Coco Palm Dhuni Kolhu





Opis oferty
Region
Baa Atoll
Opis
Luksusowy ośrodek usytuowany na rajskiej wyspie archipelagu Malediwów. Otoczony plażą z białym, drobnym piaskiem, którą oblewają szmaragdowe wody oceanu. Wszystkie wille z widokiem na wodę i przestronnymi łazienkami. Niewątpliwie atrakcją tego miejsca będzie nurkowanie wśród rafy koralowej i windsurfing.
Lokalizacja
175km od lotniska w Male-MLE.
Kategoria hotelu
4
Kategoria lokalna hotelu
Brak
Data otwarcia
1998 r. Odnowiony w 2016 r.
Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (2), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), centrum biznesowe (płatne).
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.
Pokoje
Zlokalizowane w 98 budynkach
• 98 bungalowów (liczba pięter: 1)
Typy pokoi
Ocean Front Villa: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (All Inclusive - bezpłatny, Full Board - płatny, Half Board - płatny, uzupełniany codziennie), telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
• Beach Villa: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (All Inclusive - bezpłatny, Full Board - płatny, Half Board - płatny, uzupełniany codziennie), telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
• Deluxe Villa: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (All Inclusive - bezpłatny, Full Board - płatny, Half Board - płatny, uzupełniany codziennie), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
• Sunset Beach Villa: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (All Inclusive - bezpłatny, Full Board - płatny, Half Board - płatny, uzupełniany codziennie), telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
• Lagoon Villa: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (All Inclusive - bezpłatny, Full Board - płatny, Half Board - płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
• Sunset Lagoon Villa: 1 sypialnia, drzwi przesuwne między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (All Inclusive - bezpłatny, Full Board - płatny, Half Board - płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
• Deluxe Pool Villa dla max. 4 os.: 1 sypialnia, basen, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (All Inclusive - bezpłatny, Full Board - płatne, Half Board - płatne, uzupełniany codziennie), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (2)
śniadanie i obiadokolacja
• śniadanie (08:00-10:30), kolacja (19:30-22:00)
śniadanie, obiad i kolacja
• śniadanie (08:00-10:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:30-22:00)
Restauracje a la carte
• płatne. Wymagana rezerwacja.
• "Cornus" indyjska, tajska, owoce morza
• "Beach BBQ" owoce morza
All Inclusive
(10:00-00:00)
• śniadanie (08:00-10:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:30-22:00) serwowane w restauracji Cowrie
• obiad (12:30-14:30), podwieczorek (15:00-17:00) serwowane w Conch barze
• wybrane lokalne i importowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe
• pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
Wymagana rezerwacja.
• Cornus - indyjska, tajska, owoce morza - bezpłatna
• Beach BBQ - owoce morza - dwie wizyty podczas pobytu gratis
Z myślą o dzieciach
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• piłka nożna
• siatkówka plażowa
• bilard
• siłownia
• animacje
• kino
Płatne
• sporty wodne na plaży
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
• ->
Uwaga!
Transfery lotnicze z i na lotnisko Valena na Male są ograniczone czasowo. Aby Transfery do i z Hotelu mogły się odbyć, przylot pierwszego dnia na Male musi odbyć do godziny 14:00 a wylot powrotny z Male po godzinie 09:00. Prosimy uwzględnić daną informację przy doborze przelotu podczas dokonywania rezerwacji
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.
Aktualizacja opisu
08.05.2023 16:05
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćWilla dwuosobowa
2 dorosłych
Willa dwuosobowa
2 dorosłych
Willa dwuosobowa
2 dorosłych
Willa dwuosobowa
2 dorosłych
Warto dokupić
Atrium Park wielopoziomowy, Al. Jerozolimskie 148 02-326 Warszawa
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCena całkowita
29 862 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Czekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.

Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Rejestracja elektroniczna nie wcześniej niż 96 godzin przed przylotem do i z Malediwów zobacz więcej.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie:nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
Na lotnisku w Male podczas kontroli paszportowej otrzymuje się bezpłatnie stempel władz imigracyjnych zezwalający na wjazd i pobyt na terytorium Malediwów do 30 dni. Warunkiem otrzymania wizy pobytowej (turystycznej) jest: przedstawienie ważnego paszportu (co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego opuszczenia Malediwów), biletu powrotnego, rezerwacja hotelu lub potwierdzenia posiadania wystarczających środków finansowych pokrywających zamierzony pobyt (150 USD/dzień)
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.