Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

3182 zł/os.

7 064  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
25
obiekt, teren hotelu, basen
obiekt, teren hotelu, basen
obiekt, teren hotelu
basen
basen

6.9

15 opinii

4.0

943 opinie

Opis oferty

Region: Costa del SolBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK847349

Opis

LOKALIZACJA - w centrum Benalmadeny, naprzeciwko mariny Puerto Marina i parku rozrywki Parquelandia, ok. 2 km od parku miejskiego Paloma Park i delfinarium Selwo Marina, ok. 4 km od centrum Torremolinos, ok. 44 km od Marbelli, ok. 10 km od lotniska w Maladze

Plaża

Ok. 250 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, leżaki i parasole płatne

HOTEL - 5-piętrowy, 269 pokoi, 24h recepcja, lobby, windy, kantor, sala konferencyjna, restauracja bufetowa, bar Mambo, bar La Choza przy basenie, ogród, taras

Płatne: sejf, parking publiczny, usługa prania i prasowania wypożyczalnia rowerówWi-Fi na terenie całego hotelu bezpłatny

Pokoje

Typu Standard - ok. 14 m2, 2-osobowy

Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, Wi-Fi, minibar (płatny), czajnik (na zapytanie, płatny), balkon/tarasInne dostępne typy pokoi:

SINGLE (pokój jednoosobowy)

Superior - ok. 16 m2Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego. REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen zewnętrzny, oddzielny basenik dla dzieci, leżaki i parasole przy basenie bezpłatne, siłownia, tenis stołowy, kryty basen, sauna, jacuzzi na świeżym powietrzu, Klub Palmy dla dzieci

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Przelot liniami resjowymi -warunki

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Warunki przewozów wybranych przewoźników:

Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Cena zawiera/nie zawiera

UWAGA! SEZON LETNI

Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):

Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,

Odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer. OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:

Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura. Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Majorkę oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem. Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych. SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ

Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar. Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.

Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim (dotyczy tylko Costa Brava)

Ważne informacje.

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokój rodzinny double standard balcony or terrace

2 dorosłych

śniadanie i obiadokolacja
WylotWizz Air Hungary, W6 1335
13:35
17:45
WAW · 29.04 (Pon.)Warszawa - Chopin
AGP · 29.04 (Pon.)Malaga
Przylot
18:55
22:45
AGP · 02.05 (Czw.)Malaga
WAW · 02.05 (Czw.)Warszawa - Chopin
7 064 zł
za pokój

Standard double standard balcony or terrace

2 dorosłych

śniadanie i obiadokolacjaBalkon lub tarasStandardowy
WylotWizz Air Hungary, W6 1335
13:35
17:45
WAW · 29.04 (Pon.)Warszawa - Chopin
AGP · 29.04 (Pon.)Malaga
Przylot
18:55
22:45
AGP · 02.05 (Czw.)Malaga
WAW · 02.05 (Czw.)Warszawa - Chopin
7 064 zł
za pokój

Standard offer double standard balcony or terrace

2 dorosłych

śniadanie i obiadokolacjaBalkon lub tarasStandardowy
WylotWizz Air Hungary, W6 1335
13:35
17:45
WAW · 29.04 (Pon.)Warszawa - Chopin
AGP · 29.04 (Pon.)Malaga
Przylot
18:55
22:45
AGP · 02.05 (Czw.)Malaga
WAW · 02.05 (Czw.)Warszawa - Chopin
7 338 zł
za pokój

Pokój rodzinny offer double standard balcony or terrace

2 dorosłych

śniadanie i obiadokolacja
WylotWizz Air Hungary, W6 1335
13:35
17:45
WAW · 29.04 (Pon.)Warszawa - Chopin
AGP · 29.04 (Pon.)Malaga
Przylot
18:55
22:45
AGP · 02.05 (Czw.)Malaga
WAW · 02.05 (Czw.)Warszawa - Chopin
7 338 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Airport Parking 500, Warszawska 14, 05-090 Dawidy

200
za 1 auto
1 auto
Data od
29.04.2024
Data do
02.05.2024
200
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

134
za wycieczkę
134
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka7 064

Cena całkowita

7 064
Do zapłaty teraz7 064

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 20

PandaCam

Opinia z serwisu Tripadvisor

Kwiecień 2024
Dodano: 07.04.2024

3.0

Dobry hotel.

Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu w Hotelu Palmasol. Za pieniądze, które zapłaciliśmy, było w porządku, jednak nie wrócilibyśmy z powodu jakości i temperatury jedzenia (2 wieczory jedliśmy poza hotelem, ponieważ jedzenie nie było dobre). Pozytywy - wnętrze hotelu było bardzo czyste. Mieliśmy piękny pokój z dużą ilością gniazdek i nawet kilkoma punktami USB. W pokoju był również lodówka, co było przydatne do przechowywania napojów i przechowywania naszego lunchu. Personel recepcji był pomocny, a personel baru i restauracji był przyjazny i niezwykle pracowity. Mieliśmy problem z nieprzyjemnym zapachem czasami w łazience, zawsze wysłali kogoś, aby się tym zajął (nie prosiliśmy o zmianę pokoju). Negatywy - korzystaliśmy z basenu wewnętrznego, jednak musieliśmy bardzo uważać, gdzie kładziemy nasze ręczniki, ponieważ wokół basenu wewnętrznego było setki mrówek. Podczas gdy basen zewnętrzny był czysty, okolica wokół basenu z leżakami nie wydawała się być sprzątana codziennie (patrząc na ilość rzeczy na podłodze pod leżakami), w przeciwieństwie do innych hoteli, w których byliśmy. Było tu również wiele mrówek. Podobnie miejsce do siedzenia na zewnątrz nigdy nie wydawało się być zbyt czyste. Zawsze brakowało personelu w barze, nie jadę na wakacje, żeby stać w kolejce po napoje - zazwyczaj hotele mają personel, który obsługuje Cię przy stole, ale nie tutaj. Pozytywnie, robili doskonałe koktajle. Wybór śniadaniowy był taki sam każdego dnia, chociaż nie było to dużym problemem, ponieważ było dużo do wyboru na śniadanie. Jednak często brakowało naleśników, a kucharz nie był w stanie nadążyć za ich gotowaniem i uzupełnianiem. Pewnego dnia poszliśmy na śniadanie nieco później o 9 rano (śniadanie jest od 8 do 11 rano) i kelnerzy mieli problem z oczyszczeniem i ponownym nakryciem stołów, ponadto skończyły się filiżanki i spodki, więc ludzie musieli długo czekać, aby dostać gorący napój. Wieczorem kelnerzy również mieli problem z oczyszczaniem miejsc i podawaniem napojów. Jedzenie wieczorem było tylko w porządku. Makaron w szczególności zawsze był zimny. Zawsze był świeżo gotowany mięsny posiłek każdej nocy - kurczak, polędwica wieprzowa, ryba, kurczak, indyk przez 5 wieczorów, w których jedliśmy tam posiłki. Desery jednak zawsze były dobre. Biorąc pod uwagę jakość hotelu, spodziewałbym się lepszego jedzenia - jedzenie w tym hotelu nie było takiej jakości, jakiej zazwyczaj oczekujemy w hotelu tego standardu.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Pogoda

18°C
11°C
16°C
13

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej