Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
13

Opis oferty

Region: Atol BaaBiuro podróży (przedsiębiorca): Coral TravelKod oferty: WAK719545

Region

Baa Atoll

Lokalizacja

Baa Atoll, 113km od lotniska w Male. Hotel usytuowany na powierzchni: 560000m2.

Kategoria hotelu

5Q

Kategoria lokalna hotelu

5Q

Data otwarcia

1995 r. Odnowiony w 2015 r.

Na terenie hotelu: restauracje, bary (2), room service (bezpłatny), zjeżdżalnia wodna dla dzieci, czynna w godzinach 10:00-17:00.

Internet

• Wi-Fi w pokojach bezpłatne

Plaża

20m od hotelu, prywatna, pomost, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, pawilony, płatne: bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane w 44 budynkach

• 44 bungalowy (liczba pięter: 1)

Typy pokoi

Crusoe Villa dla max. 4 os.: dwupoziomowe, salon, jadalnia, 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

• Crusoe Villa With Pool dla max. 4 os.: dwupoziomowe, salon, jadalnia, 1 sypialnia, przepierzenie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

• Soneva Fushi Family Villa Suite dla max. 4 os.: dwupoziomowe, salon, jadalnia, 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

• Soneva Fushi Family Villa Suite with Pool dla max. 4 os.: dwupoziomowe, salon, jadalnia, 1 sypialnia, przepierzenie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

• Soneva Fushi Villa With Pool (2 sypialnie) dla max. 6 os.: dwupoziomowe, salon, 2 sypialnie, przepierzenie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC, sauna), taras

• Soneva Fushi Villa Suite with Pool (2 sypialnie) dla max. 6 os.: dwupoziomowe, salon, 2 sypialnie, przepierzenie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC, sauna), taras

• Soneva Fushi Villa dla max. 3 os.: salon, 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)

• Crusoe Villa Suite With Pool dla max. 4 os.: dwupoziomowe, salon, 1 sypialnia, przepierzenie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

• Soneva Fushi Villa Suite with Pool (3 sypialnie) dla max. 8 os.: dwupoziomowe, salon, jadalnia, 3 sypialnie, przepierzenie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

• Sunrise Retreat dla max. 8 os.: dwupoziomowe, salon, jadalnia, 3 sypialnie, przepierzenie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC, sauna), balkon lub taras

• Villa One dla max. 8 os.: dwupoziomowe, salon, jadalnia, 3 sypialnie, przepierzenie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC, sauna), balkon lub taras

• Soneva Fushi Villa Suite with Pool (4 sypialnie) dla max. 8 os.: dwupoziomowe, salon, jadalnia, 4 sypialnie, przepierzenie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

• Jungle Reserve dla max. 8 os.: dwupoziomowe, jadalnia, 4 sypialnie, przepierzenie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC, sauna), taras

• Crusoe Suite With Pool (3 sypialnie) dla max. 6 os.: dwupoziomowe, salon, jadalnia, 3 sypialnie, przepierzenie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC, sauna), balkon and taras

• Water Retreat with Slide dla max. 2 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, przepierzenie, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny), telefon, łazienka (wanna, WC), balkon and taras

Wyżywienie

• restauracje, restauracje a la carte (3), bary(2)

śniadanie

• śniadanie (07:30-10:30)

śniadanie i obiadokolacja

• śniadanie (07:30-10:30), obiadokolacja (18:30-22:30)

śniadanie, obiad i kolacja

• śniadanie (07:30-10:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:30-22:30)

Restauracje a la carte

• płatne. Wymagana rezerwacja.

• 3x międzynarodowa

All Inclusive

Śniadanie (07:30-10:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:30-22:30)

• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

Restauracje a la carte

• bezpłatne. Wymagana rezerwacja.

• 3x międzynarodowa

Z myślą o dzieciach

• miniklub dla dzieci w wieku 4-12

• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

• opiekunka dla dzieci (płatna)

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

W cenie

• lekcje tenisa

• tenis stołowy

• siłownia

• kino

Płatne

• korty do tenisa ziemnego

• rakiety i piłki do tenisa ziemnego

• badminton

• sporty wodne na plaży

• centrum SPA

• talasoterapia

• masaż

• sauna

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.

• ->

Uwaga!

Transfery lotnicze z i na lotnisko Valena na Male są ograniczone czasowo. Aby Transfery do i z Hotelu mogły się odbyć, przylot pierwszego dnia na Male musi odbyć do godziny 14:00 a wylot powrotny z Male po godzinie 09:00. Prosimy uwzględnić daną informację przy doborze przelotu podczas dokonywania rezerwacji

Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.

Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.

Aktualizacja opisu

09.05.2023 16:05

Usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny

Wi-Fi

SPA

Siłownia

Tenis

Mini Klub

All Inclusive

Serwis plażowy

Sporty wodne

Zjeżdżalnie

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Opinie

Czekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?

Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.

no offer review

Mapa

Pogoda

28°C
26°C
28°C
13

Przed podróżą

Międzynarodowe świadectwo szczepień nie jest warunkiem wjazdu, ale trzeba pamiętać o dużym niebezpieczeństwie zarażenia się cholerą, tyfusem, polio, żółtaczką typu A, B i E.
SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Rejestracja elektroniczna nie wcześniej niż 96 godzin przed przylotem do i z Malediwów zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie:nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
Przy wjeździe trzeba okazać ważny paszport (co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego opuszczenia Malediwów).
Na lotnisku w Male podczas kontroli paszportowej otrzymuje się bezpłatnie stempel władz imigracyjnych zezwalający na wjazd i pobyt na terytorium Malediwów do 30 dni. Warunkiem otrzymania wizy pobytowej (turystycznej) jest: przedstawienie ważnego paszportu (co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego opuszczenia Malediwów), biletu powrotnego, rezerwacja hotelu lub potwierdzenia posiadania wystarczających środków finansowych pokrywających zamierzony pobyt (150 USD/dzień)

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.