2 028  

za wszystkich

29
basen
basen
basen
pokój
balkon / taras

Opis oferty

Region: Costa BravaBiuro podróży (przedsiębiorca): EasygoKod oferty: WAK982800

Naszym zdaniem

Ale hotel! Alegria Maripins to idealny wybór dla osób, które podczas wakacji stawiają na relaks. Obiekt znajduje się w nadmorskiej hiszpańskiej miejscowości Malgrat de Mar i jest świetnym punktem wypadowym dla wycieczek po okolicy, ale także świetnym miejscem dla tych, którzy wolą spędzać czas na plaży, ciesząc się złotym piaskiem i promieniami słońca. Poza wspaniałą lokalizacją hotel oferuje gościom także program rozrywkowy, restaurację z pysznym jedzeniem oraz piękne pokoje. Alegria Maripins to najlepszy wybór na nadchodzący urlop!

Lokalizacja

Hotel położony jest w popularnym wakacyjnym kurorcie Malgrat de Mar, na wybrzeżu Costa Brava w Katalonii, gdzie ulice tętnią życiem przez całą dobę, zachęcając turystów do skorzystania z lokalnych atrakcji. W pobliżu hotelu znajdują się liczne sklepy, bary i restauracje, a także wiele klubów. Wybrzeże to również świetne miejsce na miłośników sportów wodnych. Dojazd do atrakcji turystycznych ułatwia bliskość transportu miejskiego. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje

• Kościół św. Nicholasa - ok. 1 km

• Park z punktem widokowym Parc del Castell - ok. 1,5 km

• Park wodny Water World - ok. 14 km

• Tossa de Mar - ok. 25 km

• Girona - ok. 42 km

• Barcelona - ok. 67 km

• Monserat - ok. 110 km

Port lotniczy w Barcelonie oddalony jest o ok. 82 km.

Plaża

Po drugiej stronie ulicy, około 200 m od hotelu, znajduje się piękna Platja dels Pins. To długa plaża z krystalicznie czystą wodą i żwirkowym złotym piaskiem. Serwis plażowy jest dodatkowo płatny.

Do dyspozycji gości na terenie hotelu

Baseny

• Duży basen zewnętrzny

• Basen dla dzieci

• Przy basenach znajdują się leżaki i łóżka plażowe oraz parasole. Bary

• Bar - bar oferuje gościom orzeźwiające napoje na ciepło i zimno, drinki oraz soki. Restauracje

• Restauracja główna - restauracja bufetowa, w której przygotowywane są pyszne śniadania, obiady i kolacje. Do wyboru najlepsze dania kuchni śródziemnomorskiej i międzynarodowej, m.in. sałatki, świeże owoce i warzywa, dania rybne i mięsne, owoce morza, risotto, desery, a podczas śniadań także kilka rodzajów pieczywa, lokalne wypieki, jajka, sery i wędliny, naleśniki i placuszki oraz różnorodne dodatki. W ciągu dnia goście mogą zjeść przekąski, takie jak sałatki, hamburgery, pizza, hot dogi, czy desery. Inne udogodnienia

• Internet - bezpłatne wi-fi na terenie całego hotelu

• Recepcja 24/h

• Room Service

• Płatny parking na miejscu

• Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami

• Możliwość pobytu ze zwierzętami do 8 kg

Atrakcje hotelowe

• Wellness & SPA - w hotelu znajduje się dobrze wyposażona siłownia ze sprzętem do treningu siłowego i cardio.

• Atrakcje i rozrywka - w sezonie letnim odbywają się animacje dla dzieci i dorosłych, w tym wspólne gry oraz pokazy artystyczne. W hotelu znajduje się także sala telewizyjna, stół do ping ponga i bilard oraz plac zabaw dla dzieci. Wybrane atrakcje i usługi mogą być dodatkowo płatne i/lub podlegać rezerwacji.

Dla dzieci

• Animacje

• Gry i zabawy

• Plac zabaw

• Basen dla dzieci

Pokoje i zakwaterowanie

Kompleks dysponuje jasnymi, nowocześnie urządzonymi pokojami o różnych kategoriach.

• Standard - pokój o powierzchni ok. 21 - 24 m2 z balkonem lub tarasem jest przeznaczony dla maksymalnie czterech osób. W pokoju znajdują się łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem, klimatyzacja, TV, lodówka/minibar i sejf (mogą być dodatkowo płatne).

• Pool View - pokój o powierzchni ok. 21 - 24 m2 z balkonem lub tarasem i widokiem na basen jest przeznaczony dla maksymalnie czterech osób. W pokoju znajdują się łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem, klimatyzacja, TV, lodówka/minibar i sejf (mogą być dodatkowo płatne).

Wyżywienie

Śniadania - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej. Dwa posiłki - śniadania i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Trzy posiłki - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej. Napoje alkoholowe i bezalkoholowe oraz przekąski dostępne są w wyznaczonych miejscach i godzinach.

Dokonanie rezerwacji

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Transport i bagaż

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika. RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa. WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą

• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji

Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu

Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa. PLL LOT

W cenie:

Bagaż podręczny

• 1 bagaż podręczny o wymiarach 55×40×23 cm umieszczany na górnej półce (linia dopuszcza łączną sumę wymiarów nieprzekraczającą 118 cm) o wadze max. 8 kg

Dodatkowo płatny:

Bagaż Rejestrowany - 23 kg, max. wymiary jednej sztuki bagażu wynoszą 158 cm (szerokość + wysokość + głębokość)

• LINIE EASYJET

W cenie:

• 1 szt. małego bagażu podręcznego o wymiarach nie większych niż 45x36x20 cm, który musi mieścić się w stelażu mierzącym wymiar bagażu i pod siedzeniem.

Płatne:

Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą:

• 1 szt. bagażu o maksymalnych wymiarach 56 x 45 x 25 cm i mx. 15 kg, który musi zmieścić się w stelażu pomiarowym i w schowku nad głową - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż rejestrowany dostępny jest za dodatkową opłatą

• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,

• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.

Ryanair - karta pokładowa mobile

UWAGA!!! Od 12.11.2025 karty pokładowe linii RYANAIR muszą zostać pobrane na urządzenie mobilne i okazane na lotnisku. Do prawidłowego zeskanowania kodu na lotnisku, sugerujemy ustawienie maksymalnej jasności ekranu urządzenia mobilnego. Linia nie będzie akceptować wydrukowanych kart pokładowych.

Cena wyjazdu zawiera

• Przelot w obie strony,

• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Ubezpieczenie KL i NNW,

• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)

• Telefoniczną asystę anglojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji (tylko na Costa Brava - opiekę polskojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji)

• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.

• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym (oprócz Costa Brava) dostępna poprzez link do strony (strona w j. angielskim) lub aplikację. UWAGA!!! Hotele w mieście Barcelona, Madryt, Bilbao, San Sebastian, Santader - oferta bez transferu w cenie

Możliwość dokupienia transferu w Barcelonie

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Oferta - informacje uzupełniające

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Przedstawiają one ogólny zarys układu, estetyki i wyposażenia pokoi. Rzeczywisty pokój przydzielony do rezerwacji może różnić się od przykładowego zdjęcia. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy, Promo - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w świadczeniu usług w różnych okresach roku.

Ryanair - bagaż osobisty

W przypadku przelotem liniami Ryanair każdemu pasażerowi przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu (np. : mały plecak, torebka, torba na laptopa) umieszczanego pod fotelem pasażera z przodu. Zgodnie z nową polityka bagazową linii (od 01/08/2025) wymiary tego bagazu to: 40x30x20 cm

Wymiary bagażu będą podane na kartach pokładowych

Cena wyjazdu nie zawiera

• Transferu dla hoteli w mieście Barcelona; Madryt; Bilbao, San Sebastian, Santander (możliwość dokupienia transfer dla BCN)

• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,

• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, depozytów wymaganych przez hotel, itp.

• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,

• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne

• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie

• Płatnego bagażu: bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)

• Oferta pobytu nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

Rezerwacja miejsc w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna

Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli standardowych miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Double standard room with balcony or terrace double standard room with balcony

2 dorosłych

Wylot
12:4015:10
WRO · 05.05 (Wt.)Wrocław
GRO · 05.05 (Wt.)Girona
Przylot
20:5023:20
GRO · 08.05 (Pt.)Girona
WRO · 08.05 (Pt.)Wrocław
2 028 zł
za pokój

Double standard room with balcony or terrace double standard room with balcony

2 dorosłych

Wylot
12:4015:10
WRO · 05.05 (Wt.)Wrocław
GRO · 05.05 (Wt.)Girona
Przylot
20:5023:20
GRO · 08.05 (Pt.)Girona
WRO · 08.05 (Pt.)Wrocław
2 072 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nas
Promesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.
Popularne
Parkingi
Ubezpieczenia
Promesa

Parking Oficjalny Parking Lotnisko Wrocław Strachowice, Graniczna 190, 54-530 Wrocław

199
za 1 auto
1 auto
Data od
05.05.2026
Data do
08.05.2026
199
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

144
za wycieczkę
144
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka2 028

Cena całkowita

2 028
Zaliczka płatna teraz608
Pozostała kwota płatna na 30 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Opinie 23

Zablokowanych opinii: 3
Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 23 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Sylwia
Opinia zweryfikowana

Lipiec 2024

·

Rodzina z dziećmi

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 24.07.2024

7.3

Uroczy, nowoczesny, czysty hotel. Pyszne jedzonko, miła obsługa . Mały basen i brak animacji i atrakcji dla dzieci, ale rekompensuje to lokalizacja hotelu

Zalety

Wystrój pokoi, jedzenie, czystość, obsługa

Wady

Mały basen. Brak rozrywki dla dzieci

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Atrakcje w okolicy Alegria Maripins (ex. Fergus Maripins)

Park wodny Marineland 3 km w linii prostej od hotelu
Jeśli zwiedzasz wybrzeże Costa Brava z dziećmi, w twoim planie nie może zabraknąć wodnego parku rozrywki Marineland! To niezwykłe połączenie atrakcji znanych z aquaparków i ogrodów zoologicznych. Otwarte baseny i kolorowe zjeżdżalnie to tylko część dostępnych zabaw. Dzięki ptaszarni i ogromnemu akwarium zarówno dzieci, jak i dorośli będą mogli bliżej poznać gatunki egzotycznych zwierząt. Jednak to delfinarium i pokazy sztuczek wykonywanych przez delfiny i lwy morskie są bezkonkurencyjną główną atrakcją parku. Dodatkowo, przed każdym występem, z widowni wybierana jest jedna osoba, która ma możliwość aktywnego wzięcia udziału w show.

Zobacz więcej

Park wodny Marineland

Pogoda

Maj

19°C
14°C
16°C
15

Przed podróżą

W niektórych regionach Hiszpanii obowiązuje podatek turystyczny, który opłacisz w hotelu. Warto mieć przy sobie gotówkę, ponieważ nie zawsze można opłacić go kartą.

Kwota podatku zależy od regionu, rodzaju noclegu i długości pobytu. Przed podróżą sprawdź aktualne stawki na lokalnych stronach tego kraju lub w biurze podróży.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.