Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
13
obiekt, basen
basen
basen
teren hotelu, basen
recepcja / lobby

Opis oferty

Region: wyspa MaltaBiuro podróży (przedsiębiorca): Best ReisenKod oferty: WAK766949

Naszym zdaniem

Komfortowy hotel, dogodnie usytuowany, oferujący wiele udogodnień oraz relaksującą i przyjazną atmosferę. To świetne miejsce dla rodzin i par w każdym wieku. W sąsiedztwie znajduje się wiele sklepów, barów i restauracji, a do Bugibba i Zatoki Świętego Pawła można dotrzeć stąd pieszo.

Położenie

W Qawra, na północy Malty, ok. 20km od lotniska, 15km od Valetty. W pobliżu są sklepy, restauracje, bary, przystanek autobusowy, Malta National Aquarium.

Wyposażenie

Eleganckie lobby, całodobowa recepcja, windy, wypożyczalnia samochodów i skuterów, restauracja główna z widokiem na basen i zatokę, lounge bar, letni bar przy basenie, kawiarnia w stylu włoskim, kiosk z lodami, sala konferencyjna, punkt wymiany walut, sklep z pamiątkami.

Pokoje

Standardowy - Wyposażone są w łazienkę (kabina prysznicowa, suszarka), bezpłatne Wi-Fi, telefon, klimatyzację, minilodówkę, telewizję satelitarną, czajnik i kubki, zestaw do parzenia kawy i herbaty (odpłatnie), sejf, balkon; widok na ląd (inland view room) lub na morze (sea view room). Powierzchnia - 20 - 22m kw.

Family room - możliwość zakwaterowania 2 dorosłych i 2 dzieci (wspólna sypialnia), balkon z widokiem na wewnętrzny dziedziniec.

Wyżywienie

BB - śniadania w formie bufetu

HB - śniadania (bufet) i kolacje (bufet, napoje płatne)

All inclusive - śniadania, obiady, kolacje, przekąski i lody (11.00-21.00), wyznaczone lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe od 11:00 do 23:00.

Sport i rozrywka

Basen z kaskadą (widok na zatokę), taras słoneczny (bezpłatne leżaki i parasole, ręczniki za depozytem), podgrzewany kryty basen i jacuzzi (w okresie zimowym), odpłatnie: salon masażu, gabinet fryzjerski, sauna, pokój gier, minigolf na dziedzińcu, sporty wodne oferowane przez lokalne agencje.

Dla dzieci

Brodzik.

Warunki przelotu

Lecąc z Wizzair każdy pasażer może wziąć ze sobą:

Jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą:

• 10 kg

• 20 kg

• 32 kg

WIZZ Priority

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

Wybór miejsca (za opłatą)

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Ryanair

Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

• pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm).

• bagaż rejestrowany 20kg.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

Cena dopłaty za bagaż po potwierdzeniu rezerwacji, może być wyższa. Wybór miejsca (za opłatą)

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Powrót do polski

28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html

Warunki wjazdowe do kraju

Aktualizacja z 25 lipca 2022

Od dnia 25 lipca 2022 podróżni przybywający na terytorium Malty nie są zobligowani do przedstawiania certyfikatów szczepień, ozdrowieńca czy negatywnego wyniku testu w kierunku COVID 19.

Informacje na polskiej stronie rządowej: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/malta

Ministerstwo Zdrowia Malty: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/Pages/Novel-coronavirus.aspx

Ministerstwo Turystyki: https://www.visitmalta.com/en/covid-19/

Cena nie zawiera

Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

Covid

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Opinie

Filtrowanie
Typ podróżującego
WszystkieRodzina z dziećmiParaGrupa znajomych50+
Czas podróży
DowolnyMarzec - MajCzerwiec - SierpieńWrzesień - ListopadGrudzień - Luty
Opinie tylko ze zdjęciami
Sortuj po:
Data pobytu - ostatnie
Data pobytu - ostatnieNajwyższa ocena
Wyświetlono 5 z opinii
Janek
Klient Wakacje.pl
Wrzesień 2022 ·

Para

Dodano: 25.09.2022
10
Hotel super. Obsługa bardzo miła, czysto, elegancko, bar na dole z dwoma telewizorami (na ktrórych puszczają mecze :) ), basen w środku i na zewnątrz, małe baseniki dla dzieci i młodzieży, sporo miejsca przy basenach do opalania, bar tuż obok, jedzenie bardzo smaczne.
Zalety+ obsługa bardzo, bardzo miła + czystość na wysokim poziomie + spore pokoje + klima + bar na dole z dwoma telewiorami, na których można było mecze oglądać :) + basen w środku i na zewnątrz + małe baseny dla dzieci i młodzieży + sporo miejsca do opalanie przy basenach, także miejsca z widokiem na morze + bar obok basenu + koncerty wieczorne plus tańce + dobra lokalizacja
Wady- chyba tylko lodówka mogłaby być troszkę większa
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
1
0

CompetitionDesktopBanner
Paweł
Klient Wakacje.pl
Wrzesień 2022 ·

Para

Dodano: 28.09.2022
6.0
Pokój całkiem dobrze wyposażony. Obsługa w porządku - w miarę szybka reakcja na zgłaszane problemy. Świetne położenie. Wygodne dojście do plaży i basenu.
Zalety1. Położenie 2. Dojście do basenu oraz plaży.
WadyNie najlepsze menu - ukierunkowane na Anglików. All inclusive - mogłoby być ciekawsze i szersze. Gdy poprosiłęm o zestaw do prasowania otrzymał deskę, którą musiałem podtrzymywać walizkę, by móc z niej skorzystać.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Maria
Klient Wakacje.pl
Czerwiec 2022 ·

Para

Dodano: 29.06.2022
9.0
HOTEL BARDZO DOBRY DLA OSÓB W ŚREDNIM WIEKU I STARSZYCH. OBSŁUGA MIŁA, UPRZEJMA. PRZED HOTELEM PRZYSTANEK AUTOBUSÓW MEJSKICH. PRZED HOTELEM OBSŁUGA BIURA OFERUJĄCEGO WYCIECZKI W JĘZYKU POLSKIM.
ZaletyDUŻE ,JASNE POKOJE Z WIDOKIEM NA MORZE BASEN ZE SŁŁONĄ WODĄ Z WIDOKIEM NA MORZE, CISZA, MOŻNA WYPOCZĄĆ.
WadyBRAK
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
1
0

Gosia
Czerwiec 2022 ·

Grupa znajomych

Dodano: 29.06.2022
4.0
Hotel raczej zasluguje na 3 gwiazki ale czysto pokoje sprzatane codziennie. Jedzenie pod Anglikow duzo miesa malo ryb. Podxzas mojego pobytu obok hotelu trwala budowa a nawet z 5 naraz . Codziennie przez caly pobyt sluchalam mlotu pneumatycznego . Taki nie reczny tylko duzy z koparki nie wiem jak tonsie fachowo nazywa. Halas ogromny nie dalo sie wylezec na basenie. Plazy zero , kamienna i brzydka . Codziennie muzyka ale dla osob w podeszlym wieku tak srednio 70-80 lat. W takim tez wieku 70% turystow ale byli tez mlodsi i rodziny z dziecmi . Takze wieczory bardzo nudne.
ZaletyWifi dzialajce na terenie calego hotelu. Codzienne sprzatanie pokoi i wymiana recznikow.
WadyHalas - budowy i rozbudowy hoteli. Pani rezydent zadnych istotnych i potrzebnych informacji po za sprzedaza wycieczek. Brak opasek na rece i ciagle okazywanie karty pokojowej.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Grzegorz
Klient Wakacje.pl
Czerwiec 2022 ·

Para

Dodano: 31.01.2023
8.0
+3
Hotel Ok Niektóre pokoje starsze Jedzenie bez szału ale głodni nie chodziliśmy
ZaletyBlisko sklepy przystanki autobusowe przejście pod ulicą na hotelowy basen
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

Mgarr ix-Xini 16 km w linii prostej od hotelu
Mgarr ix-Xini to niewielka, odosobniona zatoczka z kamienistą plażą, otoczoną zapierającymi dech w piersiach klifami. Oprócz zachwycających widoków, w pobliżu tego miejsca można znajduje się również wieża strażnicza z 1661 roku, której pełniła funkcje obronne przed zagrożeniem nadciągającym od strony morza. Miejscówka ta jest także bardzo popularna wśród nurków, bowiem podwodny świat oferuje tu mnóstwo atrakcji, jak np. ukryte u podstawy klifów jaskinie, koniki morskie czy zatopiony wrak promu "Xlendi". W Magrr ix-Xini przed laty kręcone były sceny do dramatu romantycznego "By the Sea", w którym główne role zagrali - Angelina Jolie oraz Brad Pitt. W lokalu na plaży można zobaczyć zdjęcie aktorki z jej podpisem.

Zobacz więcej

Mgarr ix-Xini
Wioska Sannat i klify Ta'Cenc 17 km w linii prostej od hotelu
Wioska Sannat znajduje się na południu Gozo, niedaleko zatoki Mgarr ix-Xini i przez wielu uznawana jest za najstarszą osadę na wyspie. W samym centrum miejscowości zlokalizowany jest urokliwy kościółek, ale warto pojawić się tym miejscu również po to, aby obejrzeć majestatyczne, wysokie na 130 metrów klify. Za czasów panowania Zakonu Maltańskiego, klify Ta'Cenc zapewniały miejsca lęgowe dla sokołów wędrownych (maltańskich). Widoki oraz pozytywne emocje z pobytu w tym wyjątkowym miejscu są spektakularne i niezapomniane, warto więc zabrać ze sobą aparat fotograficzny. Niesamowite wrażenia potęguje spacer z wioski Sannat w pobliże klifów Ta'Cenc o wschodzie oraz zachodzie słońca.

Zobacz więcej

Wioska Sannat i klify Ta'Cenc
Ggantija 17 km w linii prostej od hotelu
Ggantija jest najstarszym kompleksem świątynnym archipelagu maltańskiego, którego geneza związana jest z epoką neolitu. Świątynie na Gozo wpisane są również na listę światowego dziedzictwa kulturowego UNESCO, a ich powstanie datowane jest pomiędzy 3600 a 3200 rokiem przed naszą erą. Nazwa stanowiska archeologicznego Ggantija - wywodzi się od wierzeń mieszkańców, iż wyspa zaludniona była przez gigantów. Cały kompleks zachowany jest w dobrym stanie, a niektóre bloki kamienne mają 5 metrów wysokości i ważą ponad 50 ton. Przed zwiedzaniem ruin dwóch świątyń, turyści mają możliwość zapoznania się z informacjami o życiu w epoce neolitu - zwiedzając pobliskie muzeum.

Zobacz więcej

Ggantija
Wiatrak Ta' Kola 18 km w linii prostej od hotelu
Wiatraki na Gozo są spuścizną po przybyłych w XVI wieku w te rejony Joannitów, którzy wprowadzili na wyspę znaną im już wcześniej technologię produkcji mąki. Przykładem jest wiatrak Ta' Kola, który swoją nazwę zawdzięcza ostatniemu młynarzowi, zmarłemu w 1987 roku. Konstrukcja wiatraka datowana jest na rok 1725, jednak sam budynek został przebudowany w pod koniec XVIII wieku. Budowla przetrwała do dnia dzisiejszego, włącznie z oryginalnym drewnianym mechanizmem, pełniąc obecnie funkcje muzealne. Podczas zwiedzania, turyści poznają m.in. historię młyna i sprzęty wykorzystywane przy produkcji mąki, zwiedzą pomieszczenia mieszkalne należące do rodziny młynarza oraz obejrzą doskonale zachowany mechanizm wiatraka.

Zobacz więcej

Wiatrak Ta' Kola
Cytadela w Victorii (Rabacie) 19 km w linii prostej od hotelu
Zniesiona na wzgórzu cytadela w stolicy Gozo - Victorii (Rabat) jest najchętniej odwiedzaną atrakcją wyspy. Pierwotnym jej zadaniem była obrona mieszkańców przed najazdami pirackich hord (Średniowiecze), ale z czasem - po przybyciu na Gozo szpitalników - cytadela zaczęła przekształcać się w ufortyfikowane miasto. Aktualnie cytadela pełni rolę muzeum i turystycznej atrakcji, a w trakcie spacerów po twierdzy, można podziwiać tam okoliczne kościoły, historyczną zabudowę mieszkalną oraz fortyfikacje. Większy obszar cytadeli stanowi zabudowa datowana na XVII i XVIII wiek. Na terenie twierdzy odnaleziono też liczne antyczne artefakty, które można oglądać w Muzeum Archeologii oraz w Muzeum Katedralnym.

Zobacz więcej

Cytadela w Victorii (Rabacie)

Pogoda

23°C
21°C
22°C
15

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY:
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.