4 062 zł
/za wszystkich
Marina at the Corinthia Beach Resort





Opis oferty
Lokalizacja
Hotel położony jest w pobliżu miejscowości St. Julian's na północnym wschodzie Malty. Niedaleko kompleksu znajduje się sklep spożywczy, a w centrum miasta St. Julian's można znaleźć wiele sklepów i lokali gastronomicznych oraz klubów. Dojazd do atrakcji turystycznych ułatwia bliskość transportu miejskiego. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje:
• Mdina i Rabat - ok. 15 km
• Valletta - ok. 10 km
• Port Cirkewwa, z którego regularnie odpływają promy na Gozo - ok. 24 km
• Splash & Fun Water Park - ok. 4 km
• Centrum St. Julian's - ok. 1 km
Port lotniczy oddalony jest o ok. 12 km.
Plaża
Bezpośrednio przy morzu, możliwe zejście do wody. Piaszczysto-żwirowa plaża publiczna St. George's Bay znajduje się ok. 300 m od hotelu. Serwis plażowy dodatkowo płatny.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
• Do dyspozycji gości basen familijny na terenie Marina Hotel oraz dostęp do pięciu pozostałych basenów na terenie Corinthia Hotel. Bary
• Sea Salt - The Pool Deck - bar przy hotelowym basenie, gdzie goście mogą zamówic napoje oraz lekkie przekąski. Restauracje
• Cafe 24 - lokal, w którym goście mogą zrelaksować się z kawą i słodkim deserem, a także zamówić lekki lunch.
• Bayview Restaurant - restauracja z widokiem na morze podaje śniadania w formie bufetu, a w sezonie letnim goście mogą również cieszyć się kolacją na tarasie zewnętrznym.
• Vinotheque Bistro - restauracja łączy śródziemnomorski klimat z atmosferą paryża. Do wyboru aromatyczne dania, m. in. risotto, kremowe makarony i owoce morza. W wybrane dni w lokalu grana jest muzyka na żywo. Ponadto, goście mogą skorzystać z oferty restauracji znajdujących się na terenie hotelu Corinthia. Inne udogodnienia
• Internet - w całym hotelu działa bezpłatne wifi z zasięgiem także w pokojach
• Room service
• Recepcja 24/h
• Przechowalnia bagażu
• Wymiana walut, bankomat
• Bezpłatny parking zewnętrzny
• Pralnia
Atrakcje hotelowe
• Wellness&SPA - w hotelu znajduje się spa oferujące liczne zabiegi i masaże. Dostępna jest również sauna, jacuzzi oraz basen wewnętrzny. Można także skorzystać z dobrze wyposażonej oferty pod okiem doświadczonego trenera personalnego.
• Atrakcje i rozrywka - oprócz siłowni, na gości czeka również centrum sportów wodnych oraz szkółka nurkowania. Wybrane atrakcje i usługi mogą być dodatkowo płatne.
Pokoje i zakwaterowanie
Superior Sea View Room - pokój z balkonem i widokiem na zatokę St. George's Bay przeznaczony jest dla dwóch osób. W pokoju znajduje się łóżko typu queen size lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, zestaw do parzenia kawy i herbaty, lodówka, zestaw do prasowania, telefon, dodatkowo sejf. Darmowe wi-fi.
Deluxe Sea View Room - pokój z balkonem i widokiem na morze przeznaczony jest dla dwóch osób. W pokoju znajduje się łóżko typu queen size lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, ekspres do kawy, lodówka, zestaw do prasowania, telefon, minibar, dodatkowo sejf. Darmowe wi-fi.
Deluxe Sea View Suite - apartament z balkonem i widokiem na zatokę St. George's Bay przeznaczony jest dla maksymalnie czterech osób. Te pokoje położone są na wyższych piętrach budynku i znajdują się w nich sypialnia, a w niej łóżko typu king size,
Salon z rozkładaną kanapą, prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, ekspres do kawy, lodówka, zestaw do prasowania, telefon, minibar, dodatkowo sejf. Darmowe wi-fi.
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Wyżywienie
• Śniadania - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
• LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.
• LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIE LOT - każdemu z uczestników powyżej drugiego roku życia przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 55x40x23 cm i maksymalnie 8 kg, oraz 1 przedmiot osobisty, nie większy niż 35x40x12 cm o maksymalnej wadze 2 kg. Przedmiot osobisty powinien zmieścić się pod poprzedzającym siedzeniem. Przykładowe przedmioty osobiste: torebka, nerka, laptop, aparat fotograficzny, parasol.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc standardowych w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju,
• Wyżywienie według zamówionej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym dostępna poprzez link/aplikację)
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
• Telefoniczna asysta polsko- lub anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel
• Lokalnych podatków,
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
• Bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)
• Oferta pobytu na Malcie nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku polskim lub angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard queen superior room (seaview, balcony)
2 dorosłych
Standard queen deluxe room (seaview, balcony)
2 dorosłych
Deluxe room sea view deluxe seaview queen
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Parking Tani i Bezpieczny PREMIUM, ul. Generała Wiktora Thommee 10, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 062 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 3
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Marzec 2025
Para
9.4
Hotel położony w dobrej lokalizacji, blisko centrum, przystanki autobusowe. Pokoje codziennie sprzątane, śniadania dość monotonne
Zalety
• Czystość, lokalizacja
Wady
• Monotonne śniadania
Mapa



Atrakcje w okolicy Marina at the Corinthia Beach Resort
Zobacz więcej

Pogoda
Październik
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.