Cinnamon Dhonveli (ex. Chaaya)





Opis oferty
Region
North Male Atoll
Opis
Zlokalizowany na malutkiej wysepce Vabboahuraa należącej do atolu North Male. Tu na każdym kroku czuć wakacyjną atmosferę. Hotel oferuje centrum SPA z zabiegami na ciało, centrum sportów wodnych a także kilka restauracji a'la carte z lokalnymi daniami. Uzupełnieniem kulinarnych doświadczeń będzie formuła AII Inclusive. Goście zamieszkają w przestronnych domkach, które są usytuowane w ogrodzie lub na wodzie. W tym kameralnym miejscu znajdziemy wielką przygodę.
Lokalizacja
Hotel położony jest na jednej z 1190 wysp należących do Malediwów, oddalony 13km od lotniska w Male.
Kategoria hotelu
4
Kategoria lokalna hotelu
4
Data otwarcia
2006 r. Odnowiony w 2019 r.
Na terenie hotelu: restauracje (4), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, baseny odkryte (2).
Internet
• Wi-Fi w pokojach bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, pomost. Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe, płatne: bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane w 152 budynkach
• 4 bloki (liczba pięter: 2)
• 148 bungalowów (liczba pięter: 1)
Typy pokoi
• pokoje superior dla max. 4 os.: jadalnia, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• Garden Bungalow dla max. 5 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• Beach Bungalow dla max. 4 os.: jadalnia, 1 sypialnia, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
• Water Bungalow dla max. 3 os.: jadalnia, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, jacuzzi, WC), taras
• Water Bungalow dla max. 4 os.: jadalnia, 1 sypialnia, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
• Over Water Suite dla max. 3 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• Beach Suite with Pool dla max. 5 os.: dwupoziomowe, salon, jadalnia, 1 sypialnia, basen, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
• restauracje bary (4)
śniadanie
• śniadanie (07:30-09:30)
śniadanie i obiadokolacja
• śniadanie (07:30-09:30), obiadokolacja (19:30-21:30)
śniadanie, obiad i kolacja
• śniadanie (07:30-09:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:30-21:30)
All Inclusive
(10:00-00:00)
• śniadanie (07:30-09:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:30-21:30), późny posiłek (22:30-23:30)
• podwieczorek (16:00-17:00)
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Premium All Inclusive (10:00-00:00)
• śniadanie (07:30-09:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:30-21:30), późny posiłek (22:30-23:30)
• podwieczorek (16:00-17:00)
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe, wybrane alkohole importowane
Z myślą o dzieciach
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• kort do tenisa ziemnego
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• tenis stołowy
• rzutki
• badminton
• siatkówka plażowa
• bilard
• siłownia
Płatne
• oświetlenie kortów
• sporty wodne na plaży
• centrum SPA
• masaż
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
• ->
Uwaga!
Transfery lotnicze z i na lotnisko Valena na Male są ograniczone czasowo. Aby Transfery do i z Hotelu mogły się odbyć, przylot pierwszego dnia na Male musi odbyć do godziny 14:00 a wylot powrotny z Male po godzinie 09:00. Prosimy uwzględnić daną informację przy doborze przelotu podczas dokonywania rezerwacji
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.
Aktualizacja opisu
24.03.2023 16:05
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Tenis
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Pokoje 5 osobowe
Opinie
Para
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Para
Para
Para
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Rejestracja elektroniczna nie wcześniej niż 96 godzin przed przylotem do i z Malediwów zobacz więcej.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie:nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
Na lotnisku w Male podczas kontroli paszportowej otrzymuje się bezpłatnie stempel władz imigracyjnych zezwalający na wjazd i pobyt na terytorium Malediwów do 30 dni. Warunkiem otrzymania wizy pobytowej (turystycznej) jest: przedstawienie ważnego paszportu (co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego opuszczenia Malediwów), biletu powrotnego, rezerwacja hotelu lub potwierdzenia posiadania wystarczających środków finansowych pokrywających zamierzony pobyt (150 USD/dzień)
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.