Laguna Park II





Opis oferty
2
Hiszpania/Teneryfa
Wyposażenie
Goście zakwaterowani są w 376 pokojach. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Dostępne w hotelu Wi-Fi zapewnia wygodny dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na terenie hotelu apartamentowego znajduje się restauracja, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie hotelu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Goście mogą skorzystać z wielojęzycznego personelu. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego bezpłatny.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w łazienkę. W pokoju znajduje się sejf. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka, kuchenka gazowa i ekspres do kawy / herbaty. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Na terenie hotelu apartamentowego znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. Tenis stołowy, badminton i bilard stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej obiektu. Hotel oferuje gościom bogatą ofertę rozrywkową, w tym muzykę na żywo, miniklub i night-club. Copyright GIATA 2004 - 2022. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Wyżywienie
Hotel apartamentowy oferuje szeroką gamę wariantów żywieniowych. Do wyboru jest wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. Standardowe posiłki znajdujące się w ofercie to śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
świadczenia
Przelot
Opłaty lotniskowe i paliwowe
Ubezpieczenie KL, NNW
Transfery lotnisko - hotel, hotel - lotnisko
Zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą
Bagaż podręczny
• na lotach Wizz Air (W6) - w cenie 1 bagaż podręczny (max. wymiary: 40 x 30 x 20 cm)
• na lotach Ryanair/Ryanair Sun (FR/RR) - w cenie 1 bagaż podręczny (max. wymiary: 40 x 30 x 20 cm)
• pozostałe linie zgodnie z ofertą
Dodatkowo płatne
Bagaż rejestrowany oraz dodatkowy bagaż podręczny - ceny zgodnie z ofertą.
Linie Wizzair
• drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm
• bagaż rejestrowany do 20 kg
Bagaż rejestrowany do 10 kg
Linie Ryanair/ryanair Sun
Drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm
Bagaż rejestrowany do 20 kg
Bagaż rejestrowany do 10 kg
Miejsca obok siebie w samolocie.
Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłącznie po przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Obsługa
Ograniczona obsługa w języku polskim (kontakt telefoniczny)
Wizy
Wizy nie są wymagane. Obywatele polscy mogą przekroczyć granicę posługując się dowodem osobistym. Należy pamiętać o dokumencie dla dziecka
Udogodnienia
Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
1 bedroom apartment with terrace 1 bedroom apartment with terrace 2+0
2 dorosłych
1 bedroom apartment with balcony 1 bedroom apartment with balcony with views 1+0
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny parking P1, Wolności 90, 42-625 Ożarowice, Polska
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCena całkowita
4 456 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Rodzina z dziećmi
Rodzina z dziećmi
Para
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Grupa znajomych
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
Wyspy Kanaryjskie
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów;
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Hiszpania kontynentalna
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów;
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.