Vasia Resort & Spa (ex. Sentido)





Opis oferty
Naszym zdaniem
Komfortowy hotel w niewielkiej rybackiej wiosce
Hotel oferuje doskonałe warunki zarówno do błogiego, kameralnego wypoczynku jak i poznawania piękna wyspy. Położenie w samym sercu wschodniej krety powoduje, iż jest idealną bazą wypadową do zwiedzania pobliskich miast: Malia, Hersonissos czy Agios Nikolaos.
Lokalizacja
Hotel położony jest w wiosce rybackiej Sissi we wschodniej części Krety, zaledwie 300m od centrum.
Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje:
• Malia - 10km
• Heraklion - 48km
• Agios Nikolaos - 25km
• Odległość od lotniska w Heraklionie to ok. 40km
• Odległość od lotniska w Chanii to ok. 185km
Plaża
Hotel położony jest bezpośrednio przy morzu (skały). Do najbliższej plaży (żwirkowa) jest ok. 900m. Kursuje bus hotelowy. Serwis plażowy (płatny).
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
• Baseny - 6 odkrytych basenów (woda słodka)
• Bary - w hotelu dostępnych jest 5 barów oraz trzy kluby
Bar z przekąskami
Bar w lobby, Tropical Bar
Bar przy basenie
• 1996 Blue Bar (płatny)
Cotton Club
The Players Club Aquarium Night Club (płatny)
* Restauracje
Dionysos (restauracja główna) - Kuchnia międzynarodowa. Oferowane posiłki: Śniadanie (07:30-10:30), Obiad (12:30-15:30), Kolacja (18:30-21:30)
Pelagos (płatna, wymagana rezerwacja) - kuchnia śródziemnomorska
• La Trattoria (płatna, wymagana rezerwacja) - kuchnia włoska
Gourmet Restaurant 1996 (płatna, wymagana rezerwacja)
• Internet - w całym hotelu działa Wi-Fi
• 24 godzinna recepcja
• Kantor
• Wypożyczalnia samochodów (płatna)
• Parking
• Sala konferencyjna
• Amfiteatr
• Przechowalnia bagażu
Atrakcje hotelowe
• Fitness - w hotelu znajduje się centrum SPA (płatne), siłownia, sauna, jacuzzi.
• Animacje i rozrywka - codzienne zajęcia sportowe, siłownia, boisko do piłki nożnej 5x5, tenis, bilard (płatny), transmisje telewizyjne najważniejszych wydarzeń sportowych, dyskoteka.
Dla dzieci
Hotel oferuje bogatą ofertę atrakcji dla dzieci i młodzieży:
• Oddzielny basen dla dzieci
• Mini klub (4-12 lat)
• Plac zabaw
• Animacje dla dzieci
• Łóżeczko dziecięce
• Opieka nad dziećmi (płatna)
Pokoje i zakwaterowanie
Hotel oferuje 315 pokoi o różnych kategoriach. Polecamy pobyt w pokojach typu:
• Dwuosobowy typu Standard z widokiem na ogród lub basen - Umożliwia komfortowy pobyt maksymalnie dwóm osobom dorosłym i jednemu dziecku. Pokoje wyposażone są w jedno łóżko podwójne (lub dwa łóżka pojedyncze na życzenie) i rozkładaną sofę. W wyposażeniu pokoju: klimatyzacja, telewizor, telefon, szybkie łącze internetowe (płatne), mini-bar (płatny), sejf (płatny), łazienka (wanna lub prysznic, przybory toaletowe, suszarka do włosów), umeblowany balkon lub taras.
• Dwuosobowy typu Superior z widokiem na ogród lub basen - Umożliwia komfortowy pobyt maksymalnie dwóm osobom dorosłym i jednemu dziecku. Pokoje wyposażone są w jedno łóżko podwójne (lub dwa łóżka pojedyncze na życzenie) i rozkładaną sofę. W wyposażeniu pokoju: klimatyzacja, telewizor, telefon, szybkie łącze internetowe (płatne), mini-bar (płatny), sejf (płatny), łazienka (wanna lub prysznic, przybory toaletowe, suszarka do włosów), umeblowany balkon lub taras.
• Jednopokojowy Suite z widokiem na ogród lub morze - Umożliwia komfortowy pobyt maksymalnie dwóm osobom dorosłym i dwójce dzieci lub trzem osobom dorosłym. Pokoje wyposażone są w jedno łóżko i rozkładaną sofę (lub dwie). Cześć dzienna może być optycznie wydzielona od części sypialnej. W wyposażeniu pokoju: klimatyzacja, telewizor, telefon, szybkie łącze internetowe (płatne), mini-bar (płatny), sejf (płatny), łazienka (wanna lub prysznic, przybory toaletowe, suszarka do włosów), umeblowany balkon lub taras.
• Dwupokojowy Suite rodzinny (parterowy lub dwupoziomowy) - Umożliwia komfortowy pobyt maksymalnie dwóm osobom dorosłym i trojgu dzieci lub czterem osobom dorosłym. W sypialni znajduje się jedno podwójne łóżko oraz łazienka z prysznicem. Druga sypialnia wyposażona jest w dwa podwójne łóżka oraz dużą łazienkę z wanną i prysznicem. (Dla piątej osoby przewidziana jest rozkładana sofa.) W wyposażeniu pokoju: klimatyzacja, telewizor, telefon, szybkie łącze internetowe (płatne), mini-bar (płatny), sejf (płatny), wanna lub prysznic, przybory toaletowe, suszarka do włosów, umeblowany balkon lub taras.
• Apartament VIP z prywatnym basenem i tarasem (dwupoziomowy) - Umożliwia komfortowy pobyt maksymalnie dwóm osobom dorosłym i trojgu dzieci lub czterem osobom dorosłym. Apartament składa się z dwóch pięter połączonych drewnianymi schodami. Na parterze znajduje się sypialnia z dwoma łóżkami i łazienka z wanną i prysznicem. Pierwsze piętro to główna sypialnia z jednym łóżkiem podwójnym oraz duża łazienka z hydromasażem. W wyposażeniu pokoju: klimatyzacja, telewizor, telefon, szybkie łącze internetowe (płatne), mini-bar (płatny), sejf (płatny), przybory toaletowe, suszarka do włosów, umeblowany balkon lub taras.
• Apartament Executive z prywatnym basenem i widokiem na morze lub bocznym widokiem na morze - Umożliwia komfortowy pobyt maksymalnie dwóm osobom dorosłym i dwójce dzieci lub czterem osobom dorosłym. Apartament składa się z części sypialnej z jednym podwójnym łóżkiem oraz przestronną łazienką oraz części dziennej. Pokój posiada prywatny basen. W wyposażeniu pokoju: klimatyzacja, telewizor, telefon, szybkie łącze internetowe (płatne), mini-bar (płatny), sejf (płatny), wanna lub prysznic, przybory toaletowe, suszarka do włosów, umeblowany balkon lub taras.
Wyżywienie
Hotel oferuje pobyt z wyżywieniem w następujących opcjach:
• Śniadania i obiadokolacje
• All InclusiveDostępne jest menu dla dzieci.
Transport i bagaż
Przelot realizowany jest lotem bezpośrednim na wskazanej w ofercie trasie. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika. Dzieciom poniżej 2 lat przysługuje bagaż podręczny oraz możliwość zabrania wózka składanego.
• LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem).
Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji.
Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji.
Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.
• LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji.
Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm.
Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.
• LINIE CORENDON AIRLINES - każdemu z uczestników powyżej drugiego roku życia przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 55x40x25 cm i maksymalnie 8 kg. Rodzice dzieci poniżej drugiego roku życia mogą mieć przy sobie torbę na pieluchy i pokarm dla niemowląt, który wystarcza na czas lotu. Instrument muzyczny z pokrowcem o długości nieprzekraczającej 100 cm można zabrać na pokład zamiast bagażu podręcznego. Oprócz bagażu podręcznego akceptujemy torebkę damską, torbę na dokumenty, torbę na aparat lub torbę na laptop.
Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 25 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.
• LINIE EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy opłatą:
• 10 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji.
Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm.
Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Cena wyjazdu zawiera
• przelot bezpośredni w obie strony,
• zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju,
• wyżywienie według zamówionej opcji,
• transfer lotnisko - hotel - lotnisko,
• opiekę polskojęzycznego przedstawiciela: do 30.04 - opieka telefoniczna. Od 01.05 - dla przylotów do Heraklionu (HER), opieka osobista. Od 01.05 - dla przylotów do Chanii (CHQ), opieka telefoniczna.
• ubezpieczenie KL i NNW,
• składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
Cena wyjazdu nie zawiera
• dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu,
• lokalnych podatków,
• wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.
Informacje dodatkowe
Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w świadczeniu usług w różnych okresach roku. Również w związku z obostrzeniami dotyczącymi COVID możliwe są ograniczenia w dostępności poszczególnych atrakcji.
Opinie
Para



Grupa znajomych
Singiel
Grupa znajomych

Grupa znajomych
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej
Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.
1). dla pobytów w hotelach: 5* - 4 EUR / noc / pokój, 4* - 3 EUR / noc / pokój, 3* - 1,5 EUR / noc / pokój, 2*, 1* - 0,5 EUR / noc / pokój,
2). dla pobytów w apartamentach: 4* - 1 EUR / noc, 3* - 0,5 EUR / noc, 2*, 1* - 0,25 EUR / noc.
Pobierana opłata to kwota za cały pokój, naliczana niezależnie od liczby zameldowanych w nim osób.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.