Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
8
basen, zjeżdżalnia
basen, zjeżdżalnia
teren hotelu, restauracja
restauracja
teren hotelu

Opis oferty

Region: RodosOrganizator: OnholidaysKod oferty: WAK583383

Grecja/Rodos

Opis

Hotel Virginia o podniesionym standardzie od 2020 roku funkcjonuje jako Virginia Family Resort 4 i tworzy jeden kompleks hotelowy z hotelem Virginia Family Suites 4.

Virginia Family Resort znajduje się na majestatycznej wyspie Rodos. Ośrodek położony jest w okolicy miejscowości Kalithea, zaledwie kilka metrów od słynnej plaży Kalami. Kultowe stare miasto Rodos i Faliraki jest tylko 10km od hotelu. Ten rodzinny hotel, który zaczął funkcjonować kilka lat temu jako 3-gwiazdkowy hotel z 68 pokojami, po bardzo gruntownym remoncie w sezonie 2020 staje się nowym eksluzywnym obiektem.

Położenie

Odległość od plaży - ok. 250m

Odległość od Kalithea - ok. 1km

Odległość od miasta Rodos - 10km

Odległość od portu - 8km

Odległość od lotniska - 20km

Przystanek autobusowy oddalony od hotelu 200m

Plaża

Plaża Kalami niedaleko hotelu to bardzo znana piaszczysto-żwirowa plaża. Słynie ona z doskonałych barów, które organizują luksusowe przyjęcia. Bardzo często tę plażę odwiedzają celebryci.

Leżaki i parasole na plaży dodatkow płatne ok. 10 EURO za komplet.

Hotel udogodnienia

Ilość pokoi- 286, ilośc budynków z pokojami - 8,

Do dyspozycji Gości - recepcja czynna w sezonie całą dobę, restauracja główna Dionysos, grecka restauracja Ambrosia, restauracja rybna Nemesis, lobby, bar przy basenie, sala telewizyjna, sala gier, 3 baseny zewnętrzne, 2 baseny dla dzieci, plac zabaw dla dzieci, mini market na terenie obiektu, boisko do piłki plażowej, duży ogród otaczający Resort, bezpłatne wi-fi w częściach wspólnych, wi-fi w pokojach dodatkowo płatne, sejf na recepcji, lekkie animacje dla dzieci i dorosłych (w wybrane dni).

Check in od 14:00, check out do 12:00

Zwierzęta nie są akceptowane.

Pokoje

Pokój dwuosobowy - pow ok. 25m kw. - pokój z balkonem lub tarasem, wyposażenie - telefon, telewizja, klimatyzacja (01.06-30.09 bezpłatna), sejf (dodatkowo płatny), Wi-Fi (dodatkowo płatne 6EUR/dzień, 25EUR/7 dni), lodówka. W łazience wanna lub prysznic. Suszarka do włosów do wypożyczenia na recepcji za depozytem 10EUR.

Maks. obłożenie - 2+1 lub 3 osoby dorosłe

Luxury Room SSV - pow.ok. 39m2 - salon, sypialnia z łóżkiem małżeńskim i dwoma pojedyńczymi łóżkami, wyposażenie - telefon, telewizja, klimatyzacja (01.06-30.09 bezpłatna), sejf (dodatkowo płatny), Wi-Fi (dodatkowo płatne), lodówka. W łazience wanna i WC. Suszarka do włosów do wypożyczenia na recepcji za depozytem 10EUR. Boczny widok na morze, pokój w budynku głównym.

Maksymalne obłożenie: 2+1 lub 3 osoby dorosłe

Family Slidng Door - pow. ok. 64m2 - salon z dwoma łóżkami pojedynczymi, sypialnia z łóżkiem małżeńskim, pomieszczenie oddzielone przesównymi drzwiami, wyposażenie - telefon, telewizja, klimatyzacja (01.06-30.09 bezpłatna), sejf (dodatkowo płatny), Wi-Fi (dodatkowo płatne), lodówka. W łazience wanna i WC. Suszarka do włosów do wypożyczenia na recepcji za depozytem 10EUR.

Maksymalne obłożenie: 2+2 lub 4 osoby dorosłe

Wiek dziecka w hotelu do 12,99 lat.

Wyżywienie

All inclusive

07.00-10.00 - śniadanie

12.30-14.00 - obiad

18.30-21.00 - kolacja

Posiłki w formie bufetu w głównej restauracji Dionysos.

11.00-16.00 - przekąski w snak barze w restauracji Ambrosia.

10.00-22.30 - napoje lokalne piwo, wino, soki, kawa, herbata

18.00-22.30 - Lokalne alkohole mocne

Importowane napoje alkoholowe i napoje butelkowane dodatkowo płatne.

Restauracja Ambrosia z kuchnia grecką - możliwość bezpłatnego skorzystania raz na pobyt.

Restauracja Nemesis - restauracja rybna - możliwość bezpłatnego skorzystania raz na pobyt.

Snack bar w restauracji Ambrosia oferuje późne śniadanie, przekąski w ciągu dnia, bufet sałatkowy, popołudniowa przerwa kawowa z deserami.

Dodatkowo płatne

Za dodatkową opłatą

Sejf w pokoju (15 EUR za 7 dni),

Klimatyzacja poza głównym sezonem płatna 8 EUR za dzień (do 01.06 oraz po 30.09),

Wi-fi w pokojach : 2h=2eur, 1dzień=6eur, 3dni=15eur, 7dni=25eur, 10dni=30eur, 14dni=35eur.

Bilard (6eur/godz.),

Tenis stołowy (3 EUR/dzień),

Gry video (od 0,5 EUR do 2 EUR)

Mini market

Dodatkowe informacje

• Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz ich formy, a także funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej, w tym atrakcji, retauracji, barów, mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które Organizator nie będzie miał wpływu.

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Hotel zastrzega sobie prawo wymeldowania Klientów, którzy w sposób rażący naruszają zasady hotelu i ogólnie przyjęte dobre obyczaje.

Od 2018 roku Rząd Grecji ustanowił opłatę klimatyczną w Grecji. Nowa ustawa będzie obejmować osoby podróżujące do Grecji w roku 2018, które zobowiązane będą do uiszczenia podatku na miejscu. W zależności od standardu i rodzaju zakwaterowania nowy podatek będzie kształtował w następującej wysokości - Hotele - Opłata za dzień/ za pokój - 1 i 2 - 0,50 , 3 - 1,50 , 4 - 3,00 , 5 - 4,00 . Apartamenty - Opłata za dzień/ za pokój - 1 i 2 - 0,25 , 3 - 0,50 , 4 - 1,00 .

Zasady bezpieczeństwa związane z covid-19

Virginia Family Resort

Po zniesieniu środków ograniczających z powodu pandemii COVID-19 i zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Turystyki i Światowej Organizacji Zdrowia, Zarząd podjął decyzję o ponownym otwarciu Virginia Family Resort.

Naszym najwyższym priorytetem jest zdrowie i bezpieczeństwo naszych ukochanych Gości

Nasz zintegrowany plan ochrony zdrowia i bezpieczeństwa przewiduje specjalny protokół działania.

Protokół zdrowia obejmuje

• Każdy członek personelu został poinformowany o higienie związanej z COVID-19, a także o protokołach związanych z zakresem ich odpowiedzialności.

• Personel został poinformowany o konieczności pozostania w domu i zwrócenia się o pomoc medyczną, jeśli wykażą objawy choroby.

• Ciągłe informowanie kierownika ds. zdrowia w obiekcie, aby ściśle przestrzegali wszystkich zasad powrotu do pracy.

• Prowadzony dziennik zdarzeń.

• Hotel musi prowadzić rejestr wszystkich członków personelu, a także wszystkich gości przebywających w hotelu - nazwisko, narodowość, datę przyjazdu i wyjazdu, dane kontaktowe itp.

• Należy zwrócić uwagę na Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO) i poinformować wszystkich gości, że hotel przechowuje akta ze względu na ochronę zdrowia publicznego.

• Recepcję / konsjerż

• Szybkie procedury meldowania / wymeldowania.

• Personel podejmie niezbędne środki higieny (mycie rąk), zachowa odległość co najmniej jednego metra od gości i będzie przestrzegał zasad higieny.

Na żądanie personel będzie zawsze chętny do:

A) informowania odwiedzających o polityce zakwaterowania i środkach, jakie podjęła, aby poradzić sobie z wszelkimi incydentami,

B)zapewnienia użytecznych informacji dla placówek służby zdrowia, szpitali publicznych i prywatnych, szpitali referencyjnych dla COVID-19, aptek itp. w okolicy oraz świadczenia środków ochrony osobistej

Ekwipunek

• Specjalne wyposażenie (zestaw medyczny) na wypadek wypadku.

• Dozowniki środków dezynfekujących dostępne w recepcji oraz we wszystkich miejscach publicznych dla gości.

• Zintensyfikowane czyszczenie i dezynfekcja we wszystkich punktach styku o dużej objętości oraz w pokojach gościnnych.

• Intensywniejsze czyszczenie i dezynfekcja kart dostępu - umieszczenie ich w specjalnym pojemniku do dezynfekcji.

• Intensywne czyszczenie i bardzo dobra wentylacja pomieszczenia w godzinach między pobytami

• Wyposażenie personelu (rękawiczki, maski, szlafrok, zamknięte buty)

• Podczas wyjazdu będzie intensywne czyszczenie - dezynfekcja za pomocą odkurzacza parowego, a także całkowite usunięcie przedmiotów dekoracyjnych i wspólnych przedmiotów wielokrotnego użytku.

• Codzienne otwieranie drzwi i okien w celu naturalnej wentylacji przestrzeni i umieszczania indywidualnych płynów antyseptycznych w każdym pomieszczeniu lub urządzeniu.

Usługi żywieniowe

• Odbiór posiłków zostanie dokonany przez określony personel i zawsze w rękawiczkach i masce.

• Obsługa kuchenna będzie działała zgodnie z wymogami władz ds. zdrowia.

• Personel niezwiązany z kuchnią nie będzie mógł wchodzić do kuchni, z wyjątkiem stanowiska kuchennego

• Personel restauracji i barów powinien stosować środki higieny osobistej tak ściśle, jak to możliwe.

• Odwiedzającym wchodzącym do tych obszarów należy przypomnieć, że powinni stosować środki dezynfekujące do rąk z antyseptykami, które powinny być obecne w okolicy.

• Należy przestrzegać zwykłych procedur. Wszystkie naczynia i szklanki powinny być myte w zmywarce, nawet te, które nie były używane, ponieważ mogły mieć kontakt z gośćmi lub innymi osobami.

• Sugeruje się, aby stoły mogły pomieścić maksymalnie 6 osób na każde 10metrów kwadratowych. Oparcia siedzeń muszą znajdować się w odległości co najmniej jednego metra od siebie.

Czystość

1. Czyszczenie i dezynfekcja - nawet przy braku incydentów COVID-19 w ośrodku, proponuje się zwiększenie czystości w obszarze hotelu. Szczególną uwagę należy zwrócić na czystość i dezynfekcję miejsc publicznych, jako ogólny środek ostrożności podczas epidemii. Koncentrowanie się na często używanych powierzchniach, takich jak uchwyty gałek podnośnika, przełączniki itp. Urządzenie do czyszczenia musi postępować zgodnie z odpowiednimi instrukcjami. W miejscach publicznych tkaniny (zasłony, sofy) będą regularnie dezynfekowane przy użyciu środków do czyszczenia. W pokojach, gdy goście wychodzą, wszystkie tkaniny (dywany, zasłony, sofy), a także wszystkie powierzchnie (stolik nocny, łazienka) zostaną zdezynfekowane odkurzaczem parowym. W ramach naszego strategicznego planu działania podczas epidemii będzie wdrożony specjalny plan czyszczenia i dezynfekcji w przypadkach, w których przebywają pacjenci lub w miejscach, w których goście, u których zdiagnozowano COVID-19, zostali kilka dni po ich wyjeździe.

2. Monitorowanie chorych - personel sprzątający powinien poinformować administrację /recepcję o możliwości wystąpienia u pacjenta wirusa w przejętych przez siebie pokojach i dyskretnie zarządzać tymi informacjami.

Basen

• Hotel dba o kontrolę poziomu chloru co 4 godziny w basenie.

• Czyszczenie i dezynfekcja: Ściśle przestrzegane zasady czyszczenia instalacji wodnych zgodnie z instrukcjami Światowej Organizacji Zdrowia.

• Przestrzeganie maksymalnej całkowitej liczby gości wchodzących do basenu w danym momencie; nie wolno przekraczać jednego pływaka na 2,5 poziomów wody.

• Fotele basenowe muszą znajdować się w odległości około 2m od siebie

• Po opuszczeniu przez każdego gościa miejsc, stołów itp. zostaną one zdezynfekowane.

• Przestrzeganie zasad zachowania protokołów i środków w celu zapewnienia zdrowia publicznego i walki z wirusem lub innymi infekcjami podczas korzystania z urządzeń klimatyzacyjnych.

Pomieszczenia publiczne

• Zapewnienie właściwego dystansu

Centrum odnowy biologicznej / spa

• Spotkania odbędą się po skontaktowaniu się z gośćmi, a 24 godziny przed ich spotkaniem nastąpi ponowne badanie i potwierdzenie wszelkich objawów.

• Spotkania będą zorganizowane w taki sposób, aby zachować dystans społeczny.

• Instalacja dozowników we wszystkich częściach wspólnych (spa, kabiny spa, wspólne WC)

• Zapewnione są maski.

• Nasi goście są transportowani prawie bezpośrednio do pokoju zabiegowego

• Podczas zabiegu terapeuta i pacjent muszą nosić maskę ochronną a także używać rękawiczek jednorazowych.

• Kabiny i wszelkie miejsca, w których gość może się kontaktować, są dezynfekowane natychmiast po zakończeniu zabiegu

• Czasopisma nie są wydawane.

• Płatności dokonywane są wyłącznie kartą kredytową lub opłatą za pokój, aby uniknąć bliskiego kontaktu.

• Każdy członek personelu ściśle przestrzega podstawowych środków ochrony przed COVID-19 oraz wytycznych EODY i Światowego Stowarzyszenia Spa: przestrzeganie zasad higieny, dystans fizyczny od gości i innych osób.

• Nasze ubrania są prane w 90 stopniach w profesjonalnych pralkach z normą ISO 9001: 2008.

Szkolenie ogólne w zakresie informacji o epidemii i objawy choroby.

Jakie są objawy infekcji COVID-19?

Główne objawy choroby to: gorączka, suchy kaszel i biegunka. Niektóre mają ból gardła, bóle stawów / bóle mięśni i przekrwienie błony śluzowej nosa. Objawy są zwykle łagodne i około 80% pacjentów wraca do zdrowia bez potrzeby specjalnego leczenia.

Którzy pacjenci są najbardziej zagrożeni poważną chorobą?

Niektórzy pacjenci odczuwają duszność ( trudności w oddychaniu) i prawdopodobnie zapalenie płuc, które wymaga hospitalizacji. Osoby wysokiego ryzyka (np. Osoby starsze, pacjenci z sercem, osoby z cukrzycą, chorobami wątroby lub płuc) są bardziej narażone na ciężką chorobę.

Goście muszą nosić maskę, gdy

Mają objawy infekcji dróg oddechowych (kaszel, kichanie, katar), aby zmniejszyć ryzyko przeniesienia na inne osoby.

W jaki sposób w hotelu określa się bliski kontakt z zakażonym COVID-19?

• Zakwaterowanie w tym samym pokoju z potwierdzonym przypadkiem COVID-19 Bezpośredni kontakt fizyczny z potwierdzonym przypadkiem COVID-19 (np. Uścisk dłoni)

• Bezpośredni kontakt lub pozostanie w pomieszczeniu z potwierdzonym przypadkiem COVID-19 w odległości 2metrów i przez okres 15minut

Zalecana jest dobra wentylacja we wszystkich obszarach hotelu, a także łatwy dostęp do bieżącej wody i mydła, aby zachować zgodność z zasadami higieny.

Pierwszą linią obrony przed infekcjami jest staranna higiena rąk. Zalecane jest częste mycie rąk mydłem i wodą.

Środki higieny, takie jak

• Zakrywanie ust i nosa chusteczką podczas kaszlu lub kichania.

• Unikanie kontaktu dłoni z ustami, nosem lub oczami, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się zarazków

• Unikanie bliskiego kontaktu (1-2metry) z pacjentami z objawami wirusa.

Jeśli odwiedzający spełnia kryteria zdefiniowania przypadku COVID-19:

• Gorączka, suchy kaszel

• Niektóre mają ból gardła, bóle stawów / bóle mięśni i przekrwienie błony śluzowej nosa.

Kierownik hotelu, po otrzymaniu informacji o odpowiedzialnym planie działania, NATYCHMIAST komunikuje się z lekarzem covid-19 w celu uzyskania oświadczenia o podejrzewanym przypadku.

Jednocześnie musi skontaktować się ze szpitalem lub hotelowym urzędnikiem zdrowia. Zaleca się, aby pacjent pozostawał w swoim pokoju z zamkniętymi drzwiami do pokoju. U pacjenta z objawami infekcji dróg oddechowych (kaszel, kichanie, katar ) natychmiast podaje się prostą maskę chirurgiczną i tkanki.

Jeśli istnieje towarzysz pacjenta, który chce pozostać blisko niego, aby się nim opiekować (rodzina, żona, mąż), należy mu podać maskę chirurgiczną i zalecić umycie rąk za każdym razem, gdy się z nim kontaktuje.

Unikaj wchodzenia do pokoju pacjenta, jeśli nie ma istotnego powodu.

W razie potrzeby zaleca się, aby zajmować się wyłącznie jednym konkretnym członkiem Zużyty sprzęt ochronny (prosta maska chirurgiczna, rękawiczki) nigdy nie powinien być ponownie używany.

Bagaż

Dla ofert z przelotem tanimi liniami lotniczymi w cenie jest jedynie bagaż podręczny.

Ryanair (Wyloty z lotniska Warszawa-Modlin) - wymiary bagażu podręcznego: 40x20x25cm

Wizzair - wymiary bagażu podręcznego: 40x30x20cm

Smartwings - bagaż podręczny do 5kg

Mozliwość dokupienia bagaży rejestrowanych - na zapytanie.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość
Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokój 2-osobowy

2 dorosłych

All inclusive
WylotWizz Air Hungary, W6 1325
16:10
20:05
WAW · 15.06 (Czw.)Warszawa - Chopin
RHO · 15.06 (Czw.)Rhodos
Przylot
20:40
22:40
RHO · 22.06 (Czw.)Rhodos
WAW · 22.06 (Czw.)Warszawa - Chopin
6 852 zł
za pokój

Family family sliding door

2 dorosłych

All inclusive
WylotWizz Air Hungary, W6 1325
16:10
20:05
WAW · 15.06 (Czw.)Warszawa - Chopin
RHO · 15.06 (Czw.)Rhodos
Przylot
20:40
22:40
RHO · 22.06 (Czw.)Rhodos
WAW · 22.06 (Czw.)Warszawa - Chopin
7 974 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa

660
za 1 auto
1 auto
Data od
15.06.2023
Data do
22.06.2023
660
za 1 auto

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

185
za wycieczkę
185
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka6 852
Cena całkowita6 852
Zaliczka płatna teraz1 370
Pozostała kwota płatna na 31 dni przed wyjazdem.
lub

Opinie

Filtrowanie
Typ podróżującego
WszystkieRodzina z dziećmiParaGrupa znajomych50+
Czas podróży
DowolnyCzerwiec - SierpieńWrzesień - Listopad
Opinie tylko ze zdjęciami
Sortuj po:
Data pobytu - ostatnie
Data pobytu - ostatnieNajwyższa ocena
Wyświetlono 5 z opinii
Piotrek
Klient Wakacje.pl
Lipiec 2022 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 26.07.2022
6.0
Blisko do plaży. Personel przyjazny. Jedzenie dobre. Niestety łazienkę pokoju moich córek zamieszkiwały karaluchy - zabiłem w sumie trzy karaluchy. Zaś w łazience pokoju w którym z żoną mieszkaliśmy coś chodziło nam ponad głowami na powieszanym suficie, mam nadzieję że to tylko gołąb był. Wezwana obsługa ograniczyła się do usunięcia ekstrementów z pokrywy lampy, ale zwierzak pozostał z nami do końca urlopu.
Zaletyjedzenie
Wadykaraluchy i inna zwierzyna
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

CompetitionDesktopBanner
Ania
Klient Wakacje.pl
Lipiec 2022 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 07.08.2022
5.0
Plaża blisko i fajna. Pokoje czyste. Animacje 6/10. Pani z baru na basenie wylicza drinki. W pobliżu nie ma żadnego miasta, tawern tylko ruchliwa ulica. Autobus do Rodos jeździ co 20 min ale niestety my dwa razy próbowaliśmy pojechać i autobusu nie było więc została taxi. Jedzenie pyszne aczkolwiek brakowało mi ciemnego pieczywa na śniadaniu. Woda w basenie bywała mętna i nie tylko ja to zauważyłam.
ZaletyJedzenie bardzo dobre. Słodkości to jakaś bajka. Człowiek je oczami bo wyglądają i smakują bajecznie.
WadyPołożenie. W okolicy nie ma nic Tak jak lubimy wieczorem pójść pospacerować po mieście to tu nie ma takiej opcji choć w opisie jest że w pobliżu coś jest. Ulica jest tak ruchliwa że nie ma.opcji iść z dziećmi.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Sebastian
Klient Wakacje.pl
Wrzesień 2019 ·

Para

Dodano: 11.09.2019
6.4
Przebywaliśmy tam od początku września, okolica trochę nie zachęcająca do spacerów należało by trochę posprzątać , ale w sumie spokojna okolica. Hotel dobry na odpoczynek z rodziną z dziećmi , młodzi jak chcą się zabawić to nie ten rejon. Blisko do plaży, jedzenie trochę monotonne ale idzie przeżyć, hotel czysty, łazienka jak łazienka mogli by się grecy poprawić w estetyce klejenia kafelek :). Pani Natalia z onholidays bardzo miła i pomocna.
ZaletyBlisko plaży, dobry na spokojny wypad z rodziną, nie zatłoczono na basenach ale byliśmy początkiem września głównie emeryci i rodziny z małymi dziećmi. Blisko do Rodos jak ktoś ma ochotę pozwiedzać
WadyOkolica trochę niezachęcająca do spacerów, trochę monotonne jedzenie choć zdarzały się niespodzianki na kolacje.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Sebastian
Wrzesień 2019 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 17.09.2019
8.6
Dobre położenie hotelu blisko do plaży , 10 km do Rodos , czysto , dziennie sprzątane pokoje , różnorodne i smaczne jedzenie zawsze każdy znajdzie coś dla siebie.Bardzo miła rezydentka biura onholidays
ZaletyDobry hotel dla rodzin z dziećmi, dobra kuchnia, dużo miejsca na basenach, miła i uśmiechnięta obsługa
WadyBrak
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Janusz
Klient Wakacje.pl
Wrzesień 2019 ·

50+

Dodano: 13.10.2019
8.0
Hotel bardzo dobry, usytuowanie poszczególnych części hotelu przychylne dla osób z ograniczeniem ruchowym, żona przez 10 dni poruszała się o kulach(na nogę założono jej szynę gipsową). Bardzo miła pomocna i kompetentna rezydentka biura onholidays Pani Natalia.
Zaletyczysto, miła i kompetentna obsługa, bardzo dobre wyżywienie, blisko plaży
Wadytrochę na uboczu
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

Termy Kalithea 3 km w linii prostej od hotelu
Gorące źródła w Kalithei to jedna z najbardziej znanych na Rodos atrakcji turystycznych, która każdego roku przyciąga dziesiątki turystów. Niezwykła moc lecznicza gorących źródeł znana już była antycznym Grekom, ale dopiero Włosi (w czasach włoskiej okupacji) docenili ich walory i nadali temu miejscu prawdziwie uzdrowiskowy charakter. Woda bijąca ze źródeł łagodzi choroby takie jak astma, choroby tropikalne, choroby skóry i wiele innych. W latach 30-tych ubiegłego wieku miejsce to było jednym z najbardziej obleganych kurortów w Europie. W 2007 r. ukończono prace renowacyjne uzdrowiska oraz wybudowano ogrody skalne, kompleks plażowy z pomostami oraz przystań dla statków. Jest otwarty latem od 8.00 do 20.00.

Zobacz więcej

Termy Kalithea
WaterPark 4 km w linii prostej od hotelu
Wycieczkę do jednego z największych parków wodnych w Europie należy bardzo dokładnie zaplanować, ponieważ bez odpowiedniego przygotowania może się okazać, że aby skorzystać w pełni ze wszystkich jego atrakcji jeden dzień może nie wystarczyć. Park został podzielony na strefy tematyczne oznaczone dodatkowo kolorami (dzięki temu w łatwy sposób wybierzemy zjeżdżalnie dla dzieci i najmłodszych pociech). Znajdziemy tu dosłownie każdy rodzaj zjeżdżalni: turbo slide, kamikaze slide, black whole (dla lubiących bardzo szybkie prędkości) oraz crazy cones slide, rafting slide (dla fanów umiarkowanych prędkości). Najwyższa zjeżdżalnia mierzy aż 147 m wysokości. Dla najmłodszych niezapomnianą atrakcją będą zjeżdżalnie na wielkim statku pirackim. W 2013 r. park został odznaczony nagrodą Travellers choise, w tym samym roku otrzymał także rekomendację Zoover recommendation.

Zobacz więcej

WaterPark
Miasto Rodos - zwiedzanie stolicy 5 km w linii prostej od hotelu
Stare Miasto Rodos zostało wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego UNESCO - na jego klimatycznych uliczkach znajdziemy perełki starożytnej kultury i poczujemy prawdziwego ducha tamtych czasów. Stolica wyspy dzieli się na dwie części: Stare Miasto otoczone murami obronnymi (o grubości miejscami nawet do 12 m) oraz Nowe Miasto. W centralnej części Starego Miasta znajduje się jego największy zabytek - Pałac Wielkich Mistrzów. Polecamy uwadze także muzea: Muzeum Sztuki Ludowej, Muzeum Bizantyjskie (z bogatą kolekcją ikon) oraz meczety: Meczet Sulejmana Wspaniałego (najstarszy z meczetów - z 1531 r.) i Meczet Hassana. Nowe Miasto to przede wszystkim Port Mandraki (właśnie tam według legendy stał kiedyś Kolos Rodyjski - monstrualnych rozmiarów posąg Heliosa, jeden z 7 cudów świata starożytnego), Dom Gubernatora, cerkiew Zwiastowania NMP oraz akwarium. Warto także wybrać się na wzgórze Monte Smith by podziwiać z niego antyczny stadion i świątynię Apolla.

Zobacz więcej

Miasto Rodos - zwiedzanie stolicy
Ialyssos 7 km w linii prostej od hotelu
To miejsce wprost idealne dla amatorów wszelkich sportów wodnych. Ze względu na położenie - po zachodniej (wietrznej) stronie wsypy - spotkamy tu wyjątkowo czystą wodę oraz warunki wprost idealne do uprawiania windsurfingu. Atrakcyjność tego miejsca została także doceniona na arenie międzynarodowej - dzięki wybudowanej stacji windsurfingowej odbywają się tutaj międzynarodowe zawody. Dzięki unikatowemu klimatowi plaże w Ialyssos porównywane są często do tych na Hawajach. Latem spotkamy na nich także amatorów kitesurfingu, nurkowania oraz nart wodnych.

Zobacz więcej

Ialyssos
Zatoka Anthony'ego Quinna 9 km w linii prostej od hotelu
Zakynthos słynie z Zatoki Wraku, a Rodos ma swoją Zatokę Anthony'ego Quinna. To co przyciąga w to miejsce tak licznie turystów to widok intensywnie szafirowej i krystalicznie czystej wody skontrastowanej z surowością i potęgą skał wybrzeża. Swoją nazwę zawdzięcza amerykańskiemu aktorowi - Anthony'emu Quinnowi, który przybył na Rodos kręcić Działa Nawarony. Legendy głoszą, że aktor otrzymał zatokę w darze od rządu greckiego w ramach wdzięczności za jej rozsławienie przez liczne romanse. Dziś z kąpieli w zatoce i jej malowniczego widoku mogą się cieszyć także turyści.

Zobacz więcej

Zatoka Anthony'ego Quinna

Pogoda

23°C
21°C
22°C
15

Przed podróżą

SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Do Grecji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Grecji dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
W Grecji obowiązkowo należy uiścić przy zakwaterowaniu opłatę klimatyczną. Wysokość opłaty zależy od długości pobytu oraz kategorii hotelu wynosi od 0,25 do 4 EUR za dzień pobytu, a dokładniej:

1). dla pobytów w hotelach: 5* - 4 EUR / noc / pokój, 4* - 3 EUR / noc / pokój, 3* - 1,5 EUR / noc / pokój, 2*, 1* - 0,5 EUR / noc / pokój,
2). dla pobytów w apartamentach: 4* - 1 EUR / noc, 3* - 0,5 EUR / noc, 2*, 1* - 0,25 EUR / noc.

Pobierana opłata to kwota za cały pokój, naliczana niezależnie od liczby zameldowanych w nim osób.