Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
8896 zł
11 770 zł /os.
Innahura Maldives Resort
9.0
1 opinia





9.0
1 opinia
Opis oferty
Naszym zdaniem
Otoczony piękną laguną i szeroką plażą z białym, drobnym piaskiem, jest jedynym hotelem na wyspie Innahura. Cisza, spokój, tropikalne krajobrazy, obszerne bungalowy, prawdziwie idylliczny zakątek.
Położenie
Na wyspie Innahura (600m długości, 180m szerokości) otoczonej piękną, piaszczystą plażą, Atol Lhaviyani.
Transfer: przelot samolotem krajowych linii (ok. 20minut) z lotniska Velana na lotnisko Malivaru, skąd dalsza podróż (ok. 20minut) łodzią motorową; Limit bagażu: 20 kg + 5 kg podręczny. Powyżej tej wagi - opłaty. Istnieje możliwość pobytu w Moonima Airport Lounge (2 godz; napoje, kanapki, Wi-Fi - 25 USD/pp płatne na miejscu). Ostatni samolot na lotnisko Malivaru odlatuje ok. 18.40.
Drugą opcją (na życzenie i odpłatnie) jest możliwość lotu hydroplanem (40minut scenicznego lotu) z międzynarodowego lotniska Velana/terminal hydroplanów/do przystani hotelowej. Po przybyciu na Malediwy, następnie po odprawie imigracyjnej i celnej, należy przejść do hali przylotów i zgłosić się do loklanego przedstawiciela (zgodnie z dokumentami podróży), który będzie asystował gościom do stanowiska odprawy hydroplanów. Następnie klienci są przewożeni autobusem wahadłowym z lotniska do Maledivian Seaplane Lounge (ok. 10minut). Tam, w części wypoczynkowej, goście czekają na hydroplan - od jednej do dwóch godzin.
W rzadkich przypadkach (np. opóźnienie lotów międzynarodowych, konieczność wypełnienia formularza bagażowego itp.) - oczekiwanie może się przedłużyć.
Goście przylatujący późnym rejsem międzynarodowym, który nie ma połączenia z ostatnim hydroplanem tego dnia do Innahura Maldives Resort (zwykle odlatuje nie później niż ok. godz. 16.00) mogą zdecydować się na nocleg w pobliskim hotelu w Male (odpłatnie). W przypadku opóźnionego przelotu na Malediwy, należy niezwłocznie powiadomić organizatora. Uwaga,
• Hydroplany latają tylko w ciągu dnia, tj. między godz. 06.00 a 18.00.
• Ostatni lot z Innahury odbywa się około godziny 16:00.
• Limit na bagaż rejestrowany wynosi 20 kg, bagaż podręczny - 3 kg na osobę. Powyżej tego limitu obowiązuje opłata w wysokości 5,00 USD za kg (podlega opodatkowaniu). W wyjątkowych okolicznościach bagaż może zostać przewieziony późniejszym lotem (zgodnie z przepisami bezpieczeństwa oraz oficjalnymi procedurami). W rzadkich przypadkach, z powodu okoliczności niezależnych (np. warunki atmosferyczne) zarówno samoloty linii wewnetrznych, jak i hydroplany mogą zmienić godziny wylotów. W takim przypadku ani przewoźnik ani organizator nie ponoszą odpowiedzialności za ew. dodatkowe wydatki poniesione przez gości.
Wyposażenie
Eleganckie lobby, recepcja 24 h, restauracja główna Dhoni z częścią na świeżym powietrzu (dania regionalne i kuchnia śródziemnomorska, bufety, a'la carte i organizacja uroczystych kolacji), bar główny Sand Bar z drewnianym tarasem, Olu Bar z drewnianym tarasem przy plaży, sklep z pamiątkami, butik, studio fotograficzne, bezpłatne Wi-Fi.
Pokoje
Sunset Beach Bungalow - położony na plaży, kilka mertów od oceanu, z widokiem na zachód słońca. Wyposażenie: łóżko typu king - size, klimatyzacja, wentylator, kącik wypoczynkowy, minibar z lodówką (na życzenie, za dodatkową opłatą), serwis do parzenia kawy/herbaty, sejf, telewizor, łazienka, ręczniki plażowe, bezpłatne Wi-Fi, taras. Powierzchnia całkowita - ok. 79m kw. Bliżej restauracji i basenu.
Sunrise Beach Bungalow - położony na plaży, kilka mertów od oceanu, z widokiem na wschód słońca. Wyposażenie: łóżko typu king - size, klimatyzacja, wentylator, kącik wypoczynkowy, minibar z lodówką (na życzenie, za dodatkową opłatą), serwis do parzenia kawy/herbaty, sejf, telewizor, łazienka, ręczniki plażowe, bezpłatne Wi-Fi, taras. Powierzchnia całkowita - ok. 79m kw.
Wyżywienie
FB - śniadania, obiady i kolacje w restauracji głównej, do posiłków woda w szklankach bezpłatnie, napoje i alkohole płatne
All Inclusive - śniadania (08:00 - 10:30), obiady (13:00 - 14:30), kolacje (19:00 - 21:30) w restauracji głównej Dhoni, napoje alkoholowe i bezalkoholowe (drinki, napoje, woda, kawa, herbata, espresso, cappuccino, latte, soki, wino stołowe, piwo, gin, wódka, rum, whisky, tequila i brandy) serwowane w Sand Bar od godz. 10.00 do 24.00, wyznaczone napoje bezalkoholowe i alkoholowe w barze Olhu (11.00-23.00), 2 butelki wody codziennie w pokoju, wyznaczone napoje w minibarze. All Inclusive nie obejmuje alkoholi premium, soków z wyciskanych owoców i warzyw, butelek wody eko oraz pozostałych napoi i posiłków nieuwzględnionych w pakiecie.
Sport i rozrywka
Basen główny i basen dla dzieci z widokiem na ocean, siatkówka plażowa, badminton, kort tenisowy, tenis stołowy, bilard, rzutki, centrum fitness, piłka nożna, sporty wodne, centrum nurkowe, wypożyczalnia kajaków i katamaranów, Duniye Spa (masaże, zabiegi kosmetyczne azjatyckie), okazjonalnie programy animacyjne i prezentacje, pokazy filmów, dyskoteki, biblioteczka, gry planszowe, wypożyczalnia rowerów, rejsy łodzią o zachodzie słońca, plażowanie na okolicznych wyspach, rejsy, oglądanie mant i żółwi.
Gratis w ramach all inclusive: siłownia, tenis, bilard, kajaki, stand up paddle.
Dla nowożeńców
Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka dla nowożeńców (kosz owoców tropikalnych, butelka wina musującego, dekoracja łóżka).
Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać w recepcji. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6miesięcy od daty ślubu.
Uwagi
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięcy.
Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Covid 19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćSunrise beach bungalows
2 dorosłych
Sunrise beach bungalows
2 dorosłych
Sunset beach bungalow
2 dorosłych
Sunset beach bungalow
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny parking lotniska P4, Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCena całkowita
23 540 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Rodzina z dziećmi


Hotel typowy jak wszystkie na Malediwach - jedyna różnica to brak domków na wodzie, wszystkie zlokalizowane są na plaży po 2 stronach wyspy ( od wschodu i zachodu).
Zdjęcie wyświetlające się w ofercie nie przedstawia tego hotelu ( anie tej wyspy tym samym).
Hotel jest komfortowy, w miarę nowy, domki są duże i odpowiednio wyposażone.
Zalety
• Atmosfera na wyspie jest bardzo spokojna, panuje cisza, obsługa jest bardzo miła i odpowiednio dba o obsługę gości.
• Domki sprzątane są 2 razy dziennie, jedzenie jest smaczne ( każdy znajdzie coś dla siebie w menu).
• Bardzo sprawna organizacja przylotu i wylotu z wyspy.
Wady
• Wad praktycznie nie ma, są pewne niedogodności
• Z powodu bardzo małej liczby gości ( czerwiec to pora deszczowa ), godziny serwowania posiłków były dość krótkie i nie odbywały się niektóre zaplanowane atrakcje - nie odbyły się niektóre wycieczki na nurkowanie czy łowienie ryb, bo nie zgłosiła się wymagana liczba uczestników. Ale udało nam się popłynąć na snorkling.
• Ceny wycieczek czy pakietów spa są bardzo wysokie. Za wycieczkę na 2-godzinny snorkling dla 4-osobowej rodziny trzeba zapłacić 300$.
Pogoda
Wrzesień
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Rejestracja elektroniczna nie wcześniej niż 96 godzin przed przylotem do i z Malediwów zobacz więcej.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie:nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
Na lotnisku w Male podczas kontroli paszportowej otrzymuje się bezpłatnie stempel władz imigracyjnych zezwalający na wjazd i pobyt na terytorium Malediwów do 30 dni. Warunkiem otrzymania wizy pobytowej (turystycznej) jest: przedstawienie ważnego paszportu (co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego opuszczenia Malediwów), biletu powrotnego, rezerwacja hotelu lub potwierdzenia posiadania wystarczających środków finansowych pokrywających zamierzony pobyt (150 USD/dzień)
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 511) Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej