Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
4548 zł/os.
9 388 zł
Gillieru Harbour
7.4
4 opinie
4.0
573 opinie
7.4
4 opinie
4.0
573 opinie
Opis oferty
Kraj
Malta
Położenie
Hotel zlokalizowany jest na północno-wschodnim wybrzeżu Malty, nad zatoką Świętego Pawła, w miejscowości Saint Paul' s Bay. W pobliżu liczne sklepy, bary i restauracje, przystanek autobusowy. Tuż przy hotelu znajduje się nadmorska promenada. Stolica Malty - Valletta – ok. 20 km; średniowieczne miasto - Mdina – 14,5 km; muzeum klasycznych pojazdów - The Malta Classic Car Collection – 1,5 km. Port lotniczy oddalony o ok. 26 km.
Plaża
Publiczna plaża na skałach Bu
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokoj dwuosobowy - widok na morze
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Strachowice, Graniczna 189, 54-530 Wrocław
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
9 388 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 9
Opinia z serwisu Tripadvisor
2.0
Co się stało!
Nasza trzecia wizyta w tym hotelu, który znajduje się w pięknym miejscu na wspaniałej wyspie. Niestety byliśmy bardzo rozczarowani. Ostatnio przyjechaliśmy w 2020 roku i bardzo się cieszyliśmy na więcej wspaniałego jedzenia i obsługi, które wcześniej doświadczyliśmy. Pierwszy błąd, zarezerwowaliśmy pobyt z wyżywieniem. Śniadanie było ledwo znośne, ale zupełnie nieporównywalne z wcześniej cieszącym się popularnością wyborem. Zdecydowanie było ograniczenie ilości jedzenia i trzeba było być wcześnie, aby mieć pełny wybór. Mój mąż preferował ekspres do kawy, ale udawało mu się wypić tylko jedną filiżankę każdego dnia przed jego codzienną awarią - czyżby limit dla tego ekspresu był wyczerpany? Inny ekspres był dostępny, ale gorszej jakości. Kolacja była żartem. Osoby z wykupionym pobytem z wyżywieniem nie miały wstępu do restauracji, ponieważ była ona zarezerwowana dla płacących klientów. Zostaliśmy umieszczeni w części 'kawiarnianej'. Było zimno, obsługa była nieprzyjazna, a menu było bardzo ograniczone, głównie pizza i makaron. Co gorsza, talerze dumnie oznaczają 'Restauracja z owocami morza', ale żadna opcja z rybą nie pojawia się na tym menu poza 'Ryba & Frytki'. Przystawki są wymienione w menu 'kawiarnianym', ale nie są dozwolone dla osób z wykupionym pobytem z wyżywieniem. Deser nie był wymieniony, a jedyną opcją był lody, chyba że mieliśmy szczęśliwy wieczór i zaoferowano nam ciasto! Obsługa była wykonywana niechętnie, a goście byli szybko przepychani, aby personel mógł być dostępny dla głównej restauracji. My, razem z innymi osobami z wykupionym pobytem z wyżywieniem, nazwaliśmy siebie 'ubogimi krewnymi', bo tak się czuliśmy. Hotel wykazuje oznaki braku inwestycji w niektórych obszarach (nie dotyczy to ekskluzywnej restauracji, którą oglądaliśmy z daleka). Krzesła na balkonie były zniszczone, meble w pokoju były zepsute, a niektóre wyposażenie było przestarzałe. Opinie o personelu: Personel baru przekąskowego był wspaniały, personel recepcji był w porządku, personel sprzątający był miły, ale niezbyt dokładny w wykonywanej pracy, a personel zarządzający był nieuprzejmy. Ten hotel jest skierowany do najbardziej wymagających gości i klientów korporacyjnych, dlatego powinien przestać oferować pobyty z wyżywieniem dla nas, 'ubogich ludzi'.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej