2 454  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
25
basen
basen, restauracja
teren hotelu, basen
balkon / taras
basen

7.4

279 opinii

Opis oferty

Region: RodosBiuro podróży (przedsiębiorca): EasygoKod oferty: WAK964277

Naszym zdaniem

Diagoras Hotel to przyjazny rodzinny obiekt w spokojnej okolicy Faliraki, idealny dla osób szukających relaksu w przystępnej cenie. Hotel oferuje komfortowe pokoje, basen oraz łatwy dostęp do najbliższej plaży dzięki bezpłatnemu transferowi. Bliskość atrakcji, takich jak źródła Kalithea czy Waterpark, czyni go świetnym wyborem zarówno dla rodzin, jak i aktywnych turystów.

Lokalizacja

Diagoras Hotel położony jest około 1,3 km od centrum Faliraki, w pobliżu licznych sklepów, barów i restauracji. Do najbliższego przystanku autobusowego jest około 450 m, co ułatwia zwiedzanie wyspy. Warto odwiedzić pobliskie atrakcje, takie jak:

• Źródła Kalithea (5 km),

• Waterpark (4 km),

• Stare Miasto w Rodos (13 km),

• Dolina Siedmiu Źródeł (20 km),

• Lindos (40 km). Lotnisko Rodos znajduje się w odległości około 17 km.

Plaża

Najbliższa piaszczysta plaża znajduje się około 1,5 km od hotelu i jest łatwo dostępna dzięki bezpłatnemu transferowi. Na plaży dostępne są leżaki i parasole za dodatkową opłatą.

Do dyspozycji gości na terenie hotelu

Hotel oferuje basen ze słodką wodą z wydzielonym brodzikiem dla dzieci. Na terenie obiektu znajdują się restauracja, lobby z barem, minimarket oraz bezpłatny parking. Goście mogą korzystać z Wi-Fi oraz usług sprzątania pokoi. Dostępna jest także odpłatna opieka medyczna.

Atrakcje hotelowe

Goście mogą relaksować się przy basenie, korzystając z darmowych leżaków i parasoli. Dla aktywnych miłośników sportu w okolicy znajduje się pole golfowe (5 km) oraz wypożyczalnia rowerów.

Dla dzieci

Hotel oferuje brodzik dla najmłodszych oraz możliwość skorzystania z łóżeczek dziecięcych bez dodatkowych opłat. To dobre miejsce na rodzinne wakacje.

Pokoje i zakwaterowanie

Hotel dysponuje 115 pokojami o różnych kategoriach:

• Pokój standardowy do użytku indywidualnego (25 m2): Wyposażony w łóżko pojedyncze, balkon lub taras, telewizję satelitarną, łazienkę z wanną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację (za opłatą).

• Czteroosobowy pokój standardowy (30 m2): Przestronny pokój z łóżkami pojedynczymi, balkonem lub tarasem. Idealny dla rodzin, oferuje podobne wyposażenie jak pokój indywidualny.

• Pokój btwin standardowy (25 m2): Z łóżkami pojedynczymi, balkonem lub tarasem, łazienką z wanną oraz klimatyzacją (za opłatą). Wszystkie pokoje wyposażone są w terakotowe podłogi i telewizję satelitarną. Łóżeczka dziecięce dostępne są na życzenie. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Transport i bagaż

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.

• LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.

• LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu

Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.

• LINIE EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem), maksylanie 15kg. Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą

• 15 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

• SMARTWINGS - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 55x45x25 cm, maksymalnie 8 kg. Do bagażu podręcznego zaliczamy również instrumenty muzyczne, których waga nie może przekraczać 8 kg, zaś maksymalne wymiary to : długość 90 cm, szerokość 35 cm oraz głebokosć 20 cm (wymiary obejmują opakowanie na instrument). Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

Dokonanie rezerwacji

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Rezerwacja miejsc w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna

Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.

Cena wyjazdu zawiera

• Przelot w obie strony,

• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)

• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym dostępna poprzez aplikację)

• Telefoniczna asysta anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta

• Ubezpieczenie KL i NNW,

• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.

Cena wyjazdu nie zawiera

• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,

• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel

• Lokalnych podatków,

• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,

• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.

• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie

• Bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)

• Oferta pobytu w Grecji nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

Lokalny podatek

Z dniem 01.01.2025 zgodnie z decyzją rządu greckiego, wprowadza się obowiązek podatkowy - "opłatę za odporność klimatyczną". Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania w hotelu. Wysokość podatku turystycznego uzależniona jest od kategorii lokalnej obiektu. Przedstawia się następująco:

2 euro/pokój/noc w hotelu 1-gwiazdkowym oraz 2-gwiazdkowym

5 euro/pokój/noc w hotelu 3-gwiazdkowym

10 euro/pokój/noc w hotelu 4-gwiazdkowym

15 euro/pokój/noc w hotelu 5-gwiazdkowym

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard twin standard

2 dorosłych

All InclusiveStandardowy
Wylot
15:05
19:20
BER · 21.05 (Śr.)Berlin - Brandenburg
RHO · 21.05 (Śr.)Rodos
Przylot
20:40
23:00
RHO · 24.05 (Sob.)Rhodes
BER · 24.05 (Sob.)Berlin - Brandenburg
2 454 zł
za pokój

Standard quad standard

2 dorosłych

All InclusiveStandardowy
Wylot
15:05
19:20
BER · 21.05 (Śr.)Berlin - Brandenburg
RHO · 21.05 (Śr.)Rodos
Przylot
20:40
23:00
RHO · 24.05 (Sob.)Rhodes
BER · 24.05 (Sob.)Berlin - Brandenburg
2 622 zł
za pokój

Standard double superior

2 dorosłych

All InclusiveSuperiorStandardowy
Wylot
15:05
19:20
BER · 21.05 (Śr.)Berlin - Brandenburg
RHO · 21.05 (Śr.)Rodos
Przylot
20:40
23:00
RHO · 24.05 (Sob.)Rhodes
BER · 24.05 (Sob.)Berlin - Brandenburg
2 708 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking Parking myParkplace, Halskestraße 2, 15711 Königs Wusterhausen, Niemcy

360
za 1 auto
1 auto
Data od
21.05.2025
Data do
24.05.2025
360
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka2 454

Cena całkowita

2 454
Do zapłaty teraz2 454

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 279

Zablokowanych opinii: 2
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 279 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Michał
Opinia zweryfikowana

Październik 2024

·

Para

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 19.10.2024

7.7

Hotel całkiem w porządku, nie było żadnych problemów z zakwaterowaniem oraz podczas całego pobytu. Obsługa bardzo miła i pomocna. Wakacje zaliczam do jak najbardziej udanych.

Zalety

Spokojna okolica, basen przy hotelu.

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Atrakcje w okolicy Diagoras

WaterPark 2 km w linii prostej od hotelu
Wycieczkę do jednego z największych parków wodnych w Europie należy bardzo dokładnie zaplanować, ponieważ bez odpowiedniego przygotowania może się okazać, że aby skorzystać w pełni ze wszystkich jego atrakcji jeden dzień może nie wystarczyć. Park został podzielony na strefy tematyczne oznaczone dodatkowo kolorami (dzięki temu w łatwy sposób wybierzemy zjeżdżalnie dla dzieci i najmłodszych pociech). Znajdziemy tu dosłownie każdy rodzaj zjeżdżalni: turbo slide, kamikaze slide, black whole (dla lubiących bardzo szybkie prędkości) oraz crazy cones slide, rafting slide (dla fanów umiarkowanych prędkości). Najwyższa zjeżdżalnia mierzy aż 147 m wysokości. Dla najmłodszych niezapomnianą atrakcją będą zjeżdżalnie na wielkim statku pirackim. W 2013 r. park został odznaczony nagrodą Travellers choise, w tym samym roku otrzymał także rekomendację Zoover recommendation.

Zobacz więcej

WaterPark

Pogoda

20°C
18°C
19°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
W Grecji obowiązuje opłata klimatyczna, którą opłacisz podczas zakwaterowania. Obejmuje cały pokój, bez względu na liczbę zameldowanych w nim osób. Jej kwota zależy od długości pobytu i kategorii noclegu.

Hotele:
1 i 2-gwiazdkowe - ok. 2 EUR/dzień
3-gwiazdkowe - ok. 5 EUR/dzień
4-gwiazdkowe - ok. 10 EUR/dzień
5-gwiazdkowe - ok. 15 EUR/dzień

Studia i apartamenty:
Ok. 2 EUR/dzień

Wille:
Ok. 10 EUR/dzień
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Grecji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa. Szczegóły na: Informacje dla podróżujących.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: Informacje dla podróżujących.

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź