Pensee Royal Garden








Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Promocja
Coral Travel - test w obie strony gratis
Nasi klienci docenili
Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!
Informacje o podróży
Wylot
Powrót
Szczegóły oferty
Region
Marsa Alam
Opis
Wspaniały wybór dla aktywnych rodzin z dziećmi. Najmłodsi będą mieli zapewnione wszystko co potrzeba do niezapomnianych wakacji. Mini klub wraz z animatorami, plac zabaw i brodzik. Rodzice w czasie zabaw swoich pociech mogą aktywnie spędzić czas na nurkowaniu w idealnych warunkach, na korcie tenisowym czy siłowni. Dodatkowo duża ilość zieleni wokół i wyżywienie AII Inclusive uzupełni udane wakacje.
Lokalizacja
22km od El Quseir, 100km od centrum Marsa Alam, 45km od lotniska w Marsa Alam. Hotel usytuowany na powierzchni: 198000m2.
Kategoria organizatora
4
Data otwarcia
2004 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), room service (płatny), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen kryty, baseny odkryte (3). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Internet
• Wi-Fi w lobby płatne
Plaża
200m od budynku głównego, prywatna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży promenadą. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane w 5 budynkach
• budynek główny (liczba pięter: 2)
• 2 aneksy (liczba pięter: 3)
• 2 bungalowy (liczba pięter: 2)
Typy pokoi
• Bungalowy dla max. 3 os.: bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
• restauracje, restauracja a la carte, bary (3)
All Inclusive
(10:00-00:00)
• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:00)
• późne śniadanie (10:00-12:00), późny posiłek (22:00-23:00)
• przekąski (15:00-17:00)
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Restauracje a la carte
• płatna. Wymagana rezerwacja.
• owoce morza
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-14 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• kort do tenisa ziemnego
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• tenis stołowy
• rzutki
• koszykówka
• piłka nożna
• siatkówka plażowa
• bilard
• aerobik
• siłownia
• animacje
• dyskoteka
Płatne
• centrum SPA
• talasoterapia
• masaż
• sauna
• jacuzzi
• salon piękności
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - NIE
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
• Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 300 gości na 2000m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - NIE
• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - TAK
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - NIE
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?wezwanie lekarza, izolacja w wyznaczonym pokoju, poinformowanie lokalnych władz
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?j.w
Aktualizacja opisu
18.03.2021 14:33
Usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
SPA
Disco
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Mapa

Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Obowiązek wykonania testu nie obejmuje dzieci w wieku do 6 lat.
Każda osoba powinna także wypełnić deklarację dostępną na stronie: zobacz więcej.
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Uwaga!
Zgodnie z informacjami podanymi przez władze Egiptu, podróżni przylatujący lotami czarterowymi do gubernatorstw: Morze Czerwone, Marsa Matrouh, Luxor, Synaj Południowy oraz Asuan są zwolnieni z opłaty wizowej do 30 kwietnia 2021 r. Przemieszczanie się między gubernatorstwami pozostaje zawieszone do odwołania. Zorganizowany ruch turystyczny został ograniczony do: Morza Czerwonego, Synaju Południowego i Marsa Matrouh.