Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
36
teren hotelu, basen, plaża
obiekt, teren hotelu
plaża
teren hotelu, plaża
teren hotelu, restauracja

Opis oferty

Region: Atol AriOrganizator: Best ReisenKod oferty: WAK721395

Naszym zdaniem

Elegancki hotel w otoczeniu dziewiczej i bujnej przyrody. Należy do renomowanej sieci Villa Hotels. Bogata oferta rekreacyjna, sportowa i kulinarna, rafa koralowa, krystaliczna woda oceanu, biała plaża, tropikalna sceneria. Duży hotel, dużo atrakcji, dużo wrażeń!

Położenie

Hotel położony na Nalaguraidhoo - jednej z wysepek (1600 x 440m) tworzących Południowy Atol Ari. Oddalony jest o ok. 114km od międzynarodowego lotniska Male. Transfer zajmuje około 35minut - przelot lokalny * (przelot samolotem na lotnisko Maamigili, a następnie transfer łodzią motorową).

Przylot

Przeloty krajowe z międzynarodowego lotniska Velana na głównej wyspie Male do hoteli Royal Island oraz Sun Island organizowane są do maks. godz. 16:30. Po tym czasie wyloty są niemożliwe i mogą być zrealizowane następnego dnia. Na życzenie istnieje możliwość rezerwacji pierwszego noclegu w Paradise Island Resort (a stamtąd transfer łodzią motorową na lotniko w Male dnia następnego dopasowany do godziny przelotu lokalnego)- wycena na zapytanie i w zalezności od dostępności miejsc. Przelot krajowy na wyspę odbędzie się wówczas następnego dnia ok. godz. 10.00 (godzina operacji pierwszych przelotów lokalnych). Goście przybywający na międzynarodowe lotnisko Male po godzinie 16:30, mogą także samodzielnie i na własny koszt zarezerwać nocleg na Male.

Wylot

Wyloty krajowe na międzynarodowe lotnisko możliwe są dla samolotów międzynarodowych wylatujących po godzinie 9.00. Nie ma możliwości wcześniejszych lotów. Jeśli istnieje konieczność wczesnego stawienia się na międzynarodowym lotnisku - wówczas należy przylecieć dzień wcześniej z wyspy hotelowej na główną wyspę Male. Na życzenie istnieje możliwość rezerwacji ostatniego noclegu w Paradise Island Resort (a stamtąd transfer łodzią motorową dopasowany do godziny wylotu) - wycena na zapytanie i w zalezności od dostępności miejsc. Godzina transferu zostanie podana gościom wieczorem w przeddzień wylotu. Transfery lotnicze dla pasażerów mających nocny lot międzynarodowy są organizowane maksymalnie do godz. 17.00.

Należy pamiętać, że nie istnieje uniwersalny rozkład lotów krajowych. Linia lotnicza organizuje samolotowe transfery zgodnie z zapotrzebowaniem i zastrzega sobie prawo do obsługi lotów tylko wtedy, gdy dany lot jest powyżej punktu opłacalności ekonomicznej. Dlatego nie ma gwarancji godziny przylotu/wylotu.

Limit bagażu na przelotach lokalnych to 25 kg/os bagaż rejestrowany i 5 kg/os bagaż podręczny. Nadbagaż płatny na miejscu około 2USD za 1 KG + podatki (opłata uzależniona od warunków przewoźnika lokalnego).

Wyposażenie

Eleganckie lobby z barem, całodobowa recepcja, restauracja główna, restauracja tajska w formie pawilonu na wodzie (łączy go z plażą pomost), restauracja z daniami grillowanymi na tarasie przy plaży, restauracja włoska (na wodzie), główny bar, bar przy basenie (część swim-up), bar przy plaży, Zero Restaurant&Bar (w najbardziej zielonym zakątku wyspy, przejście po moście wiszącym pośród drzew, specjalność to dania wegetariańskie i owoce morza), Vani Coffee Shop, room-service, bezpłatne Wi-Fi.

Na terenie hotelu znajduje się ogród z uprawą ziół, przypraw i warzyw, a także centrum konferencyjno-biznesowe z kącikiem internetowym, salon piękności, sklepy, pralnia, gabinet lekarski.

Pokoje

Sun villa - pawilony w centralnej części wyspy, otoczone ogrodem; sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, łazienka częściowo na świeżym powietrzu, Wi-Fi, weranda. Powierzchnia - ok. 45m kw.

Beach villa - w bungalowie przy plaży; sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, łazienka, prysznic na zewnątrz, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty, weranda. Powierzchnia - ok. 35m kw.

Lagoon beach villa - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, weranda z wyjściem na plażę, indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, łazienka, prysznic na zewnątrz, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty. Powierzchnia - ok. 52m kw.

Sunset beach villa - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, weranda z wyjściem na plażę (widok na zachód słońca), indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, łazienka, prysznic na zewnątrz, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty. Powierzchnia - ok. 40m kw.

Deluxe beach villa - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, łazienka, prysznic na zewnątrz, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty, weranda z wyjściem na plażę. Powierzchnia - ok. 52m kw.

Beach villa with whirpool - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, łazienka, prysznic na zewnątrz, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty, duży taras z wanną jacuzzi/ wyjście na plażę. Powierzchnia całkowita - ok. 120m kw.

Beach pool villa - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, łazienka, prysznic na zewnątrz, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty, duży taras z prywatnym basenem i wyjściem na plażę. Pwierzchnia całkowita- ok. 120m kw.

Deluxe beach pool villa - obszerna sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, łazienka, prysznic na zewnątrz, wanna z jacuzzi częściowo na świeżym powietrzu, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty, duży taras z prywatnym basenem i wyjściem na plażę. Pwierzchnia całkowita- ok. 170m kw.

Water villa - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, indywidualnie sterowana klimatyzacja, wiatrak sufitowy, sejf, telefon, TV sat, minibar, zestaw do kawy/herbaty, łazienka (wanna/prysznic), Wi-Fi. Powierzchnia całkowita - ok. 73m kw., usytuowanie na lagunie, taras wypoczynkowy z zejściem do wody.

Sunset water villa - powierzchnia i wyposażenie jak w water villa, usytuowanie po przeciwnej stronie mola (widok na zachód słońca).

Two bedroom family beach villa - dwie beach villa; drzwi wewnętrzne, oddzielne wejścia, takie samo wyposażenie jak w beach villa. Całkowita powierzchnia - ok. 104m kw.

Two bedroom overwater suite - luksusowa willa na końcu molo z pięknym widokiem na lagunę; 2 sypialnie, pokój dzienny, 2 łazienki (z oddzielnymi wc), klimatyzacja, wiatraki sufitowe, Wi-Fi, TV sat, minibary, zestawy do przygotowania kawy/herbaty, duży taras (wejście do niego z każdej sypialni i pokoju dziennego), wanna z jacuzzi, zejścia do laguny. Powierzchnia całkowita- ok. 200m kw.

W podstawowych pokojach (nie typu family) możliwość zakwaterowania max 2 osób dorosłych i 2 dzieci do 12 r.ż. (dzieci śpią na tzw. existing bedding czyli z rodzicami bądź na drugim łóżku bądź na sofie, jeśli będzie w pokoju). Możliwość maksymalnie 1 dostawki w pokoju. Łóżko typu sofa bed nie jest wymienne na extra bed.

Wyżywienie

HB - śniadania i kolacje w formie bufetów, woda do kolacji bezpłatna, pozostałe napoje płatne

FB - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów (restauracja główna), woda do obiadów i kolacji bezpłatnie, pozostałe napoje płatne

All Inclusive - śniadania, obiady, kolacje w formie bufetów (restauracja główna), woda, kawa (łącznie z espresso i cappuccino), herbata, wyznaczone napoje bezalkoholowe i alkoholowe (piwo, wino stołowe, gin, wódka, rum, whiskey), koktajle i lody, przekąski, codziennie uzupełniany minibar (2 napoje, 2 buteleczki wina, 2 piwa, 2 przekąski), Dine Around - 1 posiłek (lunch lub kolacja) w restauracji a'la carte (napoje płatne) przy pobycie min. 5 noclegów (wymagana rezerwacja)

System all inclusive obowiązuje w restauracji głównej (trzy posiłki dziennie), w barze przy basenie (10.00-18.00), barze przy plaży (10.00-17.00), barze głównym i coffee shop (10.00-01.01). Płatne są posiłki oraz napoje spoza listy all inclusive, alkohole i napoje premium, świeżo wyciskane soki.

Pozostałe profity all inclusive: 15% zniżki do restauracji a'la carte podczas całego pobytu, sauna, łaźnia, 15% zniżki na wyznaczone zabiegi w spa, windsurfing, canou (1 godz./dzień w zależności od obłożenia hotelu i warunków atmosferycznych), sprzęt do snorkelingu, wycieczka sunset fishing (przy min. 6 noclegach).

W pokoju codziennie butelka wody (lokalna marka) dla każdego gościa - przy każdej opcji wyżywienia.

Sport i rozrywka

Piękny, duży basen tworzący linię horyzontalną z oceanem, otoczony tarasem słonecznym, badminton, tenis stołowy, sala do squasha, koszykówka, siatkówka plażowa, bilard, rzutki, siłownia. Odpłatnie: ośrodek sportów wodnych (narty wodne, rowery wodne, katamaran, banan, łodzie), renomowane centrum nurkowe (wypożyczalnia sprzętu, wyprawy, nocne safari, kursy PADI) oraz ekskluzywny ośrodek spa w tropikalnym ogrodzie z sauną, jacuzzi i gabinetami zabiegowymi (ajurweda, aromaterapia, masaże, kosmetyka, butik spa).,

Hotel organizuje wieczory folklorystyczne, dyskotekę, karaoke, występy i programy artystyczne, rejsy, wycieczki, transfery na wyspę do siostrzanego hotelu Holiday Island, a także pogadanki na temat oceanicznej fauny z karmieniem płaszczek.

Dla dzieci

Basen dla dzieci (ok. 62m kw.) zintegrowany z dużym basenem, menu dziecięce, okazjonalnie program rozrywkowy, opiekunka do dziecka (odpłatnie), łóżeczka niemowlęce, wysokie krzesełka.

Dla nowożeńców

Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka dla nowożeńców.

Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać w recepcji hotelowej. Podróż poślubna musi odbyć się nie później niż 6miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięcy.

Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, kolację wigilijną w dniu 24.12, kolację sylwestrową w dniu 31.12, anglojęzyczna obsługa hotelowa, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku Green Tax (6 euro za noc) za każde dziecko w wieku od 0 do 2 lat.

Aktualizacje covid-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Covid 19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html

Cena nie zawiera

Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

Covid

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Opinie

Filtrowanie
Typ podróżującego
WszystkieRodzina z dziećmiParaGrupa znajomych50+
Czas podróży
DowolnyMarzec - MajCzerwiec - SierpieńWrzesień - ListopadGrudzień - Luty
Opinie tylko ze zdjęciami
Sortuj po:
Data pobytu - ostatnie
Data pobytu - ostatnieNajwyższa ocena
Wyświetlono 5 z opinii
Agata
Klient Wakacje.pl
Luty 2023 ·

Grupa znajomych

Dodano: 21.02.2023
10
+5
Hotel fantastyczny. Obłędne jedzenie. Czysto w pokojach - pan sprząta nawet dwa razy dziennie. Obsługa uśmiechnięta, bardzo życzliwa.
ZaletyDuży wybór aktywności sportowych, możliwość wypożyczenia rowerów (objedziemy na nich całą wyspę). Profesjonalne centrum nurkowe ze świetnymi instruktorami. Lekarz na miejscu. Dużo ilość barów i leżaków na plaży.
Wadybrak
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
1
0

Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl


CompetitionDesktopBanner
Daniel
Klient Wakacje.pl
Sierpień 2022 ·

Grupa znajomych

Dodano: 29.10.2022
2.6
Malediwy są przepiękne i nie będę tutaj pisał o plażach czy wodzie bo to nie ma nic do hotelu. Sam hotel jest w stylu lat 90. Widać, że wiele obiektów nigdy nie było remontowanych. Korty do tenisa zniszczone/zużyte, golf to nawet nie jest mini tylko parę plam z wyciętą trawą i dziurami w ziemi. Pracownicy wykonują prace naprawcze/utrzymania nie zwracając uwagi na turystów. Jednej nocy byliśmy w klubie i ok północy (otwarty do 1) weszła grupa budowlana, rozstawiła sprzęt i rusztowania, po czym rozpoczęła malowanie sufitu. Restauracja na 'zewnątrz' tak naprawdę bo jest tylko dach nad głowami i podłoga. Niby tworzy to atmosferę, ale jedzenie leży nieprzykryte godzinami w 30 stopniach. Po pierwszej wizycie i zauważeniu jak muchy sobie spacerują po mięsie, podjęliśmy decyzję o jedzeniu tylko dań przykrytych. Obsługa kelnerów naprawdę powolna, przynosili napoje pod koniec dań. Napiwki nie zachęcały do lepszej pracy. Pomimo poinformowania organizatora i hotelu, że w jednym domku potrzebne będą 2 łóżka i otrzymania potwierdzenia przed wyjazdem. Jedna osoba musiała spać na łóżku polowym bo wszystkie domki na wodzie mają 1 łóżko. Polecam przejść się na karmienie rekinów codziennie o 19, można zobaczyć jak obsługa wylewa na koniec krew z beczki do wody 10m od domków, z których klienci wchodzą tam pływać. Reasumując, płacąc tyle za wyjazd do 5 gwiazdkowego hotelu oczekuję 5 gwiazdkowego hotelu. Nie spania na łóżku polowym, patrzenia na zniszczone drzwi, słuchania sąsiadów bo w ścianie jest wielka kratka 1,5mx1,5m w każdym domku i wszystko słychać. Cena nieadekwatna do warunków.
Zalety* Położenie * Smaczne jedzenie * Firmy zewnętrzne zatrudnione przez hotel do obsługi niektórych rekreacji takich jak spa, sporty wodne, nurkowanie. Ci Państwo to profesjonaliści, którzy wiedzą co robią. Obsługa hotelowa nie do końca .
Wady* 13 tysięcy od osoby za 7 dni w hotelu, który w rzeczywistości powinien mieć 3 gwiazdki (nie dodaje gwiazdek za położenie geograficzne) * wszystkie atrakcje i sporty wodne odpłatne nawet w wersji all inclusive (inne hotele oferują część w ramach pakietu) * rowery odpłatne * zły stan obiektów * wyeksploatowane domki na balach (odpadająca farba z drzwi, podrapana wanna) * wszystkie domki na wodzie bez basenów mają tylko 1 łóżko, druga osoba musi spać za 13 tysięcy na łóżku polowym z materacem
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
5
0

Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl


Marek
Luty 2022 ·

50+

Dodano: 10.03.2022
10
+2
Pobyt oceniam jako bardzo udany. Sam hotel, zakwaterowanie, obsługa, wyżywienie na bardzo dobrym poziomie. Dodając warunki klimatyczne czyli temperaturę w okolicach 29 stopni celsjusza, ciepłą wodę w oceanie i często słońce lekko przykryte cienką warstwą chmur można się było nacieszyć pobytem i przebywać na powietrzu do woli chociaż krem przeciw opalaniu musiał być w użyciu. Co jest warte podkreślenia - duża jak na Malediwy wyspa dawała się odkrywać przez całe 10 dni. Rafa koralowa przy hotelu niestety w większości wybielona ale były też koralowce żywe które można było oglądać. Pomimo tego było bardzo dużo różnych gatunków ryb i rybek, żółw morski, tuńczyki, manta, małe białe rekiny i większe szare, wąż morski i inne ciekawe formy życia. Biorąc pod uwagę że wybraliśmy się na wycieczkę żeby zobaczyć żółwie, manty i rekina wielorybiego co kosztowało za 3 osoby ok 600 USD to muszę powiedzieć że wycieczka nie była warta tych pieniędzy. Rekina wielorybiego nie udało się znaleźć, udało się znaleźć jednego żółwia i jedna mantę - także na wybielonej rafie w innej części atolu a mieliśmy to samo przy hotelu pod nosem... Ponieważ zajmuję się hobbystycznie fotografia przyrodniczą - miałem okazję obserwować i fotografować trzy zupełnie różne piękne gatunki krabów - Grapsus albolineatus , drugi z rodzaju Ocypode ceratophthalmus i trzeci - krab pustelnik w pięknych muszlach. Na drzewach można było zauważyć nieduże piękne jaszczurki Calotes versicolor a w koronach drzew duże "latające lisy" - nietoperze żywiące się owocami. Po wyspie spacerowały sobie "krzykliwe" ptaki a z tych latających widziałem czaple siwą, wrony i lokalny gatunek samca z czerwonym okiem podobnego do wrony a samica podobna do orzechówki. W sumie nie było dużo gatunków zwierząt lądowych ale były nawet na tak małej wyspie co uważam za bardzo dużą atrakcję dla miłośników przyrody.
ZaletyBardzo urozmaicone i smaczne jedzenie - kuchnia europejska, tajska, hinduska - w głównej jadalni. Zawsze dowolne ilości egzotycznych owoców w tym mango, papaja, ananas, marakuja i inne. Bardzo dobrze wyposażona strefa do aktywności sportowej - fitness, siłownia, kryte boiska do badmintona, squasha, tenisa stołowego, pełno stołów do bilarda, rzutki, szachy i wiele innych. Maseczki obowiązkowe podczas chodzenia po jadalni - przy wejściach można było pobrać każdorazowo bezpłatnie nową maseczkę.
WadyZ mojego punktu widzenia wad nie było - może komuś przeszkadzać że odległości z różnych miejsc zakwaterowania do jadalni były czasami duże - dla mnie z żoną i synem to nie był problem a wręcz okazja żeby sobie pospacerować alejkami między zielenią.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
1
0

Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl


Alina
Klient Wakacje.pl
Luty 2022 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 03.04.2022
9.7
Sam pobyt w hotelu brak uwag. Wszystko super. Odradzam natomiast wycieczkę na manty i rekina wielorybiego. To porażka. Szkoda pieniędzy i czasu.
WadyBudowa nowych budynków hotelowych spowoduje że nie będzie grama naturalnej przyrody wyspy. Wkrótce wyspa będzie pustynią hotelową. Ktoś jest tam zaślepiony mamaoną.
Czy ta opinia była pomocna?
1
0

Alicja
Klient Wakacje.pl
Lipiec 2021 ·
Dodano: 19.06.2022
8.0
Piękny hotel, ogród i okolica . Widoki zapierające dech.
ZaletyMeleksy które podjeżdżają w przeciągu 2-3 minut . Obsługa . Zwłaszcza Pan który sprzątał Nasz pokój. . Pełen profesjonalizm. Czekał w ukryciu aż opuścimy pokój. Bagaże były dostarczone do pokoju. Od momentu gdy wylądowaliśmy w Male bagażami zajęli się pracownicy hotelu. W tym roku na pewno też tam wrócimy . Choć jesteśmy zwolennikami nowych miejsc ,ale to zostało w naszych sercach.
WadyBrak
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Pogoda

28°C
26°C
29°C
12

Przed podróżą

SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Rejestracja elektroniczna nie wcześniej niż 96 godzin przed przylotem do i z Malediwów zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie:nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
Przy wjeździe trzeba okazać ważny paszport (co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego opuszczenia Malediwów).
Na lotnisku w Male podczas kontroli paszportowej otrzymuje się bezpłatnie stempel władz imigracyjnych zezwalający na wjazd i pobyt na terytorium Malediwów do 30 dni. Warunkiem otrzymania wizy pobytowej (turystycznej) jest: przedstawienie ważnego paszportu (co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego opuszczenia Malediwów), biletu powrotnego, rezerwacja hotelu lub potwierdzenia posiadania wystarczających środków finansowych pokrywających zamierzony pobyt (150 USD/dzień)
Międzynarodowe świadectwo szczepień nie jest warunkiem wjazdu, ale trzeba pamiętać o dużym niebezpieczeństwie zarażenia się cholerą, tyfusem, polio, żółtaczką typu A, B i E.