Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

3154 zł/os.

7 671  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
10
obiekt, teren hotelu, basen
recepcja / lobby
pokój
pokój
pokój

4.0

2724 opinie

Opis oferty

Region: Costa del SolBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK756218

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Wyposażenie:

Hotel oferuje 373 pokoje. Do dyspozycji gości jest sejf. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (bezpłatnie) umożliwia gościom stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego bezpłatny.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Chwile odprężenia zapewni Państwu taras będący dopełnieniem wyposażenia większości pokoi. Na życzenie mogą być dostawione łóżeczka dziecięce. Za opłatą goście skorzystać mogą z sejfu. Do wyposażenia należą również telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Ponadto w ofercie znajdują sie pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazienkach do użytku gości jest suszarka do włosów. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w obiekcie, jak np. boccia, minigolf i padel tenis. Organizatorzy zewnętrzni oferują ponadto atrakcje jak golf i jazda konna. Aerobik wodny to niewątpliwa atrakcja dla entuzjastów sportów wodnych. Narty wodne, windsurfing, przejażdżki motorówką, żeglowanie i nurkowanie organizowane są przez firmy zewnętrzne. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje tenisa stołowego, jogę i aerobik. W naszej ofercie znajdują się również programy rozrywkowe dla dzieci i dorosłych.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również przekąski. Napoje wliczone są w cenę. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Higiena

Ogólnie

Zasady dystansu społecznego

Ekrany ochronne

Wzmożone działania dotyczące czystości

Kontrole zdrowia wśród personelu

Sprzęt ochronny dla personelu

Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi

Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących

Usługi

Bezdotykowy check-in/-out

Maski ochronne dla gości

Sprzęt ochronny dla gości

Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Junior suite, standardowy, balkon lub taras

2 dorosłych

All inclusiveBalkon lub taras51/junior suite
Wylot
05:00
08:50
WRO · 04.05 (Sob.)Wrocław
AGP · 04.05 (Sob.)Malaga
Przylot
09:35
13:15
AGP · 11.05 (Sob.)Malaga
WRO · 11.05 (Sob.)Wrocław
7 671 zł
za pokój

Junior suite, standardowy, balkon lub taras

2 dorosłych

All inclusiveBalkon lub taras51/junior suite
Wylot
05:10
08:55
KTW · 04.05 (Sob.)Katowice
AGP · 04.05 (Sob.)Malaga
Przylot
09:45
13:25
AGP · 11.05 (Sob.)Malaga
KTW · 11.05 (Sob.)Katowice
8 214 zł
za pokój

Pokój rodzinny, standardowy, balkon lub taras

2 dorosłych

All inclusiveBalkon lub taras51/pokój rodzinny
Wylot
05:00
08:50
WRO · 04.05 (Sob.)Wrocław
AGP · 04.05 (Sob.)Malaga
Przylot
09:35
13:15
AGP · 11.05 (Sob.)Malaga
WRO · 11.05 (Sob.)Wrocław
8 291 zł
za pokój

Junior suite, standardowy, balkon lub taras

2 dorosłych

All inclusiveBalkon lub taras51/junior suite
Wylot
06:00
09:30
BER · 04.05 (Sob.)Berlin - Brandenburg
AGP · 04.05 (Sob.)Malaga
Przylot
10:05
13:30
AGP · 11.05 (Sob.)Malaga
BER · 11.05 (Sob.)Berlin - Brandenburg
8 461 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking Oficjalny Parking Lotnisko, Graniczna 190, 54-530 Wrocław

211
za 1 auto
1 auto
Data od
04.05.2024
Data do
11.05.2024
211
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka7 671

Cena całkowita

7 671
Do zapłaty teraz7 671

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 5

JAMMY-DODGER2023

Opinia z serwisu Tripadvisor

Marzec 2024
Dodano: 01.04.2024

3.0

Druga wizyta, nie tak dobra jak pierwsza

Właśnie wróciliśmy z pięknego 4-dniowego pobytu w Costa Park. Podróżowaliśmy z mężem i 3-letnim dzieckiem. To był nasz drugi pobyt, ponieważ tak bardzo nam się podobało w zeszłym roku, tak samo jak naszemu maluchowi. Mieliśmy naprawdę brzydką pogodę przez cały tydzień, ale zespół rozrywkowy naprawdę ciężko pracował, aby utrzymać wszystkich w dobrych nastrojach w ciągu dnia i nocy. Personel jest naprawdę genialny i bardzo gościnny we wszystkich obszarach - ani razu nie spotkaliśmy się z niegrzecznym personelem w tym hotelu. Hotel jest dobrze utrzymany, a pokoje są ładne i przestronne (byliśmy w pokoju 2118 z widokiem na główną scenę). Były 2 duże obszary, na których bardzo się zawiedliśmy tym razem w porównaniu do zeszłego roku- 1. Rozrywka wieczorna - była bardzo podstawowa i osłabiona w porównaniu do zeszłego roku. W zeszłym roku mieliśmy doskonałą rozrywkę każdej nocy po mini dyskotece - niesamowite pokazy akrobatyczne, duże widowiska rodzinne (z motywem Disneya itp.), a w tym roku było tylko bingo i dyskoteka każdej nocy. podejrzewam, że mogło to być spowodowane faktem, że podróżowaliśmy w połowie marca (przed sezonem) i/lub mieli ograniczoną przestrzeń wewnątrz z powodu pogody. Ale mając doświadczenie z doskonałą rozrywką ostatnim razem, tym razem byliśmy rozczarowani, ponieważ spodziewaliśmy się podobnego doświadczenia rozrywkowego, zwłaszcza płacąc wysokie ceny za tydzień wielkanocny. Personel, który tam był, zrobił wszystko, co w ich mocy, nie ma wobec nich żadnego braku szacunku, byli świetni z dziećmi. 2. Jedzenie - jedzenie w głównym bufecie bardzo spadło jakościowo. Przez 4 dni uważaliśmy je za bardzo powtarzalne, a opcje były ograniczone na śniadanie, lunch i kolację. Bar sałatkowy i pieczywo było świetne, ale gorące jedzenie zazwyczaj składało się z bardzo słabej jakości mięs i ryb (tłuste, gumowate, kościste itp.) oraz tłustych warzyw z frytkami. Zdziwiło mnie, że oprócz świeżych frytek nigdy nie było żadnych innych dodatków węglowodanowych do dań głównych - żadnych ziemniaków, puree, ryżu itp., zawsze tylko frytki. Kilka razy robili paellę, ale była ona często niejadalna, z bardzo gumowatymi owocami morza i rozbitymi/miażdżonymi muszlami wszędzie. Najczęściej sięgałam po chleb i zupę na większość posiłków. Mieliśmy all inclusive, ale irytowało mnie również to, że na lunch i kolację trzeba było prosić jednego z kelnerów, aby włączył maszynę do napojów gazowanych i piwa za każdym razem, gdy chcieliśmy dokonać uzupełnienia. Było dość trudno zwrócić ich uwagę w czasie godzin szczytu, więc często po prostu rezygnowaliśmy i piliśmy wodę, ponieważ nie chciało nam się czekać za każdym razem. Gdy zapytałam dlaczego, maszyna nie mogła być pozostawiona włączona, jeden z kelnerów powiedział mi, że większość osób nie ma all inclusive i jeśli pozostawią ten obszar bez nadzoru, osoby nie mające all inclusive po prostu sobie pomagają. Rozumiem to, ale płacący goście all inclusive nie powinni być za to karani. Nie dostaliśmy połowy napojów, których chcieliśmy, ponieważ nie były one dostępne dla nas, przynajmniej nie bez długiego oczekiwania. W zeszłym roku tego nie było. Bylibyśmy potencjalnie skłonni wrócić, ponieważ obiekty, basen itp. i personel są po prostu fantastyczni, ale zdecydowanie nie wybralibyśmy ponownie opcji all inclusive, ponieważ moim zdaniem już nie dostaje się za to swojej wartości. Następnym razem prawdopodobnie spróbujemy wyższego hotelu bliżej plaży.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Pogoda

20°C
14°C
17°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej