Gwarancja ceny organizatora

3 176  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
29
basen
plaża
pokój
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen, plaża

6.1

166 opinii

Gwarancja ceny organizatora

Ceny wycieczek przekazują nam organizatorzy wyjazdów. Nie pobieramy od naszych klientów dodatkowych opłat.

Szczegóły

Opis oferty

Region: KretaBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK904294

Opis hotelu

Hotel Fereniki Resort jest oddalony o ok. 300 m od piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 250 m. Miasto Georgioupolis jest oddalone o około 250 m (Rethymno około 18 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 250 m od hotelu. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 250 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 250 m. Przystanek autobusowy (ok. 1 km). Lotnisko (CHQ) położone jest ok. 45 km od hotelu..

Wyposażenie - ten 3-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 250 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się restauracja. Wi-fi w wyznaczonych miejscach jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Basen - na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami. WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywienia

BB - śniadania w formie bufetu lub serwowane

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Centrum SPA dodatkowo płatne

Sporty wodne na plaży dodatkowo płatne Sport/czas wolny - opieka nad dziećmi: baby-sitting (za dodatkową opłatą). Informacje dodatkowe - niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po niemiecku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, American Express oraz Eurocard/MasterCard.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Rodzaj oferty - ważne informacje

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu

Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu. 4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje

Cena zawiera (z wyłączeniem oferty na sam przelot)

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

• Bilet lotniczy,

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.11:00 - 12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,

• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz bagaży podręcznych kabinowych

• Miejc obok siebie w przypadku przelotów liniami rejsowymi

• Podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za pokój/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i hotele 1 i 2 - ok. 2 EUR; 3 - ok. 5 EUR , 4 - ok. 10 EUR, 5 - ok. 15 EUR. OFERTA NA SAM PRZELOT - nie zawiera ubezpieczenia, transferów, opieki rezydenta. Oferta pobytu w Grecji nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta podany w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele zostawiają "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem, w przypadku wczesnego wylotu dzień wcześniej w recepcji należy zapytać o możliwość pobrania rano "lunch box`u".

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard economy double standard

2 dorosłych

All InclusiveEkonomicznyStandardowy
Wylot
11:30
15:25
WMI · 28.05 (Śr.)Warszawa - Modlin
CHQ · 28.05 (Śr.)Chania
Przylot
19:20
21:20
CHQ · 31.05 (Sob.)Chania
WMI · 31.05 (Sob.)Warszawa - Modlin
3 176 zł
za pokój

Gwarancja ceny organizatora

Gwarancja ceny organizatora

Standard double standard

2 dorosłych

All InclusiveStandardowy
Wylot
11:30
15:25
WMI · 28.05 (Śr.)Warszawa - Modlin
CHQ · 28.05 (Śr.)Chania
Przylot
19:20
21:20
CHQ · 31.05 (Sob.)Chania
WMI · 31.05 (Sob.)Warszawa - Modlin
3 240 zł
za pokój

Gwarancja ceny organizatora

Gwarancja ceny organizatora

Standard standard lateralseaview

2 dorosłych

All InclusiveBoczny widok na morze
Wylot
11:30
15:25
WMI · 28.05 (Śr.)Warszawa - Modlin
CHQ · 28.05 (Śr.)Chania
Przylot
19:20
21:20
CHQ · 31.05 (Sob.)Chania
WMI · 31.05 (Sob.)Warszawa - Modlin
3 338 zł
za pokój

Gwarancja ceny organizatora

Gwarancja ceny organizatora

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking Parking MPark, Stanisławowo 90S, 05-180 Stanisławowo

80
za 1 auto
1 auto
Data od
28.05.2025
Data do
31.05.2025
80
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka3 176

Cena całkowita

3 176
Zaliczka płatna teraz953
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Gwarancja ceny organizatora

lub

Opinie 166

Zablokowanych opinii: 17
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 166 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Justyna
Opinia zweryfikowana

Sierpień 2024

·

Rodzina z dziećmi

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 16.08.2024

1.9

+6

Zdjęcia oferty, które oferuje biuro podróży Neckera nie mają się jak do warunków które tam na miejscu zastaliśmy. Na wakacje wybrałam się z dwójką dzieci, zatem zapewnienie im higienicznych, godnych warunków na pobyt zupełnie minęło się z rzeczywistością.

Podróż przeminęła sprawnie , natomiast po przylocie na miejsce nie zastaliśmy rezydenta , który miał być na miejscu, lub miał być w kontakcie telefonicznym jak to miało miejsce w innych biurach podróży jak Itaka, Koral czy innych, gdzie rezydenci udzielali ważnych i niezbędnych informacji. Pomimo kontaktu pisemnego, telefonów na whatsapp z panią rezydent , nie odpowiadała a jeśli już odpowiedziała to minęły godziny. Nie znaliśmy telefonów alarmowych na pogotowie lub do miejsca w którym mogłoby się nam udzielić pierwszej pomocy. W trzecim dniu mój syn spadł ze schodów wychodząc z basenu i pomocy udzieliła nam pani turystka a my nadal nie znaliśmy numeru alarmowego.

W recepcji otrzymaliśmy klucz od budynku pracowniczego w którym przebywali uchodźcy lub robotnicy pracujący w tutejszej miejscowości. Budynek nieprzypominający miejsca hotelowego tylko budynku robotniczego. Brud , smród, ściany zagrzybione (oferta biura podróży pokazuje zupełnie coś innego ) i jeśli miałabym taką wiedzę nigdy bym nie kupiła takich wakacji i zaaplikowała dzieciom takiego pobytu w warunkach urągających godności człowieka. Na podłodze żywe robaki, pościele brudne , toaleta zanieczyszczona , brudna, śmierdząca , zagrzybiona, klimatyzacja uszkodzona więc zaproponowano nam wentylator. Natychmiast udaliśmy się na interwencję do recepcji gdzie zapewniono nas, że w następnym dniu o 10.00 dostaniemy nowy inny pokój w innym hotelu a pierwszą noc musimy pozostać w pokoju. musieliśmy się przespać w tym pomieszczeniu i natychmiast kolejnego dnia udałam się do recepcji hotelu , natomiast pani poinformowała mnie że nie ma innego wolnego pokoju w innym budynku i musieliśmy do końca wakacji pozostać w budynku w którym nikt inny by nie mieszkał z uwagi na warunki tam panujące. Pomimo próśb pisemnych do rezydent , której jak już wspomniałam nikt nigdy nie widział otrzymałam po kilku godzinach informacje z pytaniem czy dostałam pani pokój z widokiem na morze. Więc poinformowałam panią rezydent , że nie zależy mi już w tej chwili na pokoju z widokiem na morze tylko w godnych warunkach i na tym się skończyło. Do końca wakacji przebywaliśmy w budynku robotniczym, z kilkoma gniazdami owadów błonkoskrzydłych (os) , w brudzie, smrodzie, wilgoci , bez możliwości zakluczenia się od środka na ostatnim piętrze budynku dla robotników.

Zalety

KOMPLETNE DNO

Wady

KOMPLETNE DNO

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Atrakcje w okolicy Fereniki (Georgioupolis)

Wąwóz Samaria 29 km w linii prostej od hotelu
Wyprawa na wąwóz to jedna z największych atrakcji turystycznych na Krecie. Jest to najdłuższy suchy wąwóz w Europie - ma aż 18 km długości (dla turystów udostępnionych jest 16 km szlaku). To niebywała gratka dla miłośników piękna naturalnej przyrody i wędrówek górskimi szlakami. Na trasie zobaczymy unikatowe gatunki roślin i zwierząt (na pewno w pamięć zapadnie nam spotkanie z kozami Kri-Kri - symbolem Krety) i nietypowe formacje skalne. Szlak zaczyna się w wiosce Omalos (na 1227 m n.p.m.), następnie wiedzie skrajem koryta rzeki Taras (koniecznie zatrzymajmy się tam aby zwiedzić XIV-wieczne freski w cerkwi) oraz przecina koryto górskiego strumienia. Ukoronowaniem wyprawy są słynne Stalowe Wrota - miejsce, w którym wąwóz osiąga szerokość 3,5 m. Czas przejścia to ok. 6 h. Wycieczka wymaga dobrej kondycji i sportowego obuwia.

Zobacz więcej

Wąwóz Samaria

Pogoda

20°C
16°C
18°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
W Grecji obowiązuje opłata klimatyczna, którą opłacisz podczas zakwaterowania. Obejmuje cały pokój, bez względu na liczbę zameldowanych w nim osób. Jej kwota zależy od długości pobytu i kategorii noclegu.

Hotele:
1 i 2-gwiazdkowe - ok. 2 EUR/dzień
3-gwiazdkowe - ok. 5 EUR/dzień
4-gwiazdkowe - ok. 10 EUR/dzień
5-gwiazdkowe - ok. 15 EUR/dzień

Studia i apartamenty:
Ok. 2 EUR/dzień

Wille:
Ok. 10 EUR/dzień
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Grecji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: Informacje dla podróżujących.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: Informacje dla podróżujących.