1 802 zł
za wszystkich
Luna Holiday Complex





Opis oferty
Uwaga - prace remontowe
W okresie od listopada 2025 do kwietnia 2026 w hotelu są przeprowadzane prace romontowe. Główne lobby pozostaje nieczynne. Powtanie drugie - tymczasowe, w pełni dostępne dla gości hotelowych. Na niższych kondygnacja może być słyszalny hałas. Remont nie dotyczy pokoi hotelowych. Przewidziane są również prace remontowe na zewnątrz hotelu w częściach ogólnodostępnych. Mogą być widoczne podnośniki.
Plaża
Około 650 m od hotelu, w zatoce Mellieha Bay, znajduje się piękna plaża piaszczysta. Jest to publiczna plaża z leżakami i parasolami plażowymi. Serwis plażowy dodatkowo płatny.
Lokalizacja
Hotel położony jest w małej miejscowości Mellieha na północy Malty. To idealne miejsce do odpoczynku, a także skorzystania z oferty sportów wodnych. W okolicy znajduje się wiele lokalnych sklepików i restauracji, a także piękne plaże. Ponadto, miasteczko jest bardzo dobrze skomunikowane z innymi miejscowościami, w których znajdują się najważniejsze atrakcje turystyczne na wyspie. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje:
• Park rozrywki Popeye Village - ok. 2 km
• Port Cirkewwa, z którego regularnie odpływają promy na Gozo - ok. 5 km
• St. Paul's Bay - ok. 10,5 km
• Mdina i Rabat - ok. 15,5 km
• Splash & Fun Water Park - ok. 18 km
• Valletta - ok. 27 km
Port lotniczy oddalony jest o ok. 25 km.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
• Duży basen zewnętrzny z wyznaczoną strefą dla dzieci
• Panoramiczny basen w strefie chillout na dachu
• Podgrzewany basen wewnętrzny (otwarty zimą)
• Jacuzzi
• Przy basenach znajdują się leżaki i parasole plażowe. Bary
• Don Tonino - ten bar to główne miejsce spotkań. Goście znajdą tu szeroką ofertę napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych i przekąsek. W lokalu można zamówić słone przekąski i napić się wina lub spędzić czas przy kawie z kawałkiem ciasta.
• Sky Lounge & Pool - strefa chillout na dachu przeznaczona wyłącznie dla dorosłych, w której można znaleźć bar z orzeźwiającymi drinkami i basen z panoramicznym widokiem. Goście mogą także zamawiać dania z karty. Restauracje
• Twilight - restauracja przygotowuje śniadania i kolacje, a popołudniami goście mogą cieszyć się orzeźwiającymi napojami i drinkami oraz przekąskami na tarasie. Dzień rozpoczyna się bufetem, w którym można znaleźć dania na ciepło i zimno, m.in. jajka, sery i wędliny, świeże pieczywo, warzywa i owoce oraz soki. Podczas kolacji przygotowywane są dania mięsne i rybne, a także liczne dodatki. Smaku dodają wspaniałe wina.
• Dostępne są dania wegańskie, wegetariańskie i bez glutenu. Goście posiadający alergie pokarmowe są proszeni o poinformowanie o tym obsługi. Inne udogodnienia
• Internet - bezpłatne wi-fi na terenie całego hotelu
• Recepcja 24/h
• Przechowalnia bagażu
• Wymiana walut/bankomat
• Sprzątanie pokojów min. 1x w tygodniu, codzienne sprzątanie za dopłatą
• Pralnia
• Wypożyczalnia samochodów
• Mini market
Atrakcje hotelowe
• Wellness & Spa - goście mogą skorzystać z dobrze wyposażonej siłowni ze sprzętem do treningu siłowego oraz cardio.
• Atrakcje i rozrywka - goście mają okazję skorzystać z oferty szkółki nurkowania i odkrywać podwodne głębiny, a wypożyczając auto będą mieli możliwość zwiedzenia wspaniałych atrakcji na lądzie.
Dla dzieci
• Basen ze strefą dla dzieci
Pokoje i zakwaterowanie
• Studio Apartment - pokój z balkonem i widokiem na basen lub okolicę jest przeznaczony dla dwóch osób. W pokoju znajdują się dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem, aneks kuchenny, klimatyzacja, wiatrak, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf (może być dodatkowo płatny).
• Executive Superior Apartment - pokój z balkonem lub oknem francuskim i widokiem na okolicę jest przeznaczony dla maksymalnie trzech osób. W pokoju znajdują się dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem, część dzienna, aneks kuchenny, klimatyzacja, wiatrak, suszarka do włosów, TV, telefon, sejf (może być dodatkowo płatny).
Wyżywienie
Do wyboru:
• Brak wyżywienia
• Śniadania - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej.
• Dwa posiłki - śniadania i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej.
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ryanair - karta pokładowa mobile
UWAGA!!! Od 12.11.2025 karty pokładowe linii RYANAIR muszą zostać pobrane na urządzenie mobilne i okazane na lotnisku. Do prawidłowego zeskanowania kodu na lotnisku, sugerujemy ustawienie maksymalnej jasności ekranu urządzenia mobilnego. Linia nie będzie akceptować wydrukowanych kart pokładowych.
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
• LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.
• LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIE LOT - każdemu z uczestników powyżej drugiego roku życia przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 55x40x23 cm i maksymalnie 8 kg, oraz 1 przedmiot osobisty, nie większy niż 35x40x12 cm o maksymalnej wadze 2 kg. Przedmiot osobisty powinien zmieścić się pod poprzedzającym siedzeniem. Przykładowe przedmioty osobiste: torebka, nerka, laptop, aparat fotograficzny, parasol.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Przedstawiają one ogólny zarys układu, estetyki i wyposażenia pokoi. Rzeczywisty pokój przydzielony do rezerwacji może różnić się od przykładowego zdjęcia. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy, Promo - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w świadczeniu usług w różnych okresach roku.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc standardowych w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Ryanair - bagaż osobisty
W przypadku przelotem liniami Ryanair każdemu pasażerowi przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małego osobistego bagażu (np. : mały plecak, torebka, torba na laptopa) umieszczanego pod fotelem pasażera z przodu. Zgodnie z nową polityka bagazową linii (od 01/08/2025) wymiary tego bagazu to: 40x30x20 cm
Wymiary bagażu będą podane na kartach pokładowych
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju,
• Wyżywienie według zamówionej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym dostępna poprzez link/aplikację)
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
• Telefoniczna asysta anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel
• Lokalnych podatków,
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
• Bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)
• Oferta pobytu na Malcie nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w j. angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Wybierz pokój i godziny lotów
Podział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard standard studio
2 dorosłych
Executive executive superior studio
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Parking Tani i Bezpieczny PREMIUM, ul. Generała Wiktora Thommee 10, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
1 802 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 62
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Listopad 2025
Rodzina z dziećmi
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
8.5
Apartament z dwiema sypialniami, aneksem kuchennym i łazienką oceniam bardzo dobrze. Wszystko co potrzebne było na miejscu. Ręczniki codziennie wymieniane. Śniadania bardzo dobre. Basen kryty podgrzewany oraz basen i jacuzzi na dachu plus leżaki. Bardzo fajne miejsce.
Zalety
• Widok na morze i okolicę. Blisko do przystanku autobusowego, blisko piaszczystej plaży.
Wady
• Brak windy w bloku 5. Walizkę trzeba było wnosić na 3 piętro.
Mapa



Atrakcje w okolicy Luna Holiday Complex
Zobacz więcej

Pogoda
Luty
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.










































