The Reef Playacar Resort & Spa





Opis oferty
Naszym zdaniem
Hotel usytuowany w malowniczej scenerii; pośród egzotycznego ogrodu pełnego tropikalnej roslinności i mostków, przy plaży, kwadrans spacerem od centrum. Świetne miejce na relaks w karaibskim otoczeniu.
Położenie
W Playa del Carmen, przy piaszczystej plaży, ok. 3km od centrum i słynnej 5th Avenue, 52km od lotniska w Cancum, 65km od Tulum, 3km od przystani promowej (do Cozumel).
Wyposażenie
Lobby, recepcja (24 h), restauracja główna (bufety, taras z widokiem na morze), restauracje a'la carte (włoska, meksykańska Terazza Grill), snack bar przy basenie, zakątek z lodami, kawiarnia na tarasie pośród drzew, bar przy basenie swim up, wieczorny bar Papos (czynny do godz. 02.00), bar plażowy, bar w lobby, odpłatne Wi-Fi.
Pokoje
Superior - sypialnia, łazienka, klimatyzacja, sejf, telefon, TV sat, mała lodówka, sprzęt do prasowania, balkon lub taras. Powierzchnia - ok. 27m kw.
Premium - dodatkowo serwis do przygotowania kawy, szlafroki w łazience, butelka wina na powitanie, napoje i piwo w minibarze (codziennie), wyznaczone alkohole premium w barach, bezpłatne Wi-Fi, kolacja w restauracji japońskiej (w siostrzanym hotelu The Reef Coco Beach), wstęp do plażowego baru Nikos Lounge, 25% zniżka do spa.
Wyżywienie
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje, przekąski, napoje, lokalne alkohole, kolacja w restauracji włoskiej, kolacja w restauracji meksykańskiej.
Sport i rozrywka
Basen, taras słoneczny, kajaki, paddle boarding, aerobik, fitness, bilard, tenis stołowy, minigolf, siatkówka plażowa, joga, rowery. Odpłatne: pozostałe sporty wodne, centrum nurkowe PADI, pięknie zaprojektowana strefa spa&wellness.
Dla dzieci
Brodzik, sala zabaw, animacje, wysokie krzesełka w restauracji.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Powrót do polski
28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Cena nie zawiera
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Podatek turystyczny
Począwszy od 1 kwietnia 2021 wszyscy turyści wjeżdżający do stanu Quintana Roo w Meksyku (na terenie którego znajdują się m.in. miejscowości Tulum, Playa del Carmen, Cancun) zobowiązani będą do uiszczenia podatku turystycznego w wysokości ok. 11 $/os. (224meksykańskich pesos).
Podatek ten jest obowiązkowy dla wszystkich podróżnych od 15 roku życia. Można go opłacić wedle uznania - przed przyjazdem na miejsce, w trakcie pobytu lub przed opuszczeniem Meksyku.
Podatek będzie można opłacić poprzez Visitax - dedykowaną stronę internetową lub w automatach dostępnych 24 godziny na dobę na lotnisku w Cancun. Po opłaceniu podatku podróżny otrzyma potwierdzenie z kodem kreskowym, który należy zachować do kontroli (będzie ona przeprowadzona przed wylotem z Meksyku przez lotniskowy personel).
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Aktualizacje covid-19
Zgodnie z rozporządzeniem władz meksykańskiego stanu Quintana Roo - od 26 lipca 2021 r. napoje alkoholowe mogą być serwowane tylko do północy. Dotyczy to wszystkich hoteli, restauracji, barów, room-service itp.
Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Warunki tranzytu
Podczas lotów z i na terytorium Niemiec oraz lotów z przesiadką w Niemczech na lotniskach i w samolotach należy używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95) lub maseczek chirurgicznych. Przyłbice, maski FFP2 z zaworem, chusty oraz szale nie są dozwolone. Maseczkę należy wymieniać co 3 godziny. Podczas odprawy sprawdzane są rodzaje maseczek oraz ich liczba. Brak odpowiedniej maseczki skutkuje odmową wejścia na pokład samolotu.
Ze względu na dynamiczną sytuację i wciąż zmieniające się przepisy dot. zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.
Www.lufthansa.com/xx/en/flight-information.htm
https://www.swiss.com/pl/en/homepage
https://www.airfrance.fr/en/information/covid-19
Aktualne informacje na temat sytuacji epidemiologicznej i restrykcji obowiązujących w Dominikanie:
https://www.msp.gob.do/
https://www.godominicanrepublic.com/newsroom/coronavirus/
http://dominikana.konsulat.gov.pl/blog/kategorie/aktualnosci/
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Covid 19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Warunki wjazdowe - covid
Aktualizacja z 30maja 2022
Po przylocie do Meksyku nie jest wymagane okazanie zaświadczeń o szczepieniach ani o negatywnym wyniku testu. Nie ma także obowiązku przedstawienia formularza lokalizacyjnego.
Uwaga, ubezpieczenie Best Reisen pokrywa koszty leczenia do wysokości 30 000 EUR. Zalecamy wykupienie ubezpieczenia dodatkowego na sumę nie mniejszą niż 100 000 USD. Oferujemy takie opcjonalne ubezpieczenie obejmujące również skutki izolacji czy kwarantanny.
Koszty leczenia prywatnego są szczególnie wysokie na Jukatanie.
Karta turystyczna
Karta Turystyczna - podróżni podczas przekraczania granicy Meksyku, muszą okazać formularz migracyjny (FM - Formulaio Migratorio. Formularz ten jest rozdawany przez personel pokładowy. Należy go wypełnić w dwóch egzemplarzach, które opieczętuje urzędnik służb migracyjnych i zostawi u siebie oryginał. Kopię należy zachować i okazać podczas wyjazdu. W przypadku braku kopii wyjazd może być utrudniony a w skrajnych przypadkach na podróżnego może zostać nałożona grzywna.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćSuperior room (2+0)
2 dorosłych
Double premium room premium room (2+0)
2 dorosłych
Warto dokupić
Atrium Park wielopoziomowy, Al. Jerozolimskie 148 02-326 Warszawa
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCena całkowita
24 874 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Para
Para
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej
Zobacz więcej
Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak obowiązkowych formularzy.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
Nie ma obowiązku wizowego dla obywateli polskich w przypadku pobytów turystycznych, prywatnych lub służbowych nie przekraczających 180 dni.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.