Mohammeda :)
    10
    Anetta Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Grudzień 2019Grupa przyjaciół
    ZaletyDoskonała lokalizacja, położenie blisko centrum Hurghady. Smaczne, urozmaicone posiłki. Przestronne i czyste pokoje. Bardzo miła i pomocna obsługa. Przepiękna rafa przy samym hotelu.
    WadyBrak
    Wróciliśmy do tego hotelu po raz kolejny własnie ze względu na jego zalety. Jeżeli ktoś narzeka na coś w tym hotelu to jest to malkontent. My drugi rok z rzędu zabraliśmy ze sobą naszych bliskich, wszyscy byli zachwyceni i tak jak my planują wrócić za rok w listopadzie :-) Dwutygodniowy pobyt urozmaicaliśmy sobie różnymi atrakcjami oferowanymi przez lokalne biuro Skarb Travel prowadzone w języku polskim. Nasz pobyt zaczęliśmy od przygotowania skóry do opalania i relaksu w łaźni tureckie ( to cały rytuał sauny, pilingów i masaży relaksacyjnych) Czuliśmy się bardzo zaopiekowani. Eleganckie miejsce z wyjątkowym klimatem. Skorzystaliśmy też z wizyty w Grand Akwarium to niesamowite kiedy wielkie płaszczki czy rekiny przepływają nad Twoją głową w szklanym tunelu! Widzieliśmy też spektakl karmienia przez nurków rekinów i głodomora żółwia. Kolejna atrakcja zorganizowana przez Skarb Travel to wycieczka do Kairu. To wspaniałe doświadczenie dotknąć starożytnego Egiptu, zobaczyć piramidy, posłuchać historii i obejrzeć wspaniałe eksponaty Muzeum Narodowego w Kairze. Tego nie da się opisać to trzeba samemu zobaczyć. Na koniec naszego pobytu wybraliśmy się na snurkowanie z dzikimi delfinami. To dopiero emocjonujące móc pływać w towarzystwie ponad 20 pięknych delfinów!!!! Cały pobyt wspominamy cudownie już się cieszymy na powrót za rok :-) Polecamy hotel Arabia Azur ceniącym sobie spokój i kontakt z przyrodą a dla chętnych polecamy doskonale zorganizowane lokalne biuro Skarb Travel kontakt przez stronę i Vibera tel:+201090365299

    9.6
    Anna Hirsz Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    ZaletyDobre położenie, różnorodność posiłków, duży basen, miła obsługa na każdym szczeblu, codziennie uzupełnione napoje,czysta pościel i ręczniki
    WadyInternet
    Super wyjazd ,poznanie innej kultury,pogoda wymarzona, woda bardzo ciepła, rafy i ryby ,nurkowanie niesamowite Polecam
    9.4
    Agnieszka
    Pobyt - Lipiec 2019Grupa przyjaciół
    ZaletyPołożenie hotelu, bliskość rafy, duży basen, jedzenie.
    WadyObsługa recepcji oraz palenie podczas posiłków
    Rewelacyjne położenie, ogromny teren do spacerowania, duży czysty basen, w którym każdy znajdzie miejsce dla siebie, piękna rafa na końcu promenady, smaczne i urozmaicone posiłki, drinki mocne, pokoje przestronne, codziennie sprzątane przez przemiłych panów, którzy potrafią z ręczników wyczarować prawdziwe cuda (nie tylko łabędzie;-)), barek codziennie uzupełniany w wodę i napoje, kelnerzy sympatyczni i pomocni, zaplecze sportowe na wysokim poziomie. Najsłabszym ogniwem hotelu jest naszym zdaniem obsługa recepcji oraz zezwolenie na palenie podczas posiłków. Będąc w Hurgadzie warto wybrać się na wycieczki z biurem Skarb Travel. My byliśmy na 3 i jesteśmy bardzo zadowoleni. Można się z nimi skontaktować przez WhatsApp lub Messengera. Właściciel Mohamed odpowiada szybko i sprawnie w języku polskim. Czuliśmy się bezpieczni i zaopiekowani, a ceny niższe niż wycieczki fakultatywne z hotelu.
    9.7
    Agnieszka
    Pobyt - Lipiec 2019Grupa przyjaciół
    ZaletyPołożenie, basen, rafa, posiłki, drinki, duże pokoje.
    WadyObsługa recepcji.
    Rewelacyjne położenie, ogromny teren do spacerowania, duży basen, w którym każdy znajdzie miejsce dla siebie, piękna rafa przy samym hotelu, smaczne i urozmaicone posiłki, pokoje przestronne, codziennie sprzątane przez przemiłych panów, którzy potrafią z ręczników wyczarować prawdziwe cuda (nie tylko łabędzie;-)), barek codziennie uzupełniany w wodę i napoje, drinki w barach mocne, obsługa uprzejma, kelnerzy sympatyczni i pomocni, zaplecze sportowe na wysokim poziomie. Jedyny minus to obsługa recepcji-po pierwsze bez dolarów nic się nie załatwi...po drugie tak długo jeszcze nigdy się nie meldowaliśmy. Hotel nastawiony jest głównie na turystów z Niemiec i to oni mają pierwszeństwo wszędzie... Po trzecie mimo wcześniejszej rezerwacji pokoju w opcji first z widokiem na morze dostaliśmy pokój z widokiem na...mur. Wymiana trwała pół dnia. Polecamy wycieczki z biurem Skarb Travel. My byliśmy na 3 i jesteśmy bardzo zadowoleni. Można się z nimi skontaktować np. przez WhatsApp, odpowiadają szybko, a ceny dużo niższe niż wycieczki fakultatywne z hotelu.

    Przed podróżą

    Paszporty

    Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).

    Wizy

    W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie www.visa2egypt.gov.eg lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).

    Uwaga!
    Zgodnie z informacjami podanymi przez władze Egiptu, podróżni przylatujący lotami czarterowymi do gubernatorstw: Morze Czerwone, Marsa Matrouh, Luxor, Synaj Południowy oraz Asuan są zwolnieni z opłaty wizowej do 31 października 2020 r. Przemieszczanie się między gubernatorstwami pozostaje zawieszone do odwołania. Zorganizowany ruch turystyczny został ograniczony do: Morza Czerwonego, Synaju Południowego i Marsa Matrouh.

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

    Zgodnie z informacją podaną przez władze Egipskie, każdy podróżny, który nie przybywa lotami bezpośrednimi do Sharm El-Sheikh, Taby, Hurghady, Marsa Alam oraz Matrouh, zobowiązany jest do do okazania negatywnego wyniku testu PCR Covid-19 wykonanego maksymalnie 72 godziny przed podróżą.

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że loty do Egiptu zostały wznowione.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00