3 406  

za wszystkich

41
budynek główny, teren hotelu, basen
teren hotelu, balkon / taras
budynek główny, teren hotelu, basen
recepcja / lobby, kawiarnia
pokój, balkon / taras

Opis oferty

Region: KorfuBiuro podróży (przedsiębiorca): EasygoKod oferty: WAK971054

Naszym zdaniem

Kameralny hotel dla par i rodzin w doskonałej lokalizacji

Na zielonej wyspie Korfu znajduje się czterogwiazdkowy hotel Ariti Grand, który z najwyższą starannością dba o gości, by w pełni mogli zrelaksować się na wymarzonych, greckich wakacjach. Jego doskonała lokalizacja i zaledwie 4 km do stolicy wyspy sprawia, że to idealna baza wypadowa. Na komfort gości wpływa dostęp do strefy SPA, nowoczesne przestrzenie, ale także przytulne pokoje i wygodne apartamenty. Dzięki strefie basenowej to idealne miejscem wypoczynku zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i dla par pragnących odpocząć.

Lokalizacja

Hotel, położony nad klifem w Kanoni, 4 km od miasta Korfu. Bezpośrednio przy hotelu znajduje się przystanek autobusowy. Usytuowany na powierzchni: 130000 m2. Lokalizacja hotelu Ariti umożliwia szybki dostęp do pobliskich kortów tenisowych i oddalonego o 3 km kasyna. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje:

• Urokliwy kościół na malutkiej wyspie Vlacherna Monastery - 400 m

• Achillon, zamek księżniczki Sissi - 10 km

• Muzeum Mon Repos - 1,6 km

• Park Trion Martyron - 2 kmOdległość od lotniska w Korfu wynosi ok. 1,5 km.

Plaża

Plaża znajduje się w odległości 600 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, 200 m długości, dojście do plaży przez ulicę. Parasole, leżaki i bar na plaży (dodatkowo płatne).

Do dyspozycji gości na terenie hotelu

• Baseny - basen czynny od 11:00 do 20:00, basen wewnętrzny, brodzik dla dzieci (czynne w terminie: od maja do października), przy basenie bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki (wymagany depozyt)

• Bary - w hotelu dostępna jest oferta 2 barów -

• Główny bar czynny od 08:00 do późnych godzin nocnych

• Bar przy basenie

• Restauracje -

• Restauracja główna - można w niej skosztować różnorodnych świeżych sałatek, przystawek, dań głównych i deserów w formie bufetu, a wszystko to inspirowane tradycyjnymi recepturami z Korfu i greckimi.

• Internet - w całym hotelu działa bezpłatne wifi z zasięgiem także w pokojach, kącik internetowy dodatkowo płatny.

• Dodatkowo na terenie hotelu znajduje się taras słoneczny z leżakami i parasolami, całodobowa recepcja i usługi concierge, room service (na życzenie), pralnia i pralnia chemiczna (płatna), sejf w recepcji, przechowalnia bagażu, kawa dostępna w holu oraz ogród.

Atrakcje hotelowe

• Fitness - hotel oferuje dostęp do sali fitness oraz SPA z basenem wewnętrznym

• Animacje i rozrywka - korty tenisowe 150 m od hotelu

Dla dzieci

Hotel oferuje dla dzieci i młodzieży:

• Plac zabaw

• Basen dla dzieci

• Krzesełka dla dzieci w restauracji

• Łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

Pokoje i zakwaterowanie

Hotel oferuje 156 pokoi i apartamentów, które w najlepszy sposób zaspokoją Państwa potrzeby w zakresie zakwaterowania. Wszystkie pokoje i apartamenty dysponują balkonem z widokiem na lagunę Jońską lub na góry. Pokoje standardowe 24 m2 wyposażone w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów, TV, mini lodówka, dostęp do Internetu, suszarka do włosów, telefon, sejf w recepcji, internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie), balkon z widokiem na lagunę lub góry.

• Pokoje typu Standard z widokiem na jezioro - 24 m2 wyposażone w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów, TV, mini lodówka, dostęp do Internetu, suszarka do włosów, telefon, sejf w recepcji, internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie), balkon z widokiem na lagunę lub góry.

• Pokój rodzinny z widokiem na basen - 32 m2 wyposażone w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów, TV, mini lodówka, dostęp do Internetu, suszarka do włosów, telefon, sejf w recepcji, internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie), balkon z widokiem na lagunę lub góry.

• Pokój rodzinny z 2 sypialniami i widokiem na jezioro - 48 m2 wyposażone w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów, TV, mini lodówka, dostęp do Internetu, suszarka do włosów, telefon, sejf w recepcji, internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie), balkon z widokiem na lagunę lub góry.

• Pokój rodzinny z 2 sypialniami i widokiem na ląd - 48 m2 wyposażone w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów, TV, mini lodówka, dostęp do Internetu, suszarka do włosów, telefon, sejf w recepcji, internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie), balkon z widokiem na lagunę lub góry.

• Apartamenty - 48 m2 wyposażone w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów, TV, mini lodówka, dostęp do Internetu, suszarka do włosów, telefon, sejf w recepcji, internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie), balkon z widokiem na lagunę lub góry.

• Pokoje dla osób ze specjalnymi potrzebami - 24 m2 wyposażone w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów, TV, mini lodówka, dostęp do Internetu, suszarka do włosów, telefon, sejf w recepcji, internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie), balkon z widokiem na lagunę lub góry.

Wyżywienie

Hotel oferuje pobyt z wyżywieniem w następujących opcjach:

• Śniadanie - śniadania serwowane w restauracji głównej w formie bufetu.

• Śniadanie i obiadokolacja - śniadania i kolacje serwowane w restauracji głównej w formie bufetu.

• All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje serwowane w restauracji głównej w formie bufetu. Podwieczorek oraz przekąski, wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w barze przy basenie. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Jadalnia w głównej restauracji można skosztować różnorodnych świeżo krojonych sałatek, przystawek, dań głównych i deserów w formie bufetu, a wszystko to inspirowane tradycyjnymi recepturami z Korfu i greckimi.

Transport i bagaż

Przelot realizowany jest lotem bezpośrednim na wskazanej w ofercie trasie. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika. Dzieciom poniżej 2 lat przysługuje bagaż podręczny oraz możliwość zabrania wózka składanego.

• LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.

• LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.

• LINIE LOT - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego (8 kg) o rozmiarach nie większych niż 55x40x23 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowo, w ramach ceny biletu, jako bagaż podręczny możesz zabrać ze sobą jedną z poniższych rzeczy:

• Torebkę damską/męską lub niewielki plecak lub nerkę/saszetkę (max 2kg, wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm),

• Laptopa,

• Parasol,

• Mały aparat fotograficzny lub lornetkę. Oprócz jednego z ww. przedmiotów przysługuje:

• Podróżującym z dziećmi - składany wózek lub spacerówka oraz pokarm dla dziecka,

• Osobie z niepełnosprawnościami - wózek inwalidzki (zostanie on załadowany do bagażnika przed wejściem na pokład i zwrócony pasażerowi po wylądowaniu), kule lub inny sprzęt medyczny do użytku osobistego. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 23 kg Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm (wysokość + szerokość + głębokość) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.

• LINIE Smartwings - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego (8 kg) o wymiarach max. 55x45x25 cm i max. ciężarze 8 kg. Do bagażu podręcznego zaliczamy również instrumenty muzyczne, których waga nie może przekraczać 8 kg, zaś maksymalne wymiary to : długość 90 cm, szerokość 35 cm oraz głebokosć 20 cm (wymiary obejmują opakowanie na instrument). Pasażerowie mogą także zabrać na pokład samolotu kule ortopedyczne, inne urządzenia pomocnicze jak również wózek inwalidzki, który zostanie przetransportowany do ładowni. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą - jest on bagażem przewożonym w przedziale ładunkowym statku powietrznego. Przekroczenie bezpłatnych limitów bagażu jest naliczane według cennika przewoźnika. Ze względów technicznych bagaż rejestrowany nie może przekraczać 23 (lub 32) kg wagi, oraz 250 cm całkowitego wymiaru (przez wymiar bagażu rozumiemy sumę długości, szerokości i wysokości bagażu, obejmujące uchwyty boczne kieszenie i koła). Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.

• LINIE EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem), maksylanie 15kg. Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą

• 15 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

Dokonanie rezerwacji

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Rezerwacja miejsc w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna

Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.

Ryanair - karta pokładowa mobile

UWAGA!!! Od 12.11.2025 karty pokładowe linii RYANAIR muszą zostać pobrane na urządzenie mobilne i okazane na lotnisku. Do prawidłowego zeskanowania kodu na lotnisku, sugerujemy ustawienie maksymalnej jasności ekranu urządzenia mobilnego. Linia nie będzie akceptować wydrukowanych kart pokładowych.

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Przedstawiają one ogólny zarys układu, estetyki i wyposażenia pokoi. Rzeczywisty pokój przydzielony do rezerwacji może różnić się od przykładowego zdjęcia. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy, Promo - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w świadczeniu usług w różnych okresach roku.

Ryanair - bagaż osobisty

W przypadku przelotem liniami Ryanair każdemu pasażerowi przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu (np. : mały plecak, torebka, torba na laptopa) umieszczanego pod fotelem pasażera z przodu. Zgodnie z nową polityka bagazową linii (od 01/08/2025) wymiary tego bagazu to: 40x30x20 cm

Wymiary bagażu będą podane na kartach pokładowych

Cena wyjazdu zawiera

• Przelot w obie strony,

• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)

• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym dostępna poprzez aplikację)

• Telefoniczna asysta anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta

• Ubezpieczenie KL i NNW,

• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.

Cena wyjazdu nie zawiera

• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,

• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel

• Lokalnych podatków,

• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,

• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.

• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie

• Bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)

• Oferta pobytu w Grecji nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

Lokalny podatek

Z dniem 01.01.2025 zgodnie z decyzją rządu greckiego, wprowadza się obowiązek podatkowy - "opłatę za odporność klimatyczną". Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania w hotelu. Wysokość podatku turystycznego uzależniona jest od kategorii lokalnej obiektu. Przedstawia się następująco:

2 euro/pokój/noc w hotelu 1-gwiazdkowym oraz 2-gwiazdkowym

5 euro/pokój/noc w hotelu 3-gwiazdkowym

10 euro/pokój/noc w hotelu 4-gwiazdkowym

15 euro/pokój/noc w hotelu 5-gwiazdkowym

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard double standard room (mountain or pool view)

2 dorosłych

Wylot
14:1017:25
WRO · 20.04 (Pon.)Wrocław
CFU · 20.04 (Pon.)Korfu
Przylot
23:5501:15
CFU · 23.04 (Czw.)Korfu
WRO · 24.04 (Pt.)Wrocław
3 406 zł
za pokój

Standard double standard room (lakeview)

2 dorosłych

Wylot
14:1017:25
WRO · 20.04 (Pon.)Wrocław
CFU · 20.04 (Pon.)Korfu
Przylot
23:5501:15
CFU · 23.04 (Czw.)Korfu
WRO · 24.04 (Pt.)Wrocław
3 585 zł
za pokój

Rodzinny standard familyroom (poolview)

2 dorosłych

Wylot
14:1017:25
WRO · 20.04 (Pon.)Wrocław
CFU · 20.04 (Pon.)Korfu
Przylot
23:5501:15
CFU · 23.04 (Czw.)Korfu
WRO · 24.04 (Pt.)Wrocław
3 704 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking Oficjalny Parking Lotnisko Wrocław Strachowice, Graniczna 190, 54-530 Wrocław

229
za 1 auto
1 auto
Data od
20.04.2026
Data do
24.04.2026
229
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

180
za wycieczkę
180
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka3 406

Cena całkowita

3 406
Zaliczka płatna teraz1 022
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 11

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 11 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Patrycja
Opinia niezweryfikowana

Październik 2018

·

Para

Dodano: 18.10.2018

2.0

NIE POLECAM -zepsuta kanalizacja, nie można wziąć kąpieli bo jak się spuszcza wodę to wybijają ścieki z kratki kanalizacyjnej i zalewa nimi całą łazienkę. Dlatego pozabierali korki przy wannach. My załatwiliśmy sobie własny korek i niestety przekonaliśmy się o tym. W całej łazience po zalaniu śmierdziało ściekami. - nie działała mi suszarka do włosów - bardzo duże szczeliny w drzwiach. W nocy myślałam że drzwi są uchylone bo przebijało światło z korytarza, po czym okazało się że po prostu drzwi mają ogromne szczeliny - słychać było każde odgłosy z korytarza - cienkie ściany i nieszczelne drzwi. Równie dobrze w drzwiach mogłaby wisieć firanka. - hałas , można wybrać między pokojem od strony lotniska, gdzie nie dają spać samoloty, a między pokojem od strony ulicy gdzie słychać jeżdżące autobusy, Dodatkowo cały czas słychać było hałasujący włączony agregat, cały czas coś buczało. - słabe jedzenie - brak darmowego picia do obiadokolacji. Do śniadania był automat z kawą, herbatą, napojami, natomiast do kolacji automat ten jest zakrywany jakąś białą narzutą i można zamówić te napoje tylko płatnie u kelnera. - obiadokolacje słabej jakości, słaby kucharz Podsumowując po 3 dniach pobytu w ARITI Grand nie mogłam się doczekać powrotu do domu, gdzie będę się mogła wyspać we własnym, wygodnym łóżku w ciszy, wziąć gorącą kąpiel w wannie oraz zjeść doby posiłek, który jest smaczniejszy niż tanie jedzenie słabej jakości w tym hotelu

Wady

- pokoje - niewygodne łóżko - brak możliwości wzięcia kąpieli - hałas - słabe jedzenie

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Atrakcje w okolicy Ariti Grand

Aqualand Corfu 7 km w linii prostej od hotelu
Bez względu na to czy wakacje na Korfu spędzamy z dziećmi, czy nie - powinniśmy wybrać się do tego największego na wyspie parku wodnego. To jeden z najnowocześniejszych tego typu obiektów w Europie, z jednym z największych na Starym Kontynencie basenów ze sztuczną falą. Na 120000 m2 znajduje się między innymi aż 36 różnych zjeżdżalni, w tym: Kamikazes (maksymalna prędkość zjazdu to aż 50 km/h), Hydrotube, 12 metrowa Hurricane Twist Slides, Multislide, Black Hole i Crazy River. Atrakcje są podzielone według 3 grup wiekowych: od 4 do 8 lat, od 8 i od 12. Aqualand jest czynny od maja do października, codziennie od 10.00 do 18.00.

Zobacz więcej

Aqualand Corfu

Pogoda

Kwiecień

14°C
11°C
15°C
13

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
W Grecji obowiązuje podatek turystyczny, który opłacisz w hotelu. Warto mieć przy sobie gotówkę, ponieważ nie zawsze można opłacić go kartą. Podatek obejmuje cały pokój, bez względu na liczbę zameldowanych w nim osób.

Kwota podatku zależy od długości pobytu i rodzaju noclegu. Może wynieść od 2 EUR do 15 EUR za dzień. Przed podróżą sprawdź aktualne stawki na lokalnych stronach tego kraju lub w biurze podróży.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Grecji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: Informacje dla podróżujących.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: Informacje dla podróżujących.