Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
15
obiekt, basen
obiekt, basen
pokój
pokój
restauracja

Ta oferta wymaga samodzielnej odprawy online 24 godz. przed wylotem. Instrukcję, jak to zrobić, otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji.

Opis oferty

Region: AlgarveBiuro podróży (przedsiębiorca): Click&GoKod oferty: WAK709025

Id

12115

Opis hotelu

Słoneczny kompleks Be Smart Terrace Algarve oferuje 176 komfortowych pokoi i jest polecany gościom ceniącym spokój i profesjonalną obsługę. Na spragnionych rozrywek turystów czekają koncerty muzyki na żywo i karaoke, a na pełne życia maluchy plac zabaw i orzeźwiający basen.

Hotel Be Smart Terrace Algarve to również dobry punkt wypadowy do zwiedzania południa Portugalii. W okolicy znajdują się piaszczyste plaże, imponujący ocean i wspaniałe klify. W niecałe 20minut można dojechać do malowniczego miasteczka Carvoeiro, a w pół godziny do Albufeira. To tam czeka dzień pełen zachwytu nad naturalnym pięknem Portugalii i jej wiekowych zabytków.

Adres

QUINTA DAS PALMEIRAS, Bloco E-3-IV -

8400-450

[Alporchinhos - Porches

Pt]

Kategoria click&go

3 gwiazdki

Plaża

Plaża piaszczysta

Rozrywka i sport

Basen zewnętrzny

Bilard *

Jazda konna *

Muzyka na żywo

Nurkowanie *

Wypożyczalnia rowerów *

Wyżywienie

All Inclusive

Bez wyżywienia

Light All-Inclusive

Śniadania

Śniadania i obiadokolacje

Wyżywienie all inclusive

Napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe

Śniadanie, obiad i kolacja (w formie bufetu)

Wyżywienie info

Bar

Kawiarnia

Restauracja

Udogodnienia w pokoju

Klimatyzacja

Ogrzewanie

Wifi

Balkon

Telewizor

Prywatna łazienka

Wanna lub prysznic

Ręczniki

Sejf *

Kanały satelitarne i kablowe

Sofa

Aneks kuchenny

Część wypoczynkowa

Czajnik elektryczny

Przybory kuchenne

Ekspres do kawy

Kuchenka mikrofalowa

Lodówka

Udogodnienia w hotelu

Liczba pokoi: 176

Ogród

Sejf *

Wifi * (5 €/godz.)

Wypożyczalnia samochodów *

Taras

Bankomat

Całodobowa recepcja

Wymiana walut

Parking

Faks / ksero *

Klimatyzacja

Ogrzewanie

Przechowalnia bagażu

Leżaki i parasole

Zameldowanie: od 15:00

Wymeldowanie: do 11:00

Zwierzęta nie są akceptowane

Odległość

Centrum miasta: 2.5km

Najbliższy przystenk: 350m

Plaża: 350m

Przystań: 12km

Lotnisko Faro: 38,2km

Atrakcje turystyczne

Kaplica Nossa Senhora da Rocha 500m

Most skalny 5,1km

Jaskinie Benagil 5,4km

Pole golfowe 7,7km

Park wodny Slide & Splash 8,8km

Dodatkowe informacje

• Usługa płatna

Bagaż

Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa

RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda

Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25cm)

Możliwość dokupienia dodatkowo

• Pierwszeństwo wejścia na pokład i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20cm) w cenie 150 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 180 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09)

• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 330 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 480 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09

WizzAir

Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20cm)

Możliwość dokupienia dodatkowo

• Wizz Priority i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x23cm) w cenie 395 PLN/szt.

• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 530 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 760 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);

• Bagaż rejestrowany 32 kg w cenie 650 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 875 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);

Easyjet

Cena zawiera bagaż podręczny (45x36x20cm)

Możliwość dokupienia dodatkowo

• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 460 PLN/szt.

Smartwings

Cena zawiera bagaż podręczny (55x45x25cm) o wadze do 8 kg.

Możliwość dokupienia dodatkowo

• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 260 PLN/szt.

Tap

Cena zawiera bagaż podręczny (55x40x20cm) o wadze do 8 kg. Bezpłatny bagaż rejestrowany 23 kg.

Rezerwacja miejsc obok siebie

Rezerwacji miejsc obok siebie można dokonać samodzielnie na stronie przewoźnika (usługa dodatkowo płatna) po potwierdzeniu rezerwacji.

Odprawa

W przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda, Wizz Air, Easy Jet należy dokonać odprawy on-line samodzielnie. Odprawa na lotnisku dla wyżej wymienionych linii lotniczych wiąże się z dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem przewoźnika.

Istnieje możliwość rezerwacji miejsc obok siebie wraz z odprawą on-line dokonaną przez click&go w cenie

149 zł za osobę w przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda249 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Wizz Air179 zł za osobę w przypadku linii lotniczej Easy JetW takim przypadku zostanąPaństwo poproszeni po dokonaniu rezerwacji o przesłanie dodatkowych danych osobowych wszystkich Uczestników: rodzaj i numer dokumentu tożsamości, data ważności, kraj wydania a takżeobywatelstwo.

Cena wyjazdu zawiera

• Przeloty,

• Zakwaterowanie zgodnie z wybraną ofertą,

• Wyżywienie zgodnie z wybraną ofertą,

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko,

• Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 10 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 10 zł za osobę, a w przypadku imprez turystycznych na terytoriach państw pozaeuropejskich składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 13 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 13 zł za osobę,

• Ubezpieczenie wariancie podstawowym Europa wg polisy generalnej numer 1000580, które obejmuje:

Koszty leczenia i transportu z sumą ubezpieczenia 15 000 EUR,

Następstwa nieszczęśliwych wypadków z sumą ubezpieczenia - trwały uszczerbek na zdrowiu 7 000 PLN, śmierć 3 500 PLN, bagaż z sumą ubezpieczenia 800 PLN,

Koszty ratownictwa - górna granica odpowiedzialności wynosi 5000 EUR,

Ubezpieczenie assistance obejmujące: pomoc medyczną, powiadomienie rodziny, gwarancję pokrycia kosztów leczenia, organizację transportu medycznego, organizację transportu do miejsca, z którego podróż może być kontynuowana, organizację transportu powrotnego do kraju zamieszkania, organizację zakwaterowania na czas rekonwalescencji oraz organizację transportu zwłok lub pogrzebu za granicą.

Rozszerzenie ubezpieczenia kosztów leczenia na wypadek zachorowania na COVID-19 w cenie (do sumy ubezpieczenia KL),

Zwrot kosztów dodatkowego zakwaterowania, wyżywienia i transportu do kwoty 1000 EUR, w przypadku objęcia podróżnego kwarantanną.

Rezydent

Oferta nie zawiera opieki rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy numer alarmowy do kontaktu z Click&Go.

Podatki lokalne

Podatek turystyczny płatny w hotelu ok. 1,5 EUR/os./dzień.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Apartament z bocznym widokiem na morze

2 dorosłych

All inclusiveBoczny widok na morze
WylotRyanair, FR4555
19:55
23:05
WMI · 15.06 (Czw.)Warszawa - Modlin
FAO · 15.06 (Czw.)Faro
PrzylotRyanair, FR4556
14:10
19:10
FAO · 25.06 (Ndz.)Faro
WMI · 25.06 (Ndz.)Warszawa - Modlin
13 690 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Tani i Bezpieczny PREMIUM, ul. Generała Wiktora Thommee 10, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki

160
za 1 auto
1 auto
Data od
15.06.2023
Data do
25.06.2023
160
za 1 auto

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

254
za wycieczkę
254
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka13 690

Cena całkowita

13 690
Do zapłaty teraz13 690

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie

Filtrowanie
Typ podróżującego
WszystkieRodzina z dziećmiPara
Czas podróży
DowolnyMarzec - MajCzerwiec - SierpieńWrzesień - Listopad
Sortuj po:
Data pobytu - ostatnie
Data pobytu - ostatnieNajwyższa ocena
Wyświetlono 5 z opinii
Żaneta
Maj 2022 ·

Para

Dodano: 28.05.2022
8.0
Hotel bardzo fajny polecam z czystym sumieniem pięknie położony blisko kilku naprawdę ładnych plaż. Na jednej z plaż można kupić wycieczkę łódka wzdłuż wybrzeża do groty benagli za 20€ od osoby. Hotel jest 3* przestronne apartamenty może wyposażenie nie należy do najmłodszych, ale kto jedzie do Portugalii żeby siedzieć w pokoju. Hotel jest połączony z hotelem 4* i można korzystać z wszystkich atrakcji jakie oferuje hotel 4*. Są w sumie 3 baseny jeden basen należący do hotelu 3* nie za duży i nic się na nim nie dzieje natomiast z restauracji gdzie są posiłki ( minus bardzo monotonne raczej co dziennie jest dokładnie to samo nawet miejsc konkretne dania nie zmieniają :-) i zimne jedzenie ale smaczne ) schodzi się do innego basenu gdzie jest naprawdę dużo atrakcji, basen ze zjeżdżalniami i dla dorosłych i dla najmłodszych, siłownia, dart, jest pomieszczenie z grami oraz stół do pingponga. Przy wszystkich basenach są bary, jedyna różnica między 3*a 4* to większy wybór alkoholi. Ale i tak dla Pań jest spory wybór likierów drinków itp. Wieczorem obok baru jest club w którym sa organizowane animacje dla dzieci i dorosłych codziennie oferują inne atrakcje. Obok hotelu jest wypożyczalnia samochodów i rowerów, doba za wypożyczenia auta zaczyna się od 100€, jakieś 700 m jest sklep Intermarche. Poza tym obok hotelu są dwie restauracje i to na tyle, żeby kupić np. jakieś pamiątki trzeba się wybrać do większego miasta. Zaraz przy sklepie Intermarche jest przystanek autobusowy z którego za 5€ można pojechać do Lagos ( maseczki wymagane w autobusie ) rozkład jazdy można dostać na recepcji, a Lagos myśle ze każdy powinien się tam udać PIĘKNE. Generalnie polecam.
ZaletyPołożenie, dostępność do atrakcji oferowanych przez hotel sąsiedni.
WadyZimne bardzo monotonne jedzenie
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

CompetitionDesktopBanner
jandruki
Klient Wakacje.pl
Czerwiec 2021 ·

Para

Dodano: 01.07.2021
7.0
Bardzo duże pokoje w b. dobrym stanie-sypialnia, salon, kuchnia, łazienka-razem ok. 50m2 plus dwa duże balkony; cała podłoga z terakoty; nie wiem dlaczego ani hotel, ani biuro nie mają takich informacji-jest się czym pochwalić. Wyposażenie odpowiednie (do pełni szczęścia brakuje: suszarki w łazience, piekarnika i czajnika el. w kuchni-ale na wyposażeniu są: lodówka, płyta elektr., naczynia dla 4 osób-może jeszcze brakuje foteli w salonie, leżaka na balkonie)-w sumie znacznie powyżej oczekiwań; obraz psuje trochę brak windy (mały mankament) i w dużym stopniu mała i przepełniona stołówka-bar; oprócz tego mały basen i teren rekreacyjny-pewnie były wystarczające dla dwóch budynków, ale teraz jest ich 5, każdy po 3 piętra i ok. 40 apartamentów-chyba odpowiednia nazwa. Jedzenie-śniadania beznadziejne (niedostateczny wybór-jeden rodzaj wędliny i serów, płatki z mlekiem, jajka i koniec-brak jogurtów i dań gorących, np. jajecznicy czy parówek-sami przynosiliśmy własne jedzenie!), obiady-w sumie OK, kilka razy były kiepskie, ale kilka super-niestety podział na tury - obiad po 21 to już trochę za późno, nawet jak na kolację, matki z dziećmi musiały walczyć o godz.19! W sumie chyba lepiej zrezygnować z wyżywienia-kuchnia z lodówką, sklep -supermarket w pobliżu pozwalają przygotować własne posiłki-zwłaszcza śniadania i kolacje, w barze można zjeść obiad o właściwej porze-koszt od 7 do 14 euro/os. Oczywiście można wydać więcej. Osobny temat to wrażenia z pracy biura.<br>1 Przylot. Samolot z W-wy przyleciał po 24, do hotelu dotarliśmy po 1 w nocy, ale z Krakowa zamiast wylądować o tej samej porze w Faro, wylądował w Lizbonie, bo lotnisko z Faro odmówiło jego przyjęcia, co podobno dzieje się nagminnie. Autokar z pasażerami pojechał z Faro do Lizbony (350km), a z powrotem przywiózł "letników"-już po 4h lotu, 4h oczekiwania i 4h jazdy autokarem byli na miejscu! Skoro taki scenariusz się powtarza, powinni być na to przygotowani-min. opieka na lotnisku w Lizbonie, wcześniejsze podstawienie autokaru oraz interwencje w Central Wings i reklamacje na lotnisku. 2. Wykwaterowanie. Ostatni dzień pobytu kończy się o 11, a transfer na lotnisko jest o 21. Jest to długi czas oczekiwania i pewnego dyskomfortu-normalnie spędzić można ten czas na basenie, ale doskwiera brak pokoju, prysznica, lodówki. A przecież nie w pełni skorzystałem z pokoju w pierwszym dniu pobytu-dojechaliśmy dopiero po 24, a doba liczona była już od 13. W ramach drobnej rekompensaty, życzliwości powinniśmy mieć przedłużoną ostatnią dobę. Nowi klienci z Polski, tak jak my, również przyjechali po 24, mając opłacone pokoje od godz. 13-pokoje są więc opłacone, trzeba tylko ustalić późniejszą godzinę wykwaterowania i załatwić późniejsze sprzątanie pokoju-np. po 18. Dla biura stale współpracującego z hotelem to nie powinno być ani trudne, ani kosztowne. Wykupiłem pokój na dodatkową dobę-45 Euro, ale nie wszyscy mogli i chcieli tak zrobić. Przesunięcie sprzątania pewnie kosztuje znacznie mniej. Trzeba tylko pomyśleć i chcieć. 3. Transfer na lotnisko -lekkomyślność i beztroska. Mając wykupiony pokój na dodatkową dobę udałem się na miejsce zbiórki o 21. Termin odjazdu podany został na tablicy ogłoszeń biura Itaka godz. 21:20. Wydaje się, że 20 min. to dość czasu na rozliczenie się z recepcją i zapakowanie do autokaru. Otóż nie! Autokar odjechał o 21:00, mimo, że kierowca miał listę pasażerów i brakowało mu naszej czteroosobowej rodzinki! Ponieważ przejeżdżał wzdłuż "naszego" bloku skąd właśnie wychodziliśmy z walizami na miejsce zbiórki, spotkaliśmy się oko-w-oko i stanął-przypadkiem zdążyliśmy! Jak się okazało jego godz. odjazdu była inna-21:00 a nie 20 min po. Po pierwsze portugalski kierowca nie powinien odjeżdżać wiedząc, że kogoś brakuje, po drugie powinien nas poszukać, po trzecie skontaktować się z rezydentem, po czwarte godziny odjazdu mudzą się zgadzać. Jest to jednak obowiązek rezydenta i biura-to oni dobierają sobie współpracowników i w zasadzie ich jedynym obowiązkiem jest uzgodnienie i dopilnowanie terminów. Pała dla rezydenta! W sumie brak zaangażowania i właściwej opieki. Okolica-bardzo ładne, ciche przedmieście Armasao de Pera, piękne klifowe wybrzeże, małe, ładne piaszczyste plaże-Sra da Rocha ma błękitną, unijną flagę, trochę zimna, czysta woda; dobre drogi, autostrada wzdłuż południowego wybrzeża i do stolicy, urocze miejscowości-nic, tylko brać samochód i sobie pozwiedzać. Autostrada do Lizbony płatna-ok. 18 Euro.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

podroznik
Czerwiec 2021 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 01.07.2021
7.4
Hotel dla osob chcących odpocząć od hałasu i zgiełku-my akurat takiego szukaliśmy, więc jesteśmy zadowoleni. Okolica jest cicha i piękna, plaża blisko. Jedzenie bardzo monotonne, więc lepiej stołować się samemu (dobrze wyposażona kuchnia w apartamentach). Dobra baza wypadowa do zwiedzania południa Portugalii-niekoniecznie ze zorganizowanymi wycieczkami. Kolacje są w turach. My dostaliśmy przy zakwaterownaiu na godz. 21, ale na drugi dzień bez problemu zamieniliśmy na 19.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
1
0

Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl


Łukasz i Natalia
Klient Wakacje.pl
Lipiec 2018 ·

Para

Dodano: 11.08.2018
9.4
Apartamenty duże, przestronne i czyste. Choć to dla nas mało ważne ponieważ w hotelu tylko spaliśmy i jedliśmy. Plaża fantastyczna, zresztą w tym rejonie Portugalii praktycznie każda plaża jest fenomenalnie położona. Widoki nie do opisania(szczerze to dla tych plaż w Algarve odwiedziliśmy Portugalię). Posiłki bardzo dobre-mieliśmy wykupioną opcję HB, ale i tak często nie jedliśmy w naszym hotelu chcąc próbować różnych potraw w miejscach które odwiedzaliśmy. Jedzenie smaczne i urozmaicone- no może za wyjątkiem śniadań, które były bardzo dobre choć wybór nie był imponujący. Obiady przepyszne i dużo różnych możliwości do wyboru. Choć spotkaliśmy Polaków którzy bardzo narzekali na jedzenie bo córka chciała pomidora na śniadanie, a nie było -szkoda komentować. W opcji HB jeśli ktoś chce napoje do obiadu to musi zapłacić 1,5 Euro od osoby- to nie dużo, ale trochę nas to z żoną irytowało(nie powinno tak być).W miejscu gdzie je się posiłki często kolejki i dopiero kelner wpuszcza na salę jak zwolni się stolik z odpowiednią liczbą miejsc- nam to nie przeszkadzało, ale ludzie mocno na to narzekali. Panie w recepcji bardzo profesjonalne i świetnie mówiące po angielsku więc wszystko można było z nimi załatwić-bardzo pomocne i uczynne. Polecam wynajęcie samochodu i objechanie całego wybrzeża bo jest śliczne. Wycieczki do Lizbony i Sevilli też zaliczyliśmy-polecamy bardzo Sevillę. Na koniec o jednym minusie, którego nie sposób nie wspomnieć-czytając przed wyjazdem o Algarve wiedziałem, że woda jest zimna ale nie wiedziałem że aż tak-lodowata. Ogólnie cudowne wakacje i miejsce to po prostu trzeba odwiedzić jak ktoś lubi podróżować.
Zalety-położenie -przepiękna plaża -fenomenalny region Algarve
Wady-konieczność dopłaty za napoje podczas kolacji w opcji HB -lodowata woda w oceanie
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Tomek
Klient Wakacje.pl
Wrzesień 2017 ·

Para

Dodano: 16.12.2017
8.6
Hotel dla osób lubiących spokój i rodzin z dziećmi. Duże apartamenty czyste, sprzątane co dwa dni, blisko do kilku urokliwych plaż W hotelu byliśmy na początku września z wyżywieniem w opcji HB -jedzenie nie zbyt urozmaicone ale wystarczające. Nie polecam hotelu dla osób lubiących nocne życie, bo wieczorami nic się nie dzieje.
ZaletyPrzestronne apartamenty, cisza
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

Pogoda

23°C
17°C
18°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Jeżeli w danym regionie lokalne władze wprowadziły opłatę klimatyczną (podatek turystyczny), należy ją uiścić w hotelu podczas zakwaterowania. Wysokość opłaty zależy od długości pobytu oraz kategorii hotelu i może wynieść od 0,5 do 7 EUR za dzień pobytu jednej osoby. Ze względu na często wprowadzane zmiany w wysokości podatku, podane zostały przybliżone wartości pobieranych opłat. Aktualnych informacji o wysokości opłat klimatycznych należy szukać na stronach lokalnych władz regionu.
SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
Portugalia kontynentalna:
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.


Madera:
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.


Azory:
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Do Portugalii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Portugalii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.