The Topaz










Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!
Szczegóły oferty
Malta - covid19
Szanowni Państwo,
Od dnia 14 listopada polscy turyści muszą przed wyjazdem na Malta robić testy na obecność koronawirusa. Testy typu PCR muszą być wykonane w ciągu ostatnich 72 godzin przed przylotem na wyspę. Podróżni, którzy nie będą posiadać wyniku testu, mogą zostać poddani testowi (bezpłatnie) po przylocie na Maltę i skierowani na kwarantanne (proszę mieć na uwadze, że w tym przypadku klient działa na własne ryzyko, organizator nie ponosi odpowiedzialności, klienci zostaną skierowani do odpowiedniego budynku, w celu odbycia kwarantanny, rząd Maltański nie pokrywa kosztów za wyżywienie, klienci mogą zamawiać pożywienie pod specjalnym numerem). Linie lotnicze mogą żądać od klienta okazanie negatywnego testu (wszystkie regulacje zmieniają się dynamicznie, dlatego sugerujemy kontakt z liniami lotniczymi w tej sprawie). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19 oraz sprawdzenie oficjalnych stron Polski i rządu Malty, na przykład:
https://www.gov.pl/web/malta/informacja-dla-mieszkancow-i-podrozujacych-covid-19
https://deputyprimeminister.gov.mt/en/Pages/health.aspx
https://www.visitmalta.com/en/covid-19
Prosimy podróżnych o śledzenie wszystkich restrykcji obowiązujących w danym Państwie na oficjalnych stronach rządowych. Update 21.10.2020, 22.10.2020, 23.11.2020
Informacje o destynacji
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.
Cena zawiera
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Ważne informacje
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie - the topaz hotel malta
Hotel znajduje się w Bugibbie, w pobliżu ścisłego centrum, ok. 7km od piaszczystej plaży Golden Bay, blisko miejsc rozrywki, ok. 21km od lotniska, ok. 17km od Valletty, ok. 300m od przystanku autobusowego.
The topaz hotel
Triq C. Tanti, SPB 3025 St. Paul´s (Bugibba, Qawra), Malta
Tel: +356 21572416 ,
Web: www.topaz.com.mt
Wyposażenie
Hotel zbudowany został w roku 1982. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 326 pokoi. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i pub. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego.
Wyposażenie
Hotel zbudowany został w roku 1982. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 326 pokoi. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i pub. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, kuchnię i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Dostępne są również lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne)
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Wyżywienie
Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Napoje wliczone są w cenę.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy tenisa ziemnego i golfa. Jet ski, przejażdżki motorówką, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym, kanadyjki, rejsy katamaranem i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje tenisa stołowego, bilard, zajęcia gimnastyczne i aerobik. W hotelu znajdziecie Państwo Strefę Wellness ze spa i sauną. Zróżnicowana oferta programów rozrywkowych umili pobyt małym i dużym gościom.
Karty kredytowe
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
Podatki – malta
Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Check-in / check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
• kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Informacje odnośnie przelotów samolotem
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.
+++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
• Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf
Uwaga - covid19
Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.
Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych
Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:
Www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid
Mapa

Pogoda
Marzec
Przed podróżą
Z restrykcji wjazdowych nie są zwolnieni ozdrowieńcy, ani osoby zaszczepione.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.