2 750 zł
/za wszystkich
Montemar Maritim





Opis oferty
Naszym zdaniem
Hotel w kształcie łodzi świetny na rodzinne wakacje. Hotel Montemar Maritim na Costa Brava to luksusowy ośrodek wypoczynkowy nad brzegiem Morza Śródziemnego oferujący komfortowe pokoje, bogate atrakcje i piękne widoki, idealny dla tych, którzy pragną niezapomnianego doświadczenia wakacyjnego.
Lokalizacja
Hotel położony jest w miejscowości Santa Susana, zapewniającej doskonałą mieszankę spokoju i aktywnego wypoczynku. Jest to typowo turystyczna miejscowość z dostępem do pełnej infrastruktury - sklepy, bary czy restauracje są na wyciągnięcie ręki. Dodatkowo niecałe 100 m od hotelu jest stacja kolejki, którą możemy dojechać do centrum Barcelony. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje
• Park Wodny Marineland - ok. 6,5 km
• Tossa de Mar - ok. 27 km
• Girona - ok. 44 km
• Barcelona - ok. 60 km
Odległość od lotniska w Barcelonie to ok. 75 km.
Plaża
Hotel położony jest ok. 150 m od piaszczystej, szerokiej piaszczystej plaży. Jest to publiczna plaża z płatnym serwisem plażowym. Przejście do plaży jest podziemne, pod torami kolejki, którą można dojechać do Barcelony.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
• Do dyspozycji gości są dwa baseny - jeden dla dorosłych i jeden dla dzieci z dostępem do bezpłatnych leżaków i parasoli.
• Podgrzewany basen wewnętrzny. Bary
• Bar przy basenie - serwujący napoje alkoholowe, bezalkoholowe oraz przekąski. Restauracje
• Restauracja główna - dostępna dla gości podczas posiłków, serwująca kuchnię międzynarodową. Inne udogodnienia
• Internet - w całym hotelu działa bezpłatne WiFi z zasięgiem także w pokojach
• Przechowalnia bagażu
• Całodobowa recepcja 24/7
Atrakcje hotelowe
• Wellness&SPA - Wewnętrzny podgrzewany basen, sauna oraz jacuzzi (dodatkowo płatne).
• Animacje i rozrywka - Wieczorne animacje oraz muzyka na żywo.
Dla dzieci
• Brodzik
• Plac zabaw
• Mini Club
Pokoje i zakwaterowanie
Hotel dysponuje pokojami o różnych kategoriach.
• Double - Pokój mogący pomieścić max. 2 osoby (16 m2). Składa się z sypialni, łazienki (prysznic/wanna, wc, suszarka do włosów) oraz balkonu lub tarasu. Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, klimatyzację, lodówkę, telefon, TV-sat, Wi-Fi.
• Single - Pokój mogący pomieścić 1 osobę (14 m2). Składa się z sypialni, łazienki (prysznic/wanna, wc, suszarka do włosów) oraz balkonu lub tarasu. Pokój wyposażony jest w łóżko pojedyncze, klimatyzację, lodówkę, telefon, TV-sat, Wi-Fi.
• Family Room 3 persons - Pokój mogący pomieścić maksymalnie 3 osoby (ok. 18 m2). Składa się z sypialni, łazienki (prysznic/wanna, wc, suszarka do włosów) oraz balkonu lub tarasu. Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze oraz dodatkowe łóżko, klimatyzację, lodówkę, telefon, TV-sat, Wi-Fi.
• Family Room 4 persons - Pokój mogący pomieścić maksymalnie 4 osoby (ok. 18 m2). Składa się z sypialni, łazienki (prysznic/wanna, wc, suszarka do włosów) oraz balkonu lub tarasu. Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze oraz dodatkowe łóżko, klimatyzację, lodówkę, telefon, TV-sat, Wi-Fi.
Wyżywienie
• Dwa posiłki - śniadania i kolacje w formie bufetu
• Pełne wyżywienie-śniadania, obiady, kolacje w formie bufetu
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. W cenę przelotu wliczony jest bagaż podręczny o rozmiarach i wadze określonej przez przewoźnika.
• LINIA RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIA WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu
Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIA EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem), maksymalnie 15kg. Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym (oprócz Costa Brava) dostępna poprzez link do strony (strona w j. angielskim).
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)
• Telefoniczną asystę anglojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji (tylko na Costa Brava - opiekę polskojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji)
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli standardowych miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, depozytów wymaganych przez hotel, itp.
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
• Płatnego bagażu: bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)
• Oferta pobytu nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Double standard room double/twin standard room (2+0)
2 dorosłych
Double standard room double/twin sunny side (2+0)
2 dorosłych
Double premium room double/twin premium room (2+0)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking B1 Parking, Medweckiego 50, 32-083 Balice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
2 750 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 42
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Październik 2024
50+
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
10
Do hotelu Montemar Maritim wybraliśmy się na tygodniowy wypoczynek na przełomie października i listopada 2024 z biurem podróży ATUR, które zorganizowało wszystko, jak należy. Korzystaliśmy z usług tego mniej znanego biura po raz pierwszy, ale się nie zawiedliśmy. Dostaliśmy pokój na 5. piętrze z bocznym widokiem na morze. Pokój dość duży, z 2 szerokimi łóżkami i z dużą wygodną łazienką. Pokój sprzątany codziennie (nie zawsze z tego korzystaliśmy). Obsługa hotelu na wysokim poziomie, a wśród niej bardzo uprzejma Pani na recepcji pochodząca ze Słowacji i posługująca się językiem polskim i niezwykle miła Pani kelnerka z Polski. Jedzenie wyśmienite. Różnego rodzaju ryby każdego dnia. Sporo owoców morza (krewetki, ośmiorniczki, młode meduzy, małże, mule). Hotel zapewnił nam opcję all inclusive soft (w cenie butelka wina i wody mineralnej w porze lunchu i kolacji). Na terenie hotelu znajduje się także basen zewnętrzny i wewnętrzny oraz kawiarnia, w której codziennie można było oglądać występy artystyczne. Skorzystaliśmy z 2 wycieczek organizowanych przez ATUR do Barcelony i Girony – przewodniczki super (pozdrawiamy p. Olę i p. Martynę), sporo opowiadały o najciekawszych miejscach i ludziach tam mieszkających. W bliskiej odległości od hotelu znajduje się stacja kolejki dająca możliwość samodzielnego, szybkiego i niedrogiego dotarcia m.in. do Barcelony. W bliskiej odległości także szeroka plaża i promenada. Pora roku oraz wietrzna pogoda nie sprzyjała kąpielom, ale długim spacerom tak. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu, a hotel możemy polecić innym z czystym sumieniem.
Zalety
• Obsługa hotelu na wysokim poziomie. Wyśmienite jedzenie - różnego rodzaju ryby każdego dnia i sporo owoców morza, smaczne desery i owoce. W bliskiej odległości szeroka plaża i promenada. Wieczorne występy artystyczne.
Wady
• Brak
Mapa



Atrakcje w okolicy Montemar Maritim
Zobacz więcej

Pogoda
Październik
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.