Oferta, której szukasz, została wyprzedana.

Mamy jednak dobrą wiadomość: ten sam hotel jest dostępny także u innych organizatorów!

teren hotelu, basen
teren hotelu, plaża
basen
restauracja

4.5

11263 opinie

Opis oferty

Region: JukatanBiuro podróży (przedsiębiorca): Coral TravelKod oferty: WAK752587

Hotel

Rodzina z dziećmi

Dodano: 06.02.2024

3.0

Świetna plaża. To wszystko.

Chciałem podzielić się opinią na temat mojego ostatniego pobytu w kurorcie Dreams Sands Cancun. Plaża tutaj jest niesamowita, a obsługa przy basenie była fantastyczna. Odwiedziłem to miejsce z moją 14-letnią córką.

Wyszliśmy z pokoju o 10:00 i wróciliśmy o 18:00, a zastaliśmy, że nasz pokój nie został posprzątany przez personel sprzątający. Zostawił on notatkę przypominającą nam o godzinach sprzątania. Uważam, że było wystarczająco dużo czasu na posprzątanie naszego pokoju, skoro nas nie było od 10:00 do 18:00.

Całe piętro każdej nocy pachniało marihuaną.

Niestety nie mogliśmy się porządnie wyspać, ponieważ poziom hałasu był niespotykany jak na osobę podróżującą bardzo często. Słyszeliśmy każdego gościa przechodzącego obok naszego pokoju w korytarzu. Dodatkowo dosłownie słyszeliśmy pełne rozmowy (między innymi) z pokoju sąsiedniego. Działy się pewne nieodpowiednie rzeczy, co stworzyło niekomfortowe sytuacje między mną a moją 14-letnią córką.

Baseny były lodowate. Rozumiem, że nie można kontrolować położenia słońca, jednak ta nieruchomość desperacko potrzebuje rozważyć zastosowanie elementów grzewczych do basenów. Kiedy dosłownie NIKT nie jest w basenach przez cały dzień, NAPRAW TO.

Wiatr był dość silny w dniu naszego wymeldowania. Podczas opuszczania restauracji na śniadanie, gdy moja córka zamykała drzwi restauracji, przyszedł podmuch wiatru i całe duże, ciężkie szklane drzwi roztrzaskały się przed nami. Brak współczucia ze strony personelu był niepokojący. Byli oczywiście zszokowani rozbiciem drzwi, jednak żaden członek personelu nie zapytał nas, czy wszystko w porządku. To było BARDZO niebezpieczne i szokujące zdarzenie, które mogło zakończyć się dużo gorzej. Sprawdzenie przez personel byłoby miłym gestem.

Również w dniu wymeldowania skontaktowałem się z recepcją, aby poprosić o wymeldowanie o godzinie 14:00. Poinformowałem go, że jestem skłonny zapłacić opłatę za późne wymeldowanie w wysokości 30 USD za godzinę i udzielił mi wymeldowania o 14:00. O godzinie 13:00 personel sprzątający pukał do drzwi. O 13:15 recepcjonista prosił nas o opuszczenie pokoju. Komunikacja między personelem mogłaby być lepsza.

Ogólnie rzecz biorąc, wróciłbym tylko ze względu na stan plaży w tym miejscu.

Opinia przetłumaczona |

Zobacz oryginał

Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Klub-dyskoteka Coco Bongo 1 km w linii prostej od hotelu
Amatorom życia nocnego szczególnie polecamy osławiony już klub-dyskotekę Coco Bongo. Podczas trwającego 3 godziny show, będącego połączeniem teatru, muzyki i śpiewu w wykonaniu profesjonalnych tancerzy wcielających się na scenie między innymi w Michaela Jacksona czy Madonnę, przeżyjemy niezapomniany wieczór.

Zobacz więcej

Pogoda

27°C
24°C
26°C

Przed podróżą

Podczas przekraczania granicy nie wymaga się przedstawienia zaświadczeń o szczepieniach przeciw chorobom zakaźnym. Zalecane: szczepienia przeciwko żółtaczce typu A, żółtej gorączce.
Przy przekraczaniu granicy drogą lądową należy wnieść tzw. opłatę turystyczną w wysokości ok. 25 USD. W przypadku podróży samolotem jest ona wliczona w cenę biletu. Turyści przekraczający granicę w portach morskich wnoszą opłatę w wysokości ok. 5 USD.
Wymagany minimalny okres ważności paszportu przy wjeździe do Meksyku wynosi 6 miesięcy.
Nie ma obowiązku wizowego dla obywateli polskich w przypadku pobytów turystycznych, prywatnych lub służbowych nie przekraczających 180 dni.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.