11 264 zł
za osobęRoyal Solaris Cancun





Opis oferty
Naszym zdaniem
Doskonały hotel, świetnie położony, oferujący bogate all inclusive, moc rozrywek i dużo dobrej zabawy dla całej rodziny. Plaża, kompleks basenów, aquapark dla dzieci, różnorodne lokale gastronomiczne, bezpłatne przejazdy do klubów nocnych.
Położenie
Przy piaszczystej plaży, na południu słynnego półwyspu Zona Hotelera, 15minut jazdy z lotniska w Cancun, 1km od starożytnych ruin El Rey, 4km od centrum handlowego, 6km od Luxury Avenue. W pobliżu znajdują się hotele i restauracje.
Wyposażenie
Eleganckie lobby, całodobowa recepcja, bezpłatne Wi-Fi, terminale internetowe, restauracja główna, restauracja meksykańska, restauracja międzynarodowa, pizzeria, bar swim up przy basenie, sushi bar, bar w lobby, sklepiki, sala konferencyjna, room-service (24 h).
Goście mogą korzystać także z infrastruktury siostrzanego hotelu GR Caribe (o ile nie ma obostrzeń pandemicznych).
Pokoje
Deluxe - sypialnia, łazienka, klimatyzacja, telefon, TV sat, minibar, sejf (nie we wszystkich pokojach), bezpłatne Wi-Fi, ekspres do kawy. Powierzchnia - ok. 38m kw. Widok na morze lub na lagunę.
Wyżywienie
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje - bufety i a'la carte (do niektórych restauracji wymaganaa rezerwacja), przekąski, pizza, lokalne napoje i alkohole, minibar (woda, napoje, piwo).
Sport i rozrywka
Kompleks basenów, tarasy słoneczne, jacuzzi, siatkówka plażowa, siłownia z widokiem na lagunę, aerobik, animacje, zajęcia rekreacyjne, przedstawienia, muzyka na żywo, marina z niemotorowymi sportami wodnymi, kort tenisowy, odpłatne: motorowe sporty wodne, nurkowanie głębinowe, sprzęt do snorkelingu, masaże i zabiegi kosmetyczne.
Dla dzieci
Brodzik, zjeżdżalnie wodne, sala zabaw, plac zabaw, miniklub.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Zmiany w zakresie oferowanych świadczeń.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji. Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Cena nie zawiera
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Podatek turystyczny
Począwszy od 1 kwietnia 2021 wszyscy turyści wjeżdżający do stanu Quintana Roo w Meksyku (na terenie którego znajdują się m.in. miejscowości Tulum, Playa del Carmen, Cancun) zobowiązani będą do uiszczenia podatku turystycznego w wysokości ok. 11 $/os. (224meksykańskich pesos).
Podatek ten jest obowiązkowy dla wszystkich podróżnych od 15 roku życia. Można go opłacić wedle uznania - przed przyjazdem na miejsce, w trakcie pobytu lub przed opuszczeniem Meksyku.
Podatek będzie można opłacić poprzez Visitax - dedykowaną stronę internetową lub w automatach dostępnych 24 godziny na dobę na lotnisku w Cancun. Po opłaceniu podatku podróżny otrzyma potwierdzenie z kodem kreskowym, który należy zachować do kontroli (będzie ona przeprowadzona przed wylotem z Meksyku przez lotniskowy personel).
Powrót do polski
Powrót Do Polski
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Aktualizacje covid-19
Zgodnie z rozporządzeniem władz meksykańskiego stanu Quintana Roo - od 26 lipca 2021 r. napoje alkoholowe mogą być serwowane tylko do północy. Dotyczy to wszystkich hoteli, restauracji, barów, room-service itp.
Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Warunki tranzytu
Podczas lotów z i na terytorium Niemiec oraz lotów z przesiadką w Niemczech na lotniskach i w samolotach należy używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95) lub maseczek chirurgicznych. Przyłbice, maski FFP2 z zaworem, chusty oraz szale nie są dozwolone. Maseczkę należy wymieniać co 3 godziny. Podczas odprawy sprawdzane są rodzaje maseczek oraz ich liczba. Brak odpowiedniej maseczki skutkuje odmową wejścia na pokład samolotu.
Ze względu na dynamiczną sytuację i wciąż zmieniające się przepisy dot. zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.
Www.lufthansa.com/xx/en/flight-information.htm
https://www.swiss.com/pl/en/homepage
https://www.airfrance.fr/en/information/covid-19
Aktualne informacje na temat sytuacji epidemiologicznej i restrykcji obowiązujących w Dominikanie:
https://www.msp.gob.do/
https://www.godominicanrepublic.com/newsroom/coronavirus/
http://dominikana.konsulat.gov.pl/blog/kategorie/aktualnosci/
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Covid 19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Warunki wjazdowe - covid
Aktualizacja z 30maja 2022
Po przylocie do Meksyku nie jest wymagane okazanie zaświadczeń o szczepieniach ani o negatywnym wyniku testu. Nie ma także obowiązku przedstawienia formularza lokalizacyjnego.
Uwaga, ubezpieczenie Best Reisen pokrywa koszty leczenia do wysokości 30 000 EUR. Zalecamy wykupienie ubezpieczenia dodatkowego na sumę nie mniejszą niż 100 000 USD. Oferujemy takie opcjonalne ubezpieczenie obejmujące również skutki izolacji czy kwarantanny.
Koszty leczenia prywatnego są szczególnie wysokie na Jukatanie.
Atrakcje na świeżym powierzu
Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.
Karta turystyczna
Karta Turystyczna - podróżni podczas przekraczania granicy Meksyku, muszą okazać formularz migracyjny (FM - Formulaio Migratorio. Formularz ten jest rozdawany przez personel pokładowy. Należy go wypełnić w dwóch egzemplarzach, które opieczętuje urzędnik służb migracyjnych i zostawi u siebie oryginał. Kopię należy zachować i okazać podczas wyjazdu. W przypadku braku kopii wyjazd może być utrudniony a w skrajnych przypadkach na podróżnego może zostać nałożona grzywna.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćDouble deluxe lagoon view
2 dorosłych
Double deluxe lagoon view
2 dorosłych
Double deluxe lagoon view
2 dorosłych
Double deluxe lagoon view
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Park for you, ul. Słowikowskiego 75, 05-092 Warszawa – Raszyn
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCzekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.

Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej
Zobacz więcej
Zobacz więcej

Zobacz więcej
Pogoda
Luty
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak obowiązkowych formularzy.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
Nie ma obowiązku wizowego dla obywateli polskich w przypadku pobytów turystycznych, prywatnych lub służbowych nie przekraczających 180 dni.