Virginia (Kallithea)





Opis oferty
Grecja/Rodos
Opis
Hotel Virginia o podniesionym standardzie od 2020 roku funkcjonuje jako Virginia Family Resort 4 i tworzy jeden kompleks hotelowy z hotelem Virginia Family Suites 4.
Virginia Family Resort znajduje się na majestatycznej wyspie Rodos. Ośrodek położony jest w okolicy miejscowości Kalithea, zaledwie kilka metrów od słynnej plaży Kalami. Kultowe stare miasto Rodos i Faliraki jest tylko 10km od hotelu. Ten rodzinny hotel, który zaczął funkcjonować kilka lat temu jako 3-gwiazdkowy hotel z 68 pokojami, po bardzo gruntownym remoncie w sezonie 2020 staje się nowym eksluzywnym obiektem.
Położenie
Odległość od plaży - ok. 250m
Odległość od Kalithea - ok. 1km
Odległość od miasta Rodos - 10km
Odległość od portu - 8km
Odległość od lotniska - 20km
Przystanek autobusowy oddalony od hotelu 200m
Plaża
Plaża Kalami niedaleko hotelu to bardzo znana piaszczysto-żwirowa plaża. Słynie ona z doskonałych barów, które organizują luksusowe przyjęcia. Bardzo często tę plażę odwiedzają celebryci.
Leżaki i parasole na plaży dodatkow płatne ok. 10 EURO za komplet.
Hotel udogodnienia
Ilość pokoi- 286, ilośc budynków z pokojami - 8,
Do dyspozycji Gości - recepcja czynna w sezonie całą dobę, restauracja główna Dionysos, grecka restauracja Ambrosia, restauracja rybna Nemesis, lobby, bar przy basenie, sala telewizyjna, sala gier, 3 baseny zewnętrzne, 2 baseny dla dzieci, plac zabaw dla dzieci, mini market na terenie obiektu, boisko do piłki plażowej, duży ogród otaczający Resort, bezpłatne wi-fi w częściach wspólnych, wi-fi w pokojach dodatkowo płatne, sejf na recepcji, lekkie animacje dla dzieci i dorosłych (w wybrane dni).
Check in od 14:00, check out do 12:00
Zwierzęta nie są akceptowane.
Pokoje
Pokój dwuosobowy - pow ok. 25m kw. - pokój z balkonem lub tarasem, wyposażenie - telefon, telewizja, klimatyzacja (01.06-30.09 bezpłatna), sejf (dodatkowo płatny), Wi-Fi (dodatkowo płatne 6EUR/dzień, 25EUR/7 dni), lodówka. W łazience wanna lub prysznic. Suszarka do włosów do wypożyczenia na recepcji za depozytem 10EUR.
Maks. obłożenie - 2+1 lub 3 osoby dorosłe
Luxury Room SSV - pow.ok. 39m2 - salon, sypialnia z łóżkiem małżeńskim i dwoma pojedyńczymi łóżkami, wyposażenie - telefon, telewizja, klimatyzacja (01.06-30.09 bezpłatna), sejf (dodatkowo płatny), Wi-Fi (dodatkowo płatne), lodówka. W łazience wanna i WC. Suszarka do włosów do wypożyczenia na recepcji za depozytem 10EUR. Boczny widok na morze, pokój w budynku głównym.
Maksymalne obłożenie: 2+1 lub 3 osoby dorosłe
Family Slidng Door - pow. ok. 64m2 - salon z dwoma łóżkami pojedynczymi, sypialnia z łóżkiem małżeńskim, pomieszczenie oddzielone przesównymi drzwiami, wyposażenie - telefon, telewizja, klimatyzacja (01.06-30.09 bezpłatna), sejf (dodatkowo płatny), Wi-Fi (dodatkowo płatne), lodówka. W łazience wanna i WC. Suszarka do włosów do wypożyczenia na recepcji za depozytem 10EUR.
Maksymalne obłożenie: 2+2 lub 4 osoby dorosłe
Wiek dziecka w hotelu do 12,99 lat.
Wyżywienie
All inclusive
07.00-10.00 - śniadanie
12.30-14.00 - obiad
18.30-21.00 - kolacja
Posiłki w formie bufetu w głównej restauracji Dionysos.
11.00-16.00 - przekąski w snak barze w restauracji Ambrosia.
10.00-22.30 - napoje lokalne piwo, wino, soki, kawa, herbata
18.00-22.30 - Lokalne alkohole mocne
Importowane napoje alkoholowe i napoje butelkowane dodatkowo płatne.
Restauracja Ambrosia z kuchnia grecką - możliwość bezpłatnego skorzystania raz na pobyt.
Restauracja Nemesis - restauracja rybna - możliwość bezpłatnego skorzystania raz na pobyt.
Snack bar w restauracji Ambrosia oferuje późne śniadanie, przekąski w ciągu dnia, bufet sałatkowy, popołudniowa przerwa kawowa z deserami.
Dodatkowo płatne
Za dodatkową opłatą
Sejf w pokoju (15 EUR za 7 dni),
Klimatyzacja poza głównym sezonem płatna 8 EUR za dzień (do 01.06 oraz po 30.09),
Wi-fi w pokojach : 2h=2eur, 1dzień=6eur, 3dni=15eur, 7dni=25eur, 10dni=30eur, 14dni=35eur.
Bilard (6eur/godz.),
Tenis stołowy (3 EUR/dzień),
Gry video (od 0,5 EUR do 2 EUR)
Mini market
Dodatkowe informacje
• Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz ich formy, a także funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej, w tym atrakcji, retauracji, barów, mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które Organizator nie będzie miał wpływu.
Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.
Hotel zastrzega sobie prawo wymeldowania Klientów, którzy w sposób rażący naruszają zasady hotelu i ogólnie przyjęte dobre obyczaje.
Od 2018 roku Rząd Grecji ustanowił opłatę klimatyczną w Grecji. Nowa ustawa będzie obejmować osoby podróżujące do Grecji w roku 2018, które zobowiązane będą do uiszczenia podatku na miejscu. W zależności od standardu i rodzaju zakwaterowania nowy podatek będzie kształtował w następującej wysokości - Hotele - Opłata za dzień/ za pokój - 1 i 2 - 0,50 , 3 - 1,50 , 4 - 3,00 , 5 - 4,00 . Apartamenty - Opłata za dzień/ za pokój - 1 i 2 - 0,25 , 3 - 0,50 , 4 - 1,00 .
Zasady bezpieczeństwa związane z covid-19
Virginia Family Resort
Po zniesieniu środków ograniczających z powodu pandemii COVID-19 i zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Turystyki i Światowej Organizacji Zdrowia, Zarząd podjął decyzję o ponownym otwarciu Virginia Family Resort.
Naszym najwyższym priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo naszych ukochanych Gości
Nasz zintegrowany plan ochrony zdrowia i bezpieczeństwa przewiduje specjalny protokół działania.
Protokół zdrowia obejmuje
• Każdy członek personelu został poinformowany o higienie związanej z COVID-19, a także o protokołach związanych z zakresem ich odpowiedzialności.
• Personel został poinformowany o konieczności pozostania w domu i zwrócenia się o pomoc medyczną, jeśli wykażą objawy choroby.
• Ciągłe informowanie kierownika ds. zdrowia w obiekcie, aby ściśle przestrzegali wszystkich zasad powrotu do pracy.
• Prowadzony dziennik zdarzeń.
• Hotel musi prowadzić rejestr wszystkich członków personelu, a także wszystkich gości przebywających w hotelu - nazwisko, narodowość, datę przyjazdu i wyjazdu, dane kontaktowe itp.
• Należy zwrócić uwagę na Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO) i poinformować wszystkich gości, że hotel przechowuje akta ze względu na ochronę zdrowia publicznego.
• Recepcję / konsjerż
• Szybkie procedury meldowania / wymeldowania.
• Personel podejmie niezbędne środki higieny (mycie rąk), zachowa odległość co najmniej jednego metra od gości i będzie przestrzegał zasad higieny.
Na żądanie personel będzie zawsze chętny do:
A) informowania odwiedzających o polityce zakwaterowania i środkach, jakie podjęła, aby poradzić sobie z wszelkimi incydentami,
B)zapewnienia użytecznych informacji dla placówek służby zdrowia, szpitali publicznych i prywatnych, szpitali referencyjnych dla COVID-19, aptek itp. w okolicy oraz świadczenia środków ochrony osobistej
Ekwipunek
• Specjalne wyposażenie (zestaw medyczny) na wypadek wypadku.
• Dozowniki środków dezynfekujących dostępne w recepcji oraz we wszystkich miejscach publicznych dla gości.
• Zintensyfikowane czyszczenie i dezynfekcja we wszystkich punktach styku o dużej objętości oraz w pokojach gościnnych.
• Intensywniejsze czyszczenie i dezynfekcja kart dostępu - umieszczenie ich w specjalnym pojemniku do dezynfekcji.
• Intensywne czyszczenie i bardzo dobra wentylacja pomieszczenia w godzinach między pobytami
• Wyposażenie personelu (rękawiczki, maski, szlafrok, zamknięte buty)
• Podczas wyjazdu będzie intensywne czyszczenie - dezynfekcja za pomocą odkurzacza parowego, a także całkowite usunięcie przedmiotów dekoracyjnych i wspólnych przedmiotów wielokrotnego użytku.
• Codzienne otwieranie drzwi i okien w celu naturalnej wentylacji przestrzeni i umieszczania indywidualnych płynów antyseptycznych w każdym pomieszczeniu lub urządzeniu.
Usługi żywieniowe
• Odbiór posiłków zostanie dokonany przez określony personel i zawsze w rękawiczkach i masce.
• Obsługa kuchenna będzie działała zgodnie z wymogami władz ds. zdrowia.
• Personel niezwiązany z kuchnią nie będzie mógł wchodzić do kuchni, z wyjątkiem stanowiska kuchennego
• Personel restauracji i barów powinien stosować środki higieny osobistej tak ściśle, jak to możliwe.
• Odwiedzającym wchodzącym do tych obszarów należy przypomnieć, że powinni stosować środki dezynfekujące do rąk z antyseptykami, które powinny być obecne w okolicy.
• Należy przestrzegać zwykłych procedur. Wszystkie naczynia i szklanki powinny być myte w zmywarce, nawet te, które nie były używane, ponieważ mogły mieć kontakt z gośćmi lub innymi osobami.
• Sugeruje się, aby stoły mogły pomieścić maksymalnie 6 osób na każde 10metrów kwadratowych. Oparcia siedzeń muszą znajdować się w odległości co najmniej jednego metra od siebie.
Czystość
1. Czyszczenie i dezynfekcja - nawet przy braku incydentów COVID-19 w ośrodku, proponuje się zwiększenie czystości w obszarze hotelu. Szczególną uwagę należy zwrócić na czystość i dezynfekcję miejsc publicznych, jako ogólny środek ostrożności podczas epidemii. Koncentrowanie się na często używanych powierzchniach, takich jak uchwyty gałek podnośnika, przełączniki itp. Urządzenie do czyszczenia musi postępować zgodnie z odpowiednimi instrukcjami. W miejscach publicznych tkaniny (zasłony, sofy) będą regularnie dezynfekowane przy użyciu środków do czyszczenia. W pokojach, gdy goście wychodzą, wszystkie tkaniny (dywany, zasłony, sofy), a także wszystkie powierzchnie (stolik nocny, łazienka) zostaną zdezynfekowane odkurzaczem parowym. W ramach naszego strategicznego planu działania podczas epidemii będzie wdrożony specjalny plan czyszczenia i dezynfekcji w przypadkach, w których przebywają pacjenci lub w miejscach, w których goście, u których zdiagnozowano COVID-19, zostali kilka dni po ich wyjeździe.
2. Monitorowanie chorych - personel sprzątający powinien poinformować administrację /recepcję o możliwości wystąpienia u pacjenta wirusa w przejętych przez siebie pokojach i dyskretnie zarządzać tymi informacjami.
Basen
• Hotel dba o kontrolę poziomu chloru co 4 godziny w basenie.
• Czyszczenie i dezynfekcja: Ściśle przestrzegane zasady czyszczenia instalacji wodnych zgodnie z instrukcjami Światowej Organizacji Zdrowia.
• Przestrzeganie maksymalnej całkowitej liczby gości wchodzących do basenu w danym momencie; nie wolno przekraczać jednego pływaka na 2,5 poziomów wody.
• Fotele basenowe muszą znajdować się w odległości około 2m od siebie
• Po opuszczeniu przez każdego gościa miejsc, stołów itp. zostaną one zdezynfekowane.
• Przestrzeganie zasad zachowania protokołów i środków w celu zapewnienia zdrowia publicznego i walki z wirusem lub innymi infekcjami podczas korzystania z urządzeń klimatyzacyjnych.
Pomieszczenia publiczne
• Zapewnienie właściwego dystansu
Centrum odnowy biologicznej / spa
• Spotkania odbędą się po skontaktowaniu się z gośćmi, a 24 godziny przed ich spotkaniem nastąpi ponowne badanie i potwierdzenie wszelkich objawów.
• Spotkania będą zorganizowane w taki sposób, aby zachować dystans społeczny.
• Instalacja dozowników we wszystkich częściach wspólnych (spa, kabiny spa, wspólne WC)
• Zapewnione są maski.
• Nasi goście są transportowani prawie bezpośrednio do pokoju zabiegowego
• Podczas zabiegu terapeuta i pacjent muszą nosić maskę ochronną a także używać rękawiczek jednorazowych.
• Kabiny i wszelkie miejsca, w których gość może się kontaktować, są dezynfekowane natychmiast po zakończeniu zabiegu
• Czasopisma nie są wydawane.
• Płatności dokonywane są wyłącznie kartą kredytową lub opłatą za pokój, aby uniknąć bliskiego kontaktu.
• Każdy członek personelu ściśle przestrzega podstawowych środków ochrony przed COVID-19 oraz wytycznych EODY i Światowego Stowarzyszenia Spa: przestrzeganie zasad higieny, dystans fizyczny od gości i innych osób.
• Nasze ubrania są prane w 90 stopniach w profesjonalnych pralkach z normą ISO 9001: 2008.
Szkolenie ogólne w zakresie informacji o epidemii i objawy choroby.
Jakie są objawy infekcji COVID-19?
Główne objawy choroby to: gorączka, suchy kaszel i biegunka. Niektóre mają ból gardła, bóle stawów / bóle mięśni i przekrwienie błony śluzowej nosa. Objawy są zwykle łagodne i około 80% pacjentów wraca do zdrowia bez potrzeby specjalnego leczenia.
Którzy pacjenci są najbardziej zagrożeni poważną chorobą?
Niektórzy pacjenci odczuwają duszność ( trudności w oddychaniu) i prawdopodobnie zapalenie płuc, które wymaga hospitalizacji. Osoby wysokiego ryzyka (np. Osoby starsze, pacjenci z sercem, osoby z cukrzycą, chorobami wątroby lub płuc) są bardziej narażone na ciężką chorobę.
Goście muszą nosić maskę, gdy
Mają objawy infekcji dróg oddechowych (kaszel, kichanie, katar), aby zmniejszyć ryzyko przeniesienia na inne osoby.
W jaki sposób w hotelu określa się bliski kontakt z zakażonym COVID-19?
• Zakwaterowanie w tym samym pokoju z potwierdzonym przypadkiem COVID-19 Bezpośredni kontakt fizyczny z potwierdzonym przypadkiem COVID-19 (np. Uścisk dłoni)
• Bezpośredni kontakt lub pozostanie w pomieszczeniu z potwierdzonym przypadkiem COVID-19 w odległości 2metrów i przez okres 15minut
Zalecana jest dobra wentylacja we wszystkich obszarach hotelu, a także łatwy dostęp do bieżącej wody i mydła, aby zachować zgodność z zasadami higieny.
Pierwszą linią obrony przed infekcjami jest staranna higiena rąk. Zalecane jest częste mycie rąk mydłem i wodą.
Środki higieny, takie jak
• Zakrywanie ust i nosa chusteczką podczas kaszlu lub kichania.
• Unikanie kontaktu dłoni z ustami, nosem lub oczami, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się zarazków
• Unikanie bliskiego kontaktu (1-2metry) z pacjentami z objawami wirusa.
Jeśli odwiedzający spełnia kryteria zdefiniowania przypadku COVID-19:
• Gorączka, suchy kaszel
• Niektóre mają ból gardła, bóle stawów / bóle mięśni i przekrwienie błony śluzowej nosa.
Kierownik hotelu, po otrzymaniu informacji o odpowiedzialnym planie działania, NATYCHMIAST komunikuje się z lekarzem covid-19 w celu uzyskania oświadczenia o podejrzewanym przypadku.
Jednocześnie musi skontaktować się ze szpitalem lub hotelowym urzędnikiem zdrowia. Zaleca się, aby pacjent pozostawał w swoim pokoju z zamkniętymi drzwiami do pokoju. U pacjenta z objawami infekcji dróg oddechowych (kaszel, kichanie, katar ) natychmiast podaje się prostą maskę chirurgiczną i tkanki.
Jeśli istnieje towarzysz pacjenta, który chce pozostać blisko niego, aby się nim opiekować (rodzina, żona, mąż), należy mu podać maskę chirurgiczną i zalecić umycie rąk za każdym razem, gdy się z nim kontaktuje.
Unikaj wchodzenia do pokoju pacjenta, jeśli nie ma istotnego powodu.
W razie potrzeby zaleca się, aby zajmować się wyłącznie jednym konkretnym członkiem Zużyty sprzęt ochronny (prosta maska chirurgiczna, rękawiczki) nigdy nie powinien być ponownie używany.
Bagaż
Dla ofert z przelotem tanimi liniami lotniczymi w cenie jest jedynie bagaż podręczny.
Ryanair (Wyloty z lotniska Warszawa-Modlin) - wymiary bagażu podręcznego: 40x20x25cm
Wizzair - wymiary bagażu podręcznego: 40x30x20cm
Smartwings - bagaż podręczny do 5kg
Mozliwość dokupienia bagaży rejestrowanych - na zapytanie.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPokój 2-osobowy
2 dorosłych
Family family sliding door
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiOpinie
Rodzina z dziećmi
Rodzina z dziećmi
Para
Rodzina z dziećmi
50+
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.
1). dla pobytów w hotelach: 5* - 4 EUR / noc / pokój, 4* - 3 EUR / noc / pokój, 3* - 1,5 EUR / noc / pokój, 2*, 1* - 0,5 EUR / noc / pokój,
2). dla pobytów w apartamentach: 4* - 1 EUR / noc, 3* - 0,5 EUR / noc, 2*, 1* - 0,25 EUR / noc.
Pobierana opłata to kwota za cały pokój, naliczana niezależnie od liczby zameldowanych w nim osób.