Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
16
obiekt, basen
obiekt
pokój
pokój, balkon / taras
pokój, balkon / taras, plaża

Opis oferty

Region: Atol RaaBiuro podróży (przedsiębiorca): Best ReisenKod oferty: WAK725963

Naszym zdaniem

Fantastyczny hotel, który zachwyca wysmakowaną architekturą, tropikalnymi pejzażami, luksusowym zakwaterowaniem. Totalny relaks w ekskluzywnej oprawie, mnóstwo atrakcji w ramach unikatowego systemu premium all inclusive. Idealne miejsce na urlop we dwoje, z rodziną, przyjaciółmi. Tropikalny raj.

Położenie

Na tropikalnej wysepce Arah położonej na Atolu Raa.

Transfer do hotelu: przelot liniami lokalnymi na lotnisko Dharavandhoo. Czas przelotu około 30min. + łódź motorowa ok. 45min. Na życzenie klientów możemy zapewnić transfer hydroplanem z międzynarodowego lotniska Male (dodatkowa opłata, około 40min.). Hydroplany operują tylko w dzień (od ok. 6.00 do maks. 16.00).

Maksymalna waga bagażu rejestrowanego wynosi 20 kg, a bagażu podręcznego - 5 kg. Opłata za nadbagaż -5 USD za kg+podatki/płatne na miejscu.

Wyposażenie

Eleganckie lobby z całodobową recepcją, eleganckie restauracje: Ranba (kuchnia międzynarodowa) z widokiem na ocean, Ralu (kuchnia francuska i włoska), Ginifati (specjalność: owoce morza, wieczorne barbeque na plaży), Bandi - bar koktajlowy z sziszą, Ambula (kuchnia lankijska i malediwska), Hathaa (street food od Bangkoku przez New Delhi po Tokio), bar przy basenie, Lounge Bar (największa kolekcja rumu na Malediwach), 3 bary przeznaczone dla gości ocean suite, punkt wymiany walut, butik, sklepik z pamiątkami, pralnia, gabinet lekarski, darmowe Wi-Fi.

Pokoje

150 eleganckich willi, gustownych, nawiązujących stylem do lokalnych tradycji. Każda ma piękny, dobrze wyposażony taras, komfortową łazienkę (prysznic na zewnątrz w willach przy plaży) oraz sypialnię z częścią wypoczynku dziennego. Na wyposażeniu: sejf, telewizor, bezpłatne Wi-Fi, głośnik Marshall Bluetooth, zestaw do przygotowania kawy/herbaty oraz espresso, minibar, klimatyzacja.

Rodzaje zakwaterowania

Beach Villa - przy plaży, powierzchnia ok. 88m kw., łazienka z wanną, umywalkami, oddzielne wc, prysznic na zewnątrz, obszerny taras, z którego wychodzi się na plażę.

Ocean Villa - na palach w lagunie, z tarasem - zejście bezpośrednio do wody. Łazienka z wanną, prysznicem, umywalkami, oddzielne wc. Powierzchnia - ok. 93m kw.

Ocean Suite Villa - na palach w lagunie z zejściem bezpośrednio do wody, prywatny basen na werandzie. Całkowita powierzchnia - ok. 170m kw. Tego typu wille są dwupoziomowe, sypialnia z balkonem mieści się na górze, część dzienna/wypoczynkowa i łazienka (wanna, prysznic, umywalki, oddzielne wc) - na dole.

Wyżywienie

Premium all inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety, set menu oraz a'la carte), przekąski ciepłe i zimne, lody, woda, napoje, herbata, kawa, alkohole (również międzynarodowych marek) w 6 restauracjach/3 barach, butelka wina musującego na powitanie, codziennie uzupełniany minibar, codziennie wino w pokoju, koszyk piknikowy na czas wycieczek, spa credit - 50 USD.

Goście ocean suite - dodatkowo korzystanie z restauracji Baani i z 2 barów (jeden przy basenie infinity, drugi to Falhu z whisky, koniakami i winami organicznymi), butelka szampana na powitanie, dodatkowe alkohole w minibarze, spa credit -75 USD.

W lokalach gastronomicznych dostępny jest jadłospis obejmujący dania i drinki w ramach all inclusive oraz Reserve List: dodatkowe (płatne) menu.

Pakiet all inclusive obejumuje również 4 wycieczki (przy 6 noclegach) oraz 2 wycieczki (poniżej 6 noclegów).

Sport i rozrywka

Basen z tarasem słonecznym dla wszystkich gości, basen typu infinity dla gości ocean suites, wypożyczenie sprzętu do nurkowania powierzchniowego, siłownia, tenis stołowy, tenis ziemny, bilard, gry planszowe, badminton, siatkówka plażowa, kajaki, katamaran (wymagana licencja), stand up paddling. Odpłatnie: scuba diving (jedno bezpłatne nurkowanie wprowadzające, wymagana rezerwacja), narty wodne, kitesurfing, windsurfing, fly boarding, motorówki, narty wodne, rejsy katamaranem, warsztaty jogi, kino na świeżym powietrzu, pięknie usytuowane spa z 6 gabinetami (również możliwość zabiegów na plaży), sauną, jacuzzi, łaźnią.

W hotelu odbywają się występy/ muzyka na żywo, dyskoteki, karaoke, DJ, warsztaty gotowania.

Dla dzieci

Klub dla dzieci, sala zabaw, plac zabaw, animacje.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięcy.

Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.

Dla nowożeńców

Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka dla nowożeńców.

Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą aktu lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać na miejscu przy recepcji hotelowej. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Errata

Do dnia 15.08.2019 roku w hotelu nieczynne będą restauracje:

• Baani Restaurant *Raalhu - All day DiningOcean villa, boisko do piłki nożnej oraz kort tenisowy.

W ramach rekompensaty hotel proponuje bony o wartości:

• dla osób zakwaterowanych w pokojach typu: Beach Villas, Pool Beach Villas - 50,00 USD/na dzień/ pokój

• dla osób zakwaterowanych w pokojach typu: Family Beach Villas, Family Pool Beach Villas, Ocean Suites - 100,00 USD/ na dzień/ pokój

Klient może wykorzystać bony na opłacenie wszystkich dodatkowo płatnych świadczeń realizowanych w hotelu podczas pobytu.

Aktualizacje covid-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Covid 19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html

Cena nie zawiera

Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

Covid

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.

Warunki uczestnictwa

Opinie

Czekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?

Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.

no offer review

Pogoda

28°C
26°C
29°C
13

Przed podróżą

Międzynarodowe świadectwo szczepień nie jest warunkiem wjazdu, ale trzeba pamiętać o dużym niebezpieczeństwie zarażenia się cholerą, tyfusem, polio, żółtaczką typu A, B i E.
SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Rejestracja elektroniczna nie wcześniej niż 96 godzin przed przylotem do i z Malediwów zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie:nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
Przy wjeździe trzeba okazać ważny paszport (co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego opuszczenia Malediwów).
Na lotnisku w Male podczas kontroli paszportowej otrzymuje się bezpłatnie stempel władz imigracyjnych zezwalający na wjazd i pobyt na terytorium Malediwów do 30 dni. Warunkiem otrzymania wizy pobytowej (turystycznej) jest: przedstawienie ważnego paszportu (co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego opuszczenia Malediwów), biletu powrotnego, rezerwacja hotelu lub potwierdzenia posiadania wystarczających środków finansowych pokrywających zamierzony pobyt (150 USD/dzień)

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.