7 274 zł
Mercury (Santa Susanna)
6.6
14 opinii
2.5
206 opinii
6.6
14 opinii
2.5
206 opinii
Opis oferty
Kategoria
4
Region
Hiszpania/Costa Brava
Wyposażenie
Hotel zbudowany został w roku 1989. Obiekt oferuje łącznie 323 pokoje. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i bankomat. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, serwis pokojowy i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Odczyty, prezentacje oraz zjazdy mogą odbyć się w jednym z pomieszczeń konferencyjnych.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. W czasie wolnym poza boccią, studiem fitness i tenisem stołowym zapraszamy również do skorzystania z bilardu (za dodatkową opłatą). Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo i miniklub. Copyright GIATA 2004 - 2024. Multilingual, powered by client no.
Wyżywienie
Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
Karty kredytowe
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa, Diners Club i MasterCard.
Świadczenia
Przelot na trasie Polska/Niemcy - Barcelona/Girona - Polska/Niemcy
Opłaty lotniskowe
Ubezpieczenie KL, NNW
Transfery lotnisko - hotel, hotel - lotnisko
Zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą
Bagaż podręczny:
• Na lotach Ryanair (FR) - w cenie 1 mała torebka (max. wymiary: 40 x 20 x 25 cm)
• Na lotach Wizz Air (W6) - w cenie 1 sztuka bagażu podręcznęgo do 10kg o wymiarach max 40x30x20 cm - na lotach LOT (LO) - w cenie 1 bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm
Dodatkowo płatne
Zakwaterowanie w pokoju pojedynczym
Duży bagaż podręczny - ceny w momencie zakładnia rezerwacji
Bagaż rejestrowany - ceny w momencie zakładnia rezerwacji
Obowiązkowy lokalny podatek turystyczny pobierany przy zakwaterowaniu, a jego wysokość uzależniona jest od kategorii obiektu hotelarskiego ( wysokość podatku turystycznego możę się zmienić) :
• Hotele 5: ok. 3 EUR/os. /dzień
• Hotele 4: ok. 1,2 EUR/os. /dzień
• Hotele 3, 2 i 1: ok. 1 EUR/os. /dzień
Ryanair
Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm
Bagaż rejestrowany do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm
Bagaż rejestrowany do 20 kg Ryanair
Wizzair
Drugi bagaż podręczny do 10 kg o wymiarach 50 cm x 40 cm x 23 cm
Bagaż rejestrowany do 10kg o wymiarach
Bagaż rejestrowany do 20 kg
LOT:
Bagaż rejestrowany 23 kg
Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłącznie po przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Obsługa
Ograniczona opieka w języku polskim zapewniona przez pracownika lokalnego kontrahenta,kontaktowy +34 689 - 37 - 32 - 37
Wizy
Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dokumentem podróży uprawniającym do bezwizowego wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) do 90 dni na terytorium Królestwa Hiszpanii jest paszport bądź dowód osobisty.
Udogodnienia
Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Double basic room with terrace double basic room with terrace (2+0)
2 dorosłych
Double basic room with terrace double basic room with terrace (2+0)
2 dorosłych
Double basic room with terrace double basic room with terrace (2+0)
2 dorosłych
Double basic room with terrace double basic room with terrace (2+0)
2 dorosłych
Warto dokupić
Rondo, Skarżyńskiego 2, 54-530 Wrocław
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
7 274 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 19
Opinia z serwisu Tripadvisor
1.0
Oszczędzaj swoje pieniądze.
Najgorszy hotel, w którym kiedykolwiek nocowałem. Przyjechaliśmy do hotelu bardzo późno wieczorem i zostaliśmy przywitani przez bardzo niegrzecznego niemieckiego recepcjonistę, który kazał nam czekać prawie 20 minut na zameldowanie. To było bardzo długie i niepotrzebne zakładanie opasek na nadgarstki, podczas gdy on sapał i stękał na moje bardzo zmęczone dzieci. Kiedy wreszcie dotarliśmy do naszego pokoju, były one bardzo ładne i przyjemne. Następnego ranka poszliśmy na nasze śniadanie all inclusive, aby zobaczyć zimne, nieopisane jedzenie pokryte muchami. Tak więc śniadanie było udane. Tak właściwie tak wyglądały wszystkie posiłki w hotelu, śniadanie, obiad i lunch. Myśleliśmy, że spróbujemy baru przekąskowego w hotelu, ale używam tego terminu bardzo luźno, ponieważ był prawie zawsze zamknięty, a kiedy był otwarty, codziennie czegoś brakowało w menu i mieli tylko 4 pozycje na liście. Kiedy wreszcie dostałem burgera, był to blady kawałek zimnego czegoś podany w bułce do hot-doga, który był praktycznie niejadalny, więc pomyślałem, że spróbuję siłowni. Siłownia nigdy nie była otwarta, zawsze była zamknięta. W piątym dniu naszych wakacji wróciłem do pokoju i zobaczyłem, jak woda lała się przez sufit na podłogę i na moją walizkę. Poinformowałem recepcję, ponieważ to była sytuacja awaryjna, mieliśmy zarezerwowaną wycieczkę statkiem na popołudnie i musieliśmy to załatwić. Czekaliśmy prawie 20 minut, a woda wciąż lała się przez sufit. Poszedłem ponownie do recepcji i zostałem zignorowany, powiedziano mi, że ktoś przyjdzie niedługo. Czekałem kolejną godzinę i nadal nikt nie przyszedł, poszedłem ponownie do recepcji, a ona wezwała sprzątaczkę. Przyszła do pokoju może godzinę i 20 minut po moim zgłoszeniu. Natychmiast wzięła radio, a pracownik ds. konserwacji przyjechał. Zostaliśmy wtedy zamknięci na balkonie naszego pokoju przez 15-20 minut, podczas gdy coś naprawiali w suficie, a potem odblokowali drzwi i po łamanym angielsku powiedzieli, że naprawią to za godzinę. Nigdy nie wrócił, okazało się, że naprawiał klimatyzację, która nie działała przez resztę naszych wakacji, a my zostaliśmy z dziurą w suficie do końca naszego pobytu. Kiedy pracownik konserwacji odszedł, poszedłem do recepcji, aby zapytać, czy mogę skorzystać z pralni w hotelu, aby umyć moje ubrania. Powiedzieli, że mogą to zrobić dla mnie, ale nikt nie mógł tego zrobić do 11 rano następnego dnia. Wszystkie moje ubrania i walizka były przemoczone brudną wodą i jakimś materiałem z płyt gipsowych. Powiedziano mi, żebym skorzystał z pralni, która była oddalona o 20 minut jazdy taksówką za 40 euro, a także zapłacił 25 euro za czyszczenie moich ubrań. Nie byłem zadowolony. Ponieważ również opuściliśmy zaplanowaną wycieczkę statkiem, następnego dnia zostawiłem klucz w pokoju przez przypadek, więc poszedłem do recepcji i poprosiłem o inny klucz. Kiedy podałem numer mojego pokoju, ona uśmiechnęła się i powiedziała , Ahhh pokój, który przecieka
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Pogoda
Lipiec
Przed podróżą
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej