Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
13
basen
basen
budynek główny, teren hotelu
pokój
pokój

Opis oferty

Region: AlgarveBiuro podróży (przedsiębiorca): NekeraKod oferty: WAK756092

Kraj

Portugalia

Położenie

Pięciogwiazdkowy hotel Grand Muthu Forte Do Vale położony w miejscowości Albufeira. W bliskim położeniu bary, restauracje i sklepy. Port lotniczy Faro oddalony ok. 40km od hotelu.

Plaża

Publiczna, piaszczysta plaża Forte ok. 500m od hotelu. Na plaży leżaki i parasole płatne.

Wyposażenie

Hotel oferuje 116 pokoi w 4 piętrowym budynku głównym. Do dyspozycji gości hotel całodobowa recepcja z lobby, windy, restauracja serwująca dania kuchni międzynarodowej w formie bufetu, 2 bary, 2 baseny w tym jeden dla dzieci, pokój gier, pralnia (płatna), parking (płatny) i taras.

Internet

WiFi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne.

Wyżywienie

BB - śniadanie w formie bufetu, HB - śniadanie i kolacja w formie bufetu, FB - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. All Inclusive śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe oraz przekąski w wyznaczonych barach/restauracji.

Zakwaterowanie

Apartamenty - o pow. ok. 70m2, wyposażone są w aneks kuchenny, lodówkę, mikrofalówkę, telewizor, łazienkę, telefon, klimatyzację, ogrzewanie, balkon / taras, bezprzewodowy dostęp do Internetu (za dodatkową opłatą) i sejf (płatny).

Sport

Siłownia, pole golfowe w odległości ok. 7km.

Wellness

Łaźnia turecka, sauna, strefa SPA - zabiegi kosmetyczne i masaże za opłatą.

Dzieci

Brodzik, plac zabaw i klub dla dzieci.

Kategoria nekera

5 gwiazdek; kategoria lokalna 5 gwiazdek.

Cena zawiera

Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystyczych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka rezydenta - w sezonie letnim: Kreta, Rodos, Korfu, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria (Burgas) całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie (standardowo przy przelotach czarterowych w cenie zawarty jest bagaż 20 kg/osoba). Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir).

Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.

Telefoniczna Opieka W Jezyku Polskim

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość
Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokoj dwuosobowy - de luxe

2 dorosłych

All inclusiveDe lux
WylotRyanair, FR 4555
19:35
22:45
WMI · 18.06 (Ndz.)Warszawa - Modlin
FAO · 18.06 (Ndz.)Faro
PrzylotRyanair, FR 4556
14:10
19:10
FAO · 25.06 (Ndz.)Faro
WMI · 25.06 (Ndz.)Warszawa - Modlin
12 825 zł
za pokój

Junior suite

2 dorosłych

All inclusiveMax. dwie osoby dorosłe + dwoje dzieci
WylotRyanair, FR 4555
19:35
22:45
WMI · 18.06 (Ndz.)Warszawa - Modlin
FAO · 18.06 (Ndz.)Faro
PrzylotRyanair, FR 4556
14:10
19:10
FAO · 25.06 (Ndz.)Faro
WMI · 25.06 (Ndz.)Warszawa - Modlin
20 137 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Tani i Bezpieczny PREMIUM, ul. Generała Wiktora Thommee 10, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki

140
za 1 auto
1 auto
Data od
18.06.2023
Data do
25.06.2023
140
za 1 auto

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

185
za wycieczkę
185
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka12 825

Cena całkowita

12 825
Do zapłaty teraz12 825

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie

Filtrowanie
Typ podróżującego
WszystkieRodzina z dziećmiPara
Czas podróży
DowolnyMarzec - Maj
Sortuj po:
Data pobytu - ostatnie
Data pobytu - ostatnieNajwyższa ocena
Wyświetlono 5 z opinii
damian
Lipiec 2009 ·
Dodano: 01.07.2009
8.8
Byłem w tym hotelu z żoną 2 tygodnie z TRIADY i jesteśmy bardzo zadowoleni!!!!!!!!! Hotel bardzo ładny! czyściutko jak nie wiem co:) śniadanka-monotonne,obiadokolacje-świetne duży wybor warzyw do koalcji:):):) lampka wina lub piwko:) nie brakowało talerzy,szklanek,sztućców możliwość rzyrządzenia jedzonka w pokoju:) świetnie wyposażona kuchnia:) klima w sypialni i pokoju z telewizorkiem dwa baseny plus brodzik dla dzieci do plaży 10 min, do nowego maista 10 min, do starego 20 min Albufeira jest piękna:):) plaże,uliczki na starym mieście robią wrażenie:) Tam po prostu trzeba być:):)
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

CompetitionDesktopBanner
Monika
Czerwiec 2009 ·
Dodano: 11.06.2009
6.2
Nowy ladny obszerny hotel. Pokoje skladajace sie z sypialni i salonu z aneksem kuchennym, lazienki oraz balkonu. Kuchnia wysposazona w lodowke, mikrofalowke, zmywarke, talerze, szklanki, sztucce itp. W lazience zabraklo jedynie suszarki, ktora jest wymieniana w opisie. W sypialni podwojne lozko, ale sa dwa materace, duza wygodna szafa. W salonie rozkladana dwuosobowa kanapa, stol i krzesla, fotele, telewizor. W przedpokoju rowniez obszerna szafa. W sypialni i salonie niezalezna klimatyzacja. Drzwi do apartamentu antywlamaniowe. W rzeczywistosci apartament wyglada dokladnie jak na zdjeciach. Wiec tu mile zaskoczenie. Pokoje sprzatane codzienie, wymiana recznikow rowniez. Hotel rowniez sprzatany codziennie. W hotelu jest czysto i przyjemnnie. Niestety jedyny i najwiekszy minus tego hotelu, ktory przeslania wszystkie inne udogodnienia, to jedzenie. Jedzenie to po prostu tragedia. Na sniadania codziennie to samo. Ser zolty i wedlina. Nie ma zadnych warzyw, owoce tylko z puszki, dzem w saszetkach. Pieczywo glownie tostowe, czasami zdarzal sie lepszy chleb. Codziennie bulki. Byly tez jakies platki, ale o jajkach, serze bialym no i przede wszystkim o warzywach mozna bylo tylko pomarzyc. Nie wspomne juz o jakims nalesniku albo gofrze, ale za to byly mufinki. Poza tym standardowo nie bylo szklanek tylko jakies bulionerki w ktorych trzeba bylo pic kawe czy herbate. Lyzeczek do kawy i herbaty chyba ten hotel nie ma na stanie. Obrus wokol dystrybutora z kawa byl wiecznie poplamiony kawa. Co prawda byly to zawsze swieze plamy, ale nie wygladalo to estetycznie. Praktyczniej byloby postawic tam jakas tace, a nie bialy obrus. Niewiele osob korzystalo z posilkow, ale na stolikach rzadko byly sztucce i serwetki. Trzeba bylo prosic o to kelnera. Na kolacje zazwyczaj byl ryz, puree, zapiekanki, frytki, ryba lub mieso. Oczywiscie nie wszystko na raz, tylko codziennie co innego. Niestety nie wygladalo to zachecajaco, nie mowiac o smaku. Miesa i ryby czasami byly zjadliwe. Na kolacje byla szansa na warzywa w postaci salaty, startej marchewki, pomidora, ogorka i czasami papryki. Duszonych lub gotowanych warzyw w tym hotelu chyba nigdy nikt nie widzial, nwet kucharz. Deser to zazwyczaj galaretka z owocami, podejrzane ciastko lub krem owocowy. To ostatnie akurat bylo dobre. No i jeden z atutow kolacji, to napoje gratis przy opcji HB! W tym wino a o piwo mozna bylo poprosic kelnera. Kelnerzy sprzatli stoliki dopiero po opuszczeniu przez gosci, wiec brduny talerz, z ktorego juz nie korzystalam musialam odstawic na sasiedni stolik. Ogolnie kelnerzy chyba byli z lapanki i nie mieli pojecia o swojej pracy. Niestety ceny w sklepach dwukrotnie wyzsze niz w Polsce, poza wienem, oliwa, pomaranczami i rybami. Podsumowaujac hotel bardzo ladny, czysty i przyjemny, ale bez wyzywienia.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Monika
Kwiecień 2009 ·

Para

Dodano: 01.05.2009
6.6
Jedyny minus to jedzenie.Na sniadania codziennie to samo.Ser zolty i wedlina.Owoce tylko z puszki.Pieczywo tostowe,czasami był lepszy chleb.Codziennie bulki.Byly platki.Na kolacje ryz,puree,zapiekanki,frytki,ryba lub mieso.Oczywiscie codziennie co innego.Nie było to smaczne.Miesa i ryby czasami byly zjadliwe.Warzywa to salata,starta marchewka,pomidor,ogorek.Duszonych lub gotowanych warzyw w tym hotelu chyba nigdy nikt nie widzial,nawet kucharz.Deser to galaretka z owocami,podejrzane ciastko lub krem owocowy.No i jeden z atutow kolacji,to napoje gratis przy opcji HB!W tym wino a o piwo mozna bylo poprosic kelnera.Podsumowaujac hotel bardzo ladny,czysty i przyjemny,ale bez wyzywienia.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Ana
Kwiecień 2009 ·

Para

Dodano: 01.05.2009
6.6
Hotel łanie położony,przy dość ruchliwym rondzie z trzema palmami, niedaleko do plaży ok 400 m.Plaża bardzo malownicza, piaszczysta, skaliste brzegi,rozciąga się na przestrzeni ok 2 kilometrów, jest gdzie spacerować, jak jest przypływ to plaża prawie znika i ciężko jest przejść wzdłuz skał, fale są wtedy bardzo wysokie. Położenie hotelu prawie w centrum Albuferii. W pobliżu dużo restauracji i kafejek, do starówki idzie się ok 20 min, gdzie kwitnie nocne życie, zatrzęsienie restauracji,kafejek,dystotek i sklepów. Niestety największym mankamentem hotelu jest wyżywienie,bardzo mały wybór potraw i monotonne, ś natomiast napoje do kolacji,wino.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Asiek
Kwiecień 2009 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 01.05.2009
6.4
Hotel śliczny, nowy, wszędzie stosunkowo blisko. Panie w recepcji bardzo miłe. Problem tak naprawdę był tylko z wyżywieniem. Jedzenie niezbyt dobre (albo raczej po prostu niedobre), mało urozmaicone, dokładne nie jak się skończyło, tylko jak się kelnerowi zachciało (albo zwróciło uwagę).Kelnerzy naburmuszeni, chociaż i tak kilka razy zdażyło im się uśmiechać. Hotel ogólnie polecam, zastanawiam się nad nim na przyszły rok, ale już bez wyżywienia.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

Pogoda

26°C
16°C
18°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Jeżeli w danym regionie lokalne władze wprowadziły opłatę klimatyczną (podatek turystyczny), należy ją uiścić w hotelu podczas zakwaterowania. Wysokość opłaty zależy od długości pobytu oraz kategorii hotelu i może wynieść od 0,5 do 7 EUR za dzień pobytu jednej osoby. Ze względu na często wprowadzane zmiany w wysokości podatku, podane zostały przybliżone wartości pobieranych opłat. Aktualnych informacji o wysokości opłat klimatycznych należy szukać na stronach lokalnych władz regionu.
SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
Portugalia kontynentalna:
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.


Madera:
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.


Azory:
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Do Portugalii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Portugalii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.