1 802 zł
za wszystkich
Paradise Bay Resort





Opis oferty
Lokalizacja
Hotel położony jest w spokojnej miejscowości Cirkewwa, w północnej części wyspy, na klifie, nad zatoką Paradise Bay, w sąsiedztwie terminala promowego na wyspę Gozo. Przystanek autobusowy skąd odjeżdżają autobusy do różnych zakątków wyspy znajduje się zaledwie 250 m od hotelu. Tętniąca życiem turystyczna Mellieha wraz z piaszczystymi plażami oddalona jest ok. 5,5 km. Latem ( maj - październik) goście mogą korzystać z prywatnej plaży oddalonej ok. 100 m. od hotelu Paradise. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje
• Mdina i Rabat - ok. 20 km
• Valletta - ok. 29 km
• Port Cirkewwa, z którego regularnie odpływają promy na Gozo - ok. 500 m
• Splash & Fun Water Park- ok. 19 km
• Centrum z licznymi barami, sklepami w miejscowości Mellieha - ok. 5,5 km
Odległość od międzynarodowego lotniska to ok. 30 km.
Plaża
Hotel położony jest ok. 100 m. od niewielkiej, prywatnej plaży. Plaża otwarta jest w okresie maj - październik. Leżaki, parasole słoneczne za opłatą. Ok. 850 m. od hotelu znajduje się piękna piaszczysta plaża Paradise Bay Beach.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
• Do dyspozycji gości 2 baseny z tarasami słonecznymi oraz brodzik. Bezpłatne leżakami i parasole przy basenie.
• Basen kryty, uznawany za jeden z największych na Malcie. Bary • Cockerel Bar - główny bar w holu hotelu. Serwuje kawy, wina, piwa, koktajle i wiele więcej. Ponadto można zrelaksować się na tarasie Cockerel z widokiem na zachód słońca wieczorem.
• Bar z przekąskami przy basenie. Restauracje
• Goście mogą zjeść posiłek w jednej z 3 restauracji na terenie obiektu.
• Restauracja il-Merill - jest główną restauracją hotelu. Z pięknym widokiem na główny basen i zatokę Paradise Bay w oddali, można delektować się śniadaniem kontynentalnym i angielskim oraz daniami kuchni śródziemnomorskiej i azjatyckiej w porze lunchu i kolacji. Inne udogodnienia
• Sklepy z pamiątkami
• Punkt wymiany walut
• Korty tenisowe (dodatkowo płatne)
• Siłownia
• Parking (dodatkowo płatny)
• Hotelarz nie honoruje płatności gotówkowych, akcpetuje wyłącznie karty płatnicze.
Atrakcje hotelowe
• Wellness&SPA - w obiekcie znajduje się salon kosmetyczny, który oferuje masaże, różne zabiegi na skórę i ciało m.in. : spa dla stóp, manicure, pedicure. Azjatycki salon fryzjerski. W hotelu można skorzystać za dodatkowa opłatą z sauny.
• Animacje i rozrywka - w sezonie organizowane są animacje dziennie i wieczorne, a także wieczorki muzyczne. Na terenie obiektu znajduje się również boisko sportowe wielofunkcyjne (wypożyczenie rakiet, piłek, sprzętu sportowego za opłatą).
Dla dzieci
• Wydzielony brodzik
• Pokój gier i zabaw
• Plac zabaw
• Łóżeczko na zapytanie
• Krzesełka w restauracji
• Opiekunka (dodatkowo płatna)
Pokoje i zakwaterowanie
Hotel dysponuje 276 pokojami o różnych kategoriach. Double Standard Sea View - Pokój z widokiem na morze, mogący pomieścić max. 4 osoby (30 m2). Składa się z sypialni, łazienki (prysznic/wanna, WC, suszarka do włosów). Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, klimatyzację i centralne ogrzewanie, wentylator sufitowy, telewizję satelitarną, telefon, bezpłatne WiFi, mini lodówkę, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf. Double Standard Bay View - Pokój z widokiem na zatokę, mogący pomieścić max. 4 osoby (28 m2). Składa się z sypialni, łazienki (prysznic/wanna, WC, suszarka do włosów). Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, klimatyzację i centralne ogrzewanie, wentylator sufitowy, telewizję satelitarną, telefon, bezpłatne WiFi, mini lodówkę, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf. Pokoje te są szczególnie popularne, ponieważ oferują piękne widoki na zachód słońca i korzystają z dłuższych okresów wieczornego nasłonecznienia. Junior Suite - Pokój z widokiem na morze lub zatokę Paradise Bay, mogący pomieścić max. 3 osoby (30 m2). Składa się z sypialni i części wypoczynkowej z rozkładaną sofą, łazienki (prysznic/wanna, WC, suszarka do włosów). Pokój wyposażony jest w duże łóżko podwójne, klimatyzację i centralne ogrzewanie, wentylator sufitowy, telewizję satelitarną, telefon, bezpłatne WiFi, mini lodówkę, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf. Pokoje te są idealne dla tych, którzy lubią trochę więcej i wolą spędzać więcej czasu w pokoju, aby się zrelaksować.
Wyżywienie
• Only Bed - bez wyżywienia.
• Śniadania - śniadanie w formie bufetu.
• Dwa posiłki - śniadanie i kolacja w formie bufetu.
• Pełne wyżywienie - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu.
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
• LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.
• LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIE LOT - każdemu z uczestników powyżej drugiego roku życia przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 55x40x23 cm i maksymalnie 8 kg, oraz 1 przedmiot osobisty, nie większy niż 35x40x12 cm o maksymalnej wadze 2 kg. Przedmiot osobisty powinien zmieścić się pod poprzedzającym siedzeniem. Przykładowe przedmioty osobiste: torebka, nerka, laptop, aparat fotograficzny, parasol.
Ryanair - karta pokładowa mobile
UWAGA!!! Od 12.11.2025 karty pokładowe linii RYANAIR muszą zostać pobrane na urządzenie mobilne i okazane na lotnisku. Do prawidłowego zeskanowania kodu na lotnisku, sugerujemy ustawienie maksymalnej jasności ekranu urządzenia mobilnego. Linia nie będzie akceptować wydrukowanych kart pokładowych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc standardowych w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Przedstawiają one ogólny zarys układu, estetyki i wyposażenia pokoi. Rzeczywisty pokój przydzielony do rezerwacji może różnić się od przykładowego zdjęcia. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy, Promo - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w świadczeniu usług w różnych okresach roku.
Ryanair - bagaż osobisty
W przypadku przelotem liniami Ryanair każdemu pasażerowi przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu (np. : mały plecak, torebka, torba na laptopa) umieszczanego pod fotelem pasażera z przodu. Zgodnie z nową polityka bagazową linii (od 01/08/2025) wymiary tego bagazu to: 40x30x20 cm
Wymiary bagażu będą podane na kartach pokładowych
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju,
• Wyżywienie według zamówionej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym dostępna poprzez link/aplikację)
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
• Telefoniczna asysta anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel
• Lokalnych podatków,
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
• Bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)
• Oferta pobytu na Malcie nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w j. angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Wybierz pokój i godziny lotów
Podział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard z widokiem na morze standard sea view
2 dorosłych
Standard standard room (bayview, balcony)
2 dorosłych
Z widokiem na zatokę standard bay view
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Parking Smile, Komitetu Obrony Robotników 32, 02-148 Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
1 802 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 139
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Listopad 2025
Grupa znajomych
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
9.4
Hotel zadbany, czysty, przestronny i wygodny. Sprzątany codziennie, codziennie też wymieniane ręczniki i opróżniane kosze na śmieci, dokładane kosmetyki. W pokoju deska do prasowania i żelazko, gniazdka obu rodzajów, w razie gdyby ktoś zapomniał przejściówki, suszarka do włosów.
Zalety
• Czysta, zadbana łazienka, dobrej jakości ręczniki wymieniane codziennie, wygodne łóżka, przestronne pokoju. Smaczne jedzenie, duży wybór i różnorodność potraw, każdy znajdzie coś dla siebie. Piękne widoki z każdej strony, czyste także otoczenie hotelu. Pod samym budynkiem przystanek autobusowy, 5 minut do przystani promowej na Gozo.
Mapa



Atrakcje w okolicy Paradise Bay Resort
Zobacz więcej

Pogoda
Styczeń
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
















































