Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
769 zł/os.
1 642 zł
San Fermin
8.4
40 opinii
4.0
164 opinie
8.4
40 opinii
4.0
164 opinie
Opis oferty
Informacje o destynacji:
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Wyposażenie:
Hotel zbudowany został w roku 1976. Obiekt oferuje łącznie 316 pokoi. Obiekt z łącznie 316 pokojami składa się z 5-piętrowego budynku głównego oraz 9-piętrowego budynku pobocznego. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się restauracja. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie).
Pokoje:
Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją i łazienką. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Na życzenie bezpłatnie udostępniamy łóżeczka dziecięce. Wszystkie pokoje oferują minilodówkę, telewizor, sejf i Wi-Fi (bezpłatnie). Ponadto w ofercie znajdują sie pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienka posiada prysznic. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewni w łazienkach komplet ręczników.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. Podróżnym aktywnie spędzającym czas polecamy studio fitness.
Wyżywienie:
Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania potraw bezglutenowych. W karcie znajdują się napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
Karty kredytowe:
Akceptowanym środkiem płatniczym w obiekcie są powszechnie używane karty kredytowe.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.
• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,
• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.
• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Higiena
Ogólnie
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Niedostępny od (data) do (data): Obiekt tymczasowo zamknięty
Wyżywienie
Cyfrowa karta dań (telefon komórkowy)
Usługi
Płatności bezdotykowe (Powszechnie używane karty kredytowe)
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój, superior, widok na basen, balkon lub taras
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
1 642 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 45
Opinia z serwisu Tripadvisor
4.0
Ładny hotel...Ale....
Pobyt trwał 3 noce z wyżywieniem HB w kwietniu. Zameldowanie było bardzo efektywne, a ponieważ nasz pokój nie był gotowy, zostaliśmy umieszczeni w pokoju bez wahania przez personel recepcji. Cały personel, z którym mieliśmy do czynienia, był bardzo przyjazny, zawsze uśmiechnięty i profesjonalny, a nic nie było zbyt kłopotliwe. Mieliśmy pokój na 3. piętrze z widokiem na morze i basen, pokój był wystarczająco duży, z bardzo dużym wygodnym łóżkiem. Łazienka była również duża z prysznicem z deszczownicą. Klimatyzacja w pokoju była również bardzo dobra. Było też dużo miejsca w szafie. Sejf kosztował 3 euro za dzień. Położenie hotelu jest na szczycie wzniesienia, co może stanowić problem dla osób z problemami z mobilnością. Obszar basenu jest piękny i czysty, a leżaki były pod dostatkiem. Hotel znajduje się około 15-20 minut spacerem od okolic Marina. Nabrzeże jest po drugiej stronie chodnika przez główną drogę. Piękny spacer do Marina w ten sposób. Teraz niestety musimy wspomnieć o niefortunnym minuse, i to tylko naszym zdaniem, jedzenie było bardzo nierówne, z niewielką ilością wyboru, a takie drobiazgi jak śniadaniowe jedzenie było ledwo ciepłe. Zdecydowanie chcielibyśmy tam wrócić, ale prawdopodobnie tylko na zasadzie zakwaterowania bez wyżywienia.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Przed podróżą
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej