Black Week Trwa! ⏱️ Rabaty do 40% i oferty do 999 zł/os.Sprawdź
Wakacje.plWczasyEgiptHurghadaMakadi BayRed Sea Grand Makadi (Makadi Bay)

Red Sea Grand Makadi (Makadi Bay)

Kod oferty: WAK458103
Last minute
Kod oferty: WAK458103
1/32
teren hotelu, wakacjepl
pokój, SKX, EZX, DZX
teren hotelu
obiekt, basen
teren hotelu

Opis oferty

Region: HurghadaOrganizator: ETIKod oferty: WAK458103

Region

Egipt/Hurghada/Makadi Bay

Położenie

Obiekt Grand Makadi zlokalizowany jest w strefie turystycznej Makadi Bay, ok. 35km na południe od Hurghady, bezpośrednio przy pięknej, szerokiej, prywatnej plaży. Obok znajduje się promenada nadbrzeżna, łącząca hotel z siostrzanymi resortami sieci RED SEA HOTELS; Makadi Palace, Makadi Spa oraz Grand Waterworld Makadi. Możliwość oglądania różnorodnej rafy koralowej zapewnia 75-metrowy pomost, z którego schodzi się na głęboką wodę (zalecane obuwie ochronne). Transfer z lotniska zajmuje ok. 30min.

Wyposażenie

Wyjątkowa architektura z fasadą w harmonijnych kolorach nadaje obiektowi niepowtarzalny charakter. Kompleks hotelowy składa się z kilku połączonych budynków. Do dyspozycji gości; hol główny z recepcją (bezpłatne Wi-Fi), minimarket, lobby bar, duży taras, bar z widokiem na ogród oraz basen (podgrzewany sezonowo). Ponadto restauracja z kuchnią międzynarodową, włoskie i orientalne specjały, lekkie obiady, grillowane kanapki. Lobby bar oraz serwis pokojowy dostępne są 24 godziny na dobę (za opłatą). Parasole, leżaki, materace przy basenie i na plaży udostępniane są bezpłatnie. Ręczniki kąpielowe czekają na gości w pokojach w praktycznych torbach plażowych.

Pokoje

Hotel dysponuje 302 różnego typu pokojami; DELUX; (DZX/EZX), (ok. 35m2), urządzone komfortowo i przytulnie, wyposażone; lodówka, TV sat., telefon, sejf, klimatyzacja (sezonowa) oraz balkon, wanna, WC, suszarka. JUNIOR SUITY; (DZJ/EZJ), (ok. 40m2) bardziej przestronne z przytulnym kącikiem wypoczynkowym. POKOJE RODZINNE; (FZ3/FZ4/FZ5), (ok. 50m2) z dodatkową sypialnią. WILLE (DVI), (ok. 50m2) z bezpośrednim widokiem i dostępem do basenu.

Sport i rozrywka

Siatkówka plażowa, aerobik, gimnastyka i piłka wodna. Za opłatą; korty tenisowe, piłka nożna i fitness club w Makadi Mall. Codziennie wieczorny program rozrywkowy oraz muzyka na żywo.

Wyżywienie

Śniadania, obiady, kolacje w postaci bufetu z bogatym wyborem dań, do tego przekąski w ciągu dnia, lokalne napoje bezalkoholowe oraz alkoholowe dostępne w godz.10.00-24.00. Śniadania; Bardzo obfite śniadania kuchni międzynarodowej w formie bufetu w restauracji Lagoon. Obiady; Międzynarodowy bufet w restauracji Lagoon. Restauracje Mermaid i Star Fish oferują przekąski w porze lunchu. Kolacje; Kuchnia międzynarodowa w formie bufetu w restauracji Lagoon. W restauracji a la carte Island serwowane są przysmaki karaibskie, natomiast w Tarboush – libańskie (wymagana wcześniejsza rezerwacja). Kolacje w Makadi Mall; Restauracje a la carte otwarte w godz. 18.30-21.00;

• La Maison de Paris – kuchnia francuska

• Golden Dragon – kuchnia chińska

• Mumbai – kuchnia indyjska

• Mafia – kuchnia włoska

• Tam Tam – kuchnia orientalna, fajka wodna (za opłatą)

• Samak Fish – świeże dania rybne (za opłatą)

• Makadi Gelateria – domowe lody (za opłatą) w godz. 14.00-22.00

Wszystkie powyższe restauracje a la carte oferują napoje za opłatą. Wymagana rezerwacja stolika w holu hotelu w godz. 10.00-12.00 lub w recepcji Makadi Mall w godz. 17.30-21.30.

UWAGA; Do kolacji obowiązuje strój formalny. Noszenie opasek hotelowych jest obowiązkowe. Szczegółowy program all inclusive oraz wykaz innych usług dostępny jest na miejscu w hotelu.

Dzieci

Basen dla dzieci, plac zabaw, menu oraz wysokie krzesełka w restauracji.

Warunki korzystania z formuły all inclusive oraz obostrzenia w okresie zagrożenia epidemiologicznego

Formuła All inclusive w hotelach Red Sea w związku z regulacjami i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia Egiptu oraz wymogami wynikającymi z certyfikacji hoteli może być czasowo zmieniana. Dotyczy to dostępności niektórych barów, restauracji, w tym restauracji a la carte, ograniczeń w zakresie animacji hotelowych, dyskotek oraz palarni shishy. Niedostępne są również kluby dla dzieci. Przypominamy też o zasadach dotyczących odstępu społecznego, w tym separacji stolików w restauracjach, utrzymywaniu dystansu w kolejkach (np. w oczekiwaniu na stolik w restauracji, do recepcji), Standardem jest mierzenie temperatury przez personel hotelowy (np. przed wejściem do hotelu, restauracji), zasłanianie twarzy w miejscach, w których zachodzi ryzyko kontaktu z większą liczbą osób, większa dostępności płynów dezynfekujących w toaletach oraz częściach wspólnych hotelu. Więcej informacji dotyczących podróżowania do Egiptu i obowiązującego reżimu sanitarnego w związku z COVID-19 znajduje się na www.eti-podroze.pl/prasa-2/zalecenia-i-wytyczne-podczas-podrozy-do-egiptu

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Niedziela, 28.11.2021
20:50
01:50
KTWKatowice
HRGHurghada

Powrót

Niedziela, 05.12.2021
16:30
19:50
HRGHurghada
KTWKatowice
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

10
Agata
Pobyt - Grudzień 2019Grupa przyjaciół
Jeden z czterech hoteli sieci Red Sea Hotels położonych w urokliwej zatoce Makadi Bay, położony blisko sklepów (tzw. Makadi Mall). Piękna piaszczysta plaża i rozległe baseny o różnym stopniu głębokości. Posiada 302 pokoje kameralnie i czysto, ładny ogród. Jeśli wybieramy się z dziećmi polecam wykupić sobie wejście do aquaparku sąsiedniego hotelu Sunwing (10 dolarów/os). Polecam wymagającym klientom i chcących spokoju.
Zaletyduże baseny jeden podgrzewany w zimie / ładna rafa koralowa
Wadybrak

1.3
Izabela
Pobyt - Wrzesień 2019Para
Własnie wrócilam z Egiptu, 16 godzin oczekiwania na zakwaterowanie na srodku hurgady-nikt si enami nie intersowal, bo w naszym 5* hotelu ne bylo miejsca, chcieli nas zakwaterowac w 3* co jest niezgodne ze standardem, brak opieki rezydenta Egipskiego-Walida, brak opieki ze strony rezydenta polskiego -Moniki, wyłudzanie napiwków! brak cieplej wody w hotelu, wanna to syf kiła i mogiła strach było w niej brać proszynic w klapkach, brak wycieczek jako ze brak bylo rezydenta, mnóstwo rzeczy na minus, mnóstwo problemów, ETI - NIGDY WIECEJ Z WAMI NIE POJADE !!! zepsuliscie wakacje i mi i mjej rodzinie , PORAŻKA!!!
2.9
Marek Klient Wakacje.pl
Pobyt - Wrzesień 2019Para
biuro podróży ETI - rezydent z tego biura już w autobusie na lotnisku nam zaznaczył że nie ma nas na liście do hotelu Grand Makadi i zawiozą nas do 5 gwiazdkowego jak w umowie ale o lepszym standardzie okazało się że wylądowaliśmy w 3 gwiazdkowym The Grand Hotel i rezydent szybko uciekł my wszyscy 20 polaków widzieliśmy jak w nocy ucieka przy tym hotelu i zostawił nas od 3 ,00 rano po wypakowaniu naszych bagaży zostalismy sami bez opieki rezydenta rezydent nie odbierał telefonu nie zgodzilismy sie na zakwaterowanie do hotelu 3 gwiazdkowego i dopiero o 8,00 rano zamówiliśmy 7 taxi i 20 polaków pojechaliśmy do naszego 5 gwiazdkowego Grand Makadi koszt tylko 20 euro na swój koszt w hotelu następny horror okazało się że biuro ETI nie załatwiło nam 20 polakom wczasów nie ma nas po prostu na listach w tym hotelu dobrze że mieliśmy umowy z biura podróży wakacje pl po ciężkich trudach zakwaterowano nas o godz 15.00 a przylecieliśmy do Hurgady o 2,00 w nocy od 8,00 rano przyjeżdzali autokary z niemieckimi turystami i pokoje były od razu polacy kochani taki sam opis biura podróży ETI na ich stronie złozyliśmy z żoną o odszkodowanie biuro ETI ma 30 dni napiszemy z żoną jak sie to skonczy po 30 dniach czytajcie opinie o ETI na ich stronie
Zaletyhotel nie zasługuje na 5 gwiazdek porażka masakra nie spełniający żadnych oczekiwań
Wady ludzie wystrzegajcie się tego hotelu masakra tragiczna po pierwsze formuła all inclusive żenada ; brak owoców i ciast w hotelu 5 gwiazdek pieczywo stare można połamać zęby jedzenie monotonne że chodziłem z żoną głodni na śniadanie nic nie było a jak było to zimne lody płatne miały być w cenie bary z drinkami przy morzu płatne miały być w cenie przy basenie brak jakichkolwiek barów często brakowało szklanek i talerzy bo nas było w hotelu 20 polaków niemców ponad 1000 obsługa sie tłumaczyła że po prostu się skończyło dla niemców było wszystko my czekaliśmy na stoliki aż niemcy zwolnią brakowało w hotelu 5 gwiazdkowym w jednym dniu dzin tonic lub whiski cola łazienki taki syf że brzydziliśmy się kąpać w łaziennce baseny tak zniszczone w hotelu że ludzie pokaleczyli stopy odpadające kafelki ostre brak klimatyzacji w restouracji obsługa hotelowa tylko nastawiona na niemców muzyka na okrągło puszczana szlagry niemieckie zaznaczamy że dużo podróżujemy i hotel 5 gwiazdkowy oferuje inne standardy hotel grand makabi powinien mieć max 3 gwiazdki kawe kelnerzy przynosili do stolika i posiłki niemcom my polacy omijanii na każdym kroku za wszystkim chodziliśmy i prosiliśmy się sami a zaraz opiszemy najlepsze co nas jeszcze spotkało biuro podróży ETI dno syf masakra porażka złodzieje oszuści chamy bez honoru mam prośbę kochani kto to przeczyta proszę oszczegajcie wszystkich ludzi i znajomych przed tym biurem podróży ETI

2.9
Kamil
Pobyt - Wrzesień 2019Rodzina z dziećmi
biuro podróży ETI - rezydent z tego biura już w autobusie na lotnisku nam zaznaczył że nie ma nas na liście do hotelu Grand Makadi i zawiozą nas do 5 gwiazdkowego jak w umowie ale o lepszym standardzie okazało się że wylądowaliśmy w 3 gwiazdkowym The Grand Hotel i rezydent szybko uciekł my wszyscy 20 polaków widzieliśmy jak w nocy ucieka przy tym hotelu i zostawił nas od 3 ,00 rano po wypakowaniu naszych bagaży zostalismy sami bez opieki rezydenta rezydent nie odbierał telefonu nie zgodzilismy sie na zakwaterowanie do hotelu 3 gwiazdkowego i dopiero o 8,00 rano zamówiliśmy 7 taxi i 20 polaków pojechaliśmy do naszego 5 gwiazdkowego Grand Makadi koszt tylko 20 euro na swój koszt w hotelu następny horror okazało się że biuro ETI nie załatwiło nam 20 polakom wczasów nie ma nas po prostu na listach w tym hotelu dobrze że mieliśmy umowy z biura podróży wakacje pl po ciężkich trudach zakwaterowano nas o godz 15.00 a przylecieliśmy do Hurgady o 2,00 w nocy od 8,00 rano przyjeżdzali autokary z niemieckimi turystami i pokoje były od razu polacy kochani taki sam opis biura podróży ETI na ich stronie złozyliśmy z żoną o odszkodowanie biuro ETI ma 30 dni napiszemy z żoną jak sie to skonczy po 30 dniach czytajcie opinie o ETI na ich stronie
Zaletyhotel nie zasługuje na 5 gwiazdek porażka masakra nie spełniający żadnych oczekiwań
Wady ludzie wystrzegajcie się tego hotelu masakra tragiczna po pierwsze formuła all inclusive żenada ; brak owoców i ciast w hotelu 5 gwiazdek pieczywo stare można połamać zęby jedzenie monotonne że chodziłem z żoną głodni na śniadanie nic nie było a jak było to zimne lody płatne miały być w cenie bary z drinkami przy morzu płatne miały być w cenie przy basenie brak jakichkolwiek barów często brakowało szklanek i talerzy bo nas było w hotelu 20 polaków niemców ponad 1000 obsługa sie tłumaczyła że po prostu się skończyło dla niemców było wszystko my czekaliśmy na stoliki aż niemcy zwolnią brakowało w hotelu 5 gwiazdkowym w jednym dniu dzin tonic lub whiski cola łazienki taki syf że brzydziliśmy się kąpać w łaziennce baseny tak zniszczone w hotelu że ludzie pokaleczyli stopy odpadające kafelki ostre brak klimatyzacji w restouracji obsługa hotelowa tylko nastawiona na niemców muzyka na okrągło puszczana szlagry niemieckie zaznaczamy że dużo podróżujemy i hotel 5 gwiazdkowy oferuje inne standardy hotel grand makabi powinien mieć max 3 gwiazdki kawe kelnerzy przynosili do stolika i posiłki niemcom my polacy omijanii na każdym kroku za wszystkim chodziliśmy i prosiliśmy się sami a zaraz opiszemy najlepsze co nas jeszcze spotkało biuro podróży ETI dno syf masakra porażka złodzieje oszuści chamy bez honoru mam prośbę kochani kto to przeczyta proszę oszczegajcie wszystkich ludzi i znajomych przed tym biurem podróży ETI

1.0
Grzegorz Klient Wakacje.pl
Pobyt - Wrzesień 2019Grupa przyjaciół
Dramat, pomyłka, tragedia, nie jedźcie tam Zaczęło się od samego przylotu. W autokarze okazało się że w hotelu nie ma dla nas pokoi (nie dla jednej pary, dla całego autokaru, ponad 40 osób) rezydent mówi że zawiozą nas do innego hotelu, my solidarnie się nie zgadzamy. Mimo to wiozą nas do niby słabszego hotelu Grand resort, tam wywalają nasze bagaże i chcą żebyśmy się meldowali w tym hotelu,a oni może we wtorek zawiozą nas do Grand Makadi. Afera, ała grupa się maga postawiła i zażądaliśmy przewiezienia nas do hotelu,który wykupiliśmy. Wojna kilka godzin. Wreszcie nas zawieźli i okazało się że naprawdę nie ma dla nas pokoi. Kolejny stracony czas. Wreszcie wymyślili, że wsadzą nas po 4 osoby do pokoi 2 osobowych (obcy sobie ludzie, lokowani w jednym pokoju) Hotel, obsługa, rezydent nic z tym nie robił (niby chciał pomóc, ale nic z tego nie wychodziło) po 2, 3 dniach większość ludzi dostało osobne pokoje, ale problemu to nie rozwiązało. Zero pomocy ze strony travelplanet z Polski, nie mówiąc już o ETI Hotel nie zasługuje nawet na egipskie 5 gwiazdek Jedzenie dramat, napoje w barach tragedia, obsługa w barach dno, nie ma tam restauracji, są stołówki. Chcesz napić się kawy, herbaty, to musisz pić tam gdzie oni chcą, bo inaczej Ci wyrwą z ręki Polaków traktują jak intruzów, jak już nas poznali, to omijają szerokim łukiem Obsługują oczywiście Niemców, którzy sypią im non stop euro. Obok siebie 4 hotele jednej grupy, Grand Makadi klasa 0 Inne hotele obok 200 klas wyżej Omijajcie ten hotel, dopłaćcie kilka groszy i kupcie coś innego Podsumowując, gdyby nie poznana grupa Polaków z którymi spędziliśmy cały wyjazd to byłyby to najgorsze wakacje w moim życiu.
ZaletyRafa

Mapa

Pogoda

27°C
19°C
25°C
8

Przed podróżą

WYMAGANE DOKUMENTY:
Formularz lokalizacji pasażera w wersji papierowej wypełniony przed wylotem zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 6 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub przetłumaczonego na język angielski negatywnego wyniku testu PCR.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie- dzieci do ukończenia 12. roku życia podróżujące pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak- 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy po 7 dniach od powrotu do Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).