Fereniki (Georgioupolis)





Opis oferty
Goście mogą rozgościć się w jednym ze 180 przytulnych pokoi. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie kurortu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i biblioteka. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Goście mogą skorzystać z opieki nad dziećmi.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne dysponują łóżkiem podwójnym. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. W pokoju znajduje się sejf. Na wyposażeniu aneksu kuchennego znajduje się lodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (odpłatnie). Do wyposażenia łazienek należą prysznic i wanna. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Ośrodek wczasowy oferuje pokoje dla niepalących.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. W czasie wolnym poza spa i sauną zapraszamy również do skorzystania z zabiegów masażu (za dodatkową opłatą). Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126372
Wyżywienie
Przygotowaliśmy dla Państwa zróżnicowane warianty żywieniowe. Dostępne opcje to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. W karcie znajdują się napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
Opis oferty
Drodzy Klienci, już od wielu lat Yobboo Travel oferuje Wam wysokiej jakości wyjazdy poprzez współpracę ze sprawdzonymi i zaufanymi partnerami na całym świecie.
Do każdej oferty dołączamy wyjątkowy na rynku pakiet korzyści Yobboo Travel
• możliwość otrzymania kart pokładowych RÓWNIEŻ na lot powrotny przed rozpoczęciem podróży
• gwarancja niezmienności ceny GRATIS na wszystkie oferty
• wsparcie centrum alarmowego 24/7
Cena zawiera
• Przelot,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (tzw. shuttle bus - transfer łączony),
• Zakwaterowanie według wybranej opcji,
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Wsparcie centrum alarmowego,
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
• Bagaż zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. *
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. *
Przy zamiarze dokupienia bagażu prosimy o wpisanie takiej informacji w uwagach do zamówienia.
Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagaży może ulec zmianie.
W tanich liniach lotniczych (Ryanair, Wizzair) istnieje możliwość wykupienie miejsc w samolocie obok siebie i/lub dopłaty do wcześniejszej odprawy również na lot powrotny. **Informacje o bagażach i odprawie:
https://www.yobboo.pl/att/Yobboo-Travel-Informacje-o-bagazach-i-odprawie.pdf
Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, sportów wysokiego ryzyka, itp.). W przypadku ubezpieczenia od kosztów rezygnacji konieczny kontakt z Organizatorem w ciągu 3 dni od założenia rezerwacji gdy jest więcej niż 30 dni do wylotu lub w dniu rezerwacji gdy do wylotu zostało mniej niż 30 dni.
Oferta może nie zawierać lokalnych podatków płatnych na miejscu oraz zwrotnego depozytu hotelowego płatnego na miejscu.
Opinie
Rodzina z dziećmi
Grupa znajomych



Para
Grupa znajomych
Para
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej
Zobacz więcej
Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.
1). dla pobytów w hotelach: 5* - 4 EUR / noc / pokój, 4* - 3 EUR / noc / pokój, 3* - 1,5 EUR / noc / pokój, 2*, 1* - 0,5 EUR / noc / pokój,
2). dla pobytów w apartamentach: 4* - 1 EUR / noc, 3* - 0,5 EUR / noc, 2*, 1* - 0,25 EUR / noc.
Pobierana opłata to kwota za cały pokój, naliczana niezależnie od liczby zameldowanych w nim osób.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.