Wspaniały5 opinii100% poleceń
9.1
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Iberostar Cristina

Last minute
Kod oferty: WAK629033
obiekt, basenobiekt, basenobiekt, teren hoteluobiekt, teren hoteluteren hotelu, basenteren hotelu, basenteren hotelu, basenobiekt, basenrestauracja, kawiarniarestauracja, lobby barrestauracjasport i rekreacja, SPA, rozrywkabasen, sport i rekreacjaSPA, rozrywkapokój, balkon / taras, pokój z widokiem na morzerestauracja, drink bar, kawiarniasport i rekreacja, siłownia, rozrywkadla dzieci, plac zabaw, kids club
obiekt, basen
obiekt, basen
obiekt, teren hotelu
obiekt, teren hotelu
teren hotelu, basen

Nasi klienci docenili

  • Palma - stolica Majorki - spacer wąskimi uliczkami zabytkowego miasta wśród barokowych rezydencji i katalońskiego Art Nouveau.
  • Valldemossa rozsławiona przez Fryderyka Chopina i George Sand, którzy schronili się w tutejszym klasztorze Kartuzów.
  • Bajeczna zatoka Cala de sa Calobra z prowadzącą do niej niezwykle widokową, pełną serpentyn drogą.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

    lub

    Opis oferty

    Region: MajorkaOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK629033

    Hiszpania travel health portal - uwaga covid19

    Szanowni Państwo,

    Na tej stronie internetowej klienci muszą wypełnić formularz kontroli zdrowotnej i uzyskać kod QR, aby pokazać go w punktach kontrolnych po przybyciu do Hiszpanii: https://www.spth.gob.es/

    Aby chronić twoje zdrowie, rząd Hiszpanii wdrożył szereg środków w celu ochrony zdrowia publicznego, w tym kontrolę zdrowia pasażerów po przybyciu do Hiszpanii. Więcej informacji znajdziesz na tej stronie:

    https://www.spth.gob.es/

    Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. update 02.07.2020

    Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19.

    Informacje o destynacji

    Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

    Ważne informacje

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Cena zawiera

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Położenie - iberostar cristina hotel

    Hotel Iberostar Cristina znajduje się w centrum Playa de Palma. Piękna piaszczysta plaża i promenadą z licznymi sklepami i lokalami rozrywkowymi znajdują się w odległości około 150m od hotelu. Najbliższa atrakcja, Palma Aquarium, znajduje się w pobliżu. Najbliższe lotnisko, Palma de Mallorca (PMI), oddalone jest o około 4km.

    Adres - iberostar cristina hotel

    Calle Bartomeu Xamena s/n , Playa de Palma , 07610majorka

    Tel: +34 971 49 22 11 , Web: www.iberostar.com/en/hotels/majorca/iberostar-cristina

    Wyposażenie

    Hotel ten został wzniesiony w 1989 roku. Obiekt oferuje łącznie 326 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych świadczonych usług należą babysitting, opieka medyczna, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

    Pokoje

    Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne dysponują sofą. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Sejf oraz (odpłatnie) minibarek są również do dyspozycji gości. Na wyposażeniu aneksu kuchennego znajduje się lodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi. W naszej ofercie znajdziecie Państwo również usługę sprzątania końcowego. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

    Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Wyżywienie

    Przygotowaliśmy dla Państwa zróżnicowane warianty żywieniowe. Dostępne opcje to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

    All inclusive

    Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach). All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 24:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

    Oferta sportowo-rozrywkowa

    Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Na tarasie znajdziecie Państwo parasole wraz z rozłożonymi w ich cieniu leżakami. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Dużym urozmaiceniem są rozliczne aktywności outdoorowe oferowane w obiekcie. Należą do nich m.in. boccia i siatkówka, jak również za dodatkową opłatą rower / rower górski, tenis ziemny i padel tenis. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego i zajęcia gimnastyczne, jak również za dodatkową opłatą bilard. Hotel zaprasza do skorzystania z szerokiej oferty Centrum Wellness. Oferowane zabiegi to spa, jak również za dodatkową opłatą sauna, salon piękności i zabiegi masażu. Obiekt oferuje program rozrywkowy przeznaczony dla dorosłych gości.

    Karty kredytowe

    W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

    Podatki – baleary

    Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.

    Hotel 5/4 Superior- 4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

    Hotel 4/3 Superior - 3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

    Hotel 1/3 - 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

    Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

    Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

    • do ceny należy doliczyć 10% VAT

    W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%.

    Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

    Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Check-in / check-out

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    • zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

    • kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

    ++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

    • Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

    ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

    +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - covid19

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

    Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:

    Www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid

    Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Rozporządzenie obowiązuje obecnie do 12maja 2021 r. (Możliwe przedłużenie). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundgewinn/coronavirus , update 01.04.2021

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Sobota, 15.05.2021
    11:15
    14:00
    BERBerlin
    PMIMallorca

    Powrót

    Sobota, 22.05.2021
    14:35
    17:20
    PMIMallorca
    BERBerlin

    Opinie

    Opinie dodane przez

    9.3
    Krzysztof Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2017Grupa przyjaciół
    Ekskluzywny hotel z bardzo ładnymi nowoczesnymi i jasnymi pokojami. Świetnie położony, blisko długiej piaszczystej plaży (ok. 100 m) i promenady z licznymi sklepikami i restauracjami (ok. 100 m). Bardzo dobre, urozmaicone jedzenie, dużo ryb i owoców. Animacje przewidziane dla wszystkich grup wiekowych. Sympatyczny, pomocny i dobrze zorganizowany personel.
    Zaletysuper położenie, ok 100 od plaży i promenady, fajny plac zabaw dla dzieci, basen główny z super jacuzzi, smaczne urozmaicone jedzenie, animacje wiekowe
    Wadyjedyna wadą są chyba płatne parasole i leżaki

    9.4
    lkjpojk
    Pobyt - Czerwiec 2010Para

    8.3
    Ania
    Pobyt - Czerwiec 2007Para

    9.9
    margos3131
    Pobyt - Czerwiec 2006Rodzina z dziećmi
    WITAM!!!!!! <br> BYŁAM W TYM HOTELU W LIPCU 2006 ALE TYLKO TYDZIEŃ,SZKODA.....HOTELIK SUPER !!!,POŁOZENIE TEZ, W OGÓLE NIC DODAĆ NIC UJĄĆ!!!! <br>W LIPCU 2007 PEWNIE TEŻ TAM SIĘ WYBIORĘ ALE JUŻ NA DWA TYGODNIE..<br>POZDRAWIAM I NAPRAWDĘ POLECAM Iberostar Royal Cristina .
    8.4
    GMPST2000
    Pobyt - Maj 1999Para
    Byłem jeszcze z biurem podróży VING (1998) i znów się przymierzam do Majorki. Ten sam chotel, więc to najlepsza rekomendacja.

    Pogoda

    22°C
    11°C
    17°C
    10

    Przed podróżą

    Informujemy, że od 1 lipca 2020. wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury, sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia. Mierzenie temperatury będzie się odbywało w sposób rutynowy, poprzez kamery termowizyjne lub termometry bezkontaktowe. Za gorączkę będzie uznawana temperatura 37,5°C oraz wyższa. W przypadku stwierdzenia gorączki lub podejrzeń o wykazywanie objawów COVID-19 pasażer zostanie poddany kolejnej kontroli (powtórne mierzenie temperatury, badanie lekarskie). Jeśli podejrzenia okażą się uzasadnione zostanie uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych wspólnie przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.

    Wszyscy pasażerowie będą również zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie zobacz więcej lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.

    Od 23 listopada 2020 wszyscy pasażerowie będą musieli posiadać negatywny wynik testu na covid wykonany na 72 godziny przed przybyciem do Hiszpanii. Obecnie akceptowane formy testów to: PCR (RT-PCR), TMA (ang. Transcription Mediated Amplification), RT-LAMP (ang. Reverse Transcriptase Loop-Mediated Isothermal Amplification). Kontrola wyniku testów będzie odbywała się na lotniskach oraz w portach morskich zaraz po przybyciu. Trzeba będzie okazać oryginał wyniku w formie papierowej lub elektronicznej. Wynik testu powinien być w języku hiszpańskim lub angielskim i zawierać następujące dane: imię i nazwisko podróżującego, numer paszportu lub innego dowodu tożsamości (musi się zgadzać z numerem podanym w formularzu kontroli sanitarnej), data wykonania testu, dane certyfikowanego centrum diagnostycznego, informacja o użytej technice diagnostycznej oraz negatywny wynik.

    Wszyscy pasażerowie będą również zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie zobacz więcej lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
    W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.